Jak przetrwać sesję?
Moderator: modTeam
- misiucha22
- Pasjonat
Mam może troszke dziwne pytanko. Otóż jestem na trzecim roku, w tym roku bronię licencjata. Zawsze jakoś przebrnęłam przez sesję, ale w tym roku najzupełniej w swiecie nie mam siły i ochoty się uczyć. Kupiłam niedawno w aptece tabletki "Sesja", które wspomagają koncentrację i zobaczymy. Jestem po prostu przeciążona obowiązkami i ciężko zabrac mi się za to, co trzeba. Studiuję, pracuję i robię troszkę wysiadkę. Czy znacie jakieś inne środki, które przydatne sa w okresie osłabienia organizmu? Proszę tylko nie pisać o amfetaminie, bo nie chodzi mi o żadne "dopalacze".
"Homo sum, et nil humanum a me alienum esse puto"
Terencjusz
Terencjusz
Hmm..
...udane życie płciowe, pogodzenie się z losem i odrobina samozaparcia oraz wiary w siebie...
działa bez żadnych zewnętrznych "dopalaczy", sprawdzone
Sam swego czasu przygotowywałem się do obrony (studia dzienne, magisterka), pracowałem (pełen etat, tyle że elastyczne godziny pracy, dzięki czemu studiować mogłem) i do tego nadal dobrze było mi w związku... fakt, spałem po 3-5 godzin na dobę, piłem hektolitry kawy, ale przeżyłem, obroniłem i nadal z nią jestem.
Potraktuj to jako moment przełomowy, wyznacz sobie cel w postaci obrony (po której będzie łatwiej), nie zapominaj o bliskich, ale ucz się pilnie i nie przejmuj się tym, że całą resztę zostawiasz na miesiąc-dwa w izolacji.
Za źródło motywacji obierz chęć skończenia studiów a nie jakieś zewnętrzne czynniki.
...udane życie płciowe, pogodzenie się z losem i odrobina samozaparcia oraz wiary w siebie...
działa bez żadnych zewnętrznych "dopalaczy", sprawdzone
Sam swego czasu przygotowywałem się do obrony (studia dzienne, magisterka), pracowałem (pełen etat, tyle że elastyczne godziny pracy, dzięki czemu studiować mogłem) i do tego nadal dobrze było mi w związku... fakt, spałem po 3-5 godzin na dobę, piłem hektolitry kawy, ale przeżyłem, obroniłem i nadal z nią jestem.