Pierwszy pocałunek.

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

Baton88
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 25 maja 2005, 09:34
Skąd: Zabrze
Płeć:

Pierwszy pocałunek.

Postautor: Baton88 » 25 maja 2005, 09:44

A więc tak. Mem 17 lat i jeszcze nie całowałem dziewczyny. DO tej pory sie tym jakoś specjalnie nie przejmowałem ale zakochałem sie w pewnej dziewczynie. Jestem pewien że Ona mnie też kocha bo żuciła swojego chłopaka z kórym była zaledwie od 6 dni i powiedziała mu że kocha kogoś onnego (ten chłopak to muj dorby qmpel). I mam problem bo dziś planuje ją pocałować bo chyba wieczorem sie spotkamy w gronie znajomych w jakimś pubie. Ja totalnie nie wiem jak zainicjować pocałunek i co robić :( jestem totalnie zielony w tych sprawach :(. Porsze Wasz o jak najszybszą pomoc.

POZDRAWIAM
Justa
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 369
Rejestracja: 30 maja 2004, 19:18
Skąd: Ladek zdrój :)
Płeć:

Postautor: Justa » 25 maja 2005, 09:46

Wyluzuj nie mysl o tym tak.To samo przyjdzie,całowania nie da się nauczyć,każdy ma swoją"technike" ;)
Pozdrawiam
"Love`s an eagle,hearts are burning,feels start to fly"
"Kochaj kiedy możesz,ufaj kiedy możesz kiedy trzeba pokaż kły!"
"Tylko zrozum to że ludzie płacza czysta krwią tylko zrozum to że to twój los..."
Awatar użytkownika
sophie
Weteran
Weteran
Posty: 2726
Rejestracja: 17 maja 2004, 08:13
Skąd: Vaarsaa
Płeć:

Postautor: sophie » 25 maja 2005, 09:48

Nic na siłę...
Jak będzie chciała, sama da ci synał, żebyś ja pocałował...
Baton88
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 25 maja 2005, 09:34
Skąd: Zabrze
Płeć:

Postautor: Baton88 » 25 maja 2005, 10:19

No spoko ale ja nie chciałbym sie zbłaźnić :( Jaki Ona może mi dać znak ? Ja naprawde nie wiem nawet jak sie za to zabrać. A wiem że Ona tego chce.

POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
sarah
Weteran
Weteran
Posty: 832
Rejestracja: 11 sty 2004, 20:44