CZY ZWIAZEK Z MEZCZYZNA Z PRZYZWYCZAJENIA MA SENS???

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

vaolin
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 26
Rejestracja: 20 lip 2010, 00:08
Skąd: kielce
Płeć:

CZY ZWIAZEK Z MEZCZYZNA Z PRZYZWYCZAJENIA MA SENS???

Postautor: vaolin » 13 lip 2011, 00:28

Po rozstaniu z chlopakiem ktory okazal sie totalnym kretynem spotykalam sie z kilkoma chlopakami bez zobowiazan.Z nudy zaczelam chodzic z tym ktory podobal mi sie najbardziej.Jednak kiedy on calowal mnie myslalam o bylym.Tak bylo przez dosc dlugi okres,dzis po 11 miesiacach zwiazku czasami mysle o bylym lub o innych chlopakach z ktorymi moglabym byc.Boje sie ze to co nas laczy to tylko przyzwyczajenie,wiem ze nie chce przechodzic od nowa wszystkich etapow od poznania osoby tego co lubi jaka jest az do decyzji o chodzeniu po prostu z nudy i wygody jaka zapewnia mi obecny chlopak.Czesto kiedy jestesmy razem spimy lub ogladamy film.Kiedy on nie jest spiacy dobiera sie do mnie a po seksie zasypia kiedy sie budzi wraca do siebie.Ogolnie zamieniamy z soba ok 40 zdan,chyba ze sie klocimy i wtedy wymiana zdan jest dluga chyba ze on udaje obrazonego.[/b] <zalamka>
smutna
Awatar użytkownika
shaman
Weteran
Weteran
Posty: 2261
Rejestracja: 16 cze 2005, 15:30
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: shaman » 13 lip 2011, 01:31

Każdy lubi co innego, dla mnie takie coś sensu nie miałoby żadnego, kogo innego może uszczęśliwić <piwko>

Jeśli jednak dowlekłaś tę sprawę na forum i przedstawiłaś w negatywnym świetle, to chyba nie dlatego, że chcesz się dzielić swoim szczęściem [:D]
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 13 lip 2011, 07:24

vaolin, sama się musisz zastanowić czego Ty chcesz. Po prostu bycia z kimś - już masz. Miłości i prawdziwego związku - szukaj gdzie indziej.
FrankFarmer

Postautor: FrankFarmer » 16 lip 2011, 12:22

Tak się zastanawiam, ile ten "totalny kretyn" musiał się nalatać, nastarać, nawyglądać, naszpanować, przebić innych frajerów, napisać sms-ów, nastawiać piwa, naprzekonywać cię że sex to nie zło, itp itd zanim się z nim przespałaś.
A ten obecny 40 zdań i jedziemy :)

Taka fajna refleksja na temat mechanizmu wielu lub moze nawet wszystkich kobiet??
Chyba najłatwiejsze w użytkowaniu to te zranione właśnie, dla których inny łoś się musiał wcześniej na marne napocić :) Tak patrzę teraz wstecz... do tego czytając wątki na forum i wypowiedzi katohipokrytek lub ambitnych wymagających co to facet nie powinien to książkę mógłbym tu napisać. Ale po co - wolę użytkować :D
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 16 lip 2011, 14:02

Nie sądzę, byś w ogóle musiała to rozważać - to pewnie samo się rozpadnie. Tyle w Was zaangażowania, co w kałuży pod moim blokiem. Szkoda tylko, że doświadczenia nie są dla Ciebie pozytywnym motorem i motywacją do działania w celu osiągnięcia czegoś ponad bylejakość.
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
nowa28
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2011, 13:06
Skąd: Łódź
Płeć:

Postautor: nowa28 » 04 sie 2011, 10:39

Rzuć go:) Przy takim totalnym braku więzi prędzej, czy później zdradzisz go nawet z brzydkim, śmierdzącym Wieśkiem spod bloku, a tego chyba nie chcesz :)
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 05 sie 2011, 13:24

Jak jest ładna i pociągająca to znajdzie do zdrady coś lepszego.
Jak nie chcesz być sama to z nim badź, ale szukaj kogos przy kim będziesz się czuła prawdziwą kobieta, kogoś kto będzie dla Ciebie facetem.
Awatar użytkownika
blue_star
Bywalec
Bywalec
Posty: 30
Rejestracja: 04 maja 2011, 12:37
Skąd: Szczytno
Płeć:

Postautor: blue_star » 18 sie 2011, 12:23

Również jestem zdania że lepiej szybciej skończyć ta znajomość i być szczęśliwą w związku z kimś innym.. Bo takie bycie z kimś tylko z przyzwyczajenia nie ma sensu...

Wróć do „Miłość, uczucia, problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: JamesGed i 48 gości