Produkty reklamowe

Serwis informacyjny zgębiający tematykę miłosną, związki partnerskie i wybrane informacje zdrowotno-medyczne, utrzymany w cenzurze przed wulagryzmem i pornografią oraz traktujący związki damsko-męskie w bardzo poważnych kryteriach.

Boks reklamowy:

Boks reklamowy 300x150 pikseli - reklama wyświetlana w górnej części strony w prawej kolumnie umiejscowiona w zależności od kategorii: tylko na stronie głównej lub na stronie głównej oraz wszystkich podstronach serwisu. Jest to reklama wyświetlama za każdym otwarciem strony (bez rotacji z innymi reklamami) oraz bez atrybutu no follow. Emitowana jest na podstawie zleconego czasu emisji, niezależnie od ilości wyświetleń i kliknięć w link przekierowujący.

Opis:

  • obrazek (np. zdjęcie lub logo) o wym. 120x120 pikseli będący jednocześnie linkiem przekierowującym
  • tytuł (nagłówek) do 30 znaków tekstu (wraz ze spacjami) będący jednocześnie linkiem przekierowującym, wielkość czcionki 15 pikseli
  • opis (treść) do 200 znaków (wraz ze spacjami), wielkość czcionki 11 pikseli
  • opis linku (przekierowanie) do 20 znaków, będący jednocześnie linkiem przekierowującym, wielkość czcionki 12 pikseli.

Przykłady:

Wyświetlanie boksu:

Dwie kategorie (związane z większą lub mniejszą oglądalnością).

  • A tylko strona główna serwisu
  • B strona główna serwisu + wszystkie kategoria główne wraz z wszystimi artykułami i innymi podstronami należącymi do nich (cały serwis agnieszka.com.pl)


Boks reklamowy maly:

Boks reklamowy 300x90 pikseli - reklama wyświetlana w górnej części strony w prawej kolumnie umiejscowiona w zależności od kategorii: tylko na stronie głównej lub na stronie głównej oraz wszystkich podstronach serwisu. Jest to reklama wyświetlama za każdym otwarciem strony (bez rotacji z innymi reklamami) oraz bez atrybutu no follow. Emitowana jest na podstawie zleconego czasu emisji, niezależnie od ilości wyświetleń i kliknięć w link przekierowujący.

Opis:

  • obrazek (np. zdjęcie lub logo) o wym. 60x60 pikseli będący jednocześnie linkiem przekierowującym
  • tytuł (nagłówek) do 30 znaków tekstu (wraz ze spacjami) będący jednocześnie linkiem przekierowującym, wielkość czcionki 12 pikseli, czcionka pogrubiona (strong)
  • opis (treść) do 120 znaków (wraz ze spacjami), wielkość czcionki 11 pikseli

Przykłady:

Wyświetlanie boksu:

Dwie kategorie (związane z większą lub mniejszą oglądalnością).

  • A tylko strona główna serwisu
  • B strona główna serwisu + wszystkie kategoria główne wraz z wszystimi artykułami i innymi podstronami należącymi do nich (cały serwis agnieszka.com.pl)


Button graficzny reklamowy:

Graficzny element reklamowy GIF, JPG, PNG o wielkości 130x60 pixeli wraz z liniem przekierowującym do wybranej strony reklamodawcy, bez atrybutu no follow. Button wyświetlany jest za każdym otwarciem strony (bez rotacji z innymi buttonami)..

Przykłady:

Buttony (130x60 pixeli)


Baner graficzny reklamowy:

Graficzny element reklamowy GIF, JPG, PNG, SWF o wielkości 300x60, 300x120 lub 300x250 pixeli wraz z liniem przekierowującym do wybranej strony reklamodawcy, bez atrybutu no follow. Baner wyświetlany jest za każdym otwarciem strony (bez rotacji z innymi banerami).

Przykłady:

Banery 300x60 pixeli

Banery 300x120 pixeli

Banery 300x250 pixeli


Boks reklamowy tekstowy:

Boks reklamowy tekstowy - reklama bez elementów graficznych wyświetlana w górnej części strony w prawej kolumnie umiejscowiona w zależności od kategorii: tylko na stronie głównej lub na stronie głównej oraz wszystkich podstronach serwisu. Jest to reklama wyświetlama za każdym otwarciem strony (bez rotacji z innymi reklamami graficznymi czy tekstowymi). Emitowana jest na podstawie zleconego czasu emisji, niezależnie od ilości wyświetleń i kliknięć w link przekierowujący.

Opis:

  • tytuł (nagłówek) do 30 znaków tekstu (wraz ze spacjami) będący jednocześnie linkiem przekierowującym, w kolorze ciemnopomarańczowym, wielkość czcionki 14 pikseli, czcionka pogrubiona (strong), oraz podkreślona (underline).
  • opis (treść) do 3 wierszy tekstu (maksymalnie około 160~180 znaków wraz ze spacjami), wielkość czcionki 11 pikseli
  • link (adres strony www reklamodawcy) 1 wiersz tekstu będący jednocześnie linkiem przekierowującym, w kolorze ciemnopomarańczowym, wielkość czcionki 11 pikseli, podkreślona (underline).

Zobacz wygląd boksu reklamowego tekstowego na stronie www

Przykłady:

Wyświetlanie boksu tekstowego:

Dwie kategorie (związane z większą lub mniejszą oglądalnością).

  • A tylko strona główna serwisu
  • B strona główna serwisu + wszystkie kategoria główne wraz z wszystimi artykułami i innymi podstronami należącymi do nich (cały serwis agnieszka.com.pl)


Linki tekstowe:

Link tekstowy do 35 znaków tekstu wraz ze spacjami, bez atrybutu no follow. Link wyświetlany jest za każdym otwarciem strony (bez rotacji z innymi buttonami). Jeżeli linków jest kilka, wyświetlane są kolumnowo - jeden pod drugim.

przykłady:


Linki tekstowe pozycjonujące:

Link tekstowy pozycjonujący w treści artykułu istniejącego w serwisie agnieszka.com.pl. Linkiem jest wybrany przez zleceniodawcę jeden wyraz, link bez atrybutu no follow, otwierany w osobnym oknie przeglądarki. Nie ma możliwości zamieszczenia linku pozycjonującego na stronie głównej serwisu.

przykłady:


Artykuł sponsorowany:

Artykuł o wielkości maksymalnie do 10.000 znaków (wraz ze znakami specjalnymi i spacjami). Dodatkowo istnieje możliwość zamieszczenia zdjęć i linków kierujących do serwisu zleceniodawcy (wszystkie materiały dostarcza zleceniodawca) Właściciel serwisu nie odpowiada za treść artykułu sponsorowanego. Treść artykułu powinna odpowiadać tematyce serwisu.

Do każdego artykułu sponsorowanego zamieszczana jest w serwisie (na stronie głównej i wszystkich podstronach), zajawka tekstowo graficzna w formie małego boksu reklamowego o rozm. 300x90 pikseli wraz z linkiem kierującym do artykułu.

Przykład małego boksu reklamowego, kierującego do artykułu:


Dla Reklamodawców

Chcesz wypromować swój produkt lub jesteś zainteresowany reklamą w serwisie agnieszka.com.pl, zapraszam do składania zapytań.