Ogromny dylemat. Poradzicie?

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

Ericco
Początkujący
Początkujący
Ogromny dylemat. Poradzicie?

Postautor: Ericco » 13 cze 2006, 01:41

Hej wszystkim. Zarejestrowalem sie w koncu na forum, bo i mnie spotkal problem i potrzebuje sie kogos postronnego poradzic. Sprawa wyglada w ten sposob:
Jestesmy z dziewczyna od ok. 2 lat. Ona wlasnie konczy studia, ja juz jestem po studiach od roku. Mieszkamy w malym miasteczku i jest tu strasznie trudno o prace. W zasadzie to nie ma pracy. Odkad skonczylem studia jeszcze nie pracowalem. I tu pojawia sie problem. Jedynym wyjsciem dla mnie jest teraz wyjazd do wiekszego miasta, zamieszkanie tam i tam wlasnie poszukanie pracy. Za to moja dziewczyna w ogole czegos takiego do siebie nie przyjmuje. Tzn. nie ma w ogole mowy o tym, zeby pojechala ze mna. Jest to dla mnie ogromny problem. Niestety nie jestem z zamoznej rodziny, nie ma szans zeby ciagle mnie utrzymywali rodzice. A u niej na odwrot. Odkad pamietam zawsze byla rozpieszczana i miala co tylko sobie zamarzy. Nawet rodzice odradzaja jej prace, mimo ze studiowala caly czas zaocznie. Ona sie uparla i nie przekonam jej za nic do tego wyjazdu. Dylemat mam naprawde ogromy. Nie moge tkwic juz w moim miescie. Juz mnie to frustruje. Stoje na rozdrozu i musze podjac niedlugo decyzje. W zasadzie to tylko ona mnie tutaj jeszcze trzyma. Gdyby nie to, to juz dawno wyjechalbym gdzies, no ale oczywiscie z nia to niemozliwe. Do tego dochodzi jeszcze ze jej rodzice maja na nia tak duzy wplyw, ze mam wrazenie ze ja jeszcze podburzaja przeciwko mnie. A juz w ogole przybilo mnie to jak ona ostatnio powiedziala mi cos w stylu "nie chce ci burzyc planow zyciowych, jak chcesz to jedz, ale beze mnie" Kurde, to ja mam pytanie do dziewczyn. Czy jesli wy kochacie swoich facetow, to tez byscie im pozwolily na taki wyjazd, a same zostaly daleko w domu?