Ogolony interes

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
InViolet
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 69
Rejestracja: 23 kwie 2006, 21:21
Skąd: z domu :)
Płeć:

Postautor: InViolet » 26 lis 2006, 21:45

TedBundy pisze:
rasta:) pisze:Mój chłopak jest całkowicie naturalny-nic sobie nie goli i wyglada ślicznie,no i oczywiście męsko:)


piwo dla tej pani :] <diabel> Depilacja - pach i okolic intymnych - jasne!. Ale u kobiet :] Ja tam lubię swoje włoski <diabel> szkoda było by je golić.



to ja też piwo poprosze Ted ;) jeśli vhodzi o facetów to stawiam na naturalność. facet z wygoloną klatą albo pachami kojarzy mi sie z totalnym pedałem..nie chce nikogo urazic- takie moje zdanie po prostu. u kobiet- rozumiem, ale nie u faceta..smieszne to dla mnie troche by bylo
:*
kajot
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 284
Rejestracja: 16 maja 2006, 09:17
Skąd: Poland
Płeć:

Postautor: kajot » 26 lis 2006, 22:14

ja też uważam, że golenie się facetów ma lekkie zabarwienie pedalskie.
no jak jeszcze pod pachami to ujdzie, ale gdzie indziej NIE.
jarulex
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 02 gru 2006, 01:50
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: jarulex » 02 gru 2006, 01:54

widze ze wiekszosc osob nie rozumie tu powodu dla ktorego faceci gola genitalia i/lub klatke. mi te wlosy po prostu PRZESZKADZAJA. zle sie czuje zarosniety i zle (moim zdaniem) to wyglada. a moja dziewczyna woli jak jestem wygolony niz z wlosami ktorymi by sie dlawila. poza tym prezerwatywe latwiej zalozyc i zdjac bez wlosow. empirycznie sprawdzone
Awatar użytkownika
jaguar166
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 88
Rejestracja: 22 lis 2006, 19:03
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: jaguar166 » 02 gru 2006, 09:31

Jak najbardziej ogolony interes i ogolona ciziunia :)).
Morio
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:19
Skąd: Mroczna Czeluść
Płeć:

Postautor: Morio » 02 gru 2006, 21:38

Diało w buszu jest zasłoniente i nie mozna go trafić ale nie mozna terz z niego strzelac.
Wienc trzeba troszke wyciońć busz. <cisza>
Niekture kobiety są bezcenne,za całą reszte zapłacisz kartą MastrCard :)
Awatar użytkownika
amazonka
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 316
Rejestracja: 26 kwie 2004, 15:06
Płeć:

Postautor: amazonka » 03 gru 2006, 10:13

Ja też jestem za. Mój były facet się tam golił i nie uważałam tego w żadnym stopniu za pedalskie. Mój obecny z kolei się nie goli co już właściwie mi się niezbyt podoba. Wolałabym wziąść go pod brzytwę, ale ten z kolei jest oporny strasznie. Co Wy z tymi pedałami? Bez włosów, albo chociaż niech już będą przystrzyżone jest wygodniej, higieniczniej...
Awatar użytkownika
Kermit
Weteran
Weteran
Posty: 931
Rejestracja: 12 sie 2005, 08:51
Skąd: Pl
Płeć:

Postautor: Kermit » 03 gru 2006, 10:58

jak dla mnie - odpada. Te wlosy to chyba jeden z atrybutow meskosci nie zamierzam sie go pozbywac, wiem za to ze jak jest ogolony to jest jak to moja powiedziała"optycznie wiekszy" :)
So understand;
Don't waste your time always searching for those wasted years,
Face up...make your stand,
And realise you're living in the golden years.
Awatar użytkownika
Joasia
Weteran
Weteran
Posty: 998
Rejestracja: 22 sty 2006, 21:17
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Joasia » 03 gru 2006, 12:58

Przystrzyżenie - ok ale całkowite golenie odpada.
Zgolenie paseczka przy pępku to już w ogóle masakra <boje_sie>
Obrazek
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 03 gru 2006, 14:00

Joasia pisze:golenie paseczka przy pępku to już w ogóle masakra <boje_sie>
Ktos to robi? <boje_sie> Rany nie wolno!Paseczek jest super przeciez!W niczym nie przeszkadza ani nic. Takby moj zgolil to bym go nie chcaila ogladac dopki nie odrosnie <foch>
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 03 gru 2006, 15:33

Dla mnie golenie interesu (ale nie na lyso, przyciecie raczej, do zera tylko jajka :D ) jest zrozumiale- zadna laska nie lubi wlosow w buzi, ale jak slysze o goleniu pach czy klaty, to zastanawiam sie, kiedy faceci zaczna jeszcze makijaz nakladac, naklejac tipsy i na szpilkach chodzic... :/
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
megane
Maniak
Maniak
Posty: 762
Rejestracja: 22 maja 2006, 13:13
Skąd: z południa
Płeć:

Postautor: megane » 03 gru 2006, 17:14

Włosy łonowe atrybutem męskości? :D
Pierwszy raz słyszę coś takiego. :|
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 03 gru 2006, 17:22

megane pisze:Włosy łonowe atrybutem męskości?
Pierwszy raz słyszę coś takiego.

heh, to niech kobiety przestana golic łono, nogi, pachy, a wlosy na glowie niech scinaja na zero czy maks 1 cm- przeciez owlosienie zadnego wplywu na meskosc, a wiec zakladam ze i na kobiecosc, nie ma <aniolek>
Ciekawski pisze:praźródło wszechmocy spośród nich wyrastające

ehehehe, dobre <lol2>
Ostatnio zmieniony 03 gru 2006, 17:26 przez GNRose, łącznie zmieniany 1 raz.
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
Ciekawski
Maniak
Maniak
Posty: 688
Rejestracja: 12 kwie 2004, 23:10
Skąd: A to różnie:)
Płeć:

Postautor: Ciekawski » 03 gru 2006, 17:24

Moźe ma to podobne korzenie jak siła biblijnego Samsona? :)

Włosy łonowe nie są atrybutem męskości, za to jest nim praźródło wszechmocy spośród nich wyrastające :)
Nigdy nie dyskutuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 03 gru 2006, 17:45

megane pisze:Pierwszy raz słyszę coś takiego. :|
JA nei ale nadal mnie to bawi. :D
GNRose pisze:to niech kobiety przestana golic łono, nogi, pachy, a wlosy na glowie niech scinaja na zero czy maks 1 cm
I niby przestanie byc kobieca? <lol>
Awatar użytkownika
stepien
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 17
Rejestracja: 03 gru 2006, 17:30
Skąd: że znowu
Płeć:

Postautor: stepien » 03 gru 2006, 18:00

mi osobiscie nie podbaja sie "lyse" dziewczyny :) przyjemny dla oczu jest jakis paseczek trojkacik czy inny bajerek. a golenie sie u facetow na zero niezbyt do mnie przemawia...
"Myślenie to najcięższa praca i pewno dlatego nie cieszy sie zbytnią popularnością..." :):)
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 03 gru 2006, 18:05

Moon pisze:I niby przestanie byc kobieca?

Zalezy, co rozumiesz przez kobiecosc :]
Czy facet w ponczochach, stringach, z walkami na glowie, malujacy sobie paznokcie (na nogach) bedzie dla Ciebie meski?
Moon, jako studentka psychologii powinnas wiedziec doskonale, ze swiat zbudowany jest z naszych przekonan- to, co mowimy o sobie, o kobietach, o swiecie, to sa nasze przekonania na dany temat :)

PS: Ładny avatar ;)
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 03 gru 2006, 22:06

GNRose pisze:Zalezy, co rozumiesz przez kobiecosc
Osobowosc a n ei wyglad na pewno.

PS: Dzieki :)
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 03 gru 2006, 22:11

moon pisze:Osobowosc a n ei wyglad

Osobowosc i wyglad to nie substytuty, a substraty (meskosci/kobiecosci) ;)
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 03 gru 2006, 22:18

Wybacz ale w moim odczcuiu facet w baletkach czy zul pod sklepem moze byc bardziej meski od chlopczyka w graniaku ladnie pachnacego. Kobiecosc/meskosc to tylko i wylacznie cecha osobowosci. Albo sie to ma albo nie. W mniejszym badz wiekszym stopniu.
A przez wyglad mozna ja bardziej uzewnetrzniac, ale nie zabic.
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 03 gru 2006, 22:23

moon pisze:Kobiecosc/meskosc to tylko i wylacznie cecha osobowosci.

Zdecydowanie sie nie zgadzam :) Moim zdaniem osobowosc i owszem, na meskosc/kobiecosc wplywa ma duzy, ale wyglad, sposob poruszania sie, gestykulacja itd. rowniez :)
Generalnie, jak juz wspomnialem, wszystko zalezy od tego, jaka definicje sobie przyjmiesz- kazdy moze miec inna :)
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
kajot
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 284
Rejestracja: 16 maja 2006, 09:17
Skąd: Poland
Płeć:

Postautor: kajot » 03 gru 2006, 23:40

osobiście uważam, że wygląd też odgrywa znacząco rolę, chociaż na pewno to nie jedyny wyznacznik męskości/kobiecości
jarulex
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 02 gru 2006, 01:50
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: jarulex » 04 gru 2006, 09:25

GNRose pisze:Dla mnie golenie interesu (ale nie na lyso, przyciecie raczej, do zera tylko jajka :D ) jest zrozumiale- zadna laska nie lubi wlosow w buzi, ale jak slysze o goleniu pach czy klaty, to zastanawiam sie, kiedy faceci zaczna jeszcze makijaz nakladac, naklejac tipsy i na szpilkach chodzic... :/


PRAWIE kazda laska Ci powie, ze golenie pach u faceta to jest koniecznosc i na szczescie wielu to robi (jak widze goscia z klakami na 10cm wystajacymi spod pach i w koszulce bez rekawow, to mi sie podnosi). a co do klaty to mam mieszane uczucia, ale robie to (pomijajac oczywiscie to co juz napisalem, ze mnie te wlochy wqrzaja) bo wtedy wizualnie lepiej wyglada (miesnie sie zarysowywuja itd.). a z tym malowaniem i tipsami to przesadziles, nie bardzo widze zwiazku.
Awatar użytkownika
szilkret
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 165
Rejestracja: 22 cze 2004, 17:06
Skąd: Łódź
Płeć:

Postautor: szilkret » 04 gru 2006, 12:45

Nie ma co dzielić włosa na czworo <aniolek>

Kwestia gustu. Jedna lubi goryli nawet na podwoziu a inna gładolicych. Czasy się tak zmieniają że nie ujmuje to ani męskosci ani tez kobiecości. O tyle kobieta jest bardziej na piedestale . <fuckoff>
I nic nie wiem i nic nie rozumiem
I wciąż wierzę biednymi zmysłami
Ze ci ludzie na drugiej półkuli
Muszą chodzić do góry nogami

"Julian Tuwim"
kajot
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 284
Rejestracja: 16 maja 2006, 09:17
Skąd: Poland
Płeć:

Postautor: kajot » 04 gru 2006, 16:36

jarulex pisze:PRAWIE kazda laska Ci powie, ze golenie pach u faceta to jest koniecznosc i na szczescie wielu to robi


może żyję w innym świecie, ale znam tylko jeden taki przypadek, że kumpel goli i jego dziewczyna też to popiera, ale to wyjątek, a wyjątek potwierdza regułe.
jakoś latem na plaży ciężko stwierdzić że prawie wszyscy się golą...a
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 04 gru 2006, 17:29

vkajot pisze:znam tylko jeden taki przypadek, że kumpel goli i jego dziewczyna też to popiera, ale to wyjątek, a wyjątek potwierdza regułe
Wapdnij na silownie czy jakiegos psortowego klubu wobec tego :D
Awatar użytkownika
Ted Bundy
Weteran
Weteran
Posty: 5219
Rejestracja: 16 wrz 2005, 16:29
Skąd: IV RP
Płeć:

Postautor: Ted Bundy » 04 gru 2006, 17:49

zacytujmy Brenasa z Bigbrothera, ten cytat wrył mi się masakrycznie w pamięć:

"ogolona dupa, ogolone jaja, no co to, censored jest?! facet?!"

lol :]
http://www.facebook.com/LKSPogonLwow

Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!

http://www.piotrlabuz.pl/
http://michalpasterski.pl/
http://www.mateuszgrzesiak.pl/
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 04 gru 2006, 22:35

jarulex pisze:z tym malowaniem i tipsami to przesadziles, nie bardzo widze zwiazku.

lol To spojrz jeszcze raz we wlasny post :]
Po co sie robi tipsy i makijaż? Ze wzgledow praktycznych? Nie-
jarulex pisze:bo wtedy wizualnie lepiej wyglada
:]
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
e398
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 23
Rejestracja: 07 sty 2006, 18:32
Skąd: FP
Płeć:

Postautor: e398 » 27 sty 2007, 18:49

Ja ostatnio chciałem jajka wygolić... i wziąłem maszynkę do włosów, zdjąłem nasadkę... ajjjjjjjjj krew poleciała <pijak> i miałem fajne strupki później <pejcz>
Awatar użytkownika
n1et0p3r3k
Początkujący
Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 27 sty 2007, 14:34
Skąd: Łódź
Płeć:

Postautor: n1et0p3r3k » 27 sty 2007, 21:09

Od kiedy czysty, zadbany facet to pedał? Ludzie - higiena. Włoski pod pachami czasem brzydko pachną, a na genitaliach swędzą i włażą tam, gdzie nie trzeba. :p Dawno, dawno temu rycerze się nie myli, bo to było męskie - mamy wrócić do Średniowiecza? <diabel>
Awatar użytkownika
Atanazy
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 157
Rejestracja: 13 sty 2007, 12:19
Skąd: z szafy
Płeć:

Postautor: Atanazy » 27 sty 2007, 21:20

Niech każdy dba o swój interes jak tylko mu się to podoba. Jak będę chciał, to sobie ćwieka zapodam, a jak nie, to majtki za tydzień zdejmę, pfff... Wartościowanie, że coś jest męskie, a coś nie, jest po prostu głupie. Kwestia preferencji, kwestia odbioru.
Jesteśmy przecież nowi, lepsi. Lajfstajlowi, trendy, cool, k*rwa, sprawdzeni, jak najbardziej sprawdzeni na Zachodzie.

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości