hmmm... czy już przebił??

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

meggi
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 16 paź 2005, 17:28
Skąd: Katowice
Płeć:

hmmm... czy już przebił??

Postautor: meggi » 16 paź 2005, 17:44

wczoraj przeżyłam swój pierwszy raz.....CHYBA :? mój chłopak wsadził mi ale strasznie mnie zabolało i odsunęłam się jak sparzona, więc pełnego stosunku nie było i nie wiem czy zdołał przebić moją błonę dziewiczą, bo żadnej krwi nie było, choć bolało bardzo. Dziś dalej boli, a podobno często po przebiciu boli na drugi dzień. Jak myślicie, czy to możliwe że przebił moją błonę, czy tlyko rozciągnął, czy może to byłą tylko próba która tak strasznie zabolała?

z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
Sharingan
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 16 paź 2005, 00:09
Skąd: Szczecin
Płeć:

Postautor: Sharingan » 16 paź 2005, 20:06

Sprawdź sama, albo poproś go ;P
Awatar użytkownika
kina
Maniak
Maniak
Posty: 701
Rejestracja: 21 lip 2005, 23:25
Skąd: z daleka
Płeć:

Postautor: kina » 16 paź 2005, 20:11

hmmmmmmm lepiej pojdz do lekarza i zapytaj.....tu na forum raczej nie znajdziesz odpowiedzi, dostaniesz tylko te ktore juz znasz i nad ktorymi sie zastanawiasz - tak- i - nie-!!
Wszystko przemija,tak chce przeznaczenie
I tylko jedno zostaje
*** WSPOMNIENIE ***
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 16 paź 2005, 21:29

Do lekarza z takiego powodu?
To już wiem czemu w taaaaakich kolejkach czekam :/

Pewnie naderwał, mógł przerwać. Jak przestanie bolec spróbujcie znowu. A czy samo przerwanie jest dla Ciebie tak ważne?
cubasa
Weteran
Weteran
Posty: 1412
Rejestracja: 15 gru 2004, 01:46
Skąd: VV@r52@vv@
Płeć:

Postautor: cubasa » 16 paź 2005, 21:37

moon pisze:A czy samo przerwanie jest dla Ciebie tak ważne?

Moze nie tyle wazne, co dobrze wiedziec czy jeszcze jest sie dziewicą...
Polecam serwis dla zaginionych i znalezionych zwierzaków http://zaginiony-znaleziony.pl/
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 16 paź 2005, 21:43

no chyba bedziesz sie z nim rypać jeszcze? okaze sie czy przerwal czy nie.
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Awatar użytkownika
sabinka
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 136
Rejestracja: 25 sty 2005, 23:18
Skąd: gdynia
Płeć:

Postautor: sabinka » 16 paź 2005, 21:53

heheeh lollirot - jaka krotka pilka :D
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 16 paź 2005, 21:54

cubasa pisze:Moze nie tyle wazne, co dobrze wiedziec czy jeszcze jest sie dziewicą...

A dziewica to ta z już przerwaną czy jeszcze ta z tą naderwaną błonką? <chory>

Bez kitu różnicy nie ma. Pierwszy raz był.
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 16 paź 2005, 22:12

Utrata dziewictwa to nie choroba!
Przestanie boleć - spróbujecie znowu.
Tylko looozik :)
KOCHAJ...i rób co chcesz!
meggi
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 16 paź 2005, 17:28
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: meggi » 16 paź 2005, 22:14

tu nie chodzi o wiedzę czy przebił czy nie, ale wolałabym wiedziec czy znowu czeka mnie ból :/ mam nadzieję że nie bo nie chcę go drugi raz przeżywac
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 16 paź 2005, 22:20

Nawet jak w pelni przebil to nastepnym razem moze bolec. Tak samo, albo... bardziej.<diabel>

Ja mialam wlasnie tak, ze za pierwszym bolalo, dosc mocno, ale do przezycia. W czasie kolejnych razow nie bylam w stanie wytrzymac kilkudziesieciu sekund. Z czasem jest coraz lepiej, ale nie nastawiaj sie ze boli tylko pierwszy raz. Czasami trzeba dluzszej praktyki.
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
Nikola

Postautor: Nikola » 17 paź 2005, 19:13

złotooka kotka pisze:Nawet jak w pelni przebil to nastepnym razem moze bolec. Tak samo, albo... bardziej.<diabel>

Ja mialam wlasnie tak, ze za pierwszym bolalo, dosc mocno, ale do przezycia. W czasie kolejnych razow nie bylam w stanie wytrzymac kilkudziesieciu sekund. Z czasem jest coraz lepiej, ale nie nastawiaj sie ze boli tylko pierwszy raz. Czasami trzeba dluzszej praktyki.

nie straszcie mnie bo do końca zycia pozostane dziewica :)
cholernie sie boję bólu...
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 17 paź 2005, 19:26

Nikola pisze:cholernie sie boję bólu...

To jak Ci strach minie to dopiero się rżnij ;)
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 17 paź 2005, 19:45

moon pisze:
Nikola pisze:cholernie sie boję bólu...

To jak Ci strach minie to dopiero się rżnij ;)

dokladnie. bo teraz chyba troche sie zmuszasz. im wiecej stresu tym bardziej bedzie bolalo.
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Nikola

Postautor: Nikola » 17 paź 2005, 20:04

na razie sie do niczego nie zmuszam.
postaram sie nie stresowac :)
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 17 paź 2005, 20:13

kina pisze:hmmmmmmm lepiej pojdz do lekarza i zapytaj.....tu na forum raczej nie znajdziesz odpowiedzi, dostaniesz tylko te ktore juz znasz i nad ktorymi sie zastanawiasz - tak- i - nie-!!

<hahaha> <hahaha>
co do bolu to jestem przekonana ze bedzie, przede wszystkim ze jeszcze nie jestes z nim w wyrku a juz na przod masz z tego powodu stresa. Musisz po prostu wyluzowac. A na marginesie , mnie po pierwszym razie bolalo przez trzy dni, ale mnie trafil sie niesamowity kaliber <zawstydzony2> ;) na cale szczescie bylam wcieta <pijak>
Pozdrawiam <aniolek2>
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
wosanka
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 15 wrz 2005, 17:47
Skąd: podkarpacie
Płeć:

Postautor: wosanka » 23 paź 2005, 15:47

he witam w klubie mnie też przy pierwszym razie tak zabolało ze sie usunelam co prawda krawilam i mam tą świadomośc że błony dziewiczej już nie mam w sumie też sie zastanawiam czy bedzie bolalo drugi raz ale nie ma co sie zrażać trzeba spróbować i sprawdzić na pewno nie bedzie źle bądzmy dobrej mysli
Awatar użytkownika
krzyniu
Maniak
Maniak
Posty: 658
Rejestracja: 22 maja 2004, 12:19
Skąd: ~~~
Płeć:

Postautor: krzyniu » 23 paź 2005, 16:28

mojej dziewuchy w sumie nie bolalo po wszytskim mowila ze troche ja boli ale moze dlateg oze dosc ostrobylo jak na pierwszy raz bo paru pozycji prubowalismy , a potem to tylko sama slodycz:) zupelnie bezstresowo:) i az tak do dzisiaj :) i napenwo dlugo dlugo :)
Awatar użytkownika
TFA
Weteran
Weteran
Posty: 3055
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:57
Skąd: litwini wracają
Płeć:

Postautor: TFA » 23 paź 2005, 16:33

krzyniu pisze:i napenwo dlugo dlugo


only God knows :D
Ręce me do szabli stworzone, nie do kielni.
Awatar użytkownika
Chili
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 217
Rejestracja: 22 paź 2005, 11:38
Skąd: Łódź
Płeć:

Postautor: Chili » 23 paź 2005, 17:04

Mnie nie bolało nic a nic. Serio! Czułam pewien dyskomfort, ale to chyba bylo spowodowane nową syytuacją... Ale bólu - zero!
cubasa
Weteran
Weteran
Posty: 1412
Rejestracja: 15 gru 2004, 01:46
Skąd: VV@r52@vv@
Płeć:

Postautor: cubasa » 23 paź 2005, 17:07

Chili pisze:Mnie nie bolało nic a nic. Serio!

Wierzymy, bo to przeciez nie reguła, że zawsze boli.
Polecam serwis dla zaginionych i znalezionych zwierzaków http://zaginiony-znaleziony.pl/
Awatar użytkownika
Ronin
Bywalec
Bywalec
Posty: 56
Rejestracja: 17 maja 2005, 09:00
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Ronin » 23 paź 2005, 19:41

wsadziłem jej .... ją bolało ja krzyczałem <boje_sie>

<lol2>
Awatar użytkownika
milenka_17_
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2005, 16:57
Skąd: tajemnica;)
Płeć:

Postautor: milenka_17_ » 30 paź 2005, 10:09

Ronim a ty dlaczego krzyczales?:)
Awatar użytkownika
Kermit
Weteran
Weteran
Posty: 931
Rejestracja: 12 sie 2005, 08:51
Skąd: Pl
Płeć:

Postautor: Kermit » 30 paź 2005, 10:17

Ronin pisze:wsadziłem jej .... ją bolało ja krzyczałem

heheh musialo byc super :)
So understand;
Don't waste your time always searching for those wasted years,
Face up...make your stand,
And realise you're living in the golden years.
Awatar użytkownika
tr3sor
Weteran
Weteran
Posty: 936
Rejestracja: 13 paź 2004, 03:51
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: tr3sor » 30 paź 2005, 16:38

cubasa pisze:
moon pisze:A czy samo przerwanie jest dla Ciebie tak ważne?

Moze nie tyle wazne, co dobrze wiedziec czy jeszcze jest sie dziewicą...


Cubasa to jeszcze zalezy od tego jak rozumiec dziewictwo :].
Osobiscie nierozumiem pogladu ze dziewica sie jest do czasu przerwania blony :S.
Przecierz blona moze miec tak rozne krztalty i rozmiary otworku w niej ze przy pierwszym lub nawet przy nastepnych stosunkach zupelnie nic jej sie niestanie.
I co wtedy owa dziewczyna po 10 razach dalej jest dziewica ?

@topic
Pewnie sie za bardzo stresowalas i ucieklas jak popazony kot bo bylas cala spieta, jesli niekrwawilas to raczej nieprzerwal a bol byl wynikiem wcisniecia owego ogiera w zacisniete miesnie ;]
Obrazek


Śladem własnej "legendy" ... ;)
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 30 paź 2005, 17:07

tr3sor pisze:jesli niekrwawilas to raczej nieprzerwal

Bzdura.
Tylko okolo 50% dziewczyn krwawi.
Ja nie krwawilam, to znaczy, ze jeszcze mam nieprzerwana blone? :P
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
Awatar użytkownika
TFA
Weteran
Weteran
Posty: 3055
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:57
Skąd: litwini wracają
Płeć:

Postautor: TFA » 30 paź 2005, 17:17

No dziewica orleanska jestes.
Ręce me do szabli stworzone, nie do kielni.
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 30 paź 2005, 17:22

<rofl2>
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
Awatar użytkownika
tr3sor
Weteran
Weteran
Posty: 936
Rejestracja: 13 paź 2004, 03:51
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: tr3sor » 30 paź 2005, 17:43

Napisalem raczej ! I wedlug statystyk krawawi okolo 70% a nie 50% ;].
I tak jak pisalem wczesniej wszystko zalezy od budowy blony ;].
I jeszcze raz powtarzam ze nie przerwanie blony powinno byc wykladnikiem dziewictwa a fakt czy owakobieta/dziewczyna odbyla stosunek ;s.
Obrazek





Śladem własnej "legendy" ... ;)
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 30 paź 2005, 17:52

tr3sor pisze:I wedlug statystyk krawawi okolo 70% a nie 50%

Iii tam! Zalezy w jakie zrodla patrzec. :P
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości