Czy to toksyczny związek?????????

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

magnolia12345
Początkujący
Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 04 gru 2007, 13:07
Skąd: krakow
Płeć:

Czy to toksyczny związek?????????

Postautor: magnolia12345 » 04 lut 2008, 11:44

Znam sie z NIM juz prawie 5 lat. ja mam 20, on 24 lata. Mamy oboje na swoim punkcje tak zwanego bzika. Tylko jest jeden problem, na spotkaniach jest niby wszystko ok, calowanie, pieszczoty, czule slowka, patrzenie sobie w oczy, a po spotkaniu dopiero zaczynam rozumiec ze on powiedzial mi wiele rzeczy ktore mnie zdolowaly np. ze jesli nie moge zdac prawka to "jestem do dupy kierowca", ( jest szczery do bólu) albo ze wezmie mnie do fryzjera za 300 zl do mistrzyni,ale jesli powiem slowo "prosze" ( a ja nie chce nic od niego, ani prosic sie o nic nie bede) i juz klotnia, i mowi ze jesli mi to slowo nie przechodzi przez gardlo to MOJA strata. Ogolnie dobija mnie to, ze on caly czas pokazuje swoja wyzszosc, bo ma kase... nie czuje sie przy nim swobodnie, jak mu pisze zeby wszedl na gg bo chce porozmawiac to on NIC na to, ani nie napisze ze moze czy ze moze, cokolwiek, a on NIC. a tlumaczy to wszystko tym ze on nie ma zamiaru mi do tylka wchodzic.a ja chce zwyklego szacunku, a nie lekcewazenia!!! a jak mu napisze co mi sie nie podoba w tym wszystkim, to on nazywa to ze jestem bezczelna. a pozniej nie moge spac, jesc, normalnie funkcjonowac, bo niby z dnia na dzien robi sie pieklo z tej znajomosci i mnie to meczy. a pozniej nastepuja dlugie dni, miesiace milczenia (niby mysle wtedy ze to wszystko jest zakonczone) a pozniej znowu sie spotykamy i w kolko powtarza sie to samo... nie potrafie tego przerwac, powiedziec sobie STOP!!! kocham go... czy to jest toksyczny zwiazek? czy ktos jest w stanie to w ogole zrozumiec i ma lub mial podobne doswiadczenia?? nie chce sie z nim rozstawac... ale chce zeby mnie