TOPLESS

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

TOPLESS

Postautor: cytrynka » 12 paź 2004, 22:26

pytanie to kieruje glownie to pan:D:D czy ktoras z was skusila by sie lezec na plazy topless??? u nas jest jeszcze malo tolerancji w tej kwesti ale za granica??? ja dodam od siebie ze od dwoch lat rozbieram sie na plazy ! nie lubie po prostu opalonego stanika. nie przeszkadza mi wzrok innych a co tam!!! niech sie patrza póki jest jeszcze na co:D:D:D
Ostatnio zmieniony 12 paź 2004, 22:34 przez cytrynka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hardcore
Weteran
Weteran
Posty: 1327
Rejestracja: 20 wrz 2004, 23:31
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hardcore » 12 paź 2004, 22:28

Moja kobietka też się nie wstydzi... bo ma się czym pochwalić
i w przeciwieństwie do mnie nie przeszkadzają jej gapiący się faceci :P hehe
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly

Obrazek
Awatar użytkownika
jolie
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 125
Rejestracja: 08 paź 2004, 20:09
Skąd: Posen
Płeć:

Postautor: jolie » 12 paź 2004, 22:36

noł problem. w polsce w sumie tez, ale nie na zatloczonych plazach w miedzyzdrojach, lebie, mielnie itp. uwielbiam miec opalone cale cialo ;)
a faceci...hm bywa troche zenujace, jak ide sie wykapac, a starszy pan staje na brzegu i udaje, ze zbiera muszelki...
I would go to heaven cause of the climat, but I will go to hell cause of the company.
wujo misiek
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 28
Rejestracja: 09 paź 2004, 23:46
Płeć:

Postautor: wujo misiek » 12 paź 2004, 22:36

mnie by to nie przeszkadzało niech się gapią, a ja wiem ze one należą do mnie :D ale jakby ktoś się posunął do czegoś więcej niż patrzenia do bym sobie z nim pogadał po swojemu a potem zakopał w lesie :D
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 12 paź 2004, 22:40

no ja lezalam wlasnie w Łebie ale na na plazy gdzie jest malo ludzi:D:D:D:D wiec bylo bardzo fajnie!!!!!
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 12 paź 2004, 22:41

wujo misiek pisze:mnie by to nie przeszkadzało niech się gapią, a ja wiem ze one należą do mnie :D ale jakby ktoś się posunął do czegoś więcej niż patrzenia do bym sobie z nim pogadał po swojemu a potem zakopał w lesie :D
bez przesady popatrzec zawsze mozna :D:D:D:D
alzacja

Postautor: alzacja » 12 paź 2004, 22:41

Heh kiedys poszlam sie kapac topless zostwiajac stanik na brzegu, gdy wrocilam juz go nie bylo. Bo po co komu portfel aparat, skoro mozna miec stanik :D
wujo misiek
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 28
Rejestracja: 09 paź 2004, 23:46
Płeć:

Postautor: wujo misiek » 12 paź 2004, 22:44

heh cytrynka ja napisałem ze jakby ktoś posunął się do czegoś więcej niż tylko patrzenia to by miał problemy:D patrzeć niech się gapi
Awatar użytkownika
Blade
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 385
Rejestracja: 27 sie 2004, 22:03
Skąd: Znikąd :)
Płeć:

Postautor: Blade » 12 paź 2004, 22:46

Mysle, ze nie chcialbym zeby moja dziewczyna opalala sie topless.
A co do Pan, ktore sie opalaja w ten sposob - nie patrze na ich piersi, bo po co, jak moge sobie obejrzec na "specjalnych" filmach. Poza tym to jest zenujace - perfidnie sie gapic na piersi (to nie w moim stylu).
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 12 paź 2004, 22:46

wujo misiek pisze:heh cytrynka ja napisałem ze jakby ktoś posunął się do czegoś więcej niż tylko patrzenia to by miał problemy:D patrzeć niech się gapi
no tak tak mi sie nigdy jeszcze nie zdazylo aby ktos chcial cos jeszcze opocz patrzenia no moze oprocz mojego faceta:D:D:D
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 12 paź 2004, 22:49

fireman pisze:Mysle, ze nie chcialbym zeby moja dziewczyna opalala sie topless.
A co do Pan, ktore sie opalaja w ten sposob - nie patrze na ich piersi, bo po co, jak moge sobie obejrzec na "specjalnych" filmach. Poza tym to jest zenujace - perfidnie sie gapic na piersi (to nie w moim stylu).
w sumie racja ale mi chodzi o to czy sie niewstydzice? czy ty bys pozwolis swojej dziewczynie na to???
Awatar użytkownika
Hardcore
Weteran
Weteran
Posty: 1327
Rejestracja: 20 wrz 2004, 23:31
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hardcore » 12 paź 2004, 22:49

ja lubię sobie pooglądać góry nad morzem :)
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly


Obrazek
Awatar użytkownika
Gregory
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 68
Rejestracja: 21 lut 2004, 15:18
Skąd: Tarnów
Płeć:

Postautor: Gregory » 12 paź 2004, 22:50

Bardzo ładny widok dziewczyny na plaży w topless,w sumie jestem facetem :D
ale nie podoba mi sie co mówią o tym ludzie starszej daty ze to jest ponizanie itp.
Ja uwarzam ze nie powinni sie ludzie wtracac jak jakas dziewczyna chce byc"ubrana" na plazy ;)
$GrEgOrY$
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 12 paź 2004, 23:25

My mamy taką plażę (nad jeziorem), na której opalamy się i kąpiemy całkiem nago, przynajmniej potem nie ma opalonych staników, majtek i slipków. A jak zajdzie już słoneczko to i pokochać się można.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2004, 23:27 przez Jarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kochać i być kochanym
Awatar użytkownika
Blade
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 385
Rejestracja: 27 sie 2004, 22:03
Skąd: Znikąd :)
Płeć:

Postautor: Blade » 12 paź 2004, 23:25

czy ty bys pozwolis swojej dziewczynie na to???

Nie. Ale prawda jest taka, ze gdyby sie uparla na maxa to mialbym niewiele do powiedzenia. Bo co mialbym powiedziec - jak bedziesz chodzila topless to z Toba zerwe - przeciez to logiczne, ze bym z nia nie zerwal. Ale daloby mi to duzo do myslenia. Jezeli nie szanuje mojego zdania w takich sprawach to czy jej na mnie zalezy? - Pytanie retoryczne :)
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 12 paź 2004, 23:28

Jarek pisze:My mamy taką plażę (nad jeziorem), na której opalamy się i kąpiemy całkiem nago, przynajmniej potem nie ma opalonych staników, majtek i slipków. A jak zajdzie już słoneczko to i pokochać się można.
to fajnie macie przynajmiej nikt was nie podglada:D
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 12 paź 2004, 23:30

fireman pisze:
czy ty bys pozwolis swojej dziewczynie na to???

Nie. Ale prawda jest taka, ze gdyby sie uparla na maxa to mialbym niewiele do powiedzenia. Bo co mialbym powiedziec - jak bedziesz chodzila topless to z Toba zerwe - przeciez to logiczne, ze bym z nia nie zerwal. Ale daloby mi to duzo do myslenia. Jezeli nie szanuje mojego zdania w takich sprawach to czy jej na mnie zalezy? - Pytanie retoryczne :)
racja nikt nikogo do niczego nie namawia :) a jak kazdy robi to co mu sie podoba
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 12 paź 2004, 23:30

to fajnie macie przynajmiej nikt was nie podglada

Przynajmniej tego nie widzimy i nie chcemy widzieć, a nawet gdyby...
Kochać i być kochanym
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 12 paź 2004, 23:32

tego co nie widzac to sercu nie zal:D:D:D
Awatar użytkownika
Hardcore
Weteran
Weteran
Posty: 1327
Rejestracja: 20 wrz 2004, 23:31
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hardcore » 12 paź 2004, 23:32

ja kiedyś z moim bratem i naszymi dziewczynami (byłymi) kompaliśmy się nago. Wtedy to było wydażenie. Teraz myślę, że nie byłby to jakiś problem specjalny :)
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly


Obrazek
Awatar użytkownika
Student
Weteran
Weteran
Posty: 828
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:06
Skąd: dolny ślask
Płeć:

Postautor: Student » 12 paź 2004, 23:43

Fajnie sie kapac nago jak pisiorek sobie dynda :) Takie cudowne uczucie , dotyk dwoch nagil cial w wodzie mmmmmm... miodzio :)
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 13 paź 2004, 10:23

cytrynka, prosze nie pisz po dwa posty pod rząd. :)

W tym roku opalałam sie topless nad morzem, ale nie na kązdej plaży. Nie bardzo mi to przeszkadza a mojego faceta niesamowicie kręci.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
kurek
Maniak
Maniak
Posty: 569
Rejestracja: 06 paź 2004, 13:32
Skąd: z prawa :P
Płeć:

Postautor: kurek » 13 paź 2004, 10:54

Nie. Ale prawda jest taka, ze gdyby sie uparla na maxa to mialbym niewiele do powiedzenia. Bo co mialbym powiedziec - jak bedziesz chodzila topless to z Toba zerwe - przeciez to logiczne, ze bym z nia nie zerwal. Ale daloby mi to duzo do myslenia. Jezeli nie szanuje mojego zdania w takich sprawach to czy jej na mnie zalezy? - Pytanie retoryczne
zgadzam sie calkowicie
i tak nie znoshe kiedy ktos sie gapi na mojego kociaka :[
(niestety ona to uwielbia ;( )

a co do kompania sie nago to najlepiej est w nocy w jezioshe
atmosfera jest naprawde super i mala amplituda temperatur pshez co woda wydaje sie goraca :P
Zamykam oczy i udaje ze nie widze...
Zatykam uszy i udaje ze nie slysze...
Zamykam serce i udaje ze nie czuje...
To nie jest yba najlepsza modlitwa...
.:LZY:.
Awatar użytkownika
tr3sor
Weteran
Weteran
Posty: 936
Rejestracja: 13 paź 2004, 03:51
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: tr3sor » 13 paź 2004, 11:41

Moja pani na cale szczescie na cos takiego sie jeszcze przez dluzszy czas nieodwazy :D. A co do innych pan paradujacych tak po plazach... jeszcze zadnej w polsce niespotkalem ^_^ (niestety). Natomiast w hiszpani sie to chyba powoli robi na pozadku dziennym ;>. Jestem stanowczo za o.O mile dla oka ;>, ale jak to ktos powiedzial perfidnie patrzec bym raczej niepotrafil ;P, nielepiej sobie pare razy katem oka wychwycic dwa sliczne pagorki ?, widok dosc zadki nad morzem ;>
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 13 paź 2004, 11:42

moj poprzedni facet, byl przeciwnikiem topless, bo tak jak Wy panowe, nie lubil jak ktos slinil sie na widok moich nagich piersi. Wole podejscie mojego aktualnego mezczyzny :)
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
kurek
Maniak
Maniak
Posty: 569
Rejestracja: 06 paź 2004, 13:32
Skąd: z prawa :P
Płeć:

Postautor: kurek » 13 paź 2004, 13:34

jeszcze zadnej w polsce niespotkalem
a byles kiedys nad morzem?
na wiekszosci polskich plazach sie znajdzie kilka takich :P
ponadto kcialbym zauwazyc she w polsce też sa plaze nudystoof
ja nie lubie skompego bikini mojej dziewczyny, a co dopiero bym powiedzial jak by bez stanika chodzila :[
mam wylacznosc i tyle :P
Zamykam oczy i udaje ze nie widze...

Zatykam uszy i udaje ze nie slysze...

Zamykam serce i udaje ze nie czuje...

To nie jest yba najlepsza modlitwa...

.:LZY:.
Awatar użytkownika
Aga
Maniak
Maniak
Posty: 536
Rejestracja: 20 lis 2003, 17:38
Skąd: Kraków
Płeć:

Postautor: Aga » 13 paź 2004, 16:59

kcialbym zauwazyc she w polsce też sa plaze nudystoof

moron Ty piszesz po polskiemu czy po jakiemu? ;)

Ja po raz pierwszy oplałam się topless w te wakacje, no i ....fajnie było... trochę przeszkadzało mi gapienie się facetów, ale do wszystkiego się można przyzwyczaić.
20lat

Postautor: 20lat » 13 paź 2004, 18:15

moja dziewczyna nigdy sie nieopalala,a ja uwazam ze to swietna sprawa(chociaz niewiem jakbym zareagowal gdyby moja dziewczyna sie opalala) zato lubie patrzec jak inne kobiety sie opalaja topless i zawsze sie gapie a jak na mnie jakas popatrzy to i tak sie gapie lubie piekne cycyszki :D :D :D :D
Awatar użytkownika
crystal
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 93
Rejestracja: 08 wrz 2004, 01:46
Płeć:

Postautor: crystal » 13 paź 2004, 19:06

dodam ze na pozadnej imprezie motocyklowej zawsze sa barmanki toples :564:
we'll fight, we'll bleed.
Don't try to come to preach over us and
over me, we're children of decadence,
we're right, we're real, we will fight, we'll bleed,
we're mothafucking dying breed!
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 13 paź 2004, 21:49

moron pisze:
jeszcze zadnej w polsce niespotkalem
a byles kiedys nad morzem?
na wiekszosci polskich plazach sie znajdzie kilka takich :P
ponadto kcialbym zauwazyc she w polsce też sa plaze nudystoof
ja nie lubie skompego bikini mojej dziewczyny, a co dopiero bym powiedzial jak by bez stanika chodzila :[
mam wylacznosc i tyle :P
nad morzem jest pelno porozbieranych panienek!!!!

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości