Tabletki Novynette

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

agata
Weteran
Weteran
Posty: 1636
Rejestracja: 12 lut 2004, 14:31
Skąd: wielkopolska
Płeć:

Pytanie o tabletki - Novynette

Postautor: agata » 16 sie 2004, 21:52

po pierwsze super ze zrobiono kolejny dział :) mysle ze sie przyda :)
a moje pytanie jest takie: po pierwsze czy któras z dziewczyn uzywała Novynette??i jak reagowała na te tabletki?
a moje drygue pytanie jest takie: otóz w 29dniu cylku byłam u ginekologa(w sprawie anty)zrobiła mi usg i powiedziała ze okres powinien niedługo byc(nie mam regularnych okresów) ostatnio byłam u niej w 50dniu cylku(nadal brak okresu!) i mi sie pyta czy w ciazy nie jestem!!?? ja na to ze nie bo od czasu ostatniej wizyty nie uprawiałam seksu a poza tym wczesniej uzywałam gumek.zrobiła mi badanie i orzekła ze "ciazy tu nie ma" zapisała mi tabletki takie na wywołanie krwawienia i powiedziała ze jezeli max po 10dniach od ich odstawienia nie bedzie okresu to mam przyjasc a ona zrobi mi usg!!wiec mam pytanie jezeli okres sie nie pojawi to co moze wykazac usg jezeli pani powiedziała ze nie jestem w ciazy?? bo mam małego stracha ze nie dostane okresu i bede musiała isc do niej!!!!
Awatar użytkownika
Luca
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 241
Rejestracja: 25 cze 2004, 11:21
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: Luca » 17 sie 2004, 10:35

idź i to jak najpredzej,ja też bym miał stracha :552:
chyba nikt tu Ci nie pomoże bo "domowym sposobem" to się nie wyleczysz.Powodzenia
Prędzej na wiosnę zamilkną ptaki, niż kobieta oprze się czułym zalotom młodego mężczyzny.
Owidiusz
niunia84
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 17 sie 2004, 11:18
Płeć:

Postautor: niunia84 » 17 sie 2004, 11:43

biore diane35 i czsami nie mam ochoty na sex!kiedy to sie zmieni?biore juz ja 4 miesiace.
Awatar użytkownika
Mader
Bywalec
Bywalec
Posty: 35
Rejestracja: 21 cze 2004, 22:15
Płeć:

Postautor: Mader » 17 sie 2004, 14:01

Czy przez te 4 miesiące zażywając tabletki , dodatkowo zabezpieczasz sie prezerwatywami???

odpowiedzi mi ok?
mader
Awatar użytkownika
DREADMAN
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 345
Rejestracja: 03 sie 2004, 09:58
Skąd: Hotelu[;
Płeć:

Postautor: DREADMAN » 17 sie 2004, 14:05

tabletki czy nie tabletki ale guma obowiazkowa oni na pewno tez tak robia ;)
Ptaszniki to Moja Pasja :D I mam Kilka nA Sprzedaz [;
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 sie 2004, 14:14

jak sie połyka tabletki to po kiego wała ci guma !! :566: wiec skoro Ci nie pasuja te DIANE to powiedz lekazowi i niech ci je zmienie , polecam LOGEST !
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Luca
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 241
Rejestracja: 25 cze 2004, 11:21
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: Luca » 17 sie 2004, 14:18

logest jest drogi,po diane35 mojej narzeczonej troszke się zwiększył biust i miała nieregularne cykle,teraz bierze miqrogynom i wszystko jest ok.A co do ochoty na sex to niestety tabletki troszke osłabiają libido :(
Prędzej na wiosnę zamilkną ptaki, niż kobieta oprze się czułym zalotom młodego mężczyzny.

Owidiusz
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 sie 2004, 14:20

Luca pisze:logest jest drogi :(

TYLKO 26,70 !! :D

No ale jak wy na tym chcecie oszczędzać no to nie dziwota , ze jest jak jest ! ;)
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Luca
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 241
Rejestracja: 25 cze 2004, 11:21
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: Luca » 17 sie 2004, 14:25

nikt nie chce oszczedzać ale miqrogynom kosztuje 8,90 !! czyli jest 3x tańszy
Prędzej na wiosnę zamilkną ptaki, niż kobieta oprze się czułym zalotom młodego mężczyzny.

Owidiusz
Awatar użytkownika
DREADMAN
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 345
Rejestracja: 03 sie 2004, 09:58
Skąd: Hotelu[;
Płeć:

Postautor: DREADMAN » 17 sie 2004, 14:32

krzys pisze:jak sie połyka tabletki to po kiego wała ci guma !! :566: wiec skoro Ci nie pasuja te DIANE to powiedz lekazowi i niech ci je zmienie , polecam LOGEST !

chodzilo mi o choroby itd tip ;)
Ptaszniki to Moja Pasja :D I mam Kilka nA Sprzedaz [;
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 17 sie 2004, 14:55

Luca pisze:nikt nie chce oszczedzać ale miqrogynom kosztuje 8,90 !! czyli jest 3x tańszy

i pewnie 3x gorszy ! :D ;)


chodzilo mi o choroby itd tip

Choroby ?? no nie !!!!!!! nie wiedziałem iż partnerka moze byc na coś chora i to jeszcze tam w dodatku ! ;) ;) ;)
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 17 sie 2004, 16:01

krzys pisze:Choroby ?? no nie !!!!!!! nie wiedziałem iż partnerka moze byc na coś chora i to jeszcze tam w dodatku ! ;) ;) ;)

dodaj jeszcze, ze stała partnerka, buehehehehe.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
Luca
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 241
Rejestracja: 25 cze 2004, 11:21
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: Luca » 17 sie 2004, 18:29

nikt nie chce oszczedzać ale miqrogynom kosztuje 8,90 !! czyli jest 3x tańszy

i pewnie 3x gorszy !


nie wiem jak może być gorszy skoro spełnia swoją funkcje,skoro nie widać żadnej różnicy to po co przepłacać :?: :D
Prędzej na wiosnę zamilkną ptaki, niż kobieta oprze się czułym zalotom młodego mężczyzny.

Owidiusz
Awatar użytkownika
Mader
Bywalec
Bywalec
Posty: 35
Rejestracja: 21 cze 2004, 22:15
Płeć:

Postautor: Mader » 17 sie 2004, 19:35

Witam ponownie!

Posłuchajcie mój skarbuniek był dzisiaj na badaniach dotycząscych dobrania przez ginrkologa odpowiednich tabletek antykoncepcyjnych. Troszke sie denerwuje bo nie wiem co to będą za tabletki... chodzi mi oto, że nie znam za brdzo innych nazw jak logest - sporo onim czytałem i waszych opinii i różnych wypowiedzi dziewczyn stosujących te tabletki - podobno jest b.skuteczny i sprawdza sie . w ogóle mnie nie obchodzi ile tabletki będą kosztować - ja poprstu pragne by moja dziewczyna była bezpieczna i nie spotkały jej jakiekolwiek skutki uboczne związane z zażywaniem tabletek antykoncepcyjnych! :566: :566: :566: :566: :566: :566:
W wtorek zapadnie decyzja :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553: :553:
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 17 sie 2004, 19:38

Jest ich dużo i zupełnie nie wiem co Ci odpowiedzieć. Teraz wszystkie tabletki są skuteczne.
Moja uzywa Harmonet'u poprzednio Cilest a jest ich cała masa.
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
Mader
Bywalec
Bywalec
Posty: 35
Rejestracja: 21 cze 2004, 22:15
Płeć:

Postautor: Mader » 17 sie 2004, 19:58

FISH a w jakiej cenie są te leki???
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 17 sie 2004, 19:59

Harmonet ok 35 zł za pudło na miesiąc. Większość jest w podobnych cenach.
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 17 sie 2004, 20:05

Sorki za drugi post od razu poniżej ale tamten może juz przeczytałeś.

Tu jest stronka o tabletkach i cenach przyblizonych. Ale wiadomo konkurencja na rynku i każda apteka ma inne.

http://www.antykoncepcja.com.pl/ceny_oc.htm
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
Mader
Bywalec
Bywalec
Posty: 35
Rejestracja: 21 cze 2004, 22:15
Płeć:

Postautor: Mader » 17 sie 2004, 21:19

Dziękuje fish :564: na pewno chciałbym z Tobą porozmawiać jak już będę wiedział jaki lek przepisze mojemu misiakowi pani doktor. Pozdrawiam. :568:
agata
Weteran
Weteran
Posty: 1636
Rejestracja: 12 lut 2004, 14:31
Skąd: wielkopolska
Płeć:

Postautor: agata » 17 sie 2004, 21:30

no to widze ze sie temat rozwinał szkoda tylko ze w inna strone niz by mi na tym zalezało ;) no ale co tam
Awatar użytkownika
taka_jedna
Maniak
Maniak
Posty: 648
Rejestracja: 29 kwie 2004, 23:49
Płeć:

Postautor: taka_jedna » 18 sie 2004, 13:35

mam pytanie jezeli okres sie nie pojawi to co moze wykazac usg jezeli pani powiedziała ze nie jestem w ciazy?? bo mam małego stracha ze nie dostane okresu i bede musiała isc do niej!!!!


ja miałam totalny brak okresu, zapisała mi na wywołanie pewnie to samo co Tobie - Luteina25 lub Luteina50.
Miałam też robione USG (takim czymś co wygladało jak mikrofon do kompa i wkładało się to do .... ) i wykazało jakieś nieprawidłowości na jajnikach (nie pamietam dokładnie co, bodajże powiększone), które mogły być przyczyną braku okresu. I nie bój się Jej, ja ostatnio chodzę co 2 tygodnie bo się leczę i ciagle o coś pytam..chyba mnie ma już dosyć :D
"Bierz od świata to, co Ci daje, ale nie domagaj się tego, czego Ci dać nie chce. Natomiast prosić możesz zawsze."
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 18 sie 2004, 14:12

a mnie sie po plasterkach już zupełnie cykl ustawił i wszystko jak w zegarku ;)
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

agata
Weteran
Weteran
Posty: 1636
Rejestracja: 12 lut 2004, 14:31
Skąd: wielkopolska
Płeć:

Postautor: agata » 18 sie 2004, 15:35

zapisała mi na wywołanie pewnie to samo co Tobie - Luteina25 lub Luteina50

ja dostałam tabletki o nazwie PROVERA
Miałam też robione USG (takim czymś co wygladało jak mikrofon do kompa i wkładało się to do .... )

usg robiła mi na pierwszej wizycie(jestem dopiero po dwóch) i ten sprzet to mi przypominal sztucznego penisa,nawet zakładała na to prezerwatywe...Owe ugs wykazało ze powinnam dostac okres w najblizszym czasie bo cos tam było juz odpowiedniej wielkosci ;) no ale mineło 21dni i nie było okresu wiec poszłam i ona wtedy zapisała mi ten lek.
alberto

Postautor: alberto » 18 sie 2004, 17:16

A ja zadam inne pytanko na temat tabletek. Zalozylem temat ale mi go @fish zamknal :(
Chcialem sie dowiedziec jak szybko dzialaja tabletki. Moja panna bierze juz 2 tydz i czy moge juz bezstresowo konczyc w srodku czy musze odczekac jakis czas czy moze pierwszy cykl?
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 18 sie 2004, 17:47

Wysłałem Ci priv. Jest to np. w temacie Harmonet. na pewno w wielu innych też. Działa od pierwszej tabletki.
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 19 sie 2004, 23:41

Luca dziwie Ci sie. "Jak nie widac roznicy to po co przeplacac". To dobre do proszku do prania gdzie roznice widac od razu.
Ale tabletki anty za 9 zl?? Moze jeszcze powiesz ze wypuscilo je TESCO z napisem "korzystny zakup"??
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 20 sie 2004, 07:35

Luca dziwie Ci sie. "Jak nie widac roznicy to po co przeplacac". To dobre do proszku do prania gdzie roznice widac od razu.
Ale tabletki anty za 9 zl?? Moze jeszcze powiesz ze wypuscilo je TESCO z napisem "korzystny zakup"??

:547: :547: :547: :547:
A potem klientkom urosną wąsy :547:
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.
Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.
Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.
Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
Luca
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 241
Rejestracja: 25 cze 2004, 11:21
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: Luca » 20 sie 2004, 16:23

Luca dziwie Ci sie. "Jak nie widac roznicy to po co przeplacac". To dobre do proszku do prania gdzie roznice widac od razu.
Ale tabletki anty za 9 zl?? Moze jeszcze powiesz ze wypuscilo je TESCO z napisem "korzystny zakup"??


przeciez żartowałem a co do tego leku to przejdź się do apteki i sam się spytaj,skoro jest dopuszczony do obrotu to nie żadna lipa.Normalnie kosztują 15 a ze zniżka 9.
to tyle bracia i siostry...
peace & love :564:
Prędzej na wiosnę zamilkną ptaki, niż kobieta oprze się czułym zalotom młodego mężczyzny.

Owidiusz
nina
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 16
Rejestracja: 03 wrz 2004, 23:51
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: nina » 08 wrz 2004, 14:08

Fish przejzalam te stronke z tabletkami moze coś wiesz na temat tych tabletek nigdy o nich nie słyszałam i mam pewne obawy może ty coś wiesz Jeanine.
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 08 wrz 2004, 14:11

Ale Słonko o jakie tabletki "chodzi"? Bo tu jest kilka wymienianych?
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości