Geje vs Lesbijki

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Alucard

Geje vs Lesbijki

Postautor: Alucard » 13 lip 2005, 16:50

Niedawno wsród kolegów i koleżanek przeprowadziłem taką ustną ankietę na temat "Czy podobaja ci się filmy i czsopisma pornograficzne w których występują homoseksualiści?".Okazało się że większość znajomych nie lubi ludzi "homo",około 20% z nich akceptuje kochających inaczej,100% rzyga na widok ruchających się gejów,70% nie przeszkadzają lesbijki "w akcji".Teraz kiruję pytanie do was:Czy wam taki widok przeszkadza???Bo ja osobiście nienawidzę i gejów i lesbijek.Nie mogę wprost uwierzyć że np.Moich kumpli geje brzydzą a lesbijki podniecają.Z dziewczynami powinno byc na odwrót ale jest przeciwnie,obojetność wobec lesb a sprzeciw wobec gejów!O co tu chodzi?!przecież nie ważne czy facet faceta ładuje w dupsko czy babka babce cipkę liże to i tak chore <zly1> !!Proszę o wasze opinie.
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 13 lip 2005, 17:27

Geje won a co do lesbijek, to jezeli chodzi o prawdziwe lesbijki, ktore w nosie maja facetow, to nie ruszaja mnie, ale kobiety bi, ktore lubia sie zabawiac z facetami ORAZ kobietami sa ok ;) Typowe, co? ;)
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
Stunt
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 18
Rejestracja: 12 lip 2005, 22:16
Skąd: z Księżyca
Płeć:

Postautor: Stunt » 13 lip 2005, 18:15

Lesbijki mogą sobie być, a mogą i nie być, zbytnio mnie to nie rusza, oko najwyżej można zawiesić, ale pedzie won ! <belt3> <siekiera>
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 13 lip 2005, 18:19

Sa chwile, w ktorych wolalbym byc pedalem. Jezeli u nas panowalaby prawdziwa tolerancja, tzn nie byloby opcji, zeby dostac na ulicy w ryja, to naprawde wolalbym byc, gdyby to ode mnie zalezalo. Nie zalezy...

Popatrzcie - znikaja problemy, ktorych pelno zarowno w dziale o milosci ("ja nie rozumiem, co ONA do mnie mowi, ONA nie rozumie mnie, wiecznie sie klocimy...), jak i w dziale o seksie ("nie wiem jak mu zrobic laske, nie wiem jak jej walnac minete...") itp itd.

Swiat bylby po prostu prostszy <aniolek2>


Ale zaraz zostane ZWY-ZY-WANY rowno :DD Ale co tam. Ci co krzycza "pedaly won", reprezentuja dla mnie tak niski poziom, ze moga mnie uwazac za pedala po tym co napisalem wyzej. Nie rusza mnie to. <browar>


Co do tematu: Ogladajac pornosa, czuje ZAWSZE pewien niesmak. W przypadku, gdy jest to seks pary hetero, albo dwoch kobiet, ten niesmak jest tlumiony popedem. Ale to nie znaczy, ze on znika. Przy ogladaniu seksu gejow po prostu nie odczuwam popedu. Proste? :)
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 13 lip 2005, 18:29

charlie81 pisze: Ci co krzycza "pedaly won", reprezentuja dla mnie tak niski poziom, ze moga mnie uwazac za pedala po tym co napisalem wyzej. Nie rusza mnie to.

Geje won! <aniolek2> Bu bu bu, gu gu...

charlie81 pisze:Co do tematu: Ogladajac pornosa, czuje ZAWSZE pewien niesmak. W przypadku, gdy jest to seks pary hetero, albo dwoch kobiet, ten niesmak jest tlumiony popedem. Ale to nie znaczy, ze on znika. Przy ogladaniu seksu gejow po prostu nie odczuwam popedu. Proste?

No wlasnie. Zygac sie chce <belt1> Pedaly be, lesbijki cacy :] Ja ogolnie tolerancyjny jestem-nie mam nic przeciwko Murzynom, Azjatom, Francuzom ect., ale jak widze, @#$%, pedalow, to mam dosyc... I tyle :)
Ostatnio zmieniony 13 lip 2005, 19:54 przez GNRose, łącznie zmieniany 1 raz.
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 13 lip 2005, 19:32

Panowie no co z wami każda para gejów to więcej wolnych dziewczyn i wszyscy są zadowoleni :D
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 13 lip 2005, 19:56

Pegaz pisze:Panowie no co z wami każda para gejów to więcej wolnych dziewczyn i wszyscy są zadowoleni :D

Buehehe, ale ten medal ma tez druga strone: tylko patrzec, jak zaczniemy sie czuc zagrozeni gwaltem w rownym stopniu, co kobiety <aniolek2> W tej dzielnicy sie nie pokazuj, bo bija, a w tamtej, bo gwalca ;)
Zreszta te kobiety, ktore zostaja, tez coraz czesciej same sie lacza w pary ;)
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 13 lip 2005, 20:02

GNRose pisze:Zreszta te kobiety, ktore zostaja, tez coraz czesciej same sie lacza w pary

A to dopiero :] hehe masz racje :) czas chyba baseballa kupić:)
a tak w ogóle słyszałem że jesli dwie kobiety razem w mieszkaniu jednym sa to z czasem synchronizuje im się okres ciekawe czy to prawda dziewczyny ?
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 13 lip 2005, 20:08

Pegaz pisze:a tak w ogóle słyszałem że jesli dwie kobiety razem w mieszkaniu jednym sa to z czasem synchronizuje im się okres ciekawe czy to prawda dziewczyny ?

W takim razie nie chcialbym byc w poblizu w czasie, kiedy maja zsynchronizowane napiecie przedmiesiaczkowe <aniolek2> ;)
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 13 lip 2005, 20:12

GNRose pisze:W takim razie nie chcialbym byc w poblizu w czasie, kiedy maja zsynchronizowane napiecie przedmiesiaczkowe

To bylby normalnie ogień pewnie jeszcze by się skumały babska solidarnością i nie dały zyć :D
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
Blade
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 385
Rejestracja: 27 sie 2004, 22:03
Skąd: Znikąd :)
Płeć:

Postautor: Blade » 13 lip 2005, 20:21

Nie mam nic przeciwko gejom i lesbijkom. Jak sobie sa to niech sobie beda, mnie to nie przeszkadza. To nie moja sprawa kto ich posuwa/lize.
Co do pornolow - jak 2 lesbijki sie kochaja to to jest podniecajace, bo na ekranie sa 2 ladne dupy na raz.
Kiedys z ciekawosci sciagnalem sobie krotki filmik, na ktorym kocha sie 2 homo i jeszcze troche, a bym sie <belt1>
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 13 lip 2005, 20:33

Moi drodzy , sprwa cała w kwesti pedałów rozbija sie tylko o to jak sie zachowują co poniektórzy , bowiem nikt nic na pewno nie ma do tych co zachowują sie normalnie i nie krzyczą iż chca zalegalizowania zwiazków takowych , jak i co za czym idzie pozwolenie im na wychowywanie dzieci !! Swiat dostatecznie zwiariował by na takie osobliwosci przymykać oczy , Damy fory pedałom , to odezwa sie inne nacje chocby gwałciciele , wszak taki powie jam jest chory , wiec mnie leczcie a nie karzcie !! Złodziej powie ...jestem kleptomanem ...wiec też chce for ! .Mogło by sie wydawac iż szkodliwosc czynu , tych pierwszych jest społecznie mniejsza ...ale to sie tylko tak wydaje
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 13 lip 2005, 20:41

Andrew a to nawet jakoś się nazywa niestety niewiem taktyka malych kroków czy powolnego marszu zdobywania stopniowo coraz większych uprawnieni itp itd aż ktoregoś dnia obudzimy się jako większość pod władzą mniejszości..w moim otoczeniu nikt się nie deklaruje jako homo więc może dlatego obojetne mi to bardziej.
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
fifi
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 166
Rejestracja: 07 cze 2005, 21:24
Skąd: trojmiasto
Płeć:

Postautor: fifi » 13 lip 2005, 21:41

wasze wypowiedzi tchną homofobią. Nie rozumiem skąd ta nienawiść. czyżbyście się czegoś bali? popatrzcie na świat artystyczny, tam się az roi od gejów, a jednak fajnie jest posłuchać ich muzyczki, co?
Byłam w lokalu dla homo, bardzo dobrze się bawiłam. Moi znajomi (hetero) spędzali tam sylwestra i bardzo miło wspominają tę imprezę. Proponowałabym przejść się, zobaczyć jacy to ludzie, pogadać z nimi a dopiero potem wysnuwać takie opinie.
Obrazek
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 13 lip 2005, 21:56

fifi pisze:Byłam w lokalu dla homo, bardzo dobrze się bawiłam.

Mysle, ze ja w barze dla lesbijek tez dobrze bym sie bawil ;) Z kolei co do baru dla gejow, to mimo wszystko wolalbym jednak, zeby kobiety a nie mezczyzni spogladali na mnie pozadliwym wzrokiem <banan>
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Alucard

Postautor: Alucard » 13 lip 2005, 22:29

Cholera...Albo to jest matrix albo przewidziałem z góry wasze odpowiedzi...Powtórzę raz jeszcze...Albo wszyscy tępią gejów i lesbijki albo wszyscy są po ich stronie.Według mnie nie mozna lesb traktować inaczej tylko dlatego że to płeć piękna.CZy lesba czy gej to ten sam "homo"sapiens.Nie rozumię co podniecającego jest w lesbach???Jeszcze jedno.Pytanie do pań.CZy was podniecają geje??

P.S. Rzeczywiście każdy projektant mody to pedał : <aniolek2>
Awatar użytkownika
sadi
-#
-#
Posty: 826
Rejestracja: 17 kwie 2005, 00:53
Skąd: płynie czas?
Płeć:

Postautor: sadi » 13 lip 2005, 22:30

A mnie homo obrzydza i tyle...
Jesli sa 2 panie ktore sa hetero ale sie zabawaiaja to w sumie lussss...ale jesli sa homo to juz u mnie nie przejdzie...
A co do gejow...to nie won a paszol, wynocha, get lost, asta la vista gejus... <zly1>
Niegdy nie widzialem ani jednego zdjecia, filmu gejowskiego...bo na sama mysl mnie to obrzydza i zajebiscie odpycha :!:
Nie jestem jakims ortodoksyjnym katolikiem ale wierze w Boga i raczej watpie by cos takiego bylo jego zamiarem...
A co do rodzin homo to sie nawet nie wypowiadam bo poleca z mojej strony tylko bluzgi...
Awatar użytkownika
fifi
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 166
Rejestracja: 07 cze 2005, 21:24
Skąd: trojmiasto
Płeć:

Postautor: fifi » 13 lip 2005, 22:31

widziałam kiedyś ladnego geja. nie powiem, że był pociągający, bo nie był. Zresztą, całował sie z innym chłopakiem;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 13 lip 2005, 22:38

idas pisze:A co do gejow...to nie won a paszol, wynocha, get lost, asta la vista gejus...

Alez mnie bawia tacy jadowici :DDD
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 13 lip 2005, 22:45

Alucard pisze:Według mnie nie mozna lesb traktować inaczej tylko dlatego że to płeć piękna.CZy lesba czy gej to ten sam "homo"sapiens.Nie rozumię co podniecającego jest w lesbach???

W brzydkich nic :diabel2: ;)
Chodzi oczywiscie o wrazenia estetyczne :] Jak to powiedzial Fireman: "to jest podniecajace, bo na ekranie sa 2 ladne dupy na raz" :] A dwie owlosione meskie dupy nie dosc ze sa oblesne, to na dodatek zazwyczaj jedna wpycha cos w druga, co dla faceta zazwyczaj nie jest mila perspektywa :] Prawda, Charlie? :> ;)
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
sadi
-#
-#
Posty: 826
Rejestracja: 17 kwie 2005, 00:53
Skąd: płynie czas?
Płeć:

Postautor: sadi » 13 lip 2005, 22:52

charlie81 pisze:
idas pisze:A co do gejow...to nie won a paszol, wynocha, get lost, asta la vista gejus...

Alez mnie bawia tacy jadowici :DDD

A czemu taki jestem :?:
Bo raz jechalem tramwajem i zobaczylem jak sie 2 panow w czuly sposob zegna na przystanku...mam uraz psychiczny do tej pory...
Zabije jak sie ktorys kiedys zblizy... :571: <aniolek2>
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 13 lip 2005, 23:10

GNRose pisze:A dwie owlosione meskie dupy nie dosc ze sa oblesne, to na dodatek zazwyczaj jedna wpycha cos w druga, co dla faceta zazwyczaj nie jest mila perspektywa

Oblesnosc - kwestia wzgledna. Jak juz pisalem, obiektywnie rzecz biorac, dwa podwojne faldy skory z cieknacym spomiedzy nich sluzem tez sa teoretycznie oblesne, a jednak nas to podnieca. Prawda?

Natomiast co do faktu, czy jest to mila perspektywa: Nie wiem czy wiesz, ze facet moze osiagnac orgazm poprzez stymulacje prostaty, takze wiesz... Wszystko jest wzgledne :)

[ Dodano: 2005-07-13, 23:11 ]
idas pisze:Zabije jak sie ktorys kiedys zblizy...

Mysle, ze juz nieraz byles blisko. Homoseksualisci to okolo 3% populacji, takze przecietnie w 33 osobowej grupie (np klasie) jest jeden homoseksualista/stka. :]
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 13 lip 2005, 23:16

charlie81 pisze:Jak juz pisalem, obiektywnie rzecz biorac, dwa podwojne faldy skory z cieknacym spomiedzy nich sluzem tez sa teoretycznie oblesne, a jednak nas to podnieca. Prawda?

Skoro ma byc obiektywnie, to nie moze byc nawet teoretycznie oblesne-to slowo samo w sobie jest subiektywne, wiec to zdanie przeczy sobie samo <browar> Zreszta pokaz mi kogos, kto tak uwaza (wylaczajac gejow oczywiscie ;) )
charlie81 pisze:Natomiast co do faktu, czy jest to mila perspektywa: Nie wiem czy wiesz, ze facet moze osiagnac orgazm poprzez stymulacje prostaty, takze wiesz... Wszystko jest wzgledne

Oczywiscie, ze o tym wiem, ale powiedz mi: wolalbys, zeby robila Ci to Twoja Kobieta paluszkiem, czy inny facet prąciuszkiem? :) Bo mnie osobiscie na mysl o tym drugim ogarnia obrzydzenie <pijak>
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 13 lip 2005, 23:28

GNRose pisze:Skoro ma byc obiektywnie, to nie moze byc nawet teoretycznie oblesne-to slowo samo w sobie jest subiektywne,

A jednak jest oblesny Jabba (czy jak on mial) ze starwarsow prawda?
GNRose pisze:Bo mnie osobiscie na mysl o tym drugim ogarnia obrzydzenie

I wracamy do punktu wyjscia. Wole, zeby kobieta, bo jestem hetero. Jakbym byl homo wolalbym to drugie. Bez sensu jest odwolywanie sie do tego co bym "wolal", bo nie reprezentuje grupy spolecznej, ktorej nie jestes w stanie zrozumiec.
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
GNRose
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 442
Rejestracja: 02 cze 2005, 15:02
Skąd: Wrocek
Płeć:

Postautor: GNRose » 13 lip 2005, 23:41

charlie81 pisze:A jednak jest oblesny Jabba (czy jak on mial) ze starwarsow prawda?

Hej! Jabby to w to nie mieszaj! <banan>
A serio to nie wiem, o co Ci chodzi w tej wypowiedzi-ja przeciez nie twierdzilem nigdy, ze jestem obiektywny (a wrecz przeciwnie ;) ), wiec nie musisz mnie przekonywac, ze nie jestem <browar>
charlie81 pisze:I wracamy do punktu wyjscia

Racja, dlatego zostawmy lepiej innym miejsce do dyskusji :) <browar>
The boy you trained, gone he is... Consumed by Darth Vader
Alucard

Postautor: Alucard » 13 lip 2005, 23:45

Chłopaki! Mnie chodzi tylko o to aby nie patrzeć na lesby przez pryzmat ich kobiecości
ale oceniać normy i zachowania społeczne które tak samo jak geje one naginają lub całkowicie łamią.

Poza tym czy widzieliscie kiedyś w grupowym pornosie żeby facet hetero dla podniety robił drugiemu pałę???Bo aktorki porno często sobie minety nawzajem chlapią???Przecież są (w większosci) hetero więc dlaczego nie mają zachamowań???
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 13 lip 2005, 23:49

Poza tym czy widzieliscie kiedyś w grupowym pornosie żeby facet hetero dla podniety robił drugiemu pałę???Bo aktorki porno często sobie minety nawzajem chlapią???Przecież są (w większosci) hetero więc dlaczego nie mają zachamowań???

A wiesz, ze (w skrocie) popyt ksztaltuje podaz? Odbiorcy pornosow chca ogladac kobiety chlapiace sobie minetki, wiec rezyserzy takie sceny tam umieszczaja. Proste i logiczne :)
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 14 lip 2005, 02:21

charlie81 pisze:Wole, zeby kobieta, bo jestem hetero.

A może dlatego, że się boimy czegoś? siły, dominacji nad samymi sobą?
Kobieta tym się różni od...
Coś zaczyna mi procesor szwankować...
...error...
:P
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 14 lip 2005, 02:46

Mysiorek pisze:Coś zaczyna mi procesor szwankować...
...error...

Mysior, kladzze sie chlopie spac :D
Ja znikam w kazdym razie. <browar>
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
krzyniu
Maniak
Maniak
Posty: 658
Rejestracja: 22 maja 2004, 12:19
Skąd: ~~~
Płeć:

Postautor: krzyniu » 14 lip 2005, 06:22

jak na załączonym obrazku

filmy z dzieczynami widzialem,z facetami to wiem ze w kiosku jest "adam" heh no ale mniejsza podonie jak reszcie calujace lesbijki na uolilicy nie wzruszyly by mnie ale faceci tak... jednak tak jak napisal skiba z jakims artykule to bez sensu bo oni chca wszyscy wyciagac swoje sprawy zeby inni widzieli nikomu by geje nie przeszkadzlai jesli by sobie w zaciszu swoich sypialni posówali sie w te swoje ciasne dupy...wywlekanie spraw z sypialni to glupota i w takm momencie nie bylo by mi zal jak by ktos takiemu pprzywalil... choc mowie sam nie podszeld bym i nie skrzywdzil ale pedałów nie toleruje

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości