Kinoteka
Moderatorzy: ksiezycowka, modTeam
Kinoteka
Latalem po wyszukiwarce i nie znalazlem podobnego tematu, a jesli byl to linka podajcie. A zatem, jaki jest wg. Was najlepszy film z gatunkow podanych ponizej, moze byc po kilka typow albo i wiecej a takze opiszcie mniej wiecej (jak wam sie chce) fabule filmu, a gatunki to:
1. Thriller
2. Horror
3. Komedia
4. Sensacyjny
5. Katastroficzy
Romanse, obyczaje, dramaty itd. pomine zreszta chyba juz byl temat o takich filmach dla dwojga. Ja narazie nie podaje bo musze sie zastanowic
1. Thriller
2. Horror
3. Komedia
4. Sensacyjny
5. Katastroficzy
Romanse, obyczaje, dramaty itd. pomine zreszta chyba juz byl temat o takich filmach dla dwojga. Ja narazie nie podaje bo musze sie zastanowic
Ręce me do szabli stworzone, nie do kielni.
TFA pisze:1. Thriller
2. Horror
3. Komedia
4. Sensacyjny
5. Katastroficzy
1. "Milczenie owiec"
2. "Haloween"
3. nie typuję,trudny wybór
4. "Życzenie Śmierci"
5. "Trzęsienie ziemi" (to z lat 70-tych, oczywiście)
http://www.facebook.com/LKSPogonLwow
Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!
http://www.piotrlabuz.pl/
http://michalpasterski.pl/
http://www.mateuszgrzesiak.pl/
Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!
http://www.piotrlabuz.pl/
http://michalpasterski.pl/
http://www.mateuszgrzesiak.pl/
Trudno wybrac...ja strasnzie chlone filmy
1. Duzo tego...ale jednym z nich jest "Trauma"
Za sensacyjnymi i horrorami nie rpzepadam...a katadtroficnzy..jakos nic mi nie przychodzi do glowy w tej chwili
TFA pisze:1. Thriller
2. Horror
3. Komedia
4. Sensacyjny
5. Katastroficzy
1. Duzo tego...ale jednym z nich jest "Trauma"
TedBundy pisze:3. nie typuję,trudny wybór
Za sensacyjnymi i horrorami nie rpzepadam...a katadtroficnzy..jakos nic mi nie przychodzi do glowy w tej chwili
TFA pisze:1. Thriller
Milczenie owiec i Siedem (to chyba nie wymaga komentarza)
TFA pisze:2. Horror
A tale of two sister (piękne zdjęcia, świetnie zrobiony od strony czysto wizualnej)
TFA pisze:3. Komedia
RRRrrr... (cudowny jest ten cały bezsens)
TFA pisze:4. Sensacyjny
Cellular (nie jestem fanką filmów sensacyjnych- ten jest wyjątkowy bo wytrwałam do końca)
TFA pisze:5. Katastroficzy
Armageddon (wybór pomiędzt dwoma- bo tylko tyle widziałam)
"(...) pomyśl... co za głupiec z niego-
mówi, że umiera z mego powodu....
zupełnie jakbym była chorobą"
mówi, że umiera z mego powodu....
zupełnie jakbym była chorobą"
silence pisze:w katastroficznych wyboru tez nie mam
Armageddon to żaden katastroficzny, a wysokobudżetowe popłuczyny holyłudu Polecam klasykę: "Trzęsienie ziemi", serię "Port lotniczy", "Płonący Wieżowiec", "Rój" etc.
http://www.facebook.com/LKSPogonLwow
Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!
http://www.piotrlabuz.pl/
http://michalpasterski.pl/
http://www.mateuszgrzesiak.pl/
Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!
http://www.piotrlabuz.pl/
http://michalpasterski.pl/
http://www.mateuszgrzesiak.pl/
- pani_minister
- Administrator
- Posty: 2011
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
- Skąd: Dublin
- Płeć:
TFA pisze:1. Thriller
Nigdy nie wiem, czy film to już thriller, czy jeszcze nie W ogóle mam problem z podziałami gatunkowymi, a większość filmów, ktore lubie, trudno zakwalifikowac... Klan Sycylijczyków by mi tu chyba pasował, albo Samuraj z Delonem. A jeśli to nie są thrillery, to Siedem niech będzie.
TFA pisze:2. Horror
Lśnienie z Nicholsonem
TFA pisze:3. Komedia
Vabank
TFA pisze:4. Sensacyjny
Gorączka
TFA pisze:5. Katastroficzy
Planeta Małp
TFA pisze:1. Thriller
"Cube"
TFA pisze:2. Horror
"It"
TFA pisze:3. Komedia
Seksmisja, Saga Samych Swoich no i oczywiscie Astrerix i Obelix
TFA pisze:4. Sensacyjny
Wasabi, ResidentEvil, Kurier dlugo by wymieniac: )
TFA pisze:5. Katastroficzy
Eeeee nie wiem. Na okraglo moge ogladac Dzien Niepodlelosci. Will Smith mniam
- pani_minister
- Administrator
- Posty: 2011
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
- Skąd: Dublin
- Płeć:
Yasmine pisze:"It"
To jest o tym clownie ? kurde ogladalem to jak bylem maly i pamietam ze balem sie po domu chodzic nie moge tego filmu nigdzie znalezc teraz
[ Dodano: 2006-07-17, 23:03 ]
Mona pisze:"The Blaire Witch Project" I część (wcisnęło mnie w fotel, jak nic )
Mnie tez, ogladalem to przekonany o tym ze to autentyczne nagranie, co tym bardziej spotegowalo we mnie strach i lek
Ręce me do szabli stworzone, nie do kielni.
- kot_schrodingera
- Weteran
- Posty: 2114
- Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
- Skąd: z nikąd
- Płeć:
siedemTFA pisze:1. Thriller
martwe zło (na samo wspomnienie będę musiał spać przez tydzień przy zapalonym swietle)/EgzorcystaTFA pisze:2. Horror
tajemniczy blondym w czarnym bucieTFA pisze:3. Komedia
bulit/brudny harryTFA pisze:4. Sensacyjny
Brakuje mi tu dwóch kategorii: filmów sci-fi (ja typuję gwiezdne wojny) i folmów obyczajowych (między słowami/dziewczyna z perłą)
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.
I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.
/Konstanty Ildefons Gałczyński/
I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.
/Konstanty Ildefons Gałczyński/
- pani_minister
- Administrator
- Posty: 2011
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
- Skąd: Dublin
- Płeć:
TFA pisze:To jest o tym clownie ? kurde ogladalem to jak bylem maly i pamietam ze balem sie po domu chodzic nie moge tego filmu nigdzie znalezc teraz
Tak, to o tym clownie .
Na mnie to wywarlo podwojne wrazenie, bo czytalam ksiazke
A ze nidzie nie ma to wiem, bo szukalam ponad dwa lata. W koncu znalazlam.
Program BearShare, wpisac "King It" i powinno byc. To na dwoch plytkach jest.
- pani_minister
- Administrator
- Posty: 2011
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
- Skąd: Dublin
- Płeć:
TFA pisze:1. Thriller
2. Horror
3. Komedia
4. Sensacyjny
5. Katastroficzy
1. Oldboy (bez 2 zdań mój ulubiony film ever)
2. Piła
3. Święty Graal, Żywot Braiana
4. -
5. Cast Away - Poza Światem (nie wiem czy tak można to nazwać, bardziej przygodowy)
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly
Re: Kinoteka
1. Thriller: "OldBoy", "Martwa cisza"
2. Horror: "The Ring" (przymierzam się do "Egzorcyzmów Emily Rose")
3. Komedia: "Miś" i inne Barejowe poza tym "Nie lubię poniedziałku" i "Kogel Mogel" - to z polskich.... A zagraniczne? Tu gorzej, bo większość na jedno kopyto (mam na myśli amerykańskie głównie). Na "Shreku" (zwłaszcza 2) sikałam ze śmiechu
4. Sensacyjny: naprawdę ciężko mi wytypować...
5. Katastroficzy: jak na razie oglądałam same hollywoodzkie, więc typować nie będę zaznaczę jednak, że podobał mi się aspekt katastroficzny "Titanica"
2. Horror: "The Ring" (przymierzam się do "Egzorcyzmów Emily Rose")
3. Komedia: "Miś" i inne Barejowe poza tym "Nie lubię poniedziałku" i "Kogel Mogel" - to z polskich.... A zagraniczne? Tu gorzej, bo większość na jedno kopyto (mam na myśli amerykańskie głównie). Na "Shreku" (zwłaszcza 2) sikałam ze śmiechu
4. Sensacyjny: naprawdę ciężko mi wytypować...
5. Katastroficzy: jak na razie oglądałam same hollywoodzkie, więc typować nie będę zaznaczę jednak, że podobał mi się aspekt katastroficzny "Titanica"
"Jeśli traktujesz życie ze śmiertelną powagą, nie licz na wzajemność" [A. Mleczko]
Komedie:
Poznaj moich rodziców 1 i 2, Starship Tropers(komedia S-F), 2 pierwsze cześci Piratów...
Sensacja:
Lethal Waporn (4częsci), Gliniarz z BH (3 częsci), Szklana pułapka 1 i 3, Naga Broń, Tryloga Burnea...
Cięzki kaliber:
Pi, Reqiem dla Snu, Osada...
Historyczne, fantasy:
Gladiator, Król Artur (kocham te aktorke)...
S-F:
Sunshine, War of the worlds, Lord of the ring (3 częsc), K-Pax...
Other:
Pakt Milczenia, Fight Club, 13 Małp, Godfather trilogy, Gorączka, Adwokat Diabła, Panic Room, The Game, Alien i Matrix (w obu wypadkach 1 częśc), Pulp Fiction, Rezerwowe Psy, Krol, Trzeci, Zapach Kobiety, Pomiędzy Niebem a Piekłem, Martwica Mózgu, Pułkownik Kwiatkowski, Filmy Pasikoweskiego, Sztuczna Inteligencja (bez panów na motorach), Miasto Kobiet, Scarface i ten w żelaznej masce też.
Horror, Thiller:
Milczenie Owiec (1 część), The Ring i inne grzybopodobne do momentu The Grudge, kolekcjoner kości, Seven, Kontrolerzy, Wywiad z Wampirem
Anime:
Neon Genesis Evangelion 24odcinki + 2 filmy (koniecznie!), Naruto, Full Metal Alchemist, Ghost in the Shell (2 części)...
Seriale:
Ed, GG(do 3 sezonu i kasety z tańcem Kirka), Kameleon, Sliders, ROME, dwóch i pół, Tajemnice Smallvile...
cdn
Poznaj moich rodziców 1 i 2, Starship Tropers(komedia S-F), 2 pierwsze cześci Piratów...
Sensacja:
Lethal Waporn (4częsci), Gliniarz z BH (3 częsci), Szklana pułapka 1 i 3, Naga Broń, Tryloga Burnea...
Cięzki kaliber:
Pi, Reqiem dla Snu, Osada...
Historyczne, fantasy:
Gladiator, Król Artur (kocham te aktorke)...
S-F:
Sunshine, War of the worlds, Lord of the ring (3 częsc), K-Pax...
Other:
Pakt Milczenia, Fight Club, 13 Małp, Godfather trilogy, Gorączka, Adwokat Diabła, Panic Room, The Game, Alien i Matrix (w obu wypadkach 1 częśc), Pulp Fiction, Rezerwowe Psy, Krol, Trzeci, Zapach Kobiety, Pomiędzy Niebem a Piekłem, Martwica Mózgu, Pułkownik Kwiatkowski, Filmy Pasikoweskiego, Sztuczna Inteligencja (bez panów na motorach), Miasto Kobiet, Scarface i ten w żelaznej masce też.
Horror, Thiller:
Milczenie Owiec (1 część), The Ring i inne grzybopodobne do momentu The Grudge, kolekcjoner kości, Seven, Kontrolerzy, Wywiad z Wampirem
Anime:
Neon Genesis Evangelion 24odcinki + 2 filmy (koniecznie!), Naruto, Full Metal Alchemist, Ghost in the Shell (2 części)...
Seriale:
Ed, GG(do 3 sezonu i kasety z tańcem Kirka), Kameleon, Sliders, ROME, dwóch i pół, Tajemnice Smallvile...
cdn
Gdy w Rycerzu gaśnie duch, trza wykonać sexy ruch!
Martinoo pisze:Cięzki kaliber:
Pi, Reqiem dla Snu, Osada...
Pi i Reqiuem dla Snu owszem, ale Osada..? Wg mnie trochę jak kreskóweczka ;]
Najlepsze filmy: Zielona Mila, Skazani na Shawshank (wierne pierwowzorom, czyli książkom Kinga), Pulp Fiction, Tańcząc w ciemnościach, Hair, Jumanji, Truman Show, Maska, Ace Ventura (:D), Sexo con amore, większość filmów z panem Tomkiem Hanksem np Droga do Zatracenia, Bezsenność w Seattle, a z seriali oczywiście Friends i The 70's Show
Wróć do „Wszystkie inne tematy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości