Ból podczas orgazmu (sex oralny)
Moderator: modTeam
Ból podczas orgazmu (sex oralny)
Witam moja dziewczyna ma pewien problem mianowicie ma straszliwy bol (waginy, macicy) podczas orgazmu jest ona dziewica uprawiamy sex oralny. Chcialbym sie dowiedziec co jest przyczyna tego bolu poniewaz niepokoi mnie to prosze o pomoc dziekuje
- Czarny Aniołek
- Zaglądający
Hm mozliwe ,że jest to spowodowane nieprawidłową budową narządu rozdrodczego.
Nie jestem jednak lekarzem ani jasnowidzem.
Niestety , trzeba się wybrać do doktorka i powiedzieć co i jak.
Nie jestem jednak lekarzem ani jasnowidzem.
Niestety , trzeba się wybrać do doktorka i powiedzieć co i jak.
Jesteś moim przeznaczeniem. Wierzę, że ja Twoim,
tamtego nie zmienię.
Zechcesz widzieć poświęcenie, nie mów mi, że nie chcesz,
proszę. Kocham Cię szalenie.
tamtego nie zmienię.
Zechcesz widzieć poświęcenie, nie mów mi, że nie chcesz,
proszę. Kocham Cię szalenie.
Alien161 chodzi ze za malo powiedziales - my nie asystuje,y przy twoich igraszkach
sam wiesz w ktorym dokaldnie momencie twoja luba odczuwa bol
nie mozemy gdybac tylko majac za info ze boli - zresza dziewce ma bolec - ma jej nawet peknac i krwawic - wiec jak sie podziewasz konkretnych odpowiedzi to zadaj pytanie z pelnym opisem problemu - w miare mozliwosci
obajw wskazuje ze albo robisz jej jakies kuku albo ona ma jakas traume "nie moge miec orgazmu bo to grzech" czy cos w moherowym lub ciemnogrodzkim stylu
problem natury medycznej - tez mozliwy - siakas infekcja czy inne mikropotfory - byla u gienka na przegladzie technicznym ?
Rapid - sam widzisz ze nie wie nawet ktorym jezykiem
sam wiesz w ktorym dokaldnie momencie twoja luba odczuwa bol
nie mozemy gdybac tylko majac za info ze boli - zresza dziewce ma bolec - ma jej nawet peknac i krwawic - wiec jak sie podziewasz konkretnych odpowiedzi to zadaj pytanie z pelnym opisem problemu - w miare mozliwosci