Pieszczoty paluszkami, a orgazm...

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

poziomek
Bywalec
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2006, 02:20
Skąd: Warszawa
Płeć:

Pieszczoty paluszkami, a orgazm...

Postautor: poziomek » 15 cze 2008, 22:47

Od jakiegoś czasu pieszczę moją dziewczyne paluszkami. Są momenty, że ona odlatuje totalnie, drapie mnie mocno, gryzie, krzyczy moje imię albo "Tak! Tak!", ma mocne skurcze itp. Nigdy nie kochałem się z dziewczyną i nie wiem czy to może być orgazm. Jak to poznać? Jestem tego bardzo ciekawy [:D] W sumie jeśli to jest TO, to oznacza, że dużo jej nie potrzeba :) Chociaz w sumie najpierw delikatnie pieszcze jej cale cialo, dlugo i powolutku... ;)

Więc jak to jest? Jak poznać czy ma orgazm?
Stormy

Postautor: Stormy » 16 cze 2008, 00:19

zapytac byloby najprosciej....
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 16 cze 2008, 08:43

naogladala sie za duzo filmów porno - wiec czego sie spodziewałeś ??
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
passion_flower
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 143
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:42
Skąd: Poznań
Płeć:

Postautor: passion_flower » 16 cze 2008, 16:14

poziomek pisze:Jak poznać


np po tym:
poziomek pisze:odlatuje totalnie, drapie mnie mocno, gryzie, krzyczy moje imię albo "Tak! Tak!", ma mocne skurcze itp


chociaż nie wiem dlaczego pytasz na forum zamiast zasięgnąć informacji u źródeł...
pewnie chciałeś sie pochwalić :P

istnieje też możliwość, że inspiruje się wyżej wspomnianymi filmami, ale nawet jeśli tak jest - skoro ją to kręci to czemu jej tego odmawiać :D
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 16 cze 2008, 16:28

wprawna kobieta potrafi udawac orgazm , ale pewnych rzeczy udawac sie nie da , zas Ty ani jednaj z nich nie wymienileś , oczywiscie wszystko to co pisze nie znaczy , ze orgazm ona udaje !! NIE ! TAK WCALE BYC NIE MUSI ...
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Stormy

Postautor: Stormy » 16 cze 2008, 16:51

passion_flower pisze:istnieje też możliwość, że inspiruje się wyżej wspomnianymi filmami, ale nawet jeśli tak jest - skoro ją to kręci to czemu jej tego odmawiać :D

zakladajac ze kreci - ja raz przy eksie udawalam ze mi dobrze po prostu z nudow
poziomek pisze:Nigdy nie kochałem się z dziewczyną i nie wiem czy to może być orgazm.
nawet jakbys sie kochal to bys pewien nie byl
poziomek pisze:Są momenty, że ona odlatuje totalnie, drapie mnie mocno, gryzie, krzyczy moje imię albo "Tak! Tak!", ma mocne skurcze itp.

raz w zyciu stwierdzilam ze podczas orgazmu sprobuje imie kochanego wypowiedziec - nie bardzo mi wyszlo. poza porno nie slyszalam zeby kobieta gryzla, wykrzykiwala imiona. moze jeszcze lewituje?
zapytaj u źródla, choc pewnie odpowie ze to orgazm.

ps: skurcze czego ;> miesni ogolnie ze nia rzuca czy pochwy?
Awatar użytkownika
Marissa
Weteran
Weteran
Posty: 1864
Rejestracja: 30 maja 2006, 11:46
Skąd: XxX
Płeć:

Postautor: Marissa » 16 cze 2008, 17:22

Stormy pisze:raz w zyciu stwierdzilam ze podczas orgazmu sprobuje imie kochanego wypowiedziec

bo tego nie powinno sie probowac. to sie po prostu z ust wyrywa, slowa same sie wykrzykuja :)
Pisze o swoim przypadku - zeby nie bylo <aniolek>
Stormy

Postautor: Stormy » 16 cze 2008, 17:49

Marissa pisze:Stormy napisał/a:
raz w zyciu stwierdzilam ze podczas orgazmu sprobuje imie kochanego wypowiedziec

bo tego nie powinno sie probowac. to sie po prostu z ust wyrywa, slowa same sie wykrzykuja :)
Pisze o swoim przypadku - zeby nie bylo <aniolek>


to chyba tez zalezy od imienia :P Dusza krzyczała, ale cięzko się było ustom odpowiednio ułożyć, by to z siebie wyrzucić. Wole nie myśleć co by było gdyby mój miał Chryzostom na imie :D Mi się wykrzykują raczej dzwięki niartykułowane, trza nad dykcją popracować xD

no to skoro inne wykrzykiwać potrafia, a wporno nie graja : to moze dziewczyna autora tak po prostu ma i to jest orgazm a nie udawanie :)
poziomek
Bywalec
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2006, 02:20
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: poziomek » 16 cze 2008, 21:20

Zapytałem!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D] Ma luba powiedziala ze bylo baaardzo bliziutko <browar>
Jestem jej drugim chlopakiem i dowiedziaem sie ze to co zrobilem paluszkami dalo jej o niebo wieksza przyjemnosc niz pelny stosunek z poprzednim partnerem 8) juz sie nei moge doczekac pelnego zblizenia <aniolek> jakos to pozytywnie na mnie podzialalo :]
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 cze 2008, 08:00

no ...czyli pełny stosunek bedzie ot takim czyms i bedziesz wiecej pracowal paluszkami [:D]
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Adaś38
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 143
Rejestracja: 17 cze 2008, 11:49
Skąd: ten pomysł?
Płeć:

Postautor: Adaś38 » 17 cze 2008, 12:05

poziomek pisze:Zapytałem!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D] Ma luba powiedziala ze bylo baaardzo bliziutko

No to już wiesz, a na przyszłość jakbyś chciał poznać czy to już, to ci powiem: będzie mokro. Nawet bardzo
to co zrobilem paluszkami dalo jej o niebo wieksza przyjemnosc niz pelny stosunek

No to akurat nie jest niezwykłe. Dziewczyny łatwiej dochodzą od paluszka czy języka niż od .... . Orgazm łechtaczkowy czy coś takiego. Na ogół dopiero panie które już urodziły nie mają większych problemów żeby dostać orgazmu w normalny sposób (a dlaczego tak jest tego już nie wiem, może natura wynagradza je w ten sposób za to że sex doprowadził je do tego do czego został wymyślony czyli do rozmnożenia się)
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 17 cze 2008, 12:40

(a dlaczego tak jest tego już nie wiem, może natura wynagradza je w ten sposób za to że sex doprowadził je do tego do czego został wymyślony czyli do rozmnożenia się)

ojaaaaaa natura dała mi na kredyt

Adaś38 pisze:będzie mokro. Nawet bardzo

a co, bez orgazmu nie bywa ??
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 17 cze 2008, 12:47

Stormy pisze:ps: skurcze czego ;> miesni ogolnie ze nia rzuca czy pochwy?

nie wierzę, że facet potrafi wyczuć skurcze pochwy ;)

poziomek pisze:Jestem jej drugim chlopakiem i dowiedziaem sie ze to co zrobilem paluszkami dalo jej o niebo wieksza przyjemnosc niz pelny stosunek z poprzednim partnerem

no, bo zdecydowanie łatwiej jest o taki orgazm ;)
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 17 cze 2008, 13:09

Mia pisze:nie wierzę, że facet potrafi wyczuć skurcze pochwy

Palcami to chyba żaden problem?
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 cze 2008, 13:43

Mia pisze:nie wierzę, że facet potrafi wyczuć skurcze pochwy ;)

Oczywiscie , ze potrafi , znaczy tu nie ma filozofi , takie skurcze sie po prostu czuje .
udawanie orgazmu mozna poznac po tym iz ...kobieta jak ma orgaz to wystepują skurcze pochwy i to mozna udawac , nad tym kobieta potrafi zapanowac , ale zadna nie zrobi tak iż nastapia skurcze pochwy i miesni zwieracza odbytu jednoczesnie - co nastepuje podczas orgazmu .
Ostatnio zmieniony 17 cze 2008, 13:44 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 17 cze 2008, 13:50

Andrew pisze:Oczywiscie , ze potrafi , znaczy tu nie ma filozofi , takie skurcze sie po prostu czuje .

bardziej doświadczony - może. Nie wiem, ja przywyczaiłam się, że faceci nie czują momentu kiedy mam orgazm w ogóle.
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 cze 2008, 14:03

eeee jakos mi tak dziwnie - to tak jak bys Ty nie wiedziala , ze facet ma orgazm <browar>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
poziomek
Bywalec
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2006, 02:20
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: poziomek » 17 cze 2008, 15:30

Dzisiaj znowu probowalem i udalo sie!!!! [:D] [:D]
To na sto procent bylo to, bylo bardzo mokro na finiszu i spokojnie wyczulem skurcze pochwy, przecież to jest bardzo mocne, dziewczyna az sie cala sztywna robi, nie rozumiem dlaczego ktos mowi ze to nie jest mozliwe zeby to czuć... 8) Musialem co prawda dlugo popracowac, spokojnie, powolutku ale to przeciez dla mnie sama przyjemnosc:) To najcudowniejszy widok kiedy dziewczyna przezywa taka rozkosz, zmienia sie jej twarz:) Nigdy nic piekniejszego nei widzialem:) Jejkuuuuuuuuu <aniolek>

Aha no wlasnie, dziwna sprawa. Tzn nie dziwna, ale powiedzcie co o tym myslicie. Ja daje mojej dziewczynie rozkosz, pieszczę ja caly czas, to dopiero poczatek, a juz jest super. Niestety ona mi nie chce sie odwzajemnic, a przeciez miala wczesniej partnera - w tym zwiazku to ja jestem VIRGIN [:D] Do niczego jej nie zmuszam, ale troche mnie to dziwi. Potrzebuje wiecej czasu? Krepuje sie? Co o tym myslicie?

No i naprawde przy pelnym stosunku bedzie trudniej mi dac dziewczynie rozkosz? :( Szkoda :( No ale zawsze w sumie moge dac rozkosz i paluszkami i jezykiem i czlonkiem :)
Ostatnio zmieniony 17 cze 2008, 15:57 przez poziomek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 17 cze 2008, 17:01

Andrew pisze:eeee jakos mi tak dziwnie - to tak jak bys Ty nie wiedziala , ze facet ma orgazm

u faceta to jednak łatwiejsze do wyczucia :)

poziomek pisze: nie rozumiem dlaczego ktos mowi ze to nie jest mozliwe zeby to czuć...

to naucz się czytać, bo nie napisałam,że to jest niemożliwe

poziomek pisze:Niestety ona mi nie chce sie odwzajemnic, a przeciez miala wczesniej partnera - w tym zwiazku to ja jestem VIRGIN Do niczego jej nie zmuszam, ale troche mnie to dziwi. Potrzebuje wiecej czasu? Krepuje sie? Co o tym myslicie?

Pewnie po trochę wszystkiego, skrępowanie przed nowym partnerem bierze na razie górę. Daj jej trochę czasu.
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 17 cze 2008, 18:18

poziomek pisze:Są momenty, że ona odlatuje totalnie, drapie mnie mocno, gryzie, krzyczy moje imię albo "Tak! Tak!", ma mocne skurcze itp.


To "Tak! Tak!" to se krzyczy tuż przed. W trakcie raczej nie da rady. :)
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.
Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.
Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.
Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 cze 2008, 22:10

poziomek pisze: bardzo mokro na finiszu i spokojnie wyczulem skurcze pochwy, przecież to jest bardzo mocne,

Ty ............ a nie pomyliły Ci sie czasem skurcze miesni Kegla z skurczami miesni pochwy
cytat
"Mechanizm ten wykorzystuje naturalną reakcją kobiety podczas szczytowania, którą jest seria, od kilku do kilkunastu, skurczów mięśni okołopochwowych i właśnie mięśnia Kegla."

[:D] [:D]
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Adaś38
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 143
Rejestracja: 17 cze 2008, 11:49
Skąd: ten pomysł?
Płeć:

Postautor: Adaś38 » 18 cze 2008, 10:07

poziomek pisze:Aha no wlasnie, dziwna sprawa. Tzn nie dziwna, ale powiedzcie co o tym myslicie. Ja daje mojej dziewczynie rozkosz, pieszczę ja caly czas, to dopiero poczatek, a juz jest super. Niestety ona mi nie chce sie odwzajemnic, a przeciez miala wczesniej partnera - w tym zwiazku to ja jestem VIRGIN [:D] Do niczego jej nie zmuszam, ale troche mnie to dziwi. Potrzebuje wiecej czasu? Krepuje sie? Co o tym myslicie?

Jeżeli czekasz aż ona sama weźmie cię za ptaka i nakieruje go tam gdzie trzeba to możesz dłuższą chwilę poczekać :) Musisz sie wziąć do roboty że tak powiem. Anglicy mówią pamiętaj kto nosi spodnie to znaczy że jako facet musisz zawsze być nieco dominujący, o krok do przodu, i nie myśl o tym że jesteś virgin a ona nie i bardziej skoncentruj się na własnej przyjemności powodzenia
poziomek
Bywalec
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2006, 02:20
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: poziomek » 21 cze 2008, 16:57

Dzisiaj udalo mi sie ja cztery razy doprowadzic na sam szczyt <banan> <diabel>
Lozko bylo cale mokre <pijak> To normalne ze jest tak mokro? Mi to oczywiscie nie przeszkadza heeehehehe Tak tyklo pytam.
Po pierwszym orgazmie o kazdy kolejny bylo duzo latwiej <evilbat>
Juz sie nie moge doczekac pelnego stosunku!!!! [:D] W sumie nie powinno byc trudniej niz palcami bo 1. wiem gdzie ma najwrazliwsze punkty 2. paluszki sa duzo mniejsze i krotsze niz czlonek. Mam racje czy sie myle?
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 21 cze 2008, 17:00

poziomek pisze:Mam racje czy sie myle?

Mylisz się :D
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
poziomek
Bywalec
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2006, 02:20
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: poziomek » 21 cze 2008, 18:32

To jak to? [:D] Dlaczego niby bedzie trudniej? <boje_sie>
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 21 cze 2008, 18:37

poziomek pisze:To jak to? [:D] Dlaczego niby bedzie trudniej? <boje_sie>

Ja juz kilka lat sie ucze przezywania orgazmu podczas stosunku i nadal nie umiem [:D]
A podczas pieszczot/seksu oralnego to proscizna 8)
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
poziomek
Bywalec
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2006, 02:20
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: poziomek » 21 cze 2008, 18:52

No nie gadaj :| Z czego to wynika?
Awatar użytkownika
Marissa
Weteran
Weteran
Posty: 1864
Rejestracja: 30 maja 2006, 11:46
Skąd: XxX
Płeć:

Postautor: Marissa » 21 cze 2008, 19:21

poziomek pisze:Z czego to wynika?

POSZUKAJ!! Było wałkowane <cisza>

Poza tym czy Ty jesteś pewien że Ty kiedy będziesz w mięciutkiej, cieplutkiej pochwie i będzie Ci bardzo dobrze, a patrząc na partnerkę i słuchając jej jęków za szybko nie wystrzelisz? <diabel>
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 21 cze 2008, 19:27

poziomek pisze:Mam racje czy sie myle?

Mylisz się.
1. TY możesz skończyc pierwszy;
2. Fiutem w środku nie możesz tak wyginac jak palcem;
3. Musisz trochę pocwiczyc, żeby dobrac odpowiednią pozycję (żeby nacierac pod odpowiednim kątem).
Ale nie zrażaj się tym-tylko trening czyni mistrza i nikt nie rodzi się Casanovą.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2008, 19:44 przez Jarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kochać i być kochanym
poziomek
Bywalec
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2006, 02:20
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: poziomek » 21 cze 2008, 20:58

Dzieki za odpowiedzi. No dobra ale...

1 jak dojde pierwszy to przeciez moge potem partnerke doprowadzic paluszkami i jezyczkiem no nie? wiec jak pierwszt wystrzele to nic sie jeszcze nie stanie w sumie [:D]

2 czy jesli moj czlonek jest skrzywiony w lewo to bedzie to jakos przeszkadzalo? w sensie czy nie bedzie mi trudniej dac partnerce przyjemnosc.... <hmm>

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości