Pitolisz teraz, aston to aston jak w kwesti auta , tak wyposazenia
Dajesz takiego merca Brabusowi i wtedy pogadamy
a co ma takiego ten AM rapid?
podaj mi też cenę tego cacka jak by nie patrzec 250000euro ma kosztowac
wielki AM a sterowanie fotelami zachabił od merca
http://www.autogaleria.pl/fotografie/as ... 006_06.jpg
i nie mów ze merc nie jest piekny
oto foty
http://www.autogaleria.pl/fotografie/me ... 005_06.jpg
http://www.autogaleria.pl/fotografie/me ... 005_03.jpg
http://www.autogaleria.pl/fotografie/me ... 005_04.jpg
http://www.autogaleria.pl/fotografie/me ... 005_07.jpg
i wreszcie aston to ma ? w kwesti wyposazenia , bo zazucałeś iz MB nie ma 1/4
Klasa S to nie tylko wielkość i sporo koni pod maską. To także (a może przede wszystkim?) nowoczesne rozwiązania techniczne. Luksusowy Mercedes przyjmie kierowcę na regulowany w 16 kierunkach fotel z funkcją masażu, przewietrzania i dopompowywania boczków foteli w czasie ostrej jazdy; nie pozwoli mu niczego przeoczyć w nocy dzięki kamerze na podczerwień; dobierze odpowiednią siłę hamowania w sytuacji kryzysowej; przygotowuje samochód do wypadku oraz przejmie kontrolę nad samochodem. Spokojnie, nie chodzi tu o żaden bunt klasy S, ale o system Distronic Plus.
Do jego zadań należy regulacja prędkości i zachowanie odpowiedniej odległości od samochodu. Jeśli auto przed nami zwolni, Merc samodzielnie i w pełni automatycznie zmniejszy prędkość i zachowa bezpieczną odległość. Jeżeli nawet samochód przed nami zatrzyma się, klasa S zrobi to samo i w momencie, kiedy warunki na to pozwolą, sama ruszy i dostosuje prędkość do panujących warunków. To pierwszy krok w stronę samochodów z automatycznym pilotem.
O noktowizjerze zastosowanym nie wspominam jak i innych ciekawostkach , wiec sie kolego pomyliłeś z tą 1/4 na rzecz AM
i rapide ma wejsc dopiero do produkcji seryjnej , wiec o czym piszemy ?
mercedes , wybór w silnikach , najmocniejszy 517 KM
ASTON MARTIN TYLKO JEDEN O MOCY 480 KM
ale piekny jest , lecz pieknosc to jeszcze nie wszystko