Mineta i pieszczoty- first time

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

prof.krzysiek
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 27
Rejestracja: 09 lis 2004, 01:22
Skąd: Gdy
Płeć:

Minetka

Postautor: prof.krzysiek » 31 sty 2005, 19:46

Wytłumaczcie mi jak to najlepiej pieścic zeby sprawiało przyjemnosc kobiecie??
Awatar użytkownika
Lady_Jesika
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 464
Rejestracja: 06 sty 2005, 19:13
Skąd: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: Lady_Jesika » 31 sty 2005, 19:50

kazda kobieta lubi inne pieszczoty,niestety ale musisz do tego dojsc metoda prob i bledow..Ale przy drobnych wskazowkach partnerki na pewno uda Ci sie opanowac te umiejetnosc :)
Awatar użytkownika
morte
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 63
Rejestracja: 21 sty 2005, 22:16
Płeć:

Postautor: morte » 31 sty 2005, 20:02

zadaj to pytanie swojej kobiecie.....
przeciez nie musi powiedziec Ci wszystkiego....
wystarczy ze da Ci mapke swojego ciala a Ty na pewno znajdziesz droge do rozkoszy swojej partnerki...

po prostu zapytaj..
prof.krzysiek
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 27
Rejestracja: 09 lis 2004, 01:22
Skąd: Gdy
Płeć:

Postautor: prof.krzysiek » 31 sty 2005, 21:46

Jak by to bylo takie proste to bym tutaj nie pisal :P
Awatar użytkownika
Samael
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 129
Rejestracja: 25 gru 2004, 23:29
Skąd: Kraków
Płeć:

Postautor: Samael » 31 sty 2005, 21:49

Zacznijmy od tego, że musisz to robić bardzo delikatnie - właściwie im delikatniej, tym lepiej - optymalny moment to ten, kiedy przestajesz czuć, że ją dotykasz. Poza tym musi tam być ślisko - użyj albo nawilżenia partnerki, albo własnej śliny (no, ewentualnie czegoś innego :D)
Smith&Wesson - the original point&click interface
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7683
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 01 lut 2005, 02:07

Pozwolilem sobie zmienic temat, gdyz bez sensu pisac o samym pieszczeniu lechtaczki. Jak sie facet na niej tylko skupi to laski nei zadowoli.
Wiec temat poszezylem.
Awatar użytkownika
Olivia
Weteran
Weteran
Posty: 3859
Rejestracja: 17 wrz 2004, 23:03
Skąd: Z kontenera
Płeć:

Postautor: Olivia » 01 lut 2005, 08:32

Nie masz się czego bać-nikt nie urodził się ze wszystkimi umiejętnościami.
Jak by to bylo takie proste to bym tutaj nie pisal
To jest prostsze niż myślisz, tylko sam potęgujesz ten problem. Możesz z Nią o tym porozmawiać lub po prostu dać Jej znak, że chcesz to zrobić. Jeśli nie zaprotestuje, a nie powinna, to gwarantuję, że Jej się to spodoba. A jak wyćwiczysz technikę, to już w ogóle raj na ziemii ;)
"Miarkuj złość.
Po gniewu cienkim lodzie nie kręć się
Bo on za chwilę może trzasnąć"
karol

Postautor: karol » 01 lut 2005, 09:18

Jak piescic kobiete ?? sama Ci podpowie co jej sprawia najwiecej przyjemnosci , gdy bedziesz ja piscił swymi odruchami , piescić mozesz ja całą i tak też polecam , od konca paluszka u reki , przez nadgarstki w strone łokcia a potem barku , przez szyję , uszy , kark , nie omin zadnego paliszka m masz ich dzieciec na dłoniach i dziesiec na stopach , stopy też mozesz piescić całujać je namietnie i delikatnie , ale gdy całujesz , masz rece wolne ! wiec niepozwól im by leniuchowały , zaprzadz je do pracy niech głsakają całe jej ciało , mozesz też od czasu do czasu wkładać jej paluszek delikatnie do ust , zobaczysz jej reakcje wtedy czy jej sie to podoba czy nie , jesli tak niepozawalaj jej za długo cieszyc sie tym !! to wazne ! gdy wycałjesz juz jej całe stopy gdzie nie bedzie juz miejsca gdzie bys nie złozył słodkiego wilgotnego całusa ,k przechodzisz wyzej , na łydki , tu znowu całujesz , wszystko wolno zmysłowo a rece cały czas delikatnie przesówaja sie po całym Ciele partnerki , jestes juz w zagłebieniach kolan , partnerka w tym momencie musi być juz podniecona , albo wsciekła , ale to nic Ty rób dalej swoje , całujać jej uda , rekami piescisz , lub delikatnie przesówasz nimi po jej piersiach albo po całym jej ciele , brzuszku , bokach druga reka w tym momencie gładzisz nogi ich dolna czesc ! na udach mozesz sie zatrzymać troche dłuzej , pod warunkiem iz partnerka nie przyciagnie cie sama w inną czasc ciała :547: teraz juz idziesz wyzej jestes na jej brzuszkiu i tam całujesz go centymetr po centymetrze idac od ud w strone brzuszka musisz koniecznie przejechac delikatnie jezyczkiem od uda do brzucha ale blisko krocza tam gdzie zginają sie nogi a zaczyna brzuch , rece oczywiscie cały czas głaszczą ciało partnerki , mozesz tez próbowac troche mocniejszych uscisk€w w odpowiedzich miejscach , czyli całujać jej brzuch mozesz ja mocna złapac w tali rekoma i zobaczyc co sie wydarzy , mozesz tez całujać jej brzuch i talie mozniej sciskac jej uda , zalezy jak bedzie lezec zewnetrzną ich czesc to wewnetrzna ! , po brzuszku mozesz sie albo wrucic w dół albo isc do góry , powoli przechodzac do biustu , tu masz pole do popisu dosć duze od całowania ich mokrymi wargami , do lizania ich twardym jezykiem , do lizania ich miekkim jezykiem , jak i delikatnego ich przygryzania , ale lizesz i całujesz nie tylko sutki ale całe piersi , przechodzisz dlaej do szyi (tu przypominam o rekach nie mogą leniuchować , lecz jeszcze nie wkładaj ich tam gdzie bys juz chciał ) , tu też całujesz kąsasz delikatnie , podpowie Ci z czego masz zrezygnować no i przechodzisz do ust i twazy bowiem ja piescić tez nie wypada ominąć całujesz nie zadługo usta , chyba ze partnerka postanowi inaczej , dotykaj jej w tym czasie delikatnie twarzy opuszkami paluszków i na przemian całą dłonią , jak juz uznałeś ze wystarczy to obracasz partnerkę na brzuch i zajmujsesz sie jej tylnią czescia ciała siadasz jej na pupie kolanami klaczac na łózku , i masujesz jej dłonmi delikatnie plecy i szyję , tak siedzac mozesz sie pochylic i całować jej plezy , a rece mogą dalej masować lub delikatnie muskac jej boczki , plecy mozesz też siegnąc nimi do jej brzuszka gdy juz wycałujesz jej plecy schodzisz z jej pupy , (gdy na niej siedziałas nie zapomnij delikatnie swoją krecic ! i zajac sie zamą jej pupą t\u mysle iz wiesz juz jak to ma wygladac ! całujesz masujesz delikatnie gryziesz , i pzrechodzisz nizej do ud i stup znowu , gdy jużwypiescisz jej ciało odwaracasz ja na plecy (choc nie musisz ale za długo bym tu pisał ) :547: i według juz teraz swojej intenci przechodzisz w okolicach brzuszka podciagajac jej nogi do góry tak by miec dostep do jej myszki ale jeszcze tam nie wchodz , xcałuj i piesc wszystko co znajduje sie obok niej i tak zmiezaj coraz blizej i blizej aż w koncu jestes tam ! i teraz musisz wykazac własną inwencję twórcza proponuje na poczatek najpierw delikatnie miekkim jezyczkiem powoli i delikatnie lizać ją od dołu do góry bardzo powoli przesówajać go od dołu w góre (oczywiscie nie za wolno ) bo nie bedzie efektu (pisze po woli byś nie lizał jak piesek ) :564: jezyk twój powiniej wgłebic sie w jej muszelke pomiedzy jej wargi sromowe mniejsze przechodzac przez jej dziurkę po łechtaczkę , rece w tym czasie cały czas musza albo głaskać jej ciało albo trzymac mozesz mocno posladki podciagajać jej pupe do góry by miec lepszy dostep do jej myszki ! , jezykiem mozesz tez wykonywać ruchy okrezne na około jej cipki to na przemian znowu lizac ja miekkim jezykiem delikatnie pzresówajac go przez sam jej strodek , mozesz też jezyk wkładać do srodka jej dziurki tak głeboko jak tylko bedziesz potrafił , gdy juz uznasz ze pieszczenie miekkim jezykiem czas zakonczyć , spraw by był twardy i skup sie pzrez chwile na łechtaczce lizac ją albo ruchami od doł do góry albo okreznymi , teraz mozesz na przemian to poszalec to byc delikatny ! czyli szybko lizac mocno sciskać jej posladki , albo delikatnie i masować jej ciało , Ona sama wybierze w tym momencie co bardziej woli bo wszak jej nie znam ! czynnosci powtarzac na przemnian Mozesz też siegnąć paluszkiem po jej słodkie soczki (choc sadze ze same spłyną ) i delikatnie podczas lizania jej muszelki palkuszkiem dotykać jej pupy a dokładnie brazowego oczka krecac paluszkiem w tym miejscu delikatne kółeczka lubo go delikatnie bardzo delikatnie próbowac leciutko wkładać (ale nie włozyc ) chyba ze partnerka sama da o tym znac ! mozesz też podczas lizania i całowania jej myszki łapać jej wagi ustami (nie zebami ) i lekko je przygryzac , jak równierz sama jej łechtaczkę , mozesz też paluszkami piescić jej wejscie do cipki (jeli nie jest diewica ) to nawe wkładać tam je , całujać jednak cay czas jej muszelkę i pieszczac łechtaczkę , masz cały czs drugą rek wolna , wiec niech nie lemniuchuje i piesci jej brzuszek , albo piersi !
baw sie dobrze bo nie mam czasu juz pisać dalej ale mysle ze wystarczy , reszte załapiesz sam a własciwie z nią ! :564: :564:
Awatar użytkownika
Lady_Jesika
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 464
Rejestracja: 06 sty 2005, 19:13
Skąd: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: Lady_Jesika » 01 lut 2005, 10:34

ale to fajnie napisales Karol :564:

az mi sie ochota zrobila :P
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 01 lut 2005, 11:08

Karol sie zopisal ale i madrze gada ;)
:564:
20lat

Postautor: 20lat » 01 lut 2005, 14:16

dokladnie bardzo madrze prawde mowiac dobrze ze to tak szczegolowo opisal przyda mi sie pare mykow z tego posta:)
karol

Postautor: karol » 01 lut 2005, 14:39

To zdaj relacje jak Ci poszło !! i co Ona na to !! :564:
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 01 lut 2005, 16:07

Ja również zdamrelację . Wiesz to co napisałeś jest bardzo podobne do tego co sam robię jednakże nie doszedłem jeszcze do samej minetki .:D:D:D:D:D

Pifo dla ciebie za usystematyzowanie mojej wiedzy :564:
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?
Well...
Why is the man...
Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
Hardcore
Weteran
Weteran
Posty: 1327
Rejestracja: 20 wrz 2004, 23:31
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hardcore » 01 lut 2005, 22:03

chciałem napisać dokładnie co jest grane ale widze, że karol mnie wyprzedził...
ale jakby co to na privie masz... :P
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly

Obrazek
Awatar użytkownika
Lady_Jesika
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 464
Rejestracja: 06 sty 2005, 19:13
Skąd: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: Lady_Jesika » 01 lut 2005, 22:07

oh iluz mamy ekspertow :)
Awatar użytkownika
sophie
Weteran
Weteran
Posty: 2726
Rejestracja: 17 maja 2004, 08:13
Skąd: Vaarsaa
Płeć:

Postautor: sophie » 01 lut 2005, 22:23

eno, ladnie sie Karol rozpisal :D
mysle, ze wyczerpal juz temat :D
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 02 lut 2005, 01:05

Dzięki Harcore I Karol często bedę wracał do tego topika by żeźbić swoją wiedze o tym.... :564:
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
karol

Postautor: karol » 02 lut 2005, 10:11

sophie pisze:mysle, ze wyczerpal juz temat :D


Wyczerpał ???? ależ skąd że !! nic podobnego , tyle ze do czegos też musza dojsć sami przecierz ! :564:
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 02 lut 2005, 12:15

Pewnie ze sie nie wyczerpal Karol zapomnial dodac zebys spac nie szedl po wszystkim :D hahaha
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "

hyhy e(L)o :)
mario
Bywalec
Bywalec
Posty: 47
Rejestracja: 21 lip 2004, 15:42
Skąd: z bajki
Płeć:

Postautor: mario » 02 lut 2005, 15:45

to moze napiszcie inne rodzaje..skoro mowice ze nie wyczerpał tematu ;) inni chenie skorzystaja :564:
Awatar użytkownika
Lady_Jesika
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 464
Rejestracja: 06 sty 2005, 19:13
Skąd: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: Lady_Jesika » 02 lut 2005, 17:58

no chetnie poczytam jakie macie pomysly :)
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 03 lut 2005, 00:04

No właśnie.!!!!!!

Dziś się okazało ze moja Pani nie preferuje :/. Alesz jestem zawiedzony lecz nie zniechęcam się. Myślę ze jest to sprawa wieku. Również ja mam prośbe do Pań aby pomogły mi zrozumieć ten mechanizm. Jestem troszkę rozkojażony bo natrafiłem na stanowcze !nie!. Jak tu by zmienić to na stanowcze !tak! ??????
Wieże ze sprawia to wam niebywałą przyjeność jak wasi faceci to wam robią więc chciałbym przekonać a raczej sprawić aby moja partnerka tego zapragnęła.

Ps. Czy jest ciężko doprowadzić na szczyt kobietę tylko za pomocą stymulacji palcami ?????
Bo sądzę ze jeżeli zabiorę ją tam pomoże jej to przełamac tę barierę...... Dlamnie zonkiem jest to ze nie preferuje tych pieszczot :/ tymbardziej ze moja Pani jeszcze go nie przeżyła.........

POZDRO 4 ALL
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
castrolek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 94
Rejestracja: 31 sty 2005, 10:59
Skąd: katowice
Płeć:

Postautor: castrolek » 03 lut 2005, 00:10

ja też z miłą chęcią poczytam.... :D a ty karolku masz główke dobrze zakręconą:) i dobrze że więcej nie piszesz:) bo każda minetka by była praktycznie identyczna:D hahaha niech się też mężczyźni namęczą:) troszeńke choć...:) a kobitki im niech pomagają:) w tym by mogli oni im robić dobrze:)

a ile Twoja kobieta ma lat?? moze potrzeba jej czasu:) może to też kwestia tego ile jesteście ze sobą nie wiem ja mogę się tylko domyślać:) daj jej czas:) któegoś dnia sama pewnie będzie prosić o to byś zrobił jej dobrze:] hehe.. ja tam przyznam że lubie jak mój koffany mnie zadowala:)
-= Nothing`s Gonna Change My Love Fore YOU! :* =-
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 03 lut 2005, 00:32

A też myślę ze to kwestia czasu jak zwykle :555:

Ale zasadnicze pytanie brzmi. Czy cziężko jest doprowadzić do szczytowania tylko i wyłącznie stymulacją łechtaczki palcami. Wiem ze sie napracuję ale jest to muj cel numer 1 Bo ona jeszcze tego niezna :/ Qfa niech zjawi się tu jakiś Karol pod postacią kobiety i mi wszystko wytłumaczy bo jestem zielony jak burak w tym temacie :D

Dla wszystkich :564:
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
castrolek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 94
Rejestracja: 31 sty 2005, 10:59
Skąd: katowice
Płeć:

Postautor: castrolek » 03 lut 2005, 00:36

a ta lasak to twoja która dziewczyna.. ?? :) a karolek się jeszcze tu pewnie zjawi:) nic tylko na niego czekać:):D ja nie posiadam takiej weny twórczej by Ci opisać:) jak to zrobić:) choć mój facet może by Ci juz mógł pomóc:) on może coś więcej wie na ten temat:D w końcu on to robi:)
-= Nothing`s Gonna Change My Love Fore YOU! :* =-
Awatar użytkownika
Lady_Jesika
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 464
Rejestracja: 06 sty 2005, 19:13
Skąd: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: Lady_Jesika » 03 lut 2005, 00:41

Karol,widac bez Ciebie ani rusz :P

nie jest trudno zadowolic w ten sposob kobiete...pod warunkiem ze robisz to w odpowiedni sposob.A jaki on jest?no wlasnie...i tu sie zaczynaja schody.Bez pomocy partnerki nie odkryjesz tego,nawet jesli Karol jeszcze pomoze :)
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 03 lut 2005, 03:04

Ok ale jak napisałem jestem pierwszym odkrywca jej ciała i raczej musze się zdać na wyczucie . Dlatego czuje się jak Robinson Cruzoe. Jest to fascynujące nie powiem ale troszkę frustrujące. Jednak dotej pory jak to określiła moja Pani to "widzałes co się ze mną dzieje" :D Ale z tego co zaobserwowałem to niebył szczyt jej mozliwości, Ja sam mogłem się bardziej postarać. Ale wyszło mi nieźle. Sama to powiedziała. Dobra ale Karolu daj mi tę moc czynienia dobra :D:D:D:D

Dziewczyny proszę was choćby niewiem co najważniejsza jest wasza opinia na ten temat. Chociażby wasze wrażenia jakie powinny być na czym mógłbym się wzorować. Przeistoczcie to co czujecie w słowa. A to mi pomoże :D

:564:
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
porter79
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 13
Rejestracja: 19 sty 2005, 17:59
Skąd: dolnyśląsk
Płeć:

Postautor: porter79 » 03 lut 2005, 08:21

wyobraźcie sobie -leżycie razem nago pijąc lekko schłodzonego szmpana, następnie zaczynacie polewać jej ciało jednoczesnie całując coraz niżej i niżej.....i spijacie lekki strumień szampana jednocześnie pieszcząc językiem intymne miejsca.....Polecam.moja żonka to uwielbia
Awatar użytkownika
zaqqaz
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 338
Rejestracja: 09 gru 2004, 12:40
Skąd: pomorze
Płeć:

Postautor: zaqqaz » 03 lut 2005, 08:42

pomysł zacny :) Jak nic trzeba go wprowadzić w życie :)
Awatar użytkownika
Lady_Jesika
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 464
Rejestracja: 06 sty 2005, 19:13
Skąd: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: Lady_Jesika » 03 lut 2005, 10:45

mniam,tylko potem koniecznie prysznic bo sie jeszcze do lozka przykleicie ;d

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości