Wyraź to. Czymkolwiek to jest.

Tu można wypowiadać się na wszystkie inne tematy jakie przyjdą Wam do głowy.
Posty w tym dziale nie są naliczane.

Moderatorzy: modTeam, ksiezycowka

Awatar użytkownika
Mati
Maniak
Maniak
Posty: 694
Rejestracja: 09 kwie 2007, 15:22
Skąd: Zachód
Płeć:

Postautor: Mati » 18 lis 2009, 09:09

dzięki Błażej, wieczorem poczytam, do poduszki :P

ładna pogoda, fajny dzień się zapowiada? :P i horoskop na dzisiaj taki nawet nawet <hahaha>
Fuck it all! Fuck this world!...
Fuck everything that you stand for!...
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 18 lis 2009, 15:37

pogoda piękna!

a ja się wkurzam, nie lubię czuć się olewana <foch>

W niedziele metamorfodza karnawałowa, idę dziś na rudnkę po sklepach, żeby się zainspirować :)
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 18 lis 2009, 17:38

Mijka pisze:pogoda piękna
!
Co mi z tego, że jest słońce jak i lodowaty wiatr? I tak słońce oglądam tylko zza szyby ostatniego piętra biurowca? <chory>
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 18 lis 2009, 18:01

Fakt, dzisiaj jest niby ciepło ale zimno. Ręce mi zmarzły jak jechałem rowerem.
A propos - rozważam pomysł zostania morsem i kąpania się w przeręblach. <szczerbaty>
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.
Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.
Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.
Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 18 lis 2009, 20:44

Ja nic nie mówię. Mam złamane dwa palce u nogi, rozwalone kolano, siniaków więcej niż niesiniaków i guza na głowie, ale cały koncert wytrwałam przy barierkach. A potem... backstage i mam drugie zdjęcie z Twiggiem!
Koncert życia, nie mogłabym wymarzyć sobie niczego lepszego. Idę mdleć dalej.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, 20:44 przez lollirot, łącznie zmieniany 1 raz.
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Awatar użytkownika
Zaq
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 217
Rejestracja: 07 lis 2006, 22:42
Skąd: stamtąd
Płeć:

Postautor: Zaq » 18 lis 2009, 21:09

Co było z ostatniej płyty?
"Znacznie lepiej poruszać się po tej drodze z piwem i chipsami w ręku, z dużą ilością seksu i nad grób dotrzeć wycieńczonym i zużytym, ale z okrzykiem: Było warto! Cóż to była za wspaniała podróż!"
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 21:18

Wypier...lili mnie z roboty.
Awatar użytkownika
Nexus7
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 69
Rejestracja: 03 sie 2008, 19:40
Skąd: Różnie...
Płeć:

Postautor: Nexus7 » 18 lis 2009, 21:36

Tomasso pisze:Wypier...lili mnie z roboty.

Nie pisales 2tyg temu, ze masz awans dostac?
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 21:40

Miałem.

Już nawet zaplanowałem na co wydam pieniądze.
Dodatkowo straciłem służbowe auto, lapa i komórkę.

W sumie najbardziej mi żal tej fury.
Kurde musze roboty szukac, bo wawa jest droga w piździec i mi finanse stopnieją w mig.

[ Dodano: 2009-11-18, 21:40 ]
Zostałem zwolniony dyscyplinarnie.
Awatar użytkownika
AMX
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 324
Rejestracja: 02 lis 2005, 00:29
Skąd: Burkina Faso
Płeć:

Postautor: AMX » 18 lis 2009, 21:41

Nexus7 pisze:Nie pisales 2tyg temu, ze masz awans dostac?


http://www.youtube.com/watch?v=hrML6s1wNHk

Fortuna zmienną bywa.
Wy jeździcie, My latamy.
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 21:45

Ciekawe czy to moze wplynac na zatrudnienie w innej firmie.
Wie ktos?
Awatar użytkownika
AMX
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 324
Rejestracja: 02 lis 2005, 00:29
Skąd: Burkina Faso
Płeć:

Postautor: AMX » 18 lis 2009, 21:49

Tak jeśli się do tego przyznasz,tzn.ujmiesz ostatnią posadę w CV.
Wy jeździcie, My latamy.
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 21:53

Ta firma to debeściaki, chce to uwzglednic w podaniu.
Tylko kogo bedzie obchodzuilo to, ze sie nie dogadywalem z przelozonym? Chyba nikogo.
Musze pokombinowac.
Awatar użytkownika
kot_schrodingera
Weteran
Weteran
Posty: 2114
Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
Skąd: z nikąd
Płeć:

Postautor: kot_schrodingera » 18 lis 2009, 21:53

Tomasso pisze:Ciekawe czy to moze wplynac na zatrudnienie w innej firmie.
tak. to będzie w świadectwie pracy http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-pracy/ ... pracy.html współczuję. to przez skargę klienta?

[ Dodano: 2009-11-18, 21:55 ]
choć swoją drogą - czy ktoś jeszcze żąda świadectw pracy?
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.
I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.
/Konstanty Ildefons Gałczyński/
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 21:56

Ech.... klient zlozyl na mnie skarge, mialem go przeprosic, nie chcialem.
Moj przelozony nalegal, mala wojne z nim zaczalem, pewnie sie poczulem juz w firmie.
Ale bagno przez moj niewyparzony pysk!!!!!
Awatar użytkownika
AMX
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 324
Rejestracja: 02 lis 2005, 00:29
Skąd: Burkina Faso
Płeć:

Postautor: AMX » 18 lis 2009, 21:59

Tomasso pisze:Ta firma to debeściaki, chce to uwzglednic w podaniu.
Tylko kogo bedzie obchodzuilo to, ze sie nie dogadywalem z przelozonym? Chyba nikogo.


No na pewno,nikt nie będzie słuchał twoich tłumaczeń.Zwolnienie dyscyplinarne to już najgrubsze działo jakie może wytoczyć pracodawca,no może Cię jeszcze podać do sądu.
Tylko musiał być jakiś powód tej dyscyplinarki.Coś na zasadzie trwałego nie wywiązywania się z obowiązków i etc.Teoretycznie musiał byś wcześniej dostać jakieś nagany , ale praktyce wystarczy,że porobi notatki z twojego nie wywiązywania się i też styknie.

[ Dodano: 2009-11-18, 22:00 ]
Blazej30 pisze:choć swoją drogą - czy ktoś jeszcze żąda świadectw pracy?


Cały czas,żądają .
Wy jeździcie, My latamy.
Awatar użytkownika
pani_minister
Administrator
Administrator
Posty: 2011
Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
Skąd: Dublin
Płeć:

Postautor: pani_minister » 18 lis 2009, 22:02

Świadectwo pracy? Nie pamiętam, czy kiedykolwiek widziałam.

Ale często dzwonią do poprzedniego pracodawcy i sprawdzają.
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 22:04

Nie chcialem przeprosic klienta i bylem chamski w stosunku do przelozonego.
Dla klienta tez bylem chamski.

[ Dodano: 2009-11-18, 22:05 ]
No pewnie, ze zadzwonia. Juz tak raz mialem, ze przy mnie na rozmowie do poprzedniej firmy przekrecili. Ma ktos pomysl jak to zamaskowac przy poszukiwaniu roboty?

[ Dodano: 2009-11-18, 22:06 ]
Nie ma bata zebym utrzymal sie w stolicy jako freelancer.

[ Dodano: 2009-11-18, 22:06 ]
Jeszcze mi kobieta zrzędzi ze ze wszytkimi mam kose.
Awatar użytkownika
kot_schrodingera
Weteran
Weteran
Posty: 2114
Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
Skąd: z nikąd
Płeć:

Postautor: kot_schrodingera » 18 lis 2009, 22:23

Tomasso, są też inne konsekwencje:
- nie dostaniesz zasiłku przez 3 miesiące
- masz tylko 7 dni na podanie pracodawcy do sądu
ale są i dobre wieści - dla przyszłego pracodawcy liczyć się może także i przyczyna. a ten jest w wypowiedzeniu (musi być na piśmie!!) a nie w świadectwie. jeśli nie zwolnili cię za kradzież, porzucenie pracy lub coś gorszego może uratujesz skórę. może możesz jeszcze przeprosić klienta, nie wiem, kwiaty wysłać, powiedzieć że kobieta ci poroniła, przeprosić pracodawcę. pracy nie uratujesz, ale może nie narobi ci strasznego smrodu w papierach.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, 22:27 przez kot_schrodingera, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.

I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.

/Konstanty Ildefons Gałczyński/
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 18 lis 2009, 22:32

Pokorne ciele dwie matki sssie
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Olivia
Weteran
Weteran
Posty: 3859
Rejestracja: 17 wrz 2004, 23:03
Skąd: Z kontenera
Płeć:

Postautor: Olivia » 18 lis 2009, 22:40

Tomasso pisze:Ma ktos pomysl jak to zamaskowac przy poszukiwaniu roboty?

Tak, w ogóle ukryj to w CV. Możesz jeszcze ściemnić, że pracowałeś na umowę zlecenie i świadectwa nie masz (chyba wtedy się nie wystawia?).
Andrew pisze:Pokorne ciele dwie matki sssie

Chyba 2 sutki. :P Andrew, jak Ty czasami coś napiszesz...
"Miarkuj złość.
Po gniewu cienkim lodzie nie kręć się
Bo on za chwilę może trzasnąć"
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 18 lis 2009, 22:40

Zaq pisze:Co było z ostatniej płyty?

Setlista raz, bardzo proszę:
Intro / Cruci-fiction in Space
Disposable Teens
Pretty As A Swastika
Irresponsible Hate Anthem
Four Rusted Horses
Devour
Dried Up, Tied and Dead to The World
Coma White / Coma Black
We’re From America
The Dope Show
Rock is Dead
Sweet Dreams
Rock N Roll Nigger
If I Was Your Vampire
The Beautiful People
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 22:45

Tak po przemysleniu to chyba w nosie moge to miec.
Mam dobre portfolio, fajne realizacje, jestem calkiem dobry.
Co to kogo obchodzi, najwyzej beda mial troche mniejsze wymagania finansowe.
Awatar użytkownika
kot_schrodingera
Weteran
Weteran
Posty: 2114
Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
Skąd: z nikąd
Płeć:

Postautor: kot_schrodingera » 18 lis 2009, 22:49

Tomasso pisze:Mam dobre portfolio, fajne realizacje, jestem calkiem dobry.
i to jest dobre myślenie. Tomasso, a ta sytuacja dała ci do myślenia? :>
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.

I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.

/Konstanty Ildefons Gałczyński/
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 22:52

Tak. Musze znowu zaczac strzelac prosto w pysk, tak jak robiłem za młodu.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 18 lis 2009, 23:17

Tomasso pisze:Ciekawe czy to moze wplynac na zatrudnienie w innej firmie.
Wie ktos?
Pewnie, że tak.
AMX pisze:Tak jeśli się do tego przyznasz,tzn.ujmiesz ostatnią posadę w CV.
Ale świadectwo pracy do akt ostatnie i tak iść musi więc co z tego, że w CV nie napisze?
Olivia pisze:Chyba 2 sutki.
Nie, dwie matki...
Olivia pisze:Możesz jeszcze ściemnić, że pracowałeś na umowę zlecenie i świadectwa nie masz (chyba wtedy się nie wystawia?).
Oczywiście, że przy zleceniu się nie wystawia. Wtedy tylko rachunek za zlecenie jest.
Tomasso
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 77
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:33
Skąd: somewhere
Płeć:

Postautor: Tomasso » 18 lis 2009, 23:19

Dobra, pracuje w branzy artystycznej.
Chyba mnie to jakos specjalnie nie ruszy.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 18 lis 2009, 23:24

A ja w kadrach. I może już wkrótce znów będę zwalniać ludzi <zakochany>
Awatar użytkownika
Olivia
Weteran
Weteran
Posty: 3859
Rejestracja: 17 wrz 2004, 23:03
Skąd: Z kontenera
Płeć:

Postautor: Olivia » 19 lis 2009, 00:07

księżycówka pisze:Nie, dwie matki...

Ja tylko żartowałam. ;)
"Miarkuj złość.

Po gniewu cienkim lodzie nie kręć się

Bo on za chwilę może trzasnąć"
rrrr

Postautor: rrrr » 19 lis 2009, 01:27

Agata poszla razem z malym spac, to i pokusze sie o malego poscika co sie u mnie zmienilo od czasu ostatniej wizyty tutaj (jakby kogokolwiek to bardzo interesowalo :D).

Patrzac z perspektywy czasu na to co bylo, a na to co jest, smialo moge stwierdzic, ze przysiadlem na dupie. Z powodu braku czasu przysiadlem na dupie, wciaz niestety poszukujac swojego miejsca pod katem zawodowym. Zdecydowalem sie ostatecznie, w mysl zasady "Chce byc sam sobie szefem", zalozyc wlasna firme - projektowanie i aranzacja miejsc. Ciezka sprawa z uwagi na koszty oprogramowania i sprzet konieczny do jej funkcjonowania, ale na moje szczescie sa bezzwrotne dotacji z UE, o ktore staram sie walczyc. Mam nadzieje w przyszlym roku ruszyc ze wszystkim pelna para, tymbardziej, ze sam sobie juz nie mieszkam. Od paru miesiecy pod dachy mojego mieszkania zawitala Aga, wnoszac cale hektolitry kobiecego ciepla, skrzetnie opierdzielajac mnie za moje samcze nawyki (czyt. koniec z samo-chodzaca bielizna na ziemi i sikaniem na stojaco) i czyniac mnie tym samym prawdziwym mezczyzna. Dzieki temu dopiero niedawno pojalem sens bytu damsko-meskiego. Kobieta chroni mezczyzne w domu, mezczyzna kobiete za jego murami. Gdyby nie Ona, moglibyscie czytac w gazetach naglowki o mezczyznie, ktory zmarl w wyniku dzgniecia zesztywniala z brudu skarpeta. [:D]
Samo mieszkanie razem przynioslo nam jednak cos wiecej jak kupe szczescia w smutne sciany domu. Pojawil sie ktos jeszcze - owoc naszej milosci. Maly potworek, na potege bezwstydnie siusiajacy i robiacy kupke. Ma juz prawie 3 miesiace i jest najwspanialsza rzecza jaka mogla na nas splynac w tym ciezkim okresie kryzysu usamodzielniania sie. :)
A co poza tym? Z pstrykajacego swojej klacie zdjec pakera zmienilem sie w niecykajacego swojej klacie zdjec grubaska, ktory marzy o powrocie do formy. :) Z 85kg wagi skoczylem do prawie 100, co zmusilo mnie do powrotu na sale gimnastyczna i sprobowania swoich sil w kickboxingu. Poki co - 5kg mniej. :)

Reszte dopisze jutro, bo kurdpel sie obudzil, i ktos sie musi nim zajac. :)

Wróć do „Wszystkie inne tematy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 399 gości