Przerwa w braniu tabletek antykoncepcyjnych

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
Symfonia
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 191
Rejestracja: 07 lip 2005, 23:56
Skąd: Z piekła rodem
Płeć:

Przerwa w braniu tabletek antykoncepcyjnych

Postautor: Symfonia » 03 paź 2006, 18:24

Dokladnie 27 sierpnia zaprzestałam brać tabletki, ponieważ chciałam zrobić 2 miesięczną przerwe i jeszcze nie pojawił mi się okres. Chciałam się zapytać która z Was miała po przestaniu brania tabletek najdłuższy okres nie posiadania okresu? :>
Bóg nie stworzył kobiety z głowy mężczyzny- aby nim nie rządziła, nie stworzył z nogi- aby nie była jego niewolnicą, ale z żebra- aby była bliska jego sercu
Obrazek
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 03 paź 2006, 19:42

Bylo juz przeca o tym. Ludzie i po 2-3 miechy po odstawieniu nie dostja dlatego kto robi tak krotka przerwe jak dwa miechy?Po co? :|
StoneBride
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 02 paź 2006, 18:59
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: StoneBride » 03 paź 2006, 21:06

ja miałam 3 miesiące, poszłam do lekarza i dostałam tabletki na wywołanie okresu. Potem znowu jechałam na pigułkach, jeszcze 2 miechy i mam nadzieję że zerwę z nimi na zawsze. za dużo potem problemów z ciążą i donoszeniem jej ;p
Awatar użytkownika
SaliMali
Weteran
Weteran
Posty: 958
Rejestracja: 22 maja 2006, 21:29
Skąd: z konia
Płeć:

Postautor: SaliMali » 03 paź 2006, 21:27

StoneBride pisze:za dużo potem problemów z ciążą i donoszeniem jej ;p


skoro uważasz, ze takie problemy mogą wystąpić po co w ogole bierzesz tabl?
"To jest tak, że gdy mam co chcę,
Wtedy więcej chcę.
Jeszcze."
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 03 paź 2006, 21:45

madziorka.m pisze:koro uważasz, ze takie problemy mogą wystąpić po co w ogole bierzesz tabl?
Bo chce? To ze takie problemy wystepuja czasem jest a przynajmniej powinno byc dla kazdej osoby uzywajacej tabsow. Ale niektorzy po porostu wola tak ryzykowac swoim zdrowiem niz np w innych aspektach gumami globulkiami spiralami itd itd.
Awatar użytkownika
Symfonia
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 191
Rejestracja: 07 lip 2005, 23:56
Skąd: Z piekła rodem
Płeć:

Postautor: Symfonia » 03 paź 2006, 23:45

moon pisze:Po co?


Po to, ze jak nie ma sie z kim bzykac to lepiej nie ladowac w siebie codzinnie tabsow naladowanych hormonami??

moon pisze:Bylo juz przeca o tym.


wybaczcie - poklocilam sie z wyszukiwarka
Bóg nie stworzył kobiety z głowy mężczyzny- aby nim nie rządziła, nie stworzył z nogi- aby nie była jego niewolnicą, ale z żebra- aby była bliska jego sercu

Obrazek
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 04 paź 2006, 07:44

Symfonia pisze:jak nie ma sie z kim bzykac to lepiej nie ladowac w siebie codzinnie tabsow naladowanych hormonami??
Niby tak ale dla organizmu tez nie jest ok jak sie na miesiac czy dwa odstawia a potemznow zaczyna brac. Lepiej by bylo jakbys jeszcze pociagnela ta przerwe - dla zdrowia :)

[ Dodano: 2006-10-04, 07:48 ]
http://agnieszka.com.pl/forum_php/viewt ... dstawienie
StoneBride
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 02 paź 2006, 18:59
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: StoneBride » 07 paź 2006, 00:15

madziorka.m pisze:
StoneBride pisze:za dużo potem problemów z ciążą i donoszeniem jej ;p


skoro uważasz, ze takie problemy mogą wystąpić po co w ogole bierzesz tabl?


zaczelam brac bo mialam problemy z miesiaczka - nigdy nie mialam regularnie, przewaznie 3- 5 miesiecy przerwy miedzy kazda i z kazdym dniem sie martwilam co i jak. To mialo byc dla zdrowia i regulacji. Potem zrobilam dluuugaa przerwe i dupa, skonczylo sie na tym, ze musialam lykac tabletki wywolujace miesiaczke.
Tak wiec piguly oprocz bezgumkowego sexu sa mi potrzebne aby wiedziec kiedy i gdzie dostane miesiaczke - inaczej musialabym ciagle w podpaskach latac :(
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 paź 2006, 09:45

StoneBride pisze:zaczelam brac bo mialam problemy z miesiaczka - nigdy nie mialam regularnie, przewaznie 3- 5 miesiecy przerwy miedzy kazda i z kazdym dniem sie martwilam co i jak. To mialo byc dla zdrowia i regulacji
Te tabsy wywoluja sztuczne krawienie tylko a nie reguluja. DO regulacji na Twoje probelmy sa inne hormony nie szkodzace tak nie antykoncpepcyjne takie jak Duphaston czy Parlodel.
Awatar użytkownika
Lina
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 319
Rejestracja: 04 paź 2006, 11:50
Skąd: Poznań
Płeć:

Postautor: Lina » 07 paź 2006, 14:04

moon pisze:DO regulacji na Twoje probelmy sa inne hormony nie szkodzace tak nie antykoncpepcyjne takie jak Duphaston czy Parlodel.


zgadza się, że antykoncepcja nie reguluje miesiączki
ale prawda jest taka, że zarówno D i P mają szkodliwe działanie zbliżone do antykonc = obciązenie wątroby, naczyń, wieńcowych itd.
Problemem jest raczej fakt, że biorąc tabletki antykonepcyjne nie rozwiązujesz problemu (nieregularne krwawienie), który może być związany z jakimiś zaburzeniami płodności, a jedynie go maskujesz (bo krwawienie masz z tzw. odstawienia). najpierw powinnaś ustalić przyczynę zaburzeń miesiączki. teraz bierzesz tabsy i myślisz, że jest ok a za kilka lat będziesz chciała zajść w ciąże i może być problem. nie przez antykoncepcję, alę przez nieleczone zaburzenia miesiączki...Przemyśl to sobie
Pod Gwiazdą będę czekać
Zawołam i dostanę odpowiedź
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 paź 2006, 21:52

Lina pisze:arówno D i P mają szkodliwe działanie zbliżone do antykonc = obciązenie wątroby, naczyń, wieńcowych itd.
Jak kazde leki tego typu...

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Agnieszka i 46 gości