Znaleziono 190 wyników

autor: rafii
27 lut 2007, 11:38
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Ukochany z przeszłości
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 11464
Płeć:

Historia rodem z love story. Te czytadełka z reguły dobrze się kończą, więc i może Twoja sprawa pozytywnie się rozwiąże. Tego Ci życzę. niestety życie nie jest jak bajka - w prawdziwym życiu są zawody, wątpliwości i w prawdziwym życiu wszystkie sytuacje i przypadki nie kończą się zawsze dobrze. Ocz...
autor: rafii
26 wrz 2006, 17:08
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Zadanie
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 6183
Płeć:

unlucky_sink pisze:jak glupia byla to zostaje


<hahaha> kurcze nawet ja nie mam takiego podejscia. Bo mnie szkoda takiej dziewczyny nie tyle co za głupotę co bardzuej za naiwność
autor: rafii
26 wrz 2006, 17:00
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Zadanie
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 6183
Płeć:

właśnie z regóły faceci rzadaja dowodu miłości w formie "samochodowej" i z regoly konczy sie to tym iz dziewczyna zostanie sama jak palec z zaje***tą opinią ;( <evilbat>
autor: rafii
21 wrz 2006, 21:21
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: O co Jej może chodzić?
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 7146
Płeć:

a ja tak po prostu nic nie rozumiem o co chodzi w tym poscie :/

ja chyba tez nie z tego pokolenia :D
autor: rafii
21 wrz 2006, 21:17
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: malolata rozbiła moje małżeństwo
Odpowiedzi: 125
Odsłony: 16626
Płeć:

Olivia pisze:Co robić? A co możesz zrobić? On już zdecydował, podjął decyzję. Nie ma tu nic do zrobienia.


gorzej jak ona zostawi go dla starszego :D:D:D <aniolek>
autor: rafii
05 sie 2006, 03:00
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: pytanie do adminów
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2070
Płeć:

pytanie do adminów

mam male pytanko:
ale zajmuje wam baza danych tego forum?
jestem ciekaw poniewaz sam mam forum tylko dopiero zaczynam wiec wole wiedziec np ile mb potrzeba na takie forum


pozdrawiam ;)
autor: rafii
05 sie 2006, 02:53
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Bezradny :( czy jest jeszcze jakas nadzieja ??Prosze o pomoc
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3493
Płeć:

Po pierwsze nie narzucaj sie jej i nie zagaduj pierwszy na gg, ani przez smsy. Z twojego opowiadania wynika ze panienka nie jest zdecydowana, mówi że nie chce z Tobą byc ale z drugiej strony boi sie że przestaniesz sie nią interesować. Musisz dać jej czas, nie odzywać sie do niej pierwszy, niech zd...
autor: rafii
05 sie 2006, 02:47
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Zdrada
Odpowiedzi: 858
Odsłony: 216071
Płeć:

malzenistwo polega na zaufaniu wiec nalezy mu zaufac w kwestii zdradzania. Jezeli mowil ze to nie prawda to raczej mowi prawde. Faceci w koncu sie do wszystkiego przyznaja albo wszystko wychodzi na jaw. Tylko tutaj mankametem jest to ze wszyscy mowia ze klamal wiec nalezy brac to pod uwage
autor: rafii
16 lip 2006, 23:51
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: opisz osobę powyżej
Odpowiedzi: 2753
Odsłony: 246260
Płeć:

KAROLA --> czyli osoba ktora chce spalic wszystkich facetow ktorzy wejda jej w droge ;) <aniolek>
autor: rafii
16 lip 2006, 23:44
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Czy ja coś robie nie tak??
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2870
Płeć:

zazdrosc to pierwszy stopien do piekla. musisz z nia pogadac ze o ciebie nie musi byc zzazdrosna bo tak bardzo ci na niej zalerzy ze nie masz zamiaru jej zdradzac
autor: rafii
28 maja 2006, 22:50
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: partner doskonały
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 4573
Płeć:

paula19 pisze:Bzduuuura, bo kobieta która pierwszy raz ma chłopaka nie ma za sobą przykrych doświadczeń co do partnerów


nie koniecznie poniewaz moze trafic na takiego ktory bardzo powaznie zlamie jej serce
autor: rafii
28 maja 2006, 22:44
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: co robic? zachowanie pewnej dziewczyny.
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 5770
Płeć:

mariusz pisze:thirdeye:

moja opinia:
Nie zalezy jej na Tobie jako kimś bliższym.
Jest jej miło, fajnie sie jej z toba gada, ale nie licz na więcej. Jak bedzie chciała coś wiecej to sama da ci taki znak. Rob swoje, żyj dalej. Czas pokaże.


Mariusz jak zwykle moj GURU <diabel>
autor: rafii
28 maja 2006, 22:42
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Dwie dziewczyny, Dwóch chłopaków :)
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 9026
Płeć:

paula19 pisze:Dwie dziewczyny... hmmm to jakiś casting sobie użadzasz??


troche maly ten casting. Jeszcze ze cztery i beda wybory <diabel> jak na miss
autor: rafii
28 maja 2006, 22:41
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: partner doskonały
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 4573
Płeć:

onlyjusti pisze:jednak są rzeczy, które w zwiazku i osobie poszukuje kaza kobieta i to sie nigdy nie zmieni!!:)


-zaufanie
-szczerosc

te sa moim zdaniem podstawowe

sa jeszcze inne ale nie moge sobie przypomniec ;)
autor: rafii
28 maja 2006, 22:38
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Samotność
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 5215
Płeć:

onlyjusti pisze:A z niejednej kolezanki zrobiła sie po jakimś czasie dziewczyna.:


takie dzialanie to powazna decyzja poniewaz cieko wrocic do przyjazni. wrecz nie mozliwy jest powrot
autor: rafii
28 maja 2006, 22:36
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: partner doskonały
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 4573
Płeć:

to wszystko dałem swojej kobiecie, jednak coś jej jeszcze nie pasowało chociaż sama nie wiedziała co. jest jeszcze pomyslowos. wiele dziewczyn wlasnie tego oczekuje Bo z dziewczynami nigdy nie wie, oj nie wie się..." Tutaj masz odpowiedź czego one oczekują: http://rapidshare.de/file...obiete.d...
autor: rafii
28 maja 2006, 22:32
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Samotność
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 5215
Płeć:

kolezanka a dziewczyna to zupelnie co innego.
autor: rafii
28 maja 2006, 22:29
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Dwie dziewczyny, Dwóch chłopaków :)
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 9026
Płeć:

Chłopie lepiej uwolnij je od problemu i zerwij z obiema, a zaczynając następny zwiazek wybierz sobie spokojną dziewczynę, która bedzie miała w sobie ukrytą energię i potrafiła się dobrze bawić, wtedy połączysz cechy obu obecnych dziewczyn i wszyscy bedą szczęśliwi:P no nie wiem czy wszyscy beda. Ja...
autor: rafii
28 maja 2006, 22:21
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: co robic? zachowanie pewnej dziewczyny.
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 5770
Płeć:

Juz do Niego sama napisała smska, widać, ze Jej zależy racja! gdy ja odnosze wrazenie ze dziewczyna, byc moze, nie jest mna zaiteresowana po prostu czekam na ruch od niej. Ale nie koniecznie znaczy to ze jej zalezy. Poniewaz moze jej zalezy na przyjazni nie na milosci, wiec po prostu trzeba z nia p...
autor: rafii
28 maja 2006, 22:13
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: katoliczka vs ateista
Odpowiedzi: 170
Odsłony: 28118
Płeć:

osobiscie wydaje mi sie ze taki zwiazek ma prawo przetrwac. pod warunkiem ze zadna z osob nie bedzie zmuszala do chodzenia do kosciola lu nie chodzenia
autor: rafii
28 maja 2006, 22:07
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: co robic? zachowanie pewnej dziewczyny.
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 5770
Płeć:

odpisuje sms'a z pewnym pytaniem i nie otrzymuje na niego odpowiedzi nigdy, a ona sama odzywa sie po 3 dniach i to jeszcze interesowanie w jakiejs sprawie. może takie pytania nie powinny znajdowac sie w sms-ie. tylko w spotkaniu na osobnosci. Zadzwoń do Niej i powiedz co czujesz do Niej, BŁĄD!!! wy...
autor: rafii
28 maja 2006, 21:58
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: niesmiala kobieta
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 4914
Płeć:

Joasia pisze:Po czym poznajesz że jej się podobasz?


sluszna uwaga.
pol roku temu tez sadzilem ze podobam sie takiej jednej, ale okazalo sie ze prawda byla zupelnie inna. Wiec to, ze z nia przebywasz i to ze np. twoi koledzy mowia ci, ze podobasz jej sie to wczale nie znaczy ze tak jest
autor: rafii
28 maja 2006, 21:54
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Kobiece gierki
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2758
Płeć:

<pijak> yyyyy. coś nie mage dalej spac spokojnie <diabel>
autor: rafii
24 kwie 2006, 23:10
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: mówienie facetowi o podrywach
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 5567
Płeć:

moze ona poprastu lubi sie przechwalac, albo chce pokazac jak jest odorowana, ew. ma bardzo buja wyobraznie i wydawalo jej sie ze ci faceci ja zaczepiają (a za nia staly jakies sex bomby z playboya) :D

ja naprzyklad dzisiaj scigalem sie corsa ze scigaczem i wygralem :D:D:D <diabel>
autor: rafii
24 kwie 2006, 23:05
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: czy jest możliwa przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 4149
Płeć:

mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna z tym ze jak jedna z osob bedzie chciala przejsc do nastepnej fazy, a druga nie to moze sie skonczyc na przyjazni. ew. jak oby dwie osoby dojda do wniosku ze chca czegos wiecej ... to wiadomo. w twoim przypadku jest bardzo nikle zebys zostal kims wiec...
autor: rafii
19 mar 2006, 23:14
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: KIEDY DZIEWCZYNA ZACZYNA KOCHAĆ ???
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3061
Płeć:

czy można to nazwać prawdziwą miłością nie koniecznie mozna nazwac to prawdziwa miloscia szczegolnie w tak mlodym wieku. Niektorzy po kilku latach chodzenia ze soba rozstaja sie i znajduja sobie innych partnerow. czas idzie szybko, mlode dziewczyny czesto sie nudza chca czegos wiecej dlatego znajdu...
autor: rafii
19 mar 2006, 23:10
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: WAŻNE ????
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2676
Płeć:

Ostry 2 pisze:Po co ?


nie koniecznie po to by znalezc odpowiedz, ale rowniez po to by ustrzec sie przed kolejnymi bledami, nieporozumieniami.
autor: rafii
09 lut 2006, 23:55
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Czy zostanę aktorem?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2691
Płeć:

ale wszyscy dobrze wiedza ze droga mailowa jak ktos dostanie taką informacje to w 85% przypadkow nikt nie uwierzy. ja dostaje praktycznie co miesiac ze cos wygralem <pijaki>

a jakby ktos mi napisal na GG to juz w ogóle <diabel>
autor: rafii
07 lut 2006, 13:21
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Kumpel??? czy nie???
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 6007
Płeć:

Kemot pisze:Mi tu wskazuje na to ,ze chyba zmienił zdanie.


a mnie tu wyglada na dziwna rzecz.

Opisalas to tak pogmatwanie ze wyszlo na to iz sie ciebie uczepil <diabel>

Mam pytanie:
Jak dobrze go znasz?
autor: rafii
07 lut 2006, 13:00
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Słaba płec??
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 4491
Płeć:

Kto jest ten slabszy mezczyzni oczywiscie. Jesli chodzi o sile fizyczna to dziwczyny w tym prowadza. (widzialem kilka razy jak sie bija laski .... jednym slowem .... rzez niewiniatek) a jesli chodzi o sile psychiczna to na pewno prowadza kobiety, bo w tej kwestii wydaje mi sie ze są bardziej bezlit...

Wyszukiwanie zaawansowane