Małzeństwo.

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
mariusz
Weteran
Weteran
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 00:14
Skąd: z Polski:)
Płeć:

Małzeństwo.

Postautor: mariusz » 31 lip 2005, 20:55

Kiedy zaczeliście myśleć o małżeństwie?
Czy spotykając sie z obecna osobą myślicie o niej w kategoriach przyszłego wspołmałrzonka.
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 31 lip 2005, 20:57

Ja to w sumie raczej przestalem myslec o malzenstwie :)
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 31 lip 2005, 20:57

Małżonka? Hm, ja młoda jestem jeszcze, ale uwazam, ze bez sensu jest byc z kims, o kim mysle, ze to zwiazek "na teraz", a nie "na zawsze". W moim partnerze widze to, co sobie wymarzyłam. Dla mnie on jest idealem, mimo, ze go znam z bardzo roznych stron. Chciałabym bardzo byc z nim na zawsze. chcialabym bysmy sie pobrali - ale to kiedys, za pare lat.
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...
Awatar użytkownika
Blade
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 385
Rejestracja: 27 sie 2004, 22:03
Skąd: Znikąd :)
Płeć:

Postautor: Blade » 31 lip 2005, 21:22

mariusz pisze:Czy spotykając sie z obecna osobą myślicie o niej w kategoriach przyszłego wspołmałrzonka.

Tak, ale z dystansem. Nie wiem co bedzie jutro, za miesiac, za pol roku, za rok..., wiec wole nie nastawiac sie zbytnio, ze Ona bedzie Ta ostatnia, chociaz bardzo bym chcial. Chodzi mi o to, ze gdybym nastawial sie, ze moja dziewczyna jest Ta na cale zycie, a nasz zwiazek rozpadl by sie, to "spadal bym" z o wiele wiekszej wysokosci. Jest to w pewnym sensie moja obrona przed cierpieniem, ktore przeciez moze nastapic, a ja jestem tego swiadomy. Trzeba miec ta swiadomosc, ze nie wszystko uklada sie tak jak bysmy tego chcieli.
Dzis wiem, ze oboje na siebie patrzymy tak samo, ale przez te pare lat, zanim doszlo by do ewentualnego slubu, moze wydarzyc sie wszystko.
prien

Postautor: prien » 31 lip 2005, 21:52

Staram się do tego podchodzic z pewnym dystansem ale mimo wszystko mam takie uczuci eże chce spedzić z ta dziewczyna całe życie nie ważne co będzie się działo :D Wpadłem po uszy i dobrze mi z tym :P
Awatar użytkownika
Olivia
Weteran
Weteran
Posty: 3859
Rejestracja: 17 wrz 2004, 23:03
Skąd: Z kontenera
Płeć:

Postautor: Olivia » 31 lip 2005, 22:15

Ja jeszcze nie chcę wychodzić za mąż, ale to czy wyobrażam sobie że dany facet mógłby być moim mężem świadczy o Jego dorosłości i odpowiedzialności. I o tym, że moge Mu ufać i na Niego liczyć.
"Miarkuj złość.
Po gniewu cienkim lodzie nie kręć się
Bo on za chwilę może trzasnąć"
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 31 lip 2005, 22:43

mariusz pisze:Kiedy zaczeliście myśleć o małżeństwie?

Dobre, dobre... <hahaha>
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
aniak
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 87
Rejestracja: 27 lip 2005, 21:06
Skąd: z domu ;-)
Płeć:

Postautor: aniak » 31 lip 2005, 23:12

mariusz pisze:Kiedy zaczeliście myśleć o małżeństwie?

jakieś 3 miesiące od początku "chodzenia" - nawiasem -jakie to głupie słowo =)

mariusz pisze:Czy spotykając sie z obecna osobą myślicie o niej w kategoriach przyszłego wspołmałrzonka.

tak
- planujemy go. moja mama już mówi na niego "zięć" :)
- może to wynik moich osobistych przeżyć (pozwolicie że się nie będę wynurzać) które prą mnie do jak najszybszej stabilizacji i tez wiek mojego miłego jest wiekiem planowania ślubu...

[ Dodano: 2005-07-31, 23:14 ]
gosia pisze:Hm, ja młoda jestem jeszcze, ale uwazam, ze bez sensu jest byc z kims, o kim mysle, ze to zwiazek "na teraz", a nie "na zawsze

<brawo1> zawsze wychodziłam z tego zalożenia nawet jeszcze w szkole - dlatego zwano mnie "wybredną" =)
...południowy temperament w północnym klimacie...
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 31 lip 2005, 23:24

Kiedy zaczeliście myśleć o małżeństwie?

Jak byłam mała :D
A tak na serio to przez wiele lat żyłam w poczuciu, ze ślubu mojego nie bedzie nigdy, ze ja go nie chcę i już, ze mi to do niczego nie potrzebne. I tak było praktycznie ze wszystkimi facetami do Kurka.
Przy nim zaczęłam myślec w kategoriach małżeńskich.
Nawet chciałam się z nim w tym roku zaręczać <rofl3>
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 31 lip 2005, 23:24

[quote]gosia napisał/a:
Hm, ja młoda jestem jeszcze, ale uwazam, ze bez sensu jest byc z kims, o kim mysle, ze to zwiazek "na teraz", a nie "na zawsze

zawsze wychodziłam z tego zalożenia nawet jeszcze w szkole - dlatego zwano mnie "wybredną"
quote]
ja stety - niestety nie zawsze.. ale widocznie trafiłam, na TEGO WSPANIAŁEGO , ktory zmienil moj dotad glupi tok myslenia i zmienil .. na lepsze :)
Para znajomych rok ode mnie starsza sie zreczyla w tym roku .. w ich wypadku glupota totalna, ale niewazne. Zalezy od pary, jesli umieja sie dogadac, sa zzyci, ale .. wybaczcie 19 lat to za malo na malzenstwo czy zareczyny...
Ostatnio zmieniony 31 lip 2005, 23:26 przez Kamela12, łącznie zmieniany 1 raz.
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 31 lip 2005, 23:26

Ja tego nie łapię.
Ja zazwyczaj wychodziłam z założenia "na teraz" a jeśli fajnie będzie itd to moze na zawsze a jak nie to płakac nie będę bom młoda i szaleć i używać mogę se do woli <aniolek2>
Awatar użytkownika
rrq
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 94
Rejestracja: 20 cze 2005, 14:30
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: rrq » 01 sie 2005, 09:19

Dość szybko takie myśli przyszły do głowy.

Oboje pracujemy, utrzymujemy się sami, jest na razem dobrze.. Chy jest sens chodzić ze sobą w nieskończoność??
Chcemy zamieszkać ze sobą by lepiej sie poznać i sprawdzić czy na pewno jest ok. jeśli to się uda pewnie padną daty..

Zreszta chciałbym miec choć w życiu prywatnym odrobine stabilizacji, bo teraz stabilny mam tylko tatuaż a reszta to wielki "????????" :D
....słodkich snów...
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 01 sie 2005, 10:25

Ja po przeżyciach moich rodziców z kupnem mieszkania dla mojej siostry i jej narzeczonego nie jestem tak pewna co do wspolnego mieszkania. Oni sie rozstali a kupa kasy poszla w bloto. Ale fakt, że mieszkania chyba dla mnie zostalao :D Uwazam, że zareczyny to podstawa, jak nie slub do wspolnego mieszkania - kupno po polowie i jak cos to sprzadaz po polowie. Ale to po prostu wiem, bo przelismy z rodzicami cos takiego, ale roznie w zyciu moze byc, a czlowieka nigdy sie nie da poznac do konca. Przez 3,5 roku sie nie dalo nam poznac tamtego chlopaka i .. kupa kasy poszla sie pierdo***.
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...
Awatar użytkownika
rrq
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 94
Rejestracja: 20 cze 2005, 14:30
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: rrq » 01 sie 2005, 10:44

Mieszkanei można wynając nie trzeba kupować.

A zdania jestem, że wspólne interesy i wartości materialne ma sie po ślubie..
....słodkich snów...
Awatar użytkownika
Blade
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 385
Rejestracja: 27 sie 2004, 22:03
Skąd: Znikąd :)
Płeć:

Postautor: Blade » 01 sie 2005, 10:44

aniak pisze:gosia napisał/a:
Hm, ja młoda jestem jeszcze, ale uwazam, ze bez sensu jest byc z kims, o kim mysle, ze to zwiazek "na teraz", a nie "na zawsze

BRAWO!!! zawsze wychodziłam z tego zalożenia nawet jeszcze w szkole - dlatego zwano mnie "wybredną" Usmiech

Ja tez tak mam.

gosia pisze:Przez 3,5 roku sie nie dalo nam poznac tamtego chlopaka i .. kupa kasy poszla sie pierdo***

Taaa - albo ten chlopak przez 3,5 roku nie zdazyl poznac Twojej siostry.
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 01 sie 2005, 10:48

gosia napisał/a:
Przez 3,5 roku sie nie dalo nam poznac tamtego chlopaka i .. kupa kasy poszla sie pierdo***

Taaa - albo ten chlopak przez 3,5 roku nie zdazyl poznac Twojej siostry.

Masz racje, nie zwalam na niego winy. Tylko, ze wyrolowal nas na sporo kasy...


rrq pisze:Mieszkanei można wynając nie trzeba kupować.

Masz racje, oni wynajeli, z tym, ze wlascis\ciel to przyjaciel rodziny - gwarantuje ,ze mozna tam mieszkac dopojki sie bedzie placiclo za wszystko. Ztym, ze na remont poszlo naprawde sporo kasy, bo wszytsko tam trzeba bylo zrobic.


rrq pisze:A zdania jestem, że wspólne interesy i wartości materialne ma sie po ślubie..

Z tym tez sie zgadzam, bo formalnsci badz co badz tez sa wazne.
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...
Awatar użytkownika
Blade
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 385
Rejestracja: 27 sie 2004, 22:03
Skąd: Znikąd :)
Płeć:

Postautor: Blade » 01 sie 2005, 11:22

gosia pisze:Cytat:
gosia napisał/a:
Przez 3,5 roku sie nie dalo nam poznac tamtego chlopaka i .. kupa kasy poszla sie pierdo***

Taaa - albo ten chlopak przez 3,5 roku nie zdazyl poznac Twojej siostry.

Masz racje, nie zwalam na niego winy. Tylko, ze wyrolowal nas na sporo kasy...

Jak Was wyrolowal? Okradl Was, wyniosl wszystko ze wspolnego mieszkania czy po prostu Twoja siostra i On do siebie nie pasowali, a dla Ciebie to, ze Twoi rodzice wydali na to mieszkanie duzo gotowki, jest wyrolowaniem na sporo kasy??
Awatar użytkownika
rrq
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 94
Rejestracja: 20 cze 2005, 14:30
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: rrq » 01 sie 2005, 11:28

A apropo takich tematów jak kasa w małżeństwie jest jeden dokument INTERCYZA

w Polsce nie popularny ale na zachodzie powszechny, tylko spisując intercyze w dniu małżeństwa to tak jak by się do końca nie było pewnym czy wypali... Jedni mówią ze to dowód rozwagi i dorosłości inni że chorego materializmu i braku czystych uczuć i intencji..

Ja sam nie wiem co myśleć.. jednak bardziej skłąniam sie ku drugiej postawie
....słodkich snów...
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 01 sie 2005, 11:34

rrq pisze:INTERCYZA

Intercyza to brak zaufania i... rozsądek :P
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
guli
Maniak
Maniak
Posty: 546
Rejestracja: 10 cze 2005, 14:44
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: guli » 01 sie 2005, 11:43

rrq pisze:w Polsce nie popularny ale na zachodzie powszechny, tylko spisując intercyze w dniu małżeństwa to tak jak by się do końca nie było pewnym czy wypali... Jedni mówią ze to dowód rozwagi i dorosłości inni że chorego materializmu i braku czystych uczuć i intencji..

Niezupełnie, w Polsce intercyzy też są często zawierane, tyle, że w kręgu osób które naprawdę mają się o co martwić. Przeciętny Kowalski, który ma starego escorta i mieszkanie spółdzielcze + 2000 pensji nie zawraca sobie tym głowy bo i po co??

gosia pisze:Przez 3,5 roku sie nie dalo nam poznac tamtego chlopaka i .. kupa kasy poszla sie pierdo***.


fireman pisze:Taaa - albo ten chlopak przez 3,5 roku nie zdazyl poznac Twojej siostry.


Wczoraj rozmawiałem z byłym małżeństwem. Facet wytłumacztył mi krótko: Panie, ona matkę to najchętniej nawet do łóżka by zabierała... Mozliwe, że Twoi rodzice inwestując w ich mieszkanie nabrali przekonania, że dzięki temu nabieraja prawa do wspódecydowania o ich związku... ale Ty wiesz lepiej, znasz sprawę bliżej.
A co do kasy, to wcale nie poszła w błoto, jeżeli wyremontowane mieszkanie zostało to przyda się Tobie ;)
Grzeczne dziewczynki idą do nieba

Niegrzeczne na ziemi mają swój raj
Awatar użytkownika
rrq
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 94
Rejestracja: 20 cze 2005, 14:30
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: rrq » 01 sie 2005, 11:47

Guli Ty zajmujesz się na odzień takimi tematami jak na formum? Tzn to twoja praca lub z tym związana? Tak bym obstawiał - bo taki bystry facet z Ciebie
....słodkich snów...
Awatar użytkownika
guli
Maniak
Maniak
Posty: 546
Rejestracja: 10 cze 2005, 14:44
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: guli » 01 sie 2005, 13:26

rrq pisze:Tzn to twoja praca lub z tym związana?

Tak, związana :)
I dzięki za komplement
Grzeczne dziewczynki idą do nieba



Niegrzeczne na ziemi mają swój raj
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 01 sie 2005, 13:57

moon pisze:Ja zazwyczaj wychodziłam z założenia "na teraz" a jeśli fajnie będzie itd to moze na zawsze a jak nie to płakac nie będę bom młoda i szaleć i używać mogę se do woli

Ja tez tak. Do teraz. Teraz wiem, ze chce spedzic reszta zycia z obecnym facetem :).
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 01 sie 2005, 15:52

gosia pisze:Zalezy od pary, jesli umieja sie dogadac, sa zzyci, ale .. wybaczcie 19 lat to za malo na malzenstwo czy zareczyny...


A to niby czemu? Nie ma jak myslec stereotypamii. =='
Dla kogos nawet 30 - 40 lat to bedzie za malo i jeszcze nie dojrzy do malzenstwa. A inny juz jako kilkunastolatek bedzie przewyzszal poziomem i odpowiedzialnosca tamtego.
Wszystko zalezy od osoby, jej charakteru, sposobu wychowania, warunkow w jakich przyszlo jej zyc. Granica powinien byc tu nie wiek, a stopien dojrzalosci. Jesli para jest przekonana, odpowiedzialnie mysli o zyciu i wszelkich konsekwencjach, zarowno materialnych i duchowych, to dlaczego nie mieliby wziac slubu?

Moj slub ma sie odbyc za rok. A jestem mloda, niewiele starsza od ciebie gosiu. I zareczyny byly wlasnie w takim mlodym wieku. I nigdy nie wydawalo mi sie to za wczesnie.
Podobnie moja starsza siostra. Zareczyla sie w wieku troche ponad 19, slub wziela gdy miala 22 lata, a teraz jest bardzo szczesliwa mamusia malutkiej Darii.
Kazdy ma swoj czas kiedy czuje sie gotow do podejmowania takich decyzji. U jednych jest to wczesniej, a u innych pozniej. I nie ma zadnej reguly okreslajacej wlasciwy do tego wiek.
Awatar użytkownika
guli
Maniak
Maniak
Posty: 546
Rejestracja: 10 cze 2005, 14:44
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: guli » 01 sie 2005, 19:59

złotooka kotka pisze:Jesli para jest przekonana, odpowiedzialnie mysli o zyciu i wszelkich konsekwencjach, zarowno materialnych i duchowych, to dlaczego nie mieliby wziac slubu?

Każdy nastolatek jest przekonany o swojej dorosłości i odpowiedzialności :) To fakt, że masz rację, młody wiek nie wyklucza dojrzałego podejścia do życia, jeśli chodzi o macierzyństwo to każdy ginekolog przyzna, że nastolatka jest do porodu najlepiej przygotowana fizycznie, jednak nie ma kto ocenić tej dojrzałości obiektywnie ;)

złotooka kotka pisze:Podobnie moja starsza siostra. Zareczyla sie w wieku troche ponad 19, slub wziela gdy miala 22 lata, a teraz jest bardzo szczesliwa mamusia malutkiej Darii.

No wspominasz, że jest szczęśliwą mamusią, czy jednak jest szczęśliwą kobietą i żoną i czy jej mąż jest rownie szczęśliwy??
Grzeczne dziewczynki idą do nieba



Niegrzeczne na ziemi mają swój raj
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 01 sie 2005, 20:27

Ale to, ze ktos bedzie starszy wcale nie znaczy, ze bedzie bardziej odpowiedzialny. Niektorzy kilkudziesieciolatkowie zachowuja sie jak glupie szczeniaki.

wybaczcie 19 lat to za malo na malzenstwo czy zareczyny...

Wlasnie, zareczyny lub malzenstwo. Przeciez to nie musi sie od razu wiazac z dziecmi, prawda? Tez nie jestem zwolenniczka bardzo szybkiego rodzenia dzieci, do tego tez trzeba dojrzec, ale tez czekanie z pelnym zalozeniem rodziny w nieskonczonosc nie jest dla mnie zbyt wlasciwe. Do 30 - 35 chcialaby swoje dzieci urodzic.

A moja siostra... A i owszem jest szczesliwa rowniez w tych dziedzinach. A mala urodzila sie po kilu latach od slubu, wtedy gdy moja siostra skonczyla studia i popracowala troche.

W koncu czesto ludzie w tym wieku zaczynaja zyc po swojemu. Wlasne mieszkanie, studia w innym miescie itp. Jesli czuja sie do tego gotowi, to dlaczego nie mieliby robic tego wspolnie z ukochana osoba.


Jeszcze inna sytuacja jest wtedy gdy miedzy "narzeczonymi" wystepuje jakas roznica wieku (jak u mnie). Mimo, ze ja jestem jeszcze "mloda" to moj przyszly maz juz pracuje, przez co odpadaja nam tzw. klopoty materialne, ktore czesto wystepuja gdy oboje sa np. jeszcze studentami.

Co para to sytuacja. Co czlowiek to inna decyzja okazuje sie wlasciwa. Mnie po prostu denerwuje takie uogolnianie "bo X lat to za malo na cos tam". Dla jednego za malo, a dla innego w sam raz. :)
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
MR G

Postautor: MR G » 02 sie 2005, 21:38

W mojej opini :D jak się jest że sobą długo nie wiem ile bo to każdy zwiazek to co innego :D ale zaczołem dopiero myśleć o malrzeńswtoie jak jestem z obecną dziewczyną :D baaa ale do małżeńswa jeszcze daleko :( trzeba jeszcze się wiele nuczyć i przeżyć aby się angarzowac w coś takiego :) jak narazie jestem z dziewczyną nie wiem jak się ułoży :( ale mam nadzieje że bardzo dobrze :D
Awatar użytkownika
fifi
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 166
Rejestracja: 07 cze 2005, 21:24
Skąd: trojmiasto
Płeć:

Postautor: fifi » 02 sie 2005, 22:17

Mysiorek pisze:Intercyza to brak zaufania i... rozsądek


ufaj i kontroluj :diabel2:

Jeśli chodzi o wczesne małżeństwa, to jestem głeboko wdzięczna losowi, że nie wpakował mnie w jakąś kabałę z wcześniejszymi chłopcami z okresu lat 19-21. Nie wiem, na ile byłam dojrzała (czy też nie) ale z wiekiem i przemyśleniami zaczyna się inaczej wybierać partnerów. na szczęście- dzięki temu jest szansa na nie popełnianie tych samych pomyłek.
Obrazek
Awatar użytkownika
mikaaa
Maniak
Maniak
Posty: 769
Rejestracja: 01 lip 2005, 08:40
Skąd: miasto
Płeć:

Postautor: mikaaa » 02 sie 2005, 22:26

też uważam ze wiek tu nie ma tu znaczenia jęsli ktos czuje sie na tyle dorosły i tego chce to dlaczego nie??? Tyle ze teraz najczęściej na małżeństwo decyduja sie ludzie co raz później po prostu brak im środków na utrzymanie sie, dopiero sie kształca i jesli znajda prace to dopieor mysla w tym kierunku.Wielkie szczęscie maja ci ktozy wszytsko maja juz zapewnione ale to jest rzadkość. Głupstwem jest wiąznaie malżeństwa z dziećmi bo to nie musi być zaraz to samo... czy musza byc odrazu dzieci?? ja uwazma ze nie żee fajnie by było jak najdłużej cieszyć sie soba jako małżeństwem byc tylko we dwójke
you touch me
in special places...
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 05 sie 2005, 13:48

Mysiorek pisze:
rrq pisze:INTERCYZA

Intercyza to brak zaufania i... rozsądek :P


Brak zaufania ????? nie zgadzam sie , choć w niektórych przypadkach moze i tak jest
Znajac jednak zycie ! gdybym sie teraz zenił ...spisał bym taką intercyze , mozna wtedy doskonale manipulować , tak jak i nami manipulują , a skarbowy nie mam czego zabrać ! w razie czego <aniolek2> <aniolek2> <aniolek2>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora

Wróć do „Miłość, uczucia, problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 387 gości