
Samochody, scigacze itd
Moderatorzy: ksiezycowka, modTeam
Maverick pisze:No dokladniePlastikowa tapicerke i czujesz sie jak w garbusie
Garb to kult

Nie widziałem osobiście zbyt dużo 911, ale nie zauważyłem nadmiaru plastiku ... skórka na fotelach, a reszta proporcjonalnie do większości innych samochodów...
Ostatnio zmieniony 11 sie 2004, 10:56 przez eng, łącznie zmieniany 1 raz.
Maverick pisze:Ja garbusa nie lubie. Tak samo jak nie lubie wszystkich niemieckich samochodow
Podobal mi sie tekst "zjedz z drogi ty dziecko wermahtu"
Tekst jest ok
Każdy ma gust i wybór ... ja tam w realnym świecie wolę amerykany ... nawet te FWD

No oni tak mowili w tym tekscie o BMW
Ja tam cenie japonce
Moze nie maja niezliczonej ilosci ulatwien elektronicznych tak jak mesie i beemki ale one nie sa tak naprawde potrzebne, a dzieki temu mniej sie psuja i sa wg mnie bardzo niezawodne. A Mercedes i BMW ma wlasnie problemy z elektronika.
Zreszta nie rozumiem tego. Ktos daje 300tys zl za samochod i nie ma pelnej opcji. Bo jak chce pelna opcje to musi dac np 450tys. Paranoja
To ja wole Honde Legend produkowana w Japonii za 196tys z pelna opcja od razu. A ponadto japonskie 
Ja tam cenie japonce
Zreszta nie rozumiem tego. Ktos daje 300tys zl za samochod i nie ma pelnej opcji. Bo jak chce pelna opcje to musi dac np 450tys. Paranoja
Maverick pisze:No oni tak mowili w tym tekscie o BMW
Niestety to Garb był projektowany przy jego akceptacji i wspaciu, cała koncepcja samochodu była pomysłem politycznym ... w końcu "samochód dla ludu" ...

Japońce są fajne, ale zalezy od modelu ... Misiek 3000 GT w wersji TT AWD, Lancerki EVO ... Honda S2000, Toyka MR2 MKII ...
Ogólnie wolę sportowe furki niż limuzyny ...
A bejca i merc mają u nas określoną grupę klientów ...

Albo inny tekst z TopGeara (oni tam Niemcow nie lubia
) o VolksWagenie. ZE nowy model wychodzi i bedzie kosztowac ponad 60tys funtow i potem ich slowa: "samochod dla ludu" za 60tys
hehe
A sportowe dobre. Jakbym mial kase to bym Celice kupil, i wszystko lacznie z silnikiem wymienil by mial pod 900 koni
A sportowe dobre. Jakbym mial kase to bym Celice kupil, i wszystko lacznie z silnikiem wymienil by mial pod 900 koni
-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
eng pisze:W/g mnie ogólnie model 911 w każdej wersji jest zajeb***y ze względu na styl.
Osobiście gdybym miał kupić takie coś to Carrera 4 z poczatku lat 90 ... mają coś w sobie ...
Chodzi Ci o 993 czy jeszcze o 964??
A co do pytania Mavericka - bardzo różnorodne mógłbym podpiąć - poczynając od wielu modeli Ferrari, poprzez Alfy Romeo (też kilka fajnych bym znalazł), Subaru Imprezę, "Miśka" Lancera (od EVO III do EVO VI włącznie) po pojedyńcze modele Hondy czy Toyoty... No dobrze jeśli o Hondy chodzi to może nie pojedyńcze

-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
Auto z klasą pytasz? Aston Martin Vanquish - jest piękny, angielski, ma styl, klasę itp, itd.
Nie lubię specjalnie sportowych samochodów, ale ten jest wyjatkowy bo jest elegancki ma wygodne wnętrze, jest może nawet trochę dostojny pośród tych wszystkich"przecinaków" w stylu Lamborghini Diablo czy jakieś Ferrari.
Aha, jest jeszcze Bentley Continental GT - tez jest super, ale jesli miałbym wybierać to jednak Aston Martin.
Nie lubię specjalnie sportowych samochodów, ale ten jest wyjatkowy bo jest elegancki ma wygodne wnętrze, jest może nawet trochę dostojny pośród tych wszystkich"przecinaków" w stylu Lamborghini Diablo czy jakieś Ferrari.
Aha, jest jeszcze Bentley Continental GT - tez jest super, ale jesli miałbym wybierać to jednak Aston Martin.
pracocholik pisze:993 też jest chłodzone powietrzemDopiero 996 ma silnik chłodzony wodą
Tym lepiej ... dźwięk super, a klima i tak działa na swojej sprężarce ...

Co o 900 koni - mnie 215 na automacie starczało, i tak nie było się z kim ścigać na co dzień od świateł do świateł ...
A na najszybszy wóz w mieście to proponuję Batmobile
lato : YES YES YES AstonMartin jest cool ... ale 1.200.000 pln

-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
A co do automatów - nawet te dające możliwość "ingerencji" w ich pracę nie dają pewnej swobodyWięc dla mnie każdy automat jest zły
Mylisz się ... od czego prawa noga ... tzw. kickdown działa jak trzeba zredukować ... reszta to kwestia ustawień...
Oczywiście do prawdziwie sportowej fury montują tylko skrzynie sekwencyjne, ale to też w sumie jest (pół) automat ...

-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
eng pisze:Mylisz się ... od czego prawa noga ... tzw. kickdown działa jak trzeba zredukować ... reszta to kwestia ustawień...
Zaręczam Ci że automatem umiem się posługiwać, nie sprawia mi to żadnego problemu, czasem nawet jak już jestem megazmęczony a muszę dużo kilometrów po mieście zrobić doceniam pewne jego zalety, ale tak czy inaczej dla siebie nie kupiłbym auta z automatem... No chyba żeby to było 3, albo 4 auto
Oczywiście do prawdziwie sportowej fury montują tylko skrzynie sekwencyjne, ale to też w sumie jest (pół) automat ...
Masz rację... Mi chodzi po głowie szatański pomysł zrobienia sobie auta typowo do wściekania i wsadzenia tam kłowej skrzyni biegów
-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
eng pisze:Mnie obojętne ... wolę automat jednak ze względu na komfort jazdy w warszawskich korkach ...
ale niestety nie we wszystkich fajnych furach dają automaty ...
Jak pisałem wyżej - czasem, kiedy liczba obowiązków zmęczy nawet mnie

Kłowa skrzynia ? drogo, twardo, łatwo zepsuć
raczej fura do rajdów niż do jazdy po mieście ...
lawetą na rajd itd
Z jednej strony masz rację... Z drugiej do niektórych aut nie kosztuje aż takiego majątku, a jak fajnie wyje
Szczerze mówiąc ostatnio coraz bardziej mnie kręci napęd 'z czterech łapek' ...
Ja bym się bardzo ucieszył gdyby np w 3000GT VR4 montowali sekwens taki jak w Porsche ...
łopatki lub dźwignia albo normalny automat 'na leniucha' ...
reszta i tak zależy od wewnętrznej konstrukcji skrzyni ...
W niektórych pseudo-sportowych furach montują na siłe jakieś wynalazki które nie działają zbyt dobrze - patrz Alfa-Romeo Selespeed ...
W sumie WRC-sekwens, F1-sekwens
Ja bym się bardzo ucieszył gdyby np w 3000GT VR4 montowali sekwens taki jak w Porsche ...
łopatki lub dźwignia albo normalny automat 'na leniucha' ...

reszta i tak zależy od wewnętrznej konstrukcji skrzyni ...
W niektórych pseudo-sportowych furach montują na siłe jakieś wynalazki które nie działają zbyt dobrze - patrz Alfa-Romeo Selespeed ...
W sumie WRC-sekwens, F1-sekwens

-
- Uzależniony
- Posty: 391
- Rejestracja: 29 lip 2004, 14:14
- Skąd: W-Wa - okolice
- Płeć:
Wróć do „Wszystkie inne tematy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości