Prezent na 18

Tu można wypowiadać się na wszystkie inne tematy jakie przyjdą Wam do głowy.
Posty w tym dziale nie są naliczane.

Moderatorzy: modTeam, ksiezycowka

Ondine
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 30 maja 2013, 16:46
Skąd: google.pl
Płeć:

Prezent na 18

Postautor: Ondine » 27 sie 2013, 22:02

Na początku chciałbym powitac wszystkich forumowiczów i przeprosić jeśli nie jest to miejsce na takie pytania :) A chodzi o to że moja dziewczyna z którą jestem od 7 miesięcy kończy niedługo 18 lat. Kupiłem jej na prezent trylogie jej ulubionej powieści ( 3 książki w ładnej okładce ) i mimo że mówiła mi kiedyś że chciałaby mieć te książki to nie jestem pewien co do tego prezentu, pewniej bym się czuł zapewne gdybym dokupił do tego jakąś drobniejszą rzecz. Co wy na to? I jak tak to co? Czy miś i czekoladki do tego byłyby dobre? Pytam bo nie chcę wyjść w jej oczach na skąpca, dziękuje z góry na odpowiedzi ! :)
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 27 sie 2013, 22:33

Ja na 18tke kupilem dziewczynie zloty lancuszek, bo chcialem zeby miala cos na dluzej jak juz nie bedziemy razem. Skubana mnie rozgryzla. Oczywiscie zaprzeczylem 8) Pewnie lezy w szafie.
Dawaj te ksiazki. Przynajmniej beda lezec na polce. A jak Ci powie ze jestes skapy to sie jej spytaj ile bierze za loda, wez ksiazki (i zwroc sprzedawcy) i wiecej sie ze szmata nie zadawaj. Bo jak kocha to na $ nie patrzy.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 28 sie 2013, 05:39

Ondine pisze:trylogie jej ulubionej powieści ( 3 książki w ładnej okładce )
Greya? <aniolek>

Moim zdaniem książki to naprawdę fajny pomysł. Ja bym je dała.
Ondine
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 30 maja 2013, 16:46
Skąd: google.pl
Płeć:

Postautor: Ondine » 28 sie 2013, 09:01

@Maverick nie wypada tak pisać o czyjejś dziewczynie mimo że sam bym się zastanowił z kim jestem gdyby tak powiedziała.

@księżycówka niee nie greya :P Coś bardziej przyzwoitego ;)

No dobrze to będą książki ;)
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 28 sie 2013, 10:17

Zastanawialem sie troche nad tym czy to nie zbyt dobitne, ale ja lubie taka bezposredniosc. Zwlaszcza ze to tylko mowienie nie kim jest, a kim by byla gdyby sie tak zachowala. Niemniej jednak jezeli Cie urazilem to przepraszam <piwko>
Po prostu w prezentach nie chodzi o pieniadze, a o sprawienie komus przyjemnosci. Tym ze sie pamietalo, postaralo itd. A prezenty od tak bardzo bliskiej osoby powinny cieszyc nawet gdyby byly slabe ;) Bo przeciez w gre wchodzi uczucie. A gdyby ktos koncentrowal sie wylacznie na ich wartosci materialnej... Ja np nie chcialbym by dziewczyna na prezent dla mnie wydawala zbyt duzo. Mysle ze rozumiesz moje podejscie do sprawy :)
Ondine
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 30 maja 2013, 16:46
Skąd: google.pl
Płeć:

Postautor: Ondine » 29 sie 2013, 10:21

Nie ma sprawusi ;) Przeczulony jestem chyba jeśli chodzi o moją dziewczynę przez co zapewne doigram się wielu guzów w życiu :P

I co do prezentów masz racje :)
dominikgala9
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 10
Rejestracja: 01 lip 2017, 08:08
Skąd: Wrocław
Płeć:

Re: Prezent na 18

Postautor: dominikgala9 » 01 lip 2017, 10:06

A kto powiedział, że prezent na 18 ma być materialny? Dziś jest taki wybór, że spokojnie sobie coś znajdziesz w krótkim czasie. Może pomocna będzie taka strona jak Prezent marzeń, gdzie przejrzysz sobie oferty różnych firm, na przykład mających do zaproponowania sporty ekstremalne lub ciekawe wyprawy.
niezapominajka84
Początkujący
Początkujący
Posty: 9
Rejestracja: 22 cze 2017, 00:04
Skąd: Rumia
Płeć:

Re: Prezent na 18

Postautor: niezapominajka84 » 21 lip 2017, 12:57

Myślę, że fajnym prezentem na 18-tkę byłby jakiś wspólny wyjazd w ciekawe miejsce. Inną alternatywą byłaby dobra biżuteria.
lejka1
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 18 mar 2017, 16:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Re: Prezent na 18

Postautor: lejka1 » 09 paź 2017, 15:33

A co powiesz na zegarek , możesz wybrać model bardziej klasyczny na bardziej eleganckie wyjścia. Masz też do wyboru modele bardziej sportowe, z wieloma przydatnymi funkcjami jak np. stoper, alarm itp. Uważam że taki prezent na 18 to fajny pomysł i dodatkowo będzie też prezentem praktycznym.Duży wybór znajdziesz w sklepach internetowych.
xnero
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:58
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Płeć:

Re: Prezent na 18

Postautor: xnero » 17 paź 2017, 11:55

Może po prostu dać kase, pewnie zbiera na prawko ?
Kinia103
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 18 paź 2017, 19:36
Skąd: Warszawa
Płeć:

Re: Prezent na 18

Postautor: Kinia103 » 18 paź 2017, 19:37

Myślę, że to wszystko zależy zarówno od budżetu, jak i od tego co właściwie chciałaby dostać osoba oba dorwana. Wiesz, dla kogoś bardzo fajnym prezentem będzie książka z autografem a dla kogoś innego dobre cygaro. A jak masz inny budżet? Wtedy też można pomyśleć o innych prezentach, komś iphon komuś komputer a jeszcze ktoś inny ucieszy się bardzo z głośników. Wiesz, wszystko zależy
aguniaSz
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 17
Rejestracja: 22 lip 2017, 21:40
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Re: Prezent na 18

Postautor: aguniaSz » 18 lis 2017, 15:09

prawda jest taka, ze młodzi chyba jednak stawiaja na elektronike - wiadomo ze wszystko jest uzaleznione od budzetu, ale to co na topie cieszy najbardziej. msc temu dalam chrzesnicy przenosny glosnik z powerbankiem oczywiscie w kolorze różowym - myslalam ze pęknie ze szczescia
Awatar użytkownika
Chweda18
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 09 lut 2018, 21:07
Skąd: Malbork
Płeć:

Re: Prezent na 18

Postautor: Chweda18 » 23 lut 2018, 12:54

To zdecydowanie nie jest moja dziedzina... Dlatego też raczej niezbyt będę w stanie pomóc w tym obszarze tematycznym...
Jakie znaczenie ma to, skąd pochodzimy, czyja komórka jajowa i plemnik były na początku? Liczy się to, co robimy teraz.
Awatar użytkownika
selener
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2018, 18:24
Skąd: Gniew
Płeć:

Re: Prezent na 18

Postautor: selener » 25 lut 2018, 15:43

Może warto postawić na jakiś wyjazd wypoczynkowy? Myślę, że to może być dobry pomysł.
W życiu najważniejsze jest zrozumienie faktu, że głupcy także mają czasem rację.

Wróć do „Wszystkie inne tematy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości