Auto... jakie kupic???
Moderatorzy: ksiezycowka, modTeam
- ksiezycowka
- Weteran
- Posty: 12688
- Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
- Skąd: Wawa
- Płeć:
No to proszę do tematu wrócić
Stanowczo!
Od siebie dodam, że Laguna kombi to gigant i trzeba takie auta lubić.
Ja osobiście jestem mniejsza niż rozłożone siedzenie jej nawet sporo i tylko przy mooocnym dosunięciu fotela do pedałów sięgałam jak nią jeździłam.
Ale Renault to w moim odczuciu i doświadczeniu naprawdę fajne auta
Stanowczo!
Od siebie dodam, że Laguna kombi to gigant i trzeba takie auta lubić.
Ja osobiście jestem mniejsza niż rozłożone siedzenie jej nawet sporo i tylko przy mooocnym dosunięciu fotela do pedałów sięgałam jak nią jeździłam.
Ale Renault to w moim odczuciu i doświadczeniu naprawdę fajne auta
Ostatnio zmieniony 09 gru 2010, 23:52 przez ksiezycowka, łącznie zmieniany 1 raz.
a ja znam wiele osób, nie kilka ... co narzekają na BMW , audi i VW
Naprawiam tez wiele modeli samochodów , w tym francuzy - fakt do jednego modelu potrafia byc 3 rodzaje szczek hamulcowych , albo gałek , Tyle, ze co z tego - wielkie mi co - jakos problemu nie mam
Czasy 125P sie skonczyły, a ludzie ciagle do tego tesknia , stad uwielbienie dla szajs wagena Tyle , ze to sie tez zmieniło i wcale nie jest inaczej niz u renault-a. Róznica tylko w tym, ze VW (niemiec ) wystartował pózniej z tym z czym borykali sie wlasciciele renault .
to co piszesz wynika tylko - jak smiem domniemać, z nieznajomości tematu.
Kłopoty ludzi zas z automatami - z nieumiejetnym nimi posługiwaniem się , brakiem wiedzy na temat obsługi, mylnymi danymi przekazywanymi przez sewisy - temat rzeka
Naprawiam tez wiele modeli samochodów , w tym francuzy - fakt do jednego modelu potrafia byc 3 rodzaje szczek hamulcowych , albo gałek , Tyle, ze co z tego - wielkie mi co - jakos problemu nie mam
Czasy 125P sie skonczyły, a ludzie ciagle do tego tesknia , stad uwielbienie dla szajs wagena Tyle , ze to sie tez zmieniło i wcale nie jest inaczej niz u renault-a. Róznica tylko w tym, ze VW (niemiec ) wystartował pózniej z tym z czym borykali sie wlasciciele renault .
Mati pisze: w automacie to ja dziękuję.
to co piszesz wynika tylko - jak smiem domniemać, z nieznajomości tematu.
Kłopoty ludzi zas z automatami - z nieumiejetnym nimi posługiwaniem się , brakiem wiedzy na temat obsługi, mylnymi danymi przekazywanymi przez sewisy - temat rzeka
Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 23:31 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Ja mam lagune 1,9dci manual, znajomy ma 2,2dci automat. 3 miesiace po kupnie padla skrzynia- serwis wycenil naprawe na 12tys. zwykly serwis od automatow ok. 4tys.
Mimo to nie uwazam, ze automaty w lagunach sa do bani, wielu klobowiczow ma w 3,0 V6 i sobie chwali, kwestia tego co kupimy. Nie ma sie co czarowac, ponizej wartosci rynkowej dobrego auta nie kupimy- w przypadku kumpla takl wlasnie bylo.
zgadzam sie w calej rozciaglosci
Mimo to nie uwazam, ze automaty w lagunach sa do bani, wielu klobowiczow ma w 3,0 V6 i sobie chwali, kwestia tego co kupimy. Nie ma sie co czarowac, ponizej wartosci rynkowej dobrego auta nie kupimy- w przypadku kumpla takl wlasnie bylo.
Andrew pisze:Kłopoty ludzi zas z automatami - z nieumiejetnym nimi posługiwaniem się , brakiem wiedzy na temat obsługi, mylnymi danymi przekazywanymi przez sewisy - temat rzeka
zgadzam sie w calej rozciaglosci
Automata musimy wiedziec od kogo kupujemy - inaczej moze to byc loteria , Bowiem technika obsługiwania automatu jest troche inna niz manuala .
Nigdy w automacie nie dajemy jezeli auto sie toczy na pozycje N , co robimy, albo wielu ludzi robi w manualu , jest z górki dają czesto na neutral (luz)
Zmieniając biegi z przedniego na wsteczny czyli z pozycji D na pozycje R i odwrotnie - zawsze czekamy az układ zareaguje , nastapi pełne przeniesienie napedu , zawsze trzymamy nogę na pedale hamulca !Hamulec jest elemetem (w obecnych skrzynkach automatycznych ) sterujacym tez pracą skrzynki.
Nigdy nie przełaczamy lewarka w pozycje P jezeli koła pojazdu sie choc troche toczą!
Stojac na swiatłach na biegu D np. trzymamy nogę na hamulcu - nie przełaczamy lewarka w pozycje N - wiele skrzynek tego nie lubi .
Olej w skrzynkach automatycznych w znacznej wiekszosci podlega wymianie , jak również filtr olejowy, który sie miesci w srodku w skrzynce biegów.
Anomalia w tek kwesti - prosze bardzo
audi i skrzynka tiptronic - audi pisze w swych danych serwisowych, ze olej nie podlega wymianie , ale audi stosuje skrzynkę której producentem jest firma ZF a ta pisze wyraznie , ze olej podlega wymianie i tu wszystko zalezy od eksploatacji - od 30000 km do 12000 km . Dlaczego audi ludziom podaje dane jakie podaje tego to ja juz nie wiem
MERCEDES i jego skrzynka ... wezmy typ 722.6 olej do tej skrzynki w chwili wyprodukowania modeli w 210 np w ktorej ta skrzynka była stosowana był o specyfikacji 236.10 lub 236.12 . Jednak - ze wzgledów , ze wlasciciele dosć czesto skarżyli sie na wady tych skrzynek , olej do niej został zmieniony , MB chyba - kazało opracowac specjalny olej do tych skrzynek i nie tylko tych i na dzis ! olej do niej powinien byc o specyfikacji 236.14 ten sam olej jest juz i pracuje w skrzynkach 6 stopniowych . Wlanie tam czegokolwiek innego konczy powoli lub szybciej zywotnosc skrzynki. Tak jest w kazdej skrzynce ! jak audi - gdzie specyfikacja jest tak samo wazna - jak w MB , a i renault zapewne też .
Ile kosztuje wymiana oleju w serwisie , jezeli juz klient kumaty i taką zleci ? to zalezy ale na dzis , a było znacznie drozej około - dynamiczna 1900 zł - statyczna 800 zł .
Stad powstały warsztaty niby znajace sie na rzeczy i wymieniajace owe oliwy w skrzynkach - problem w tym , ze guzik sie znają. Taki wielki w naszej okolicy znany Pan od MERCEDESA a chciał wlac do mojej skrzynki olej o specyfikacji 236.9 Bo ... oni wszystkim taki leją i jest dobrze ! juz współczuje nastepnym wlascicielom owych samochodów - wszak takiej skrzynki szlag nie trafi od razu
Poziom oliwy ... bardzo wazna rzecz - ale jak ja sprawdzic ? jak nowoczesne skrzynki nie maja - jak starszego typu - bagnetu do zrobienia pomiaru ? W audi robi sie to za pomocą przelewu mierzać Vag-iem temperaturę oleju bo to bardzo istotne. To ze skrzynka sucha i sie nigdzie nie poci nie oznacza ze poziom w niej oliwy jest prawidłowy , a musi takowy byc inaczej postepuje powolna degradacja , a co najwazniejsze podczas jazdy wcale nie czuc , ze cos sie dzieje , no chyba, ze oliwy jest juz bardzo mało , to to odczujemy.Przelanie oleju ponad stan - tez moze gwałtownie nawet zakonczyc prace skrzynki . Wyglada strasznie ? tylko dla kompletnego laika , ktos kto ma juz dwie rece i potrafi wymienic sobie klocki hamulcowe i oliwe w skrzynce da rade wymienic - ja to robie w godzine , ale w 30 minut też dał bym rade. Są jednak skrzynki nie majace miski olejowej i korków spustowych tam juz trzeba fachowca . TAKĄ SKRZYNKE MIALEM W SAFRANIE 1997 ROK
Wiec ... jezeli kupisz samochód od kogos kto wie co i jak , prawdopodobienstwo cieszenia sie automatem wysokie .
Koszta napraw skrzynek automatycznych - moje doswiadczenia w tej kwesti .
Wychodza one, biorac pod uwage skrzynki które dane mi było naprawiac, nie az tak zle , bo oscyluje cena w granicach 3500 żł jednak wszystko zalezy co sie zepsuło ! za multitronica zapłaciłem własnie 3500 zł za fordowska 2500 zł za pontiaca 800zł w MB koszta podobne /
Ktos powie drogo !
ale ale ...policzmy koszty naprawy sprzegieł w manualu - pamietajmy ze automat jest zintegrowany - tworzy całosc
w manualu jak nam skrzynka nie padnie , co też sie zdarza i wcale nie tak żadko , to sprzegła padają i to czesto . Nowoczesne samochody mają juz sprzegła dwu masowe ...i teraz drogi czytelniku wejdz na allegro i sprawdz ile kosztuje spzregło kompletne dwu masowe np. do forda , BMW , vw , CZY TEŻ WSPOMNIANEGO TU Renaulta . Sama dwu masa to koszt powyzej 2000 zł do tego tarcza sprzegła i docisk + robocizna i wychodzi podobnie jak za naprawde automatu
Nigdy w automacie nie dajemy jezeli auto sie toczy na pozycje N , co robimy, albo wielu ludzi robi w manualu , jest z górki dają czesto na neutral (luz)
Zmieniając biegi z przedniego na wsteczny czyli z pozycji D na pozycje R i odwrotnie - zawsze czekamy az układ zareaguje , nastapi pełne przeniesienie napedu , zawsze trzymamy nogę na pedale hamulca !Hamulec jest elemetem (w obecnych skrzynkach automatycznych ) sterujacym tez pracą skrzynki.
Nigdy nie przełaczamy lewarka w pozycje P jezeli koła pojazdu sie choc troche toczą!
Stojac na swiatłach na biegu D np. trzymamy nogę na hamulcu - nie przełaczamy lewarka w pozycje N - wiele skrzynek tego nie lubi .
Olej w skrzynkach automatycznych w znacznej wiekszosci podlega wymianie , jak również filtr olejowy, który sie miesci w srodku w skrzynce biegów.
Anomalia w tek kwesti - prosze bardzo
audi i skrzynka tiptronic - audi pisze w swych danych serwisowych, ze olej nie podlega wymianie , ale audi stosuje skrzynkę której producentem jest firma ZF a ta pisze wyraznie , ze olej podlega wymianie i tu wszystko zalezy od eksploatacji - od 30000 km do 12000 km . Dlaczego audi ludziom podaje dane jakie podaje tego to ja juz nie wiem
MERCEDES i jego skrzynka ... wezmy typ 722.6 olej do tej skrzynki w chwili wyprodukowania modeli w 210 np w ktorej ta skrzynka była stosowana był o specyfikacji 236.10 lub 236.12 . Jednak - ze wzgledów , ze wlasciciele dosć czesto skarżyli sie na wady tych skrzynek , olej do niej został zmieniony , MB chyba - kazało opracowac specjalny olej do tych skrzynek i nie tylko tych i na dzis ! olej do niej powinien byc o specyfikacji 236.14 ten sam olej jest juz i pracuje w skrzynkach 6 stopniowych . Wlanie tam czegokolwiek innego konczy powoli lub szybciej zywotnosc skrzynki. Tak jest w kazdej skrzynce ! jak audi - gdzie specyfikacja jest tak samo wazna - jak w MB , a i renault zapewne też .
Ile kosztuje wymiana oleju w serwisie , jezeli juz klient kumaty i taką zleci ? to zalezy ale na dzis , a było znacznie drozej około - dynamiczna 1900 zł - statyczna 800 zł .
Stad powstały warsztaty niby znajace sie na rzeczy i wymieniajace owe oliwy w skrzynkach - problem w tym , ze guzik sie znają. Taki wielki w naszej okolicy znany Pan od MERCEDESA a chciał wlac do mojej skrzynki olej o specyfikacji 236.9 Bo ... oni wszystkim taki leją i jest dobrze ! juz współczuje nastepnym wlascicielom owych samochodów - wszak takiej skrzynki szlag nie trafi od razu
Poziom oliwy ... bardzo wazna rzecz - ale jak ja sprawdzic ? jak nowoczesne skrzynki nie maja - jak starszego typu - bagnetu do zrobienia pomiaru ? W audi robi sie to za pomocą przelewu mierzać Vag-iem temperaturę oleju bo to bardzo istotne. To ze skrzynka sucha i sie nigdzie nie poci nie oznacza ze poziom w niej oliwy jest prawidłowy , a musi takowy byc inaczej postepuje powolna degradacja , a co najwazniejsze podczas jazdy wcale nie czuc , ze cos sie dzieje , no chyba, ze oliwy jest juz bardzo mało , to to odczujemy.Przelanie oleju ponad stan - tez moze gwałtownie nawet zakonczyc prace skrzynki . Wyglada strasznie ? tylko dla kompletnego laika , ktos kto ma juz dwie rece i potrafi wymienic sobie klocki hamulcowe i oliwe w skrzynce da rade wymienic - ja to robie w godzine , ale w 30 minut też dał bym rade. Są jednak skrzynki nie majace miski olejowej i korków spustowych tam juz trzeba fachowca . TAKĄ SKRZYNKE MIALEM W SAFRANIE 1997 ROK
Wiec ... jezeli kupisz samochód od kogos kto wie co i jak , prawdopodobienstwo cieszenia sie automatem wysokie .
Koszta napraw skrzynek automatycznych - moje doswiadczenia w tej kwesti .
Wychodza one, biorac pod uwage skrzynki które dane mi było naprawiac, nie az tak zle , bo oscyluje cena w granicach 3500 żł jednak wszystko zalezy co sie zepsuło ! za multitronica zapłaciłem własnie 3500 zł za fordowska 2500 zł za pontiaca 800zł w MB koszta podobne /
Ktos powie drogo !
ale ale ...policzmy koszty naprawy sprzegieł w manualu - pamietajmy ze automat jest zintegrowany - tworzy całosc
w manualu jak nam skrzynka nie padnie , co też sie zdarza i wcale nie tak żadko , to sprzegła padają i to czesto . Nowoczesne samochody mają juz sprzegła dwu masowe ...i teraz drogi czytelniku wejdz na allegro i sprawdz ile kosztuje spzregło kompletne dwu masowe np. do forda , BMW , vw , CZY TEŻ WSPOMNIANEGO TU Renaulta . Sama dwu masa to koszt powyzej 2000 zł do tego tarcza sprzegła i docisk + robocizna i wychodzi podobnie jak za naprawde automatu
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Jak tak piszesz co mozna a czego nie i jak trzeba a jak nie to zaczynam watpic w idee automatycznej skrzyni biegow. Przeciez automat stworzono by ulatwial zycie, by samochod mogly prowadzic osoby nie potrafiace obslugiwac normalnej skrzyni. A tu takie wymagania ze juz prosciej sie nauczyc obslugiwac manualna.
czegos widze nie zrozumiałes .
Tosz mój post stanowi wyraznie , ze jak wrzucisz D to po prostu jedziesz i nic innego juz nie robisz do momentu aż chcesz wyjsc z auta , jak ktos chce ulepszac automat to potem zaczynaja sie schody
Jak chcesz mogę napisac czego sie nie robi przy manualu - zapewniam bedzie tego znacznie wiecej , tyle , ze z racji tego ze Ty jezdzisz manualem masz to jak by we krwi i nie widzisz tych wszystkich rzeczy . Mav jak bedziesz zgrzytał po zebach zmieniajac biegi to też wykonczysz skrzynke - rozumiesz teraz ? sprzegło puszczac umiejetnie tez trzeba umiec i wiedziec co i jak , trzeba sie wyuczyć odruchów pewnych - potem one są w automacie u nas , dzieje sie wszystko bez naszego jak by kontrolowania , automatycznie . Działa tzw. pamiec ruchowa , wszak nie myslisz jak masz puszczac sprzegło ... wszystko sie dzieje samo - czyz nie ?
Tosz mój post stanowi wyraznie , ze jak wrzucisz D to po prostu jedziesz i nic innego juz nie robisz do momentu aż chcesz wyjsc z auta , jak ktos chce ulepszac automat to potem zaczynaja sie schody
Jak chcesz mogę napisac czego sie nie robi przy manualu - zapewniam bedzie tego znacznie wiecej , tyle , ze z racji tego ze Ty jezdzisz manualem masz to jak by we krwi i nie widzisz tych wszystkich rzeczy . Mav jak bedziesz zgrzytał po zebach zmieniajac biegi to też wykonczysz skrzynke - rozumiesz teraz ? sprzegło puszczac umiejetnie tez trzeba umiec i wiedziec co i jak , trzeba sie wyuczyć odruchów pewnych - potem one są w automacie u nas , dzieje sie wszystko bez naszego jak by kontrolowania , automatycznie . Działa tzw. pamiec ruchowa , wszak nie myslisz jak masz puszczac sprzegło ... wszystko sie dzieje samo - czyz nie ?
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Masz racje ze sie dzieje samo. Choc i tak lubi czasem zgrzytnac skrzynia mimo srzegla do dechy
Generalnei skoro obsluga automatu jest o tyle prostrza niz manuala - co sam napisales - to dlaczego automat kupilbys tylko po kims o kim wiedzialbys ze umie go uzywac?
Przyznam sie ze nigdy na automacie nie jezdzilem. Pierwszy automat jaki planuje kupic jest zamontowany w Aston Martinie DB9 wiec predko to nie nastapi A co do "normalnych" aut to w autmacie nie mozna odpalac na pych i nawet holowac nie mozna. To jest badz co badz spory minus.
Generalnei skoro obsluga automatu jest o tyle prostrza niz manuala - co sam napisales - to dlaczego automat kupilbys tylko po kims o kim wiedzialbys ze umie go uzywac?
Przyznam sie ze nigdy na automacie nie jezdzilem. Pierwszy automat jaki planuje kupic jest zamontowany w Aston Martinie DB9 wiec predko to nie nastapi A co do "normalnych" aut to w autmacie nie mozna odpalac na pych i nawet holowac nie mozna. To jest badz co badz spory minus.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 21:43 przez Maverick, łącznie zmieniany 1 raz.
Ha ! holowanie automata jest mozliwe , procedure opisuje producent skrzynki , tyle , ze na krótkim odcinku, a pozycji lewarka N i z odpowiednią predkoscia ( raczej powoli )
Na "pych" automata nie odpalisz , ale juz na zaciag pewne skrzynki sie da.
Dlaczego kupił bym tylko po kims kto potrafił uzywać ? odpowiedz jest prosta - by uniknac kłopotów z skrzynką . Wezmy odwrotnosc , ktoś kupił manuala, a nigdy takowym nie jezdził zawsze automatem , w dodatku zyje w dżungli i nie ma mu kto powiedziec co i jak w kwesti drobiazgów , z racji tego sprzegło puszcza gwałtownie z duzą iloscia gazu by samochód ruszył , nie zawsze wciska sprzegło do zmiany biegów itd. co sie dzieje jak ze skrzynką tak z podzespołami przeniesienia napedu ? od takiego kogos kupic auto dobrze jest ?
Na "pych" automata nie odpalisz , ale juz na zaciag pewne skrzynki sie da.
Dlaczego kupił bym tylko po kims kto potrafił uzywać ? odpowiedz jest prosta - by uniknac kłopotów z skrzynką . Wezmy odwrotnosc , ktoś kupił manuala, a nigdy takowym nie jezdził zawsze automatem , w dodatku zyje w dżungli i nie ma mu kto powiedziec co i jak w kwesti drobiazgów , z racji tego sprzegło puszcza gwałtownie z duzą iloscia gazu by samochód ruszył , nie zawsze wciska sprzegło do zmiany biegów itd. co sie dzieje jak ze skrzynką tak z podzespołami przeniesienia napedu ? od takiego kogos kupic auto dobrze jest ?
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
hmmm. a nie czasem MCV ? chyba ze chodzi Ci o MPI
Byle nie silnik 1.5 dci mam ja , a i nie tylko bardzo złe zdanie o tej jednostce , ale jak mały przebieg to jeszcze mozna zaryzykowac .
Byle nie silnik 1.5 dci mam ja , a i nie tylko bardzo złe zdanie o tej jednostce , ale jak mały przebieg to jeszcze mozna zaryzykowac .
Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 16:06 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Andrev, MCV oczywiscie.
Samochod nowy, na 6-7 lat chcialem kupic jak bedzie sens.
Opcje sa 2, 1,6 105km chyba 8v w gazie pali jakies 10l max 11 w miescie.
I diesel 1.5 cdi z FAPem ;/ niestety. Przez pierwszy rok tylko miasto, pozniej 100km dziennie w trasie.
Samochod nowy, na 6-7 lat chcialem kupic jak bedzie sens.
Opcje sa 2, 1,6 105km chyba 8v w gazie pali jakies 10l max 11 w miescie.
I diesel 1.5 cdi z FAPem ;/ niestety. Przez pierwszy rok tylko miasto, pozniej 100km dziennie w trasie.
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "
hyhy e(L)o
hyhy e(L)o
Tu za bardzi sie nie znam , ale filtry czastek stałych na miasto zle sie spisują , ciagle sie zapychaja - czego nie ma na trasie gdzie sie samoczynnie jak by czyszczą .Koszt takiego filtra dosć spory , choc nie wiem jak jest w przypadku silnika 1.5 dci .Miałem w sierpniu klienta co sprzedał peuegota , z czym takim i strasznie na to narzekał , z tego co mówił co pół roku kupował po regeneracji za cos około 2500zł . Jak sie to sprawuje w silniku renault 1.5 dci ? Bo takowy jest montowany chyba w daci ?
Poszukaj najlepiej na forum motoryzacyjnym renault sadze , ze tam mnóstwo informacji znajdziesz . Sasiad miał ten silnik w tchalii po 80kkm zaczeły sie kłopoty , ale też bez przesady , wymienił wtrysk , potem za jakis czas drugi ... potem cos tam jeszcze , ale do 80kkm był zadowolony - wiec skoro nowy ma to byc wózek - to moze byc dobrze .
albo tutaj
http://www.logan.fora.pl/logan-mcv,12/s ... i,377.html
http://www.logan.fora.pl/logan-mcv,12/k ... v,366.html
Poszukaj najlepiej na forum motoryzacyjnym renault sadze , ze tam mnóstwo informacji znajdziesz . Sasiad miał ten silnik w tchalii po 80kkm zaczeły sie kłopoty , ale też bez przesady , wymienił wtrysk , potem za jakis czas drugi ... potem cos tam jeszcze , ale do 80kkm był zadowolony - wiec skoro nowy ma to byc wózek - to moze byc dobrze .
albo tutaj
http://www.logan.fora.pl/logan-mcv,12/s ... i,377.html
http://www.logan.fora.pl/logan-mcv,12/k ... v,366.html
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, 21:11 przez Andrew, łącznie zmieniany 2 razy.
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
- kot_schrodingera
- Weteran
- Posty: 2114
- Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
- Skąd: z nikąd
- Płeć:
- ksiezycowka
- Weteran
- Posty: 12688
- Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
- Skąd: Wawa
- Płeć:
- kot_schrodingera
- Weteran
- Posty: 2114
- Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
- Skąd: z nikąd
- Płeć:
- kot_schrodingera
- Weteran
- Posty: 2114
- Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
- Skąd: z nikąd
- Płeć:
- kot_schrodingera
- Weteran
- Posty: 2114
- Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
- Skąd: z nikąd
- Płeć:
też się zastanawiam. Nie ma co ukrywać, to auto małe, do miasta. Ale chyba każde takie zostaje zaklasyfikowane jako kobiece...Maverick pisze:Nie wiem co w nim kobiecego.
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.
I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.
/Konstanty Ildefons Gałczyński/
I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.
/Konstanty Ildefons Gałczyński/
- ksiezycowka
- Weteran
- Posty: 12688
- Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
- Skąd: Wawa
- Płeć:
Kobiece bo nie robi za przedluzenie penisa (nie jest 20 letnia beemka 7). Super. Jak A1 jest kobiece to jaki jest Ford Ka?
[ Dodano: 2011-12-05, 22:55 ]
A tak w ogole to ledwo zarabiasz 1000zl i A1 chcesz kupowac? Na ile ten kredyt wezmiesz? Na 5 lat? Ja moge kupic nowego passata na kredyt, a jezdze sejem i mi z tym dobrze. I nawet zbieram komplementy od kobiet za styl jazdy Nie znaczy ze wiecznie bede sejem jezdzil. Chce jeszcze dwa auta miex. Evo X i DB9. Reszta mnie nie interesuje bo to polsrodki, a ja nie lubie polsrodkow.
[ Dodano: 2011-12-05, 22:55 ]
A tak w ogole to ledwo zarabiasz 1000zl i A1 chcesz kupowac? Na ile ten kredyt wezmiesz? Na 5 lat? Ja moge kupic nowego passata na kredyt, a jezdze sejem i mi z tym dobrze. I nawet zbieram komplementy od kobiet za styl jazdy Nie znaczy ze wiecznie bede sejem jezdzil. Chce jeszcze dwa auta miex. Evo X i DB9. Reszta mnie nie interesuje bo to polsrodki, a ja nie lubie polsrodkow.
Wróć do „Wszystkie inne tematy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości