Knajpy - Katowice
Moderatorzy: ksiezycowka, modTeam
- watikashii
- Początkujący
piszcie gdzie spedzacie wolny czas
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2007, 21:51 przez watikashii, łącznie zmieniany 2 razy.
- watikashii
- Początkujący
Mia pisze:Atanazy pisze:Zdecydowanie "Hipnoza". Nie znam lepszego miejsca na Ziemi.
i drozszego ale faktycznie klimat fajny, szkoda ze kawalek od centrum.
Droższego? hmm, znam : d. I wcale nie tak daleko od centrum. Zresztą studiuję pięć metrów obok, więc potrafię bywać tam dwa, trzy razy dziennie. A co do wieśniactwa - fakt, tam nie zagląda. I alleluja.
Jesteśmy przecież nowi, lepsi. Lajfstajlowi, trendy, cool, k*rwa, sprawdzeni, jak najbardziej sprawdzeni na Zachodzie.
Mati_00 pisze:to dobrze, że jest dalej niż bliżej...przynajmniej całe "bydło" wieśniackie się tam nie zlatuje tak jak u mnie ma to miejsce...cały zwierzyniec kręci się zawsze po centrum
Mati nie wiem gdzie mieszkasz, ale do Hipnozy bydlo nie ciagnie, wierz mi.
Atanazy pisze:Droższego? hmm, znam : d. I wcale nie tak daleko od centrum.
Zdecydowanie jedna z drozszych knajp w Katowicach. Jezenie za to przepyszne, saltaka owocowa no ale z drinkami to przesada zeby Bialy Rosjanin 21zl kosztowal. No nie tak daleko, gdzie kluczowe jest tak - dla mnie jak na spacerek z centrum za daleko.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2007, 15:39 przez Mijka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sir Charles
- Weteran
Mati_00 pisze:u mnie piwo 0,5L za 5zł jest
piwo jest zawsze w znosnej cenie tylko ze ja piwa nie pijam
Mati_00 pisze:no to elegancko
mhm tak z klimatem, a jeszcze jak jakis koncert jest
o drozej jest w Sky Barze gdzie sie placi za sam wstep do knajpy
ja lubie Burgudnie, Kredens, Ojoj (choc mnie wkurzyli ostatnio), Zart, Szmyre, Reda
[ Dodano: 2007-09-10, 15:51 ]
Atanazy pisze:Z Rynku spacerkiem to tylko 15 minut, więc kompletnie nie jest to daleko. A ceny? Nie drożej niż w "Dekadencji", "Bellmerze", a na pewno nie drożej niż w "Gaudi Cafe".