Dieta dla wiekszej sprawnosci?

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Precelek

Dieta dla wiekszej sprawnosci?

Postautor: Precelek » 16 mar 2004, 00:11

Witam wszystkich
Kilka razy natknolem sie na informacje, jak to odpowiednia dieta moze poprawic meska kondycje seksualna... Z tego co pamietam nie polecali duzej ilosci tluszczy, itp itd.
Zawsze wszystkiego rodzaju diety wywolywaly u mnie smiech, dopiero ostatnio zaczolem sie zastanawiac czy aby nie sprobowac tego rodzaju podnoszenia "zdolnosci". Moze ma ktos jakies porady, informacje, na temat odpowiednich meskich diet?
Prosil bym zainteresowanych o odpowiedz.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 16 mar 2004, 12:41

Nigdy nie stosowałem zadnej diety , by podniesc swą sprawnosc , bo mi to jak mysle nie potrzebne , ale słyszałem podobno ze ci co grają w filmach pornograficznych zjadają dziennie 30 białek z jaj kurzych , natomiast czy to prawda ?? nie wiem , wiem ze Ci co cwiczą kulturystyke zjadają dziennie 10 , jak sie przygotowują do zawodów czy tam w jakims etapie ich przygotowań
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 16 mar 2004, 13:26

Nie wiem, czy w temacie chodzi o kondycję fizyczną, czy o poprawę erekcji. Jesli to pierwsze, to krzys ma chyba rację, a jeśli drugie, to nie dieta a raczej jakiś afrodyzjak.
Awatar użytkownika
Poggie
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 111
Rejestracja: 21 lis 2003, 11:36
Skąd: Gdynia
Płeć:

Postautor: Poggie » 16 mar 2004, 21:49

dieta dietą, ale kiedy palisz papierosy, palisz jakieś ziółko czy cuś lub pijesz alkohol to także moze obniżyć sprawność seksualną. Zamiast diety proponuje poćwiczyć... trzymać kondycje... tak żeby nie dostać zadyszki podczas bardziej goracych nocy ;)
Let me be the one that shines with You in the morning when You don't know what to do
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 16 mar 2004, 22:16

Bzdura ! po alkocholu na drugi dzien dopiero mi sie chce , Alkochol rozrzedza krew , a to sprzyja potrncji ! :547:
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
saint
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 325
Rejestracja: 28 lut 2004, 17:02
Skąd: daleka
Płeć:

Postautor: saint » 17 mar 2004, 10:43

Poggie pisze:eta dietą, ale kiedy palisz papierosy, palisz jakieś ziółko czy cuś lub pijesz alkohol to także moze obniżyć sprawność seksualną. Zamiast diety proponuje poćwiczyć... trzymać kondycje... tak żeby nie dostać zadyszki podczas bardziej goracych nocy


Hmm To ja boje sie pomyslec co bym wyprawial jak bym nie palil :553: Pale sporo i sprawnosc mam i to nie mala Ale swoja droga i ja slyszalem ze obniza sprawnosc palenie :)

krzys pisze:Bzdura ! po alkocholu na drugi dzien dopiero mi sie chce , Alkochol rozrzedza krew , a to sprzyja potrncji !


Prawda Krzysiu oj prawda :-) skad ja to znam :)))))

Chyba zadna nam dieta nie jest potrzebana .Jsli chodzi o bialaka to z tego co slyszalem nie sa potrzebne do zwiekszenia sprawnosci tylko do podniesienia ilosci nasienia ale pewny nie jestem :)
Pozdrowienia :)
Zygam osobami nie szanujacymi cudzej prywatnosci !!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 17 mar 2004, 10:55

krzys pisze:Bzdura ! po alkocholu na drugi dzien dopiero mi sie chce.

hehe a ja sie zastanawiałam dlaczego na kacu zawsze mam większa ochotę :diabel2:
Awatar użytkownika
Gregory
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 68
Rejestracja: 21 lut 2004, 15:18
Skąd: Tarnów
Płeć:

Postautor: Gregory » 17 mar 2004, 11:22

Uwarzam ze najwiekszy poped jest jak sie czszeli kilka ale nie za duzo bronków lub pare ban tez nie za duzo i sie jakas dziewczyna rzuca w oczy ;)
$GrEgOrY$
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 17 mar 2004, 13:58

hmm.. kto wam takich bzdur nagadał o tym działaniu alkoHolu, alkohol generalnie rozszerza naczynia krwionośne, tak więc obnirza cisnienie krwi-stąd senność (nie jeden kumpel mi opowiadał jak przy dziewczynie zasnął). Ale jak szersze naczynia to i więcej krwi napływa do członka, więc na facetów może to działać, ale na kobiety... nie słyszałem. Może to któraś wyjaśnić?
Awatar użytkownika
Poggie
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 111
Rejestracja: 21 lis 2003, 11:36
Skąd: Gdynia
Płeć:

Postautor: Poggie » 17 mar 2004, 14:00

no mi gadali że niby obniża ... ale widze ze tu duzo ekspertów :] :P
Let me be the one that shines with You in the morning when You don't know what to do
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 17 mar 2004, 14:36

...mogę się jedynie domyslać, że jak u dziewczyny jest bardziej ukrwiona łechtaczka, to jest twardsza i stąd ta większa ochota na sex, ale jak bardziej ukrwiona to i bardziej przy stymulacji bolesna. Mam rację?
Awatar użytkownika
saint
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 325
Rejestracja: 28 lut 2004, 17:02
Skąd: daleka
Płeć:

Postautor: saint » 17 mar 2004, 15:37

Jarek pisze:hmm.. kto wam takich bzdur nagadał o tym działaniu alkoHolu, alkohol generalnie rozszerza naczynia krwionośne, tak więc obnirza cisnienie krwi-stąd senność (nie jeden kumpel mi opowiadał jak przy dziewczynie zasnął). Ale jak szersze naczynia to i więcej krwi napływa do członka, więc na facetów może to działać, ale na kobiety... nie słyszałem. Może to któraś wyjaśnić?


Czy na pewno bzdur ??????
Wiem jedno na kaca mi sie chce jak nigdy wiec nie wiem czy bzdury maz z ta krwia tak ale nie z checiami :-))))))))))))))))))
Zygam osobami nie szanujacymi cudzej prywatnosci !!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 mar 2004, 16:26

Dodam tylko , że jak jestem pijany , choc własciwie nigdy nie jestem , bo pijany to dla mnie a raczej w odniesieniu do mnie zbyt wielkie słowo , to jest tak ,ze w te klocki jestem do niczego , szukamm po prostu miejsca do spania a o sexie nie ma mowy , ale jak juz mówiłem na drugi dzien !! przeleciał bym wszystko co sie rusza ! :556: :D :D :D :D :D :D :P I to racja ze duza ilosc białek wpływa na ilosc nasiienia a nie na potencje
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 17 mar 2004, 20:28

Ja kaca mialem może raz w życiu (po jakiejs imprezie) i jak pamiętam wtedy sex był do niczego. Język sztywny z pragnienia, brak w nim czucia,co prawda wacek nie zawodził, ale to nie to samo. A już nie wyobrażam sobie by partnerka była skacowana, lubię czuć jej ślinę na swoim ciele i miękki zwinny języczek.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 mar 2004, 20:47

Więc trzeba mniej pić !!
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 17 mar 2004, 20:52

...albo więcej, bo wtedy ponoć nie ma kaca
Awatar użytkownika
Poggie
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 111
Rejestracja: 21 lis 2003, 11:36
Skąd: Gdynia
Płeć:

Postautor: Poggie » 17 mar 2004, 21:36

albo nie pić starogardzkiej .... :550: :D :D :D :D :D
Let me be the one that shines with You in the morning when You don't know what to do
Awatar użytkownika
Student
Weteran
Weteran
Posty: 828
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:06
Skąd: dolny ślask
Płeć:

Postautor: Student » 17 mar 2004, 22:23

saint pisze:
Czy na pewno bzdur ??????
Wiem jedno na kaca mi sie chce jak nigdy wiec nie wiem czy bzdury maz z ta krwia tak ale nie z checiami :-))))))))))))))))))


Ja mam tak samo :) Jak skacowany to tak mi sie chce ze nie idzie wytrzymac :) Zreszta jak pijany jestem to tez mam chcice :)
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 18 mar 2004, 20:58

Nie wiem jaka Wy macie matematyke, ale jesli naczynia sie rozszerzaja to miesci sie w nich wiecej krwi i mniej zostaje na peniska. Dlatego jak jest zimno to staje, bo sie kurcza i dla niego jest wiecej... Ja tak mysle :d
Awatar użytkownika
RadekV
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2004, 07:29
Skąd: Lublin
Płeć:

Postautor: RadekV » 21 mar 2004, 08:22

A ja mysle ze to nawet jest zrozumiale z biologicznego punktu wiedzenia. Skoro mężczyzna ma kaca to jest slaby, jakis chory, czuje sie (biologicznie) zagrozony a wiec za wszelka cene chce powiekszyc swoj gatunek -> wiec ma wieksza ochote na SEx :-)
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 21 mar 2004, 14:45

RadekV pisze:A ja mysle ze to nawet jest zrozumiale z biologicznego punktu wiedzenia. Skoro mężczyzna ma kaca to jest slaby, jakis chory, czuje sie (biologicznie) zagrozony a wiec za wszelka cene chce powiekszyc swoj gatunek -> wiec ma wieksza ochote na SEx :-)

Wg mnie nadinterpretacja. Patrzac tymi kategoriami to kazdy facet na lozu smierci chce sie kochac :d
Awatar użytkownika
RadekV
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2004, 07:29
Skąd: Lublin
Płeć:

Postautor: RadekV » 21 mar 2004, 18:36

Każdy może i chce ale nie każdy już może ... :-)
Awatar użytkownika
broken
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 165
Rejestracja: 23 mar 2004, 23:16
Płeć:

Re: Dieta dla wiekszej sprawnosci?

Postautor: broken » 23 mar 2004, 23:30

Precelek pisze:Witam wszystkich
Kilka razy natknolem sie na informacje, jak to odpowiednia dieta moze poprawic meska kondycje seksualna... Z tego co pamietam nie polecali duzej ilosci tluszczy, itp itd.
Zawsze wszystkiego rodzaju diety wywolywaly u mnie smiech, dopiero ostatnio zaczolem sie zastanawiac czy aby nie sprobowac tego rodzaju podnoszenia "zdolnosci". Moze ma ktos jakies porady, informacje, na temat odpowiednich meskich diet?
Prosil bym zainteresowanych o odpowiedz.
Pozdrawiam


hehhe? a po Co Ci podnoszenie zdolnosci? Sex to nie zabawa dla atletow ;) Co do wypowiedzi kogos wczesniej ze zjada sie 20 jajek kurzych.. to tez chyba jakis wymysl :) I niby na co one maja dzialac? Predzej Cie zemdli i puscisz pawiaka:P Co do swoistej 'wydajnosci' lepiej o prostu podejsc do wszystkiego z rezerowa - mozna byc naprawde w 100% zadowolonym bez 20 orgazmow ;P
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Re: Dieta dla wiekszej sprawnosci?

Postautor: Andrew » 24 mar 2004, 11:06

broken pisze:
Precelek pisze:Witam wszystkich
Kilka razy natknolem sie na informacje, jak to odpowiednia dieta moze poprawic meska kondycje seksualna... Z tego co pamietam nie polecali duzej ilosci tluszczy, itp itd.
Zawsze wszystkiego rodzaju diety wywolywaly u mnie smiech, dopiero ostatnio zaczolem sie zastanawiac czy aby nie sprobowac tego rodzaju podnoszenia "zdolnosci". Moze ma ktos jakies porady, informacje, na temat odpowiednich meskich diet?
Prosil bym zainteresowanych o odpowiedz.
Pozdrawiam


hehhe? a po Co Ci podnoszenie zdolnosci? Sex to nie zabawa dla atletow ;) Co do wypowiedzi kogos wczesniej ze zjada sie 20 jajek kurzych.. to tez chyba jakis wymysl :) I niby na co one maja dzialac? Predzej Cie zemdli i puscisz pawiaka:P Co do swoistej 'wydajnosci' lepiej o prostu podejsc do wszystkiego z rezerowa - mozna byc naprawde w 100% zadowolonym bez 20 orgazmow ;P


Broken ! dopiero dwa twe posty przeczytałem ale juz widze ze wszystko krytykujesz , prawda jest natomiast ze jedzenie 20 kurzych nie jajek a białek to fakt !! i tak jak jedzą ja sportowcy cwiczacy kulturystyke tak je je jedzą Ci co grają w filmach porno (oczywiscie nie tylko) Na co mają działać ??? a se poczytaj , to bedziess wiedział skoro nie wiesz nie zabieraj głosu ! ;)
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 24 mar 2004, 13:52

Bialko daje energie...
Awatar użytkownika
broken
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 165
Rejestracja: 23 mar 2004, 23:16
Płeć:

Postautor: broken » 24 mar 2004, 16:31

Maverick pisze:Bialko daje energie...

??? jestem ciekaw od kiedy. A cukry to chyba wyparowaly, nie?

Bialko jest podstawowym budulcem tkanek - stad tez ich zwiazek z wytwarzaniem energii oczywiscie istnieje, ale sadze ze ta wypowiedz byla chybiona. Ale czy do seksu musisz byc kulturysta? moze tak postawie pytanie? A jesli ktos myli ze meski organizm jest w stanie wyprodukowac nie wiem ile 'sokow' bo zjedzeeniu tych jajek/bialek to niech sobie dokladnie ksiazke przeczyta, ze nasienie niejest produkowane na rozkaz (!!!). A bialko moze zostac spozytkowane na rozne elementy organizmu a nie akurat na to. Chyba ze istnieje metoda stymulacji tegoi zeby z ow zjedzonego bialka produkowane zostalo same nasienie, ale ja o czyms takim nie slyszalem. Niech mnie ktos olsni.!
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 24 mar 2004, 21:44

A skad wiesz jakie bialko mialem na mysli? ;)
Awatar użytkownika
broken
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 165
Rejestracja: 23 mar 2004, 23:16
Płeć:

Postautor: broken » 24 mar 2004, 23:03

Maverick pisze:A skad wiesz jakie bialko mialem na mysli? ;)
Prosze mnie oswiecic bo nie wiem...
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 24 mar 2004, 23:15

broken pisze:
Maverick pisze:A skad wiesz jakie bialko mialem na mysli? ;)
Prosze mnie oswiecic bo nie wiem...

Taki joke. Bialko w potocznej mowie, w slanu to... bialko :) Feta, witamina A... amfetamina ktora energii dodaje niewatplwie
Awatar użytkownika
saint
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 325
Rejestracja: 28 lut 2004, 17:02
Skąd: daleka
Płeć:

Postautor: saint » 26 mar 2004, 08:24

broken pisze:A jesli ktos myli ze meski organizm jest w stanie wyprodukowac nie wiem ile 'sokow' bo zjedzeeniu tych jajek/bialek to niech sobie dokladnie ksiazke przeczyta, ze nasienie niejest produkowane na rozkaz (!!!)


Zjedzenie bialek ma wplyw na ilosc nasienie moze nie zbyt wielki ale ma A jesli chodzi o prdukowanie naszego nasienia to zwieksza sie jego ilosc z iloscia uprawianego seksu To jest tak jak z dawca krwi z czasem musi regularnie ja oddawac bo organizm przystosowal sie do produkowania jej ubytkow To samo dotyczy sie naszego nasienia :D
Zygam osobami nie szanujacymi cudzej prywatnosci !!!!!!!!!!!!!!

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości