Naduzycia

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

Badania-mgr
Początkujący
Początkujący
Naduzycia

Postautor: Badania-mgr » 29 maja 2006, 02:09

Jest to prośba o wypelnienie ankiety, skierowana do kobiet od mojej przyjaciółki piszącej właśnie pracę magisterska. Każda ankieta jest na wagę złota, a to treść która przybliża problem..

Witam.

Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obecnie przeprowadzam badania do pracy magisterskiej, która dotyczy przykrego, lecz ważnego społecznie problemu nadużyć seksualnych wzgledem kobiet. Jest to temat coraz częściej podejmowany w mediach i powoli przestaje być tematem wstydliwym, dzięki czemu osoby, które doświadczyły tego typu kontaktu decydują się o tym mówić. Badania naukowe dają możliwość lepszego poznania tego zjawiska, a przez to przyczyniają się do zorganizowania skutecznej pomocy i zapobiegania występowaniu podobnych zdarzeń w przyszłości.

Zwracam się do Pani z prośbą o wzięcie udziału w przeprowadzanym przeze mnie badaniu poprzez wypełnienie załączonych kwestionariuszy (szacowany czas to 20 minut). Badanie to jest w pełni anonimowe. Żadne indywidualne wyniki nie będą nikomu udostępniane. Jeżeli będzie Pani zainteresowana zbiorczymi wynikami moich badań, chętnie je udostępnię na stronie www.badania.uam.prv.pl

Z góry dziękuję za udział w badaniu,

Magdalena Uławska

Kazda ankieta jest niesamowicie pomocna, a oto link do formularza: www.badania.uam.prv.pl
Z góry dziękuję za wypełnienie.
Awatar użytkownika
paula19
Maniak
Maniak
Postautor: paula19 » 29 maja 2006, 06:57

Hmmm ankieta dotycząca problemów kobiet i dyskryminacji. Rząd powinien poswięcić temu problemowi dużo więcej czasu.
... każda dziewczyna powinna nosić głowę wysoko, z tego powodu, że jest kobietą, że była dla Stwórcy doskonale skończoną poprawką do spartaczonego Adama.