Solarium

Dział poświęcony wszelkim tematom i zagadnieniom związanym ze zdrowiem bądź też z szeroko rozumianą urodą.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Solarium

Postautor: Yasmine » 05 sie 2005, 00:02

Takie nasunelo mi sie pytanko. Chodzicie do solarium? Czy uwazacie ze to latem wyrzucanie kasy w bloto i tylko zima chodzicie? Czy w ogole uwazacie ze to niezdrowe dla skory i nie korzystacie?
Ja chodze glownie zima,ale to raz na jakis czas. Nie lubie swojej bladej twarzy. Bylam kilka razy w kapsule ktora nie tylko opala ale takze wyszczupla i ujedrnia skore. I powiem ze po kilku razach to byla troche jedrniejsza.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 05 sie 2005, 00:12

Yasmine pisze:Czy uwazacie ze to latem wyrzucanie kasy w bloto

Tak.
W zasadzie nie chodzę. Byłam tylko kilka razy przez studniówką, bo do bordowej sukienki blada skóra :/

Też nie lubię siebie bladej. Dlatego staram się latem jak najbardziej opalić.
Jednak jakos solarium mnie nie przekonuje. za długo trwa robienie sobie takiej fajnej opalenizny. Lata dwa, trzy dni i juz widac efekty - mniejsze większe ale zawsze :]
Awatar użytkownika
mikaaa
Maniak
Maniak
Posty: 769
Rejestracja: 01 lip 2005, 08:40
Skąd: miasto
Płeć:

Postautor: mikaaa » 05 sie 2005, 09:02

ja chodze na solarium dosc czesto fakt na lato sie ograniczylam bo kasa była potrzebna na wakacje .Lubie solariium bo 15 minut jestem jeszcze w stanie wytrzymac w gorącym klimacie ale jak mam sie prażyć na słońcu 2 godziny to przezywam mordęge. Czasmi mi sie udaje,ale rzadko .Wyjątkiem jest opalanie sie nad morzem tam wiaterek wieje lezysz sobie i nawet nie czujesz słońca
you touch me
in special places...
Awatar użytkownika
Madziunia
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 93
Rejestracja: 05 sie 2005, 10:11
Skąd: Białystok
Płeć:

Postautor: Madziunia » 05 sie 2005, 10:26

Ja chodze na solarium tylko w zimie. Mam calkiem fajnie bo juz po 3 razach jestem dość mocno opalona i mi wystarczy na jakis czas. W lecie wolę słoneczko. Według mnie taka naturalna opalenizna jest ładniejsza niz ta z solarium. Poza tym dziewczyny, które sie opalaja caly rok na solarium są takie żółte... :D
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 05 sie 2005, 10:55

Madziunia pisze:Mam calkiem fajnie bo juz po 3 razach jestem dość mocno opalona

JA tak samo. Nigdy sie nie pale. I brazowieje od razu. Zazwyczaj chodze tak po 16 minut na mocne lampy.
yeffin
Bywalec
Bywalec
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2005, 14:43
Skąd: matrix
Płeć:

Postautor: yeffin » 05 sie 2005, 11:50

najlepsze dziewczyny są takie co nie chodzą,, tzn naturalne :)
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 05 sie 2005, 12:07

Opalenizna w zimie wygląda nienaturalnie..ale jeśli ktoś rzadko korzysta z solarium to jest to zdrowe ze względu na to że witamina e się wydziela.Nie ma jak opalenizna naturalna..od słoneczka..Chodzenie w lato na solarium jest bezsensu.I pamiętajcie dziewczyny jak przesadzanie z solarium szkodzi skórze ok trzydziestki jeśli ktoś przesadzi robią się straszne zmarszczki i twarz bardzo staro wygląda..no ale każdy wie co robi..
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
gracja
Maniak
Maniak
Posty: 653
Rejestracja: 22 gru 2003, 00:22
Skąd: z lasu ;)
Płeć:

Postautor: gracja » 05 sie 2005, 12:33

Pegaz pisze:witamina e

wiamina D :)
Awatar użytkownika
Madziunia
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 93
Rejestracja: 05 sie 2005, 10:11
Skąd: Białystok
Płeć:

Postautor: Madziunia » 05 sie 2005, 12:34

Ja kilka lat temu nawet uuzaleznilam sie od solarium. Zaczęłam chodzic na jesień i tak az do lata... Musiałam tam iść przynajmniej 2 razy w tygodniu... ale jaka bylam opalona. Normalnie wyglądałam jak murzynek :) ale mi przeszlo cale szczeście. juz teraz pewnie bylabym pomarszczona... :D
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 05 sie 2005, 12:48

a i zapomnialam ze jak ide np 3 razy pod rzad (zalozmy co tydzien na jakies 16 minut) to pozniej nie musze dluugo chodzic bo pije praktycznie codziennie marchwiowe soczki. Pycha :)
Awatar użytkownika
yaho
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 102
Rejestracja: 23 cze 2005, 20:18
Skąd: Yavin 4
Płeć:

Postautor: yaho » 05 sie 2005, 14:13

gracja pisze:
Pegaz pisze:witamina e

wiamina D :)

Witamina D3 :) "Pij mleko bedziesz wielki" nie wystarcza - trzeba jeszcze sloneczka zeby nie byc krzywym - <swir> :D
Awatar użytkownika
guli
Maniak
Maniak
Posty: 546
Rejestracja: 10 cze 2005, 14:44
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: guli » 05 sie 2005, 15:34

Madziunia pisze:ale jaka bylam opalona. Normalnie wyglądałam jak murzynek

Jeżeli do tego jesteś tlenioną blondynką, to prawie się zakochałem :) <browar>
Uwielbiam takie laski ;)
Grzeczne dziewczynki idą do nieba

Niegrzeczne na ziemi mają swój raj
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 05 sie 2005, 17:23

yaho pisze:
gracja pisze:
Pegaz pisze:witamina e

wiamina D :)

Witamina D3 :) "Pij mleko bedziesz wielki" nie wystarcza - trzeba jeszcze sloneczka zeby nie byc krzywym - <swir> :D

<rofl2> możliwe że i E i D :P
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 05 sie 2005, 19:09

Pegaz pisze:Opalenizna w zimie wygląda nienaturalnie..

Moze taka ostra - fakt. Ale delikatnie zabrązowiona skórka jest ślicza i wcale się to jakoś nieszczególnie rzuca w oczy.
Awatar użytkownika
Myszka
Bywalec
Bywalec
Posty: 41
Rejestracja: 17 wrz 2004, 11:36
Płeć:

Postautor: Myszka » 05 sie 2005, 20:08

Ja chodzę do solarium bo to poprawia mi humorek.Oczywiście nie do przesady ale tak raz w tygodniu na 10 min i juz widac opaleniznę a na słońcu nie wyrabiam za długo to trwa!Tylko że po solarium jest wiecej piegów :]
Najgorzej jest być nikim dla kogoś kto jest dla ciebie wszystkim....
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 05 sie 2005, 20:36

a piegi są cudowne ^^
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 05 sie 2005, 20:50

lollirot pisze:a piegi są cudowne

No mi tez wyskakuje troche po sloncu <uwielbiam> <aniolek2> .
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 05 sie 2005, 22:34

Myszka pisze:Oczywiście nie do przesady ale tak raz w tygodniu na 10 min i juz widac opaleniznę a na słońcu nie wyrabiam za długo to trwa!

Nieprawda!Na słońcu szybciej. Idziesz se nad jakąs wode (basen, rzeka, jezioro, morze czy inny zalew) na kiolka godzin pluskasz się jak Ci zbyt gorąco, a oplasz się błyskawicznie. Już po jednym dniu są lepsze rezultaty niż po 3 x 10 minut w solarce. Efekty są szybsze choć rozumiem, ze nie każdy lubi się smazyc na słońcu.
Awatar użytkownika
gracja
Maniak
Maniak
Posty: 653
Rejestracja: 22 gru 2003, 00:22
Skąd: z lasu ;)
Płeć:

Postautor: gracja » 05 sie 2005, 23:33

a tak z ciekawosci.. ile u Was kosztuje solarium. U mnie w miescie (oolice Wawy) wszedie jest 1 zl za min. A wiem, ze pod Czestochowa 0,50 gr sic!
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 05 sie 2005, 23:40

gracja pisze:a tak z ciekawosci.. ile u Was kosztuje solarium. U mnie w miescie (oolice Wawy) wszedie jest 1 zl za min. A wiem, ze pod Czestochowa 0,50 gr sic!

U mnie tak srednio jakies 70-90 groszy. W tej kapusle wyszczuplajacej to czym dluzej tym taniej. Za 16 minut 10 zloty. Poza tym jest kilka solarium
ktore kosztuje polowe ceny 1 i 15 miesiaca.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 05 sie 2005, 23:53

Zalęzy gdzie w sumie.
Zazwyczaj widze napisy, że tylko za 1 ł/min.
Ja się opalałam w nowo powstałym i płaciłam chyba 0,90zł/min.

Ale wiadomo, ze w karnetach taniej jest. I bywa, ze 0,60 zł/min.
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 06 sie 2005, 12:05

Niektóre kobiety mają taką ładną skóre że nie trzeba opalać :)
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 06 sie 2005, 14:30

Pegaz pisze:Niektóre kobiety mają taką ładną skóre że nie trzeba opalać

A różowe słonie lataja po niebie ;P
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 08 sie 2005, 13:10

moon pisze:A różowe słonie lataja po niebie

:>? Czemu nie wierzysz?
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
yeffin
Bywalec
Bywalec
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2005, 14:43
Skąd: matrix
Płeć:

Postautor: yeffin » 08 sie 2005, 14:38

mam jedną taką koleżankę.
nie chodzi na solarium, a ma piekną jędrną, odżywioną skórę, i bynajmniej nie bladą,
ani tez nie bardzo opaloną, taką.jak skóra.
i to jest najpiękniejsze.

pytanie: czemu dziewczyny się obrzydzają (taki mam stosunek do solarium).
więcej wiary w siebie koleżanki i mniej utyskiwań!

no i poza tym - po co niszczyć to co w nas najpiękniejsze, czyli nasz naturalizm i to jacy jesteśmy.
a może ja jestem inny że mnie kręcą maxymalnie naturalne laski<co>
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 08 sie 2005, 21:43

Czemu nie wierzysz?

Bo to pitolenie zakochanego faceta.
Nie ma takiej, która by opalona ładnie nie wyglądała.
yeffin, a opalenizna nie jest naturalna?
Awatar użytkownika
mikaaa
Maniak
Maniak
Posty: 769
Rejestracja: 01 lip 2005, 08:40
Skąd: miasto
Płeć:

Postautor: mikaaa » 08 sie 2005, 22:40

tez uwazam że opalenizna dodaje urody, człowiek jakos promieniej wyglada no i oczywiście nieodskonalo.ści skory mneij rzucaja sie w oczy , mówie o delikatnej opaleniznie a nie ala bambo .Choc sama przyznam ze jak zaczełma chodzic to sie uzależniła i wydawało mi sie ze opalona nie jest a tym czasem gadali ze sie chyab kabina zamknela , no trza było przystopowac...
you touch me

in special places...
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 08 sie 2005, 23:02

moon pisze:Nie ma takiej, która by opalona ładnie nie wyglądała.

No wlasnie. Opalenizna az dodaje promiennosci <aniolek2>
Awatar użytkownika
Lagartija
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 378
Rejestracja: 08 sie 2005, 09:43
Skąd: z Kolumbii
Płeć:

Postautor: Lagartija » 09 sie 2005, 15:40

Wszytsko jest dla ludzi tylko trzeba troche umiaru i to wszytsko. Tez bylam pare razy ale bez przesady. Mam kumpele ktora chodzi do solarium 2 razy w tygodniu i to tak po 20 minut:/ Na poczatku wygladala ok ale teraz wyglada strasznie ma tak zniszczana cere ze az mi sie na nia patrzec nie chce. Wyglada jak murzyn a ciagel jeczy ze jest blada - po prostu paranoja :/ <belt1>
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 09 sie 2005, 16:19

jezu o czym wy mowicie niedokonalosci skory... jak ktos ma krzywe nogi czy rozstepy na plecach to bedzie je mial i koniec. Zjarani na solarium wygladaja znacznie gorzej niz normalnie opaleni ludzie, opaleni z umiarem. Chce mi sie wymiotowac jak widze marchewki z solarium.
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "

hyhy e(L)o :)

Wróć do „Zdrowie i uroda”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Agnieszka i 107 gości