Aby pieniążki ładnie rosły

Tu można wypowiadać się na wszystkie inne tematy jakie przyjdą Wam do głowy.
Posty w tym dziale nie są naliczane.

Moderatorzy: ksiezycowka, modTeam

Awatar użytkownika
Nemezis
Weteran
Weteran
Posty: 928
Rejestracja: 22 maja 2007, 00:40
Skąd: Dziki Wschód
Płeć:

Aby pieniążki ładnie rosły

Postautor: Nemezis » 09 lut 2009, 12:46

Słuchajcie, mam do dyspozycji pewną sumę pieniędzy. Chciałabym je gdzieś ulokować i trochę na tym zyskać. Od kilku lat trzymam je na książeczce mieszkaniowej i co miesiąc wpłacam 200 zł, ale ost. usłyszałam, że wcale mi się to nie opłaca.
No więc pytanie: czy ktoś się orientuje na tyle, żeby polecic coś sensownego, coś, co się teraz najbardziej opłaca? Chciałabym, aby to było mniej więcej na takich samych zasadach – że sobie co miesiąc będę wpłacać (może być za rok z góry), byleby tam mi coś sobie ładnie rosło ;)

PS. Jestem totalnym laikiem w tych sprawach i do mnie jak do dziecka trzeba pisać :P
Awatar użytkownika
AMX
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 324
Rejestracja: 02 lis 2005, 00:29
Skąd: Burkina Faso
Płeć:

Postautor: AMX » 09 lut 2009, 17:06

Zależy ile masz tych pieniędzy odłożonych.Jeśli jest to suma rzędu 60-80 tysięcy to bym postarał się dostać kredyt (np.na rodziców) kupił mieszkanie i je wynajął .Niech wynajmujący spłacają kredyt.Jeśli jednak są to pieniądze rzędu 20 tysięcy ,to pozostają ci tylko lokaty bankowe . Jednak najbardziej kompetentna w tym temacie będzie Gosia ,ona powinna wiedzieć co i jak i do tego bezpiecznie.
Wy jeździcie, My latamy.
Awatar użytkownika
Nemezis
Weteran
Weteran
Posty: 928
Rejestracja: 22 maja 2007, 00:40
Skąd: Dziki Wschód
Płeć:

Postautor: Nemezis » 09 lut 2009, 17:43

eh, z sumą nie przesadzajmy :P chodzi o niecałe 10 tys., które mam kiedyś dostać, dlatego chcę, żeby to ładnie rosło i żeby najlepiej się zobowiązać do wpłacania jakiejś sumki regularnie ;DD w końcu nie ja płacę :D