Conamore
Moderator: modTeam
Conamore
Co sadzicie o tym? Sa tak dobre jak Durexy? Caly czas uzywalem Durexow Extra Safe. Niestety, kiedys kupilem jakies takie tanie prezerwatywy za 3zl (z jakas gola lafirynda na opakowaniu), i okazaly sie tragiczne! Jakbym kochal sie w jednorazowce niz w dobrej prezerwatywie. Chcialbym kupic jakies dobry big pack, ale wydac 8zl za to, zeby wywalic 12 prezerwatyw do smieci, to nie wydatek jna moja kieszen.
- Sir Charles
- Weteran
Haro pisze: Niestety, kiedys kupilem jakies takie tanie prezerwatywy za 3zl (z jakas gola lafirynda na opakowaniu), i okazaly sie tragiczne! Jakbym kochal sie w jednorazowce niz w dobrej prezerwatywie.
Zabiłeś mnie
Nie mam dużego doświadczenia z prezerwatywami, ale to które mam z tymi z gołą lafiryndą, czyli z Unimilem, jest lepsze niż z Durexami
soul of a woman was created below
a my uzywalismy sporo jak nas jeszcze bylo stac durexow i bylismy zadowoleni. dopoki nie znalezlismy tanszych a jak dla nas rownie dobrych. taka firma RoseTex. wejdz sobie jak chcesz na gumki.pl. nawet niezle ceny maja. jak zamawia sie duzo na raz mozna zaoszczedzic
"To jest tak, że gdy mam co chcę,
Wtedy więcej chcę.
Jeszcze."
Wtedy więcej chcę.
Jeszcze."
Ja w zyciu uzywalem prezerwatyw dwoch firm: Durex oraz Unimil. Z czego te drugie tylko raz bo byly tragiczne. Od tamtej pory mialem tylko Durexy Extra Safe. Zawsze w sprawach zabezpieczenia zero kompromisow z mojej strony bylo ;DD
<zmieszany> -> uwielbiam tę mordę
-> ta też jest fajna
-> często sie śmieję...ze wszystkiego...
-> jak mnie ktos wku$%^&!
;DD -> jeszcze ta mi lezy
-> ta też jest fajna
-
- Weteran
Nasza ulubiona marka. <browar> Stanowczo wolimy niz Durexy. Jakies takie mniej wyczuwalne sa. I cena tez przyjemniejsza. Ale najlepiej sam wyprobuj, bo kazdemu co innego pasuje.
[ Dodano: 2006-09-05, 16:40 ]
madziorka.m pisze:dopoki nie znalezlismy tanszych a jak dla nas rownie dobrych. taka firma RoseTex.