wysuszony napletek

Dział poświęcony wszelkim tematom i zagadnieniom związanym ze zdrowiem bądź też z szeroko rozumianą urodą.

Moderator: modTeam

PoKeR_pl
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2006, 09:46
Skąd: Krakow
Płeć:

wysuszony napletek

Postautor: PoKeR_pl » 06 kwie 2006, 09:55

nie wiem co sie stalo ale od okolo tygodnia mam problem
chodzi o wysuszona skore na napletku robi sie twarda i sucha do tego stopnia ze peka
nie wiem co mam robic czy smarowac go kremem czy kupic jakas masc lub isc do lekarza?
jesli do lekarza to do jakiego?
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 06 kwie 2006, 13:13

Eh...
Jak mozna tak nie dbac o własnego penisa zeby go do takiego stanu doprowadzic?
Smarowac duzymi ilosciami kremu dobrego - za pare dni przejdzie. Nie pozwolic zeby sie wysuszyl znow. I nawet jak przejdzie po kazdej kapieli czy prysznicu smarowac cienkimi warstwami balsamu czy kremu do ciala.
PoKeR_pl
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2006, 09:46
Skąd: Krakow
Płeć:

Postautor: PoKeR_pl » 06 kwie 2006, 14:19

no ok ale wysycha az tak bardzo ze troche luszczy sie skora
sprawdze z tym kremem
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 06 kwie 2006, 14:20

PoKeR_pl pisze:no ok ale wysycha az tak bardzo ze troche luszczy sie skora
Dlatego zawsze trzeba smarowac.
Awatar użytkownika
TFA
Weteran
Weteran
Posty: 3055
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:57
Skąd: litwini wracają
Płeć:

Postautor: TFA » 06 kwie 2006, 14:21

A masz napletek na zoledziu ? czy masz ciagle odsloniety ? Moon to wcale moze nie byc kwestia dbania o penisa, bo pierwszy raz cos takiego slysze, zeby skora pekala na hełmie niemca :P do lekarza i to szybko !! to moze byc jakas grzybica albo cos.
Ręce me do szabli stworzone, nie do kielni.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 06 kwie 2006, 14:22

pierwsze słysze o smarowaniu napletka ??
łuszczy sie skórka ?? dziwne , ja bym Ci radził do lekaza sie udać , bo ja mimo wieku już swoistego takich problemów nigdy nie mialem i smarowac też nigdy nie smarowałem , wiec ??
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 06 kwie 2006, 14:27

Andrew pisze:nie smarowałem , wiec ??
Wiec nie masz takiej tam skory co sie bardzo przesusza.

Ja tego doswiadczylam i sama TFA smarowalam i przeszlo. Kremem z Avonu do twarzy brzoskiwiniowym z serii Naturals jakby ktos pytal.
Awatar użytkownika
TFA
Weteran
Weteran
Posty: 3055
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:57
Skąd: litwini wracają
Płeć:

Postautor: TFA » 06 kwie 2006, 14:30

moon pisze:Ja tego doswiadczylam i sama TFA smarowalam i przeszlo


Ale jak to ? sobie czy facetowi ? :)
Ręce me do szabli stworzone, nie do kielni.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 06 kwie 2006, 14:33

Cóz ja nie mam napletka.
cubasa
Weteran
Weteran
Posty: 1412
Rejestracja: 15 gru 2004, 01:46
Skąd: VV@r52@vv@
Płeć:

Postautor: cubasa » 06 kwie 2006, 15:41

PoKeR_pl, na twoim miejscu wybralbym sie do lekarza. Leczenie poleconymi masciami czy innymi specyfikami nie powinno miec miejsca. Szczegolnie jesli chodzi o tę wrazliwą czesc ciala.
Polecam serwis dla zaginionych i znalezionych zwierzaków http://zaginiony-znaleziony.pl/
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 06 kwie 2006, 17:15

penisa niczym sie nie smaruje, tak samo jak nawilza sie pochwa, tak samo naturalnie przychodzi to penisowi, on sam wytwarza "srodowisko" w jakim zyje . To ze jest suchy - to normalne, ale to ze jest przesuszony - juz nie. MOzliwe ze "cos zlapales" . Szybko do lekarza !! Jesli sypiasz z kobieta - NIE ROB TEGO , dopoki sie nie zbadasz .
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 06 kwie 2006, 19:33

quote="Andrew"]łuszczy sie skórka ?? dziwne [/quote]
Gościowi Cammembert schodzi. :D
Myć się trza ... albo stukać <sex> ... a najlepiej to i to ;P
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 06 kwie 2006, 20:07

Przesadzacie naprawde z tym lekarzem.
Mysiorek pisze:Myć się trza
I bedzie przesuszony :] Np oczywiscie ;P
Krem wystarczy ale jakby nawrót byl to do lekarza po uslyszenie za nic CI nie jest mozesz isc :P
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 06 kwie 2006, 20:26

moon pisze:Krem wystarczy ale jakby nawrót byl to do lekarza po uslyszenie za nic CI nie jest mozesz isc :P

to tak jakby komus pryszcze wyskoczyly, a ty bys powiedziala "zapudruj sobie" :]
Kutas to nie buzka i sie go nie kremiczkuje na dzien i na noc :] kolega moze miec wylegarnie syfilisa na czlonku , to niech idzie do lekarza. Lepiej sie dowiedziec ze nic mu nie jest, niz ma roznosic paskudztwo i doprowadzic swoje zdrowie do ruiny :/

czy mogliby zaczac wypowiadac sie w tym temacie ludzie z penisami ? :] bardzo prosze
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Tyrese
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 181
Rejestracja: 15 lut 2006, 19:18
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć:

Postautor: Tyrese » 06 kwie 2006, 20:34

Wstreciucha pisze:czy mogliby zaczac wypowiadac sie w tym temacie ludzie z penisami
Wypowiada się ludź z penisem, ale ludź niemiał takiego problemu. Moim zdaniem powinieneś iść do lekarza i to on powinien powiedzieć co masz robić, a nie samemu wsmarowywać kilogramy kremów w wacka. Może się okazać że to niejest jakieś przesuszenie tylko coś poważniejszego. Do lekarza człowieku!
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 06 kwie 2006, 20:36

Tyrese pisze:Wypowiada się ludź z penisem, ale ludź niemiał takiego problemu.

no i o to mi chodzi, bo jak chlopak zobaczy 20 facetow bez tego typu problemu to moze uda sie do lekarza i nawet jesli wszystko jest ok to przynajmniej w koncu moze bedzie spal spokojnie ;)
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
kot_schrodingera
Weteran
Weteran
Posty: 2114
Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
Skąd: z nikąd
Płeć:

Postautor: kot_schrodingera » 06 kwie 2006, 20:52

PoKeR_pl, biorąc pod uwagę że to tak wazny narząd (ważniejszy od mózgu)nieczekałbym aż sam odpadnie. Najgorsze co cię moze spotkać to amputacja...
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.
I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.
/Konstanty Ildefons Gałczyński/
Tyrese
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 181
Rejestracja: 15 lut 2006, 19:18
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć:

Postautor: Tyrese » 06 kwie 2006, 20:58

Dokładnie, uważaj bo następny Twój temat może mieć tytuł "Amputowali mi ptaka ;("
Awatar użytkownika
kot_schrodingera
Weteran
Weteran
Posty: 2114
Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
Skąd: z nikąd
Płeć:

Postautor: kot_schrodingera » 06 kwie 2006, 21:02

następny Twój temat może mieć tytuł "Amputowali mi ptaka "
lepiej go nie strasz bo chłopak nigdy nie pójdzie do lekarza i skończy na domowych sposobach polegajacych na maczaniu w mleku... a mi chodziło o amputacji napletka
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.

I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.

/Konstanty Ildefons Gałczyński/
Awatar użytkownika
Meredith
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 126
Rejestracja: 13 lis 2005, 00:28
Skąd: z elfiej krainy
Płeć:

Postautor: Meredith » 06 kwie 2006, 21:02

Idz do lekarza<urologa>

A na razie<przed pójściem smaruj wazeliną>
Please to meet you.
Hope you guess my name.
But what's puzzling you.
Is the nature of my game...
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 06 kwie 2006, 21:06

Meredith pisze:A na razie<przed pójściem smaruj wazeliną>

nieeee, niech niczym tego u diabla nie smaruje. Czasem zmiana srodowiska naturalnego narzadow plciowych moze sprzyjac rozwojowi bakterii <zalamka> <zalamka> <zalamka> niech zostawi ptaka w spokoju i idzie do lekarza :/ tyle
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Postautor: Jagienka06 » 06 kwie 2006, 21:13

kiedys bylam z facetem ktory byl obrzezany. tez mial takis wysuszony i twardszy w dotyku
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 06 kwie 2006, 21:18

Wstreciucha pisze:czy mogliby zaczac wypowiadac sie w tym temacie ludzie z penisami ?

Myślałem, że z mózgiem :|
Bo Ci z penisami nie zaznali takiego przypadku. I chyba nikt jeszcze takiego nie słyszał.
Jak ja napiszę, że mi oko pęka to też tak będziesz usilnie radzić? :D

[ Dodano: 2006-04-06, 21:19 ]
agna 24 pisze:byl obrzezany. tez mial takis wysuszony i twardszy w dotyku

To przecież logicznie wytłumaczalne - żydzi mogą dłużej :P
KOCHAJ...i rób co chcesz!
PoKeR_pl
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2006, 09:46
Skąd: Krakow
Płeć:

Postautor: PoKeR_pl » 06 kwie 2006, 22:21

jak na razie posmarowalem go kremem nivea i jest ok:)
ale nie wiem wciaz od czego to sie stalo
poczekam pare dni jak sie nie poprawi to pojde do lekarza i dam wam znac
dzieki za pomoc
P
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 06 kwie 2006, 22:33

Mysiorek pisze:Myślałem, że z mózgiem :|

jemu nie mozg sie wysuszyl tylko kutas
Mysiorek pisze:Jak ja napiszę, że mi oko pęka to też tak będziesz usilnie radzić? :D

Tobie nie. Ty od razu mozesz wsadzic sie w sloik z formalina ;P nie podobaja Ci sie moje rady, to poradz cos madrzejszego , bede mowic Ci guru zamiast Mysipisiorku <przytul>
a tymczasem nie martw sie o pekajace oko bo Ci zylka peknie <glaszcze> a tak na marginesie .... ktore "oko" ? "brazowe" ? na pekajace "brazowe oko" zalecam kiszone ogorki z mlekiem <aniolek>
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 06 kwie 2006, 22:56

Wstreciucha pisze:bede mowic Ci guru zamiast Mysipisiorku

Gur już jest zajęte <hahaha>
Wstreciucha pisze:ktore "oko"

Oko jest tu pojęciem retorycznym, jesli tak też można powiedzieć.
Jak mi taki ptak na ręce wyrośnie to się wypowiem z czego okłady. Medycyna NIE ZNA takiego problemu bez powiązań z innymi członkami :D
Wniosek? ...
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 06 kwie 2006, 23:03

Mysiorek pisze:Wniosek? ...

ze ja go chcialam sposobem przekonac i rachunkiem prawdopodobienstwa , ale jak dla mnie moze sprawe zbagatelizowac , bo moze sie okazac ze zrzuca skore na wiosne ;P
skonczylam w temacie <amasz> :D
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 kwie 2006, 02:13

PoKeR_pl pisze:jak na razie posmarowalem go kremem nivea i jest ok:)
ale nie wiem wciaz od czego to sie stalo
poczekam pare dni jak sie nie poprawi to pojde do lekarza i dam wam znac
No :P
Krem dobry na wszystko :P
Wstretna nie przesadzaj. Ja bym kremu nie radzila gdybym nie sprawdzila tego. :]
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 07 kwie 2006, 02:21

Moze go za czesto szorujesz :) Generalnei to powinno sie myc mydlem w plynie. Co prawda moze powodowac podraznienia bo ma mase sztucznych pachnacych badziewii, ale przynajmniej nie wysusza skory.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 kwie 2006, 02:23

Maverick, trafiles w sedno. Mysle ze to dokladnie z tego powodu choc u mojego przypuszczlam jeszcze inny ale bynajmniej nie grzyby czy syfilisy.

Wróć do „Zdrowie i uroda”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości