Problemik :-/, pomozcie
Moderator: modTeam
Problemik :-/, pomozcie
Czesc, mam problem. Spotykam sie z dziewczyna juz jakis czas, ostatnio wyjechalismy na pare dni razem no i.. bardzo sie do siebie zblizylismy, ona ma doswiadczenie - miala partnera przez 2 lata, ja natomiast jestem w tym temacie zielony, seks uprawialem 3 razy ale byly to.. nieprzemyslane decyzje.. podjete pod wplywem chwili - bardzooo slabo znalem te dziewczyny. No ale wracajac do tego wyjazdu.. 1 noc no i robi sie cieplo.. wiem ze ja podniecam bo mi o tym czesto mowi, widze po niej ze nie moze sie opanowac.. No i spapralem sprawe bo moj przyjaciel nie zadzialal jak powinien.. skonczylo sie na tym ze ja zadowolilem jezyczkiem, Bardzoo mi na niej zalezy i chyba stad ten problem, serce mi walilo jakbym zrobil 1000 pompek, za wrazliwy chyba jestem i przez to jest slabo ;/ Wiem ze rozmowa przede wszystkim itp.. ale moze mozecie mi udzielic jakiejs rady.. jak sie rozluznic i pozniej.. jak nie spaprac wszystkiego bo ona mnie strasznie podnieca i cos mi sie zdaje ze nie podolam i to tez spedza mi sen z powiek, chcialbym aby bylo jej jak najlepiej.... Prosze o jakies rady, dzieki z gory 
co do Twojego problemu to jest juz troche takich postow na forum poszukaj. Zapeniam Cie ze nie ty jeden zawiodles przy pierwszej próbie. Mojemu chlopakowi tez sie to zdarzylo ale jakies 2h pozniej doszedl do siebie, rozluznil sie i bylo ok. W dalszym ciagu mu sie to sporadycznie zdarza - prawie zawsze gdy jest przemeczony a dochodzi do czegos pozno w nocy.
moja rada wypocznij dobrze, zrelaksuj sie i najwazniejsze nie mysl o porażce bo tak to ona cie bedzie nakrecala i stresowac sie bedziesz czy uda sie kolejnym razem czy znowu zawiedzie. zycze Ci powodzenia
A do moderatorow - to chyba nie jest temat dotyczacy spraw technicznych forum i powinien sie znalezc w opowiednim dziale. nie obijac sie w koncu nie jedyny Maverick jest od zrobienia porzadkow