Jak rozpoznac prawiczka?

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

dziwny321
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 90
Rejestracja: 18 maja 2005, 08:01
Skąd: z Domu
Płeć:

Jak rozpoznac prawiczka?

Postautor: dziwny321 » 31 lip 2005, 16:33

Tak mnie jakos Naszlo... 8)

Pytanie Glownie do Pan:

1) Jak rozpoznac ze chlopak nigdy nie mial z "tym" doczynienia (czyt.jest prawiczkiem)?

2) Czy jest to mozliwe?

3) Czy tylko podczas stosunku jest sie wstanie stwierdzic? Jesli tak to czym taki prawiczek sie charakteryzuje?

Czy wy Kobiety potraficie ocenic Czy mezczyzna jest wprawiony w boju czy tez nie? Jakie sa sposoby? Czy tylko lozko jest to wstanie wyjasnic :?


No wiem duzo pytan Ale tak mnie to ciekawi...ze musialem podjac temat..DZienks 8)
Awatar użytkownika
Somebody:)
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 22
Rejestracja: 29 lip 2005, 16:11
Skąd: Fotel
Płeć:

Postautor: Somebody:) » 31 lip 2005, 18:00

moze po tym jak sie do laski dobiera?bo osoba ktora nie ma o tym zielonego pojecia "raczej" jest prawiczkiem:P albo nie wie co? gdzie? i jak? ale licze ze chociaz "interesujace" filmy ogladal.ale zazwyczaj to chyba trema wszystko wyjasnia:) <browar>
"I must be crazy now
Maybe I dream too much
But when I think of you
I long to feel your touch"
Awatar użytkownika
mariusz
Weteran
Weteran
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 00:14
Skąd: z Polski:)
Płeć:

Postautor: mariusz » 31 lip 2005, 19:16

Po twoim nicku wnioskuje ze jestes facetem.
Po co ci informacje na temat jak rozprawiczyć faceta, jak poznać itp... Chyba nie szukasz prawiczka... ;)

A tak na serio to pewnie tak samo idzie rozpoznac prawiczka jak dziewicę. Czyli po zachowaniu. Jednak czesto to wychodzi z rozmowy tylko trzeba umieć ja odpowiedznio poprowadzić aby zdobyć taka informację.
Ostatnio zadziwiłem się, bo dowiedziałem sie ze kilka dziewczyn jakie znam to dziewice a nigdy bym tego nie przypuszczał. Wniosek z tego taki, ze po niektorych widać prawictwo, dziweictwo a po niektorych nie.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 31 lip 2005, 19:45

Myślę, ze po odstających uszach i zielonym ciele ;P

A tak na serio to nigdy się tego nie wie na pewno.
Przypuszczenie mozna wysuwac kiedy facet nie ma pojęcia o pieszczotach czy sexie co mozna zarówno rozpoznac podczas odpowiedniej rozmowy jak i w łóżku.
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 31 lip 2005, 19:53

Ale temat, heh, a co nie chcesz źle przed laską "źle" wypaść, na niedoświadczonego ??
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 31 lip 2005, 20:05

Ja jestem prawiczkem !! jak poczytqsz moje posty to bedziesz wiedziec jak to poznać <aniolek2>
ja juz nie chce tak dłuzej !! :>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
mariusz
Weteran
Weteran
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 00:14
Skąd: z Polski:)
Płeć:

Postautor: mariusz » 31 lip 2005, 20:20

Kiedyś do mnie zagadała jakas dziewczyna na gg. Juz nie pamietam o czym z nia gadałem ale ona stwierdziła ze chce mnie rozprawiczyć <pijak> Ja jej na to ze nie ma takie możliwości. A ona nadal swoje... I do dzisiaj nie wiem skad jej to przyszło do głowy...
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 31 lip 2005, 20:39

Myślę, że nie miałbym problemu podczas odpowiednio pokierowanej rozmowy rozpoznać dziewicy. Można nawet nie słuchać jej wypowiedzi, wystarczy popatrzeć tylko na wygląd.
Kochać i być kochanym
Awatar użytkownika
mariusz
Weteran
Weteran
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 00:14
Skąd: z Polski:)
Płeć:

Postautor: mariusz » 31 lip 2005, 20:45

Jarek pisze:Myślę, że nie miałbym problemu podczas odpowiednio pokierowanej rozmowy rozpoznać dziewicy. Można nawet nie słuchać jej wypowiedzi, wystarczy popatrzeć tylko na wygląd.


No właśnie nie zawsze to widać. Pisałem wcześniej ze prawie sie przejchałem na takim postrzeganiu po zachowaniu.



Ps: Ja tam bym chciał mieć dziewicę. Kij z doswiadczeniem i wszystkim. Ale tak mi sie wydaje ze fajnie było by być z kimś kto nigdy tego nie robił z nikim innym.
dziwny321
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 90
Rejestracja: 18 maja 2005, 08:01
Skąd: z Domu
Płeć:

Postautor: dziwny321 » 31 lip 2005, 21:18

Somebody:) pisze:ale licze ze chociaz "interesujace" filmy ogladal


Hehe A jak koles naogladal sie tego i owego a potem cwiczyl mentalnie? to juz bedzie ciezko go wytropic ;) :D


gosia pisze:Ale temat, heh, a co nie chcesz źle przed laską "źle" wypaść, na niedoświadczonego ??


Gosiu Ja juz mam to za soba <banan>

moon pisze:mozna zarówno rozpoznac podczas odpowiedniej rozmowy


A jak niby ta odpowiednia rozmowa ma przebiegac? Czy poruszenie tematu sexu i z nim zwiazanych spraw wyjasni wszystko? A ja koles duzo lubil o tym czytac :>

POZDRAWIAM <browar>
Czasem mysle ze milosc to: zdrada,wybaczenie,zazdrosc,zauroczenie,klotnie,lzy,rozstania... To wszystko co wydaje sie nią niebyć...
Awatar użytkownika
mariusz
Weteran
Weteran
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 00:14
Skąd: z Polski:)
Płeć:

Postautor: mariusz » 31 lip 2005, 21:23

dziwny321 pisze:
gosia pisze:Ale temat, heh, a co nie chcesz źle przed laską "źle" wypaść, na niedoświadczonego ??


Gosiu Ja juz mam to za soba <banan>


To po co chcesz sie tegop dowiedziec?
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 31 lip 2005, 21:26

dziwny321 pisze:A ja koles duzo lubil o tym czytac

To da się wyczuć czy wiedza pochodzi z literatury/filmu, czy z praktyki.

mariusz pisze:No właśnie nie zawsze to widać.

Zauważyłem pewną prawidłowość: jak mowa o bzykanku i jego różnych odmianach, to dziewica z reguly robi się czerwona i mając nie wiele do powiedzenia stara się zmienić temat.
Kochać i być kochanym
Awatar użytkownika
mariusz
Weteran
Weteran
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 00:14
Skąd: z Polski:)
Płeć:

Postautor: mariusz » 31 lip 2005, 21:29

Jarek pisze: Zauważyłem pewną prawidłowość: jak mowa o bzykanku i jego różnych odmianach, to dziewica z reguly robi się czerwona i mając nie wiele do powiedzenia stara się zmienić temat.


Tak, jednak nie zawsze to sie sprawdza. Czasem jest na odwrot. Gadasz z laska o sexie itp, a ona nawet sie jeszcze nie całowała.

Moj kolega powiedział "Myślałem ze dziewicami sa dziewczyny ktore na takie wygladają, az kiedyś sie przejechąłem na takim stwierdzeniu"
dziwny321
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 90
Rejestracja: 18 maja 2005, 08:01
Skąd: z Domu
Płeć:

Postautor: dziwny321 » 31 lip 2005, 21:29

mariusz pisze:To po co chcesz sie tegop dowiedziec?


Moze z ciekawosci :? A moze po prostu lubie "uczyć" sie zachowan ludzi,starac sie zrozumiec siebie przede wszystkim i innych...duzo by tu pisac <swir> . Pozostanmy przy Ciekawosci... i checi jej zaspokojenia
Czasem mysle ze milosc to: zdrada,wybaczenie,zazdrosc,zauroczenie,klotnie,lzy,rozstania... To wszystko co wydaje sie nią niebyć...
Awatar użytkownika
mariusz
Weteran
Weteran
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 00:14
Skąd: z Polski:)
Płeć:

Postautor: mariusz » 31 lip 2005, 21:31

To idź studiuj socjologie, albo psychologie.
yeffin
Bywalec
Bywalec
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2005, 14:43
Skąd: matrix
Płeć:

Postautor: yeffin » 31 lip 2005, 21:35

mariusz pisze:A tak na serio to pewnie tak samo idzie rozpoznac prawiczka jak dziewicę. Czyli po zachowaniu. Jednak czesto to wychodzi z rozmowy tylko trzeba umieć ja odpowiedznio poprowadzić aby zdobyć taka informację.

Mogłbyś napisać coś więcej w kwestii jakie to są rozmowy i jak prowadzone ???

Andrew pisze:Ja jestem prawiczkem !! jak poczytqsz moje posty to bedziesz wiedziec jak to poznać
ja juz nie chce tak dłuzej !!

witaj w klubie

ja mam ten problem ze juz niedługo sie zapowiada ze byc moze przyjdzie mi to zrobic z laska ktora juz znam 2,5 roku, a ona dosc doswiadczona juz jest (jak mowią opowiesci, zaczela jak miala 16, ale wiadomo jak to z opowiesciamia, ale generalnie rozwrywkowa i w ogole wiec i tak ma kilka lat doswiadczenia a ja burak :( )
no i najgorsze jest to ze my razem studiujemy i jak tak czasem mysle ze z nia i sie o tym dowie itd.........to mie az paniczny strach ogarnia <boje_sie>

a i dodam że jestem sssstrasznie nieśmiały, i choć z tym walcze, to i tak troche sie mecze zeby zarwac laske :|

JAk dodacie mi otuchy???:D
dziwny321
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 90
Rejestracja: 18 maja 2005, 08:01
Skąd: z Domu
Płeć:

Postautor: dziwny321 » 31 lip 2005, 21:45

yeffin pisze:ja mam ten problem ze juz niedługo sie zapowiada ze byc moze przyjdzie mi to zrobic z laska ktora juz znam 2,5 roku, a ona dosc doswiadczona juz jest (jak mowią opowiesci, zaczela jak miala 16, ale wiadomo jak to z opowiesciamia, ale generalnie rozwrywkowa i w ogole wiec i tak ma kilka lat doswiadczenia a ja burak )
no i najgorsze jest to ze my razem studiujemy i jak tak czasem mysle ze z nia i sie o tym dowie itd.........to mie az paniczny strach ogarnia



Skoro laska jest juz doswiadczona A ty masz cykora To lepiej nie mogles trafic!!! Zabezpiecz sie zeby dzieciaka nie wystukac, A ona cie juz poprowadzi!!! <browar>

Nie mysl o tym A jak tak bardzo to przezywasz To wez to na zarty (np:wkoncu kazdemu moze sie zdarzyc byc prawiczkiem...noi mi sie tez przydarzylo..) :D

Pozdrowienia i trzymam za ciebie kciuki. Najwazniejsze DON;t worry nawet Jak skonczysz tuz przed wejsciem <aniolek2> potem dojdziesz do wprawy i bedziesz potem pisal posty typu: nie moge dojsc ;) joke
Czasem mysle ze milosc to: zdrada,wybaczenie,zazdrosc,zauroczenie,klotnie,lzy,rozstania... To wszystko co wydaje sie nią niebyć...
Awatar użytkownika
sophie
Weteran
Weteran
Posty: 2726
Rejestracja: 17 maja 2004, 08:13
Skąd: Vaarsaa
Płeć:

Postautor: sophie » 31 lip 2005, 21:49

yeffin pisze:
Andrew pisze:Ja jestem prawiczkem !! jak poczytqsz moje posty to bedziesz wiedziec jak to poznać
ja juz nie chce tak dłuzej !!

witaj w klubie


Andrew, ładnie tak ludzi wkręcać? :P
Awatar użytkownika
mariusz
Weteran
Weteran
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 00:14
Skąd: z Polski:)
Płeć:

Postautor: mariusz » 31 lip 2005, 21:53

Yeffin:

1. Nie umiem napisac co masz mowić to trzeba po prostu wyczuć. Nie da sie tego tak po prostu napisać jak instrukcje obsługi. To musi wyjść od ciebie i nie moze być sztuczne.

2. Moja koleżanka rozrywkowa jak dopwiedziała sie ze nasza kolezanka rowniez rozrywkowa przespała sie z prawiczkiem to stwierdziła ze skrzywdziłą tamtego kolesia bo on na pewno czekłą na ta jedyna a ona go na pewno zostawi.

3. Doświadczenie to rzecz względna.

4. Jak moze zapowiadac sie to ze z kims sie prześpisz? Mnie też sie zapowiada ze wygram w totka, ale takie podejście jest śmieszne. Ja niepotrafiłbym sie przespać z kimś z kim nie łączą mnie jakiekolwiek intelektualne więzi.

5. Licz się z tym ze jeżeli dziewczyna miała juz wielu facetow to niechętnie bedzie sie chciała z Toba przespać. To po prostu zależy od dziewczyny. Pozatym weź pod uwage ze taka dziewczyny niechętnie bedzie chciała z Toba byc a ty mozesz sie niepotrzebnie napalić.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2005, 22:08 przez mariusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 31 lip 2005, 21:58

sophie pisze:Andrew, ładnie tak ludzi wkręcać?

Dziwne, że dałaś się wkręcić.
Kochać i być kochanym
Awatar użytkownika
sophie
Weteran
Weteran
Posty: 2726
Rejestracja: 17 maja 2004, 08:13
Skąd: Vaarsaa
Płeć:

Postautor: sophie » 31 lip 2005, 22:01

Nie mowiłam o sobie, tylko o yeffinie... :>
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 31 lip 2005, 22:05

yeffin pisze: i jak tak czasem mysle ze z nia i sie o tym dowie itd.........to mie az paniczny strach ogarnia

Ona już o tym wie. I powinieneś się z tego cieszyć, bo się możesz dużo od niej nauczyć. Strach na bok i idź na całość!, bo inaczej nigdy tego nie zaznasz.
Kochać i być kochanym
Awatar użytkownika
mikaaa
Maniak
Maniak
Posty: 769
Rejestracja: 01 lip 2005, 08:40
Skąd: miasto
Płeć:

Postautor: mikaaa » 31 lip 2005, 22:08

Jarek napisał:
Myślę, że nie miałbym problemu podczas odpowiednio pokierowanej rozmowy rozpoznać dziewicy. Można nawet nie słuchać jej wypowiedzi, wystarczy popatrzeć tylko na wygląd

Możesz mi niby powiedzieć czym z wyglądu charakteryzuje się dziewica?? no i oczywiście powiedz mi czym niby w rozmowie zdradza się dziewczyna???
Bo ja sie kompletnie z tobą nie zgadzam...
Ale zauważyłam jedną prawidłowość i sprawdza się w 100% , mianowice że faceci którzy non stop gadają o seksie oprócz teori naczytanej gdzieś i oglądniętej w pornolach nie mieli z nim nic wspólnego...Znam chlopaka co chwile zagaduje do dziewczyn jakimś obrzydliwym tekstem i opowieściami na temat seksu aż się czasami nie dobrze robi a tak naprawde każdy wie ze on nawet nigdy dziewczyny nie miał...
you touch me
in special places...
yeffin
Bywalec
Bywalec
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2005, 14:43
Skąd: matrix
Płeć:

Postautor: yeffin » 31 lip 2005, 22:10

e tam jak zwykle ide w zyciu na calosc,
co mnie nie zabije to mnie wzmocni
Ostatnio zmieniony 31 lip 2005, 22:15 przez yeffin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sophie
Weteran
Weteran
Posty: 2726
Rejestracja: 17 maja 2004, 08:13
Skąd: Vaarsaa
Płeć:

Postautor: sophie » 31 lip 2005, 22:13

yeffin pisze:->sophie, bardzo smieszna I czesctwojej wypowiedzi :/


Która? Ta że Andrew zażartował? :>
yeffin
Bywalec
Bywalec
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2005, 14:43
Skąd: matrix
Płeć:

Postautor: yeffin » 31 lip 2005, 22:13

A sory Sophie coś mi potentegowało :D
jest ok ;-)
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 31 lip 2005, 22:18

mikaaa pisze:Możesz mi niby powiedzieć czym z wyglądu charakteryzuje się dziewica?? no i oczywiście powiedz mi czym niby w rozmowie zdradza się dziewczyna???

Widać z tego, że nie śledzisz całości tematu, tylko wyrywasz z kontekstu pojedyńcze wypowiedzi, zerknij kilka postów wyżej.
Kochać i być kochanym
Awatar użytkownika
mikaaa
Maniak
Maniak
Posty: 769
Rejestracja: 01 lip 2005, 08:40
Skąd: miasto
Płeć:

Postautor: mikaaa » 31 lip 2005, 22:33

no napisałes tyko ze dziewczyna sie tobi czerwona jak sie mówi o seksie i stara sie zmienic temat i to wszystko??
a z wygladu co charakteryzuje dziewczyne??
a posty czytałam wszystkie...
naprawde nie raz sie zaskoczysz- pozory myla .Jęśli uważasz ze diewczyna przebojowa lubiąca imprezki i wygadana nie jest dziewica na 100% a ta co siedzi ciocho w kącie i boi sie słowem odezwac to jest na pewno to jestes w wielkiem błedzie - cicha woda brzegi rwie <aniolek2>

<browar>
you touch me

in special places...
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 31 lip 2005, 22:39

mikaaa pisze:naprawde nie raz sie zaskoczysz- pozory myla

Na szczęście już mi to nie grozi. Jeśli uraziłem, to sorry, ale wypowiedziałem tylko swoje zdanie jeszcze sprzed kilku lat, a wiem, że teraz inne czasy i miałem prawo się mylić.
Proponuję <browar> na zgodę.
Kochać i być kochanym
Awatar użytkownika
mikaaa
Maniak
Maniak
Posty: 769
Rejestracja: 01 lip 2005, 08:40
Skąd: miasto
Płeć:

Postautor: mikaaa » 31 lip 2005, 22:46

he nie uraziłes mnie bo nie powiedziałes nic co mnei dotyczy <aniolek2>
z reszta nie powiedziałes nic co mogłoby urazić.........
nie mamy sie po co godzić ale <browar>
you touch me

in special places...

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości