Punkt G :)

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
Soul
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 253
Rejestracja: 08 maja 2005, 18:00
Skąd: że
Płeć:

Postautor: Soul » 03 cze 2007, 19:55

Romeo pisze:Mógłby to dokłądnie łopatologicznie opisać ten co znalazł owy punkt G?

...
Romeo pisze:jest to takie jak by zgrubienie,w dotyku podobne do tarki, 3-5cm od wejścia do pochwy, naprzedniej stonie

TADAM

A teraz próbuj, próbuj i próbuj aż się uaktywni ;] Znaleźć można go szybko, tylko że musicie nauczyć się z niego korzystać;]
Sztuką jest nie szukając nigdy siebie,
wciąż na nowo się odnajdywać.
naamah

Postautor: naamah » 03 cze 2007, 23:02

a czy zdarza sie, zeby ten punkt G nie reagowal w ogole? Tzn. czy u wszystkich kobiet to dziala?
Awatar użytkownika
safiryn
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 14
Rejestracja: 07 maja 2006, 10:31
Skąd: łódzkie
Płeć:

Postautor: safiryn » 04 cze 2007, 18:18

Moża to wam panowi roszke pomoże :)
http://blog.innerpendejo.net/2007/04/vi ... nto-g.html

to taki link mocno edykacyjny

pozdraiwam
Awatar użytkownika
FreeUrMind
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 21
Rejestracja: 13 sie 2006, 18:04
Skąd: pl
Płeć:

Postautor: FreeUrMind » 18 cze 2007, 10:18

Woooooo men dzieki za tego linka :D

niemoge sie doczekac zeby wykorzystac lekcje w praktyce :D

jak to naprawde zadziala to powinni cie złotem opsypać <brawo>

Tzn kobitki powinny :D:D

dzieki wielkie !! <browar>
IntymnaN
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 29 cze 2007, 20:29
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć:

Postautor: IntymnaN » 30 cze 2007, 01:29

Mój kochanek znalazł :)
Dość szybko :)
I taki orgazm jest cudowny....

Szukajcie a znajdziecie <hahaha> <banan>
Awatar użytkownika
Szu
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2007, 20:37
Skąd: my sie znamy ??
Płeć:

Postautor: Szu » 30 cze 2007, 12:40

-może to pomoże :)
http://www.gspotgel.com/ ->"MultiLingual find it guide" <browar>
Żubr
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 12
Rejestracja: 04 lip 2007, 11:15
Skąd: z puszczy :)
Płeć:

Postautor: Żubr » 04 lip 2007, 11:35

Ja miałem tą szczęscie, mam dalej że moja dziewczyna mi w tym pomogła. Powoli bez pośpiechu, szukałem a ona mi mówiła jak się czuje.
Znalazłem i wiele nie trzeba aby "odleciała".
Poproście swoją partnerke o pomoc, będzie dużo lepiej :D
godunow3
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 03 lip 2007, 19:37
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: godunow3 » 07 lip 2007, 22:11

zet2 pisze:moja tez powiedziala, ze znalazlem
taka "tarka" mniej wiecej na wyskosci lechtaczki tylko od wew.
ql fajna zabawa, sie zdziwila jak miala orgazm :D


Brawo gościu - punkt G to jakby wewnętrzna część łechtaczki - teraz spróbuj pieścić jej łechtaczkę i punkt G naraz. Jak zacznie mówić "poczekaj chwilkę" albo "boli" nie wierz i rób dalej swoje. Zawczasu usadow ją w łóżku tak , żeby nie mogła ci uciec. Potem się przyzwyczai i będzie czerpała roskosz. Za pierwszym razem zachowują się tak jakby nie wiedziały co się stało. Potem odwzajemniają się i zycie tryska radością. Pamiętaj nie dawaj za wygraną ale bądź delikatny.
Awatar użytkownika
papewa
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 90
Rejestracja: 09 lip 2007, 20:30
Skąd: z domciu:)
Płeć:

Postautor: papewa » 12 lip 2007, 12:58

godunow3 pisze:Zawczasu usadow ją w łóżku tak , żeby nie mogła ci uciec. Potem się przyzwyczai


ostro!!to jak zacznie uciekac to trzeba ja gonic i z powrotem,czasem jest za sucho i to boli wiec jak mowi zeby poczekac to trzeba POCZEKAC!hehe rozbawilo mnie to troszke:)
Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem
djpuzon0101
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 06 sie 2007, 16:37
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: djpuzon0101 » 06 sie 2007, 17:52

czytajac tak to wszystko nie trzeba patrzyc kto to pisze od razu widac ze to faceci....
Maverick pisze:I tak macie za dobrze ;) I dziwic sie potem facetom ze mysla tylko o seksie. Nic dziwnego jak podczas seksu kobieta ma orgazmow z 10 a facet 2 :(
to jest chyba jakis zart?? niekote kobiety dostaja swoj pierwszy orgazm po 30-stce.... nie ma takiego faceta dla ktorego prawie kazdy seks nie konczylby sie orgazmem ... wiekszosc kobiet nawet nie wie co to jest ... lol a Wy panowie marudzicie ze trzeba sie przy nas tyle narobic? niejedna kobieta by chciala sie tyle narobic zeby tylko za kazdym razem dostac orgazm...
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 07 sie 2007, 09:11

djpuzon0101 pisze: niejedna kobieta by chciala sie tyle narobic zeby tylko za kazdym razem dostac orgazm...


Ba!! wybacz , ale w znacznym stopniou to jednak od kobiety samej zalezy czy go dostanie czy nie .To tak samo jak z pracą , moze Ciebie ona znalesc , ktoś coś zaproponuje "słuchaj kolega potrzebuje farmaceutki dobrze płaci " i ja masz , ale nie ma to jak sama sobie poszukasz intensywnie jej (pracy ) sama mało kiedy przylezie.
Wezme przykład z siebie , wszak nie wiele sie róznimy tak naprawde , jak bede chciał , to zrobie tak , ze chocby sie kobieta wsciekła to mnie do orgazmu nie doprowadzi , ale to wycwiczone przez lata zachowanie i umiejetnosc <aniolek>
nadia
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 419
Rejestracja: 18 lut 2007, 17:53
Skąd: ze wschodu
Płeć:

Postautor: nadia » 07 sie 2007, 18:30

safiryn pisze:Moża to wam panowi roszke pomoże :)
http://blog.innerpendejo....ar-punto-g.html

to taki link mocno edykacyjny

To było straszne. Zwłaszcza ten masażysta na koniec. <chory>

Z jednej strony pokazuje, że człowiek to w części zwierzę a jego ciało to mechanizm.

Ale jeśli do takich doznań czysto fizycznych nie dojdą psychiczne, to i tak taki mechaniczny "orgazm całego ciała" nie jest wart nawet 1/10 przyjemności wynikającej z pocałunku z ukochanym.
Awatar użytkownika
Student
Weteran
Weteran
Posty: 828
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:06
Skąd: dolny ślask
Płeć:

Postautor: Student » 17 wrz 2007, 02:02

To miejsce ktore niby jest nazywane punktem G nie trudno znalesc, mysle ze kazdy facet ktory bawi sie pauchami w cipce swojej gobiety wyczuwa to zgrubienie i gladszy obszar na gornej scianie pochwy. Problem tkwi w tym jak ten system uruchomic...?? Czasem to dziala , czasem nie dziala w ogole. Kobiety sa tak skomplikowanie skonstruowane....
Złoty
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 167
Rejestracja: 19 wrz 2007, 11:14
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Złoty » 19 wrz 2007, 12:15

Angel21 pisze:Punkt G nazywa się od lekarza który miał na pierszą litere nazwiska na G. I od tego się to wzieło :)


został odkryty przez niemieckiego ginekologa Ernesta Grafenberga w 1950 r.


Znalazłem za pierwszym razem :D Na przedniej ściance w sam raz pod końcem mojego wskazującego palca czyli jakieś 7cm. ,,Groszek" to chyba dobre określenie.

Ktoś napisał ,,Kobieta nie zawsze ma orgazm". <hmm> No to w takim razie do tej pory mam szczęście. Po wypieszczeniu cycuszków, przy minetce połączonej ze stymulacja punktu G moja partnerka za każdym razem odlatuje w kosmos.
Awatar użytkownika
Marissa
Weteran
Weteran
Posty: 1864
Rejestracja: 30 maja 2006, 11:46
Skąd: XxX
Płeć:

Postautor: Marissa » 19 wrz 2007, 15:53

Złoty pisze:Ktoś napisał ,,Kobieta nie zawsze ma orgazm". <hmm> No to w takim razie do tej pory mam szczęście. Po wypieszczeniu cycuszków, przy minetce połączonej ze stymulacja punktu G moja partnerka za każdym razem odlatuje w kosmos.

Po pierwsze to stwierdzenie dotyczy seksu tradycyjnego, a nie oralnego.
Po drugie to trudno żeby kobieta nie miała orgazmu kiedy się jej stymuluje punkt G.
Złoty
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 167
Rejestracja: 19 wrz 2007, 11:14
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Złoty » 19 wrz 2007, 17:07

Marissa pisze:Po pierwsze to stwierdzenie dotyczy seksu tradycyjnego, a nie oralnego.


No dobra ale jesli w najbliższym czasie doprowadzą ją do orgazmu stymulując paluszkiem punkt G bez pieszczenia języczkiem łechtaczki to to już nie będzie seks oralny a orgazm bezie trzeba zakwalifikować jako pochwowy, zgadza się? A pochwowy to pierwszy krok do wielokrotnego jak już doczytałem w innych topikach. <diabel>

Marissa pisze:Po drugie to trudno żeby kobieta nie miała orgazmu kiedy się jej stymuluje punkt G.


Student pisze: Czasem to dziala , czasem nie dziala w ogole. Kobiety sa tak skomplikowanie skonstruowane....


I komu tu wierzyć?
Mam nadzieje że skoro zadziałało kilka razy, to zadziała zawsze (o ile będzie gra wstępna, dobre samopoczucie, chęć i nastrój).
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 19 wrz 2007, 17:13

Złoty pisze:A pochwowy to pierwszy krok do wielokrotnego jak już doczytałem w innych topikach. <diabel>

Niby czemu :|
Ja przez pieszczoty pochwy nie umiem wcale dojsc, a wielokrotne orgazmy miewam jak najbardziej. :/
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
Awatar użytkownika
Marissa
Weteran
Weteran
Posty: 1864
Rejestracja: 30 maja 2006, 11:46
Skąd: XxX
Płeć:

Postautor: Marissa » 19 wrz 2007, 17:58

Złoty pisze:Marissa napisał/a:
Po pierwsze to stwierdzenie dotyczy seksu tradycyjnego, a nie oralnego.

No dobra ale jesli w najbliższym czasie doprowadzą ją do orgazmu stymulując paluszkiem punkt G bez pieszczenia języczkiem łechtaczki to to już nie będzie seks oralny a orgazm bezie trzeba zakwalifikować jako pochwowy, zgadza się? A pochwowy to pierwszy krok do wielokrotnego jak już doczytałem w innych topikach. <diabel>

Taak. Jasne, kwalifikuj sobie zabawy w co chcesz. Ale dla normalnych ludzi wkładanie palca do pochwy nie będzie seksem :]
Awatar użytkownika
kitty
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 73
Rejestracja: 27 lip 2008, 23:52
Skąd: MadnessLand
Płeć:

Postautor: kitty » 29 lip 2008, 00:33

no własnie, znalezienie punktu G to praktycznie chyba niewielki problem. ostatnio szukaliśmy zgrubienia i chyba faktycznie coś było. tylko jak to uruchomić? <zalamka>
...drzazga mojej wyobraźni
zapala sie od słowa...
Awatar użytkownika
Mati
Maniak
Maniak
Posty: 694
Rejestracja: 09 kwie 2007, 15:22
Skąd: Zachód
Płeć:

Postautor: Mati » 29 lip 2008, 00:35

kitty pisze:tylko jak to uruchomić? <zalamka>

spróbuj wrzucić monetę <hmm> a tak na serio to może tak jak natura nakazuje??
Fuck it all! Fuck this world!...
Fuck everything that you stand for!...
Awatar użytkownika
kitty
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 73
Rejestracja: 27 lip 2008, 23:52
Skąd: MadnessLand
Płeć:

Postautor: kitty » 29 lip 2008, 01:01

nie, monety sobie włożyć nie dam. Bo jeszcze mi wyjdzie puszka coli, jak na pewnym porno filmiku <boje_sie>

a uruchomienie punkcika zabiera lata praktyk, mamy czas!
Awatar użytkownika
Wujo Macias
Maniak
Maniak
Posty: 750
Rejestracja: 24 paź 2006, 05:06
Skąd: 3miasto
Płeć:

Postautor: Wujo Macias » 29 lip 2008, 01:15

kitty pisze:a uruchomienie punkcika zabiera lata praktyk, mamy czas!
Patrz, a mi zajmowalo jednak troche mniej czasu. Bardziej ekonomiczny jestem.
No prosta sprawa to to nie jest, ale tez nie robmy z tego poszukiwan shangri-la.
"księżycówka, napisałem Ci priva"
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 29 lip 2008, 08:07

kitty pisze:a uruchomienie punkcika zabiera lata praktyk, mamy czas!
A nie kilka minut góra? :| Przecież to banał.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 29 lip 2008, 08:59

banał ? dla Ciebie , dla Wuja , a dla wielu juz nie i znalezienie go graniczy prawie z cudem ...
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Miltonia
Weteran
Weteran
Posty: 1359
Rejestracja: 17 paź 2004, 22:45
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Miltonia » 29 lip 2008, 09:23

Zeby wszystko co tu pisza niektorzy o sobie bylo prawda, swiat bylby pelen szczesliwych ludzi, a nie sfrustrowanych fantastow. Jakiz to banal, wielokrotny orgazm, punkt g w minute tralalala. Ciekawe, ze pozniej jakos pojawiaja sie tematy, ze partnerka nie chce dotknac penisa ustami, albo nie chce sie pokazac nago. Ale orgazm ma w minute i to wielokrotny i to w wieku 16 lat <hahaha> Przyjmijmy ze NLP dziala i jak sobie te fantazje powtorzycie przez 21 dni, to stana sie prawda 8)
"a miłość tylko jedną można wszędzie spotkać
przed grzechem i po grzechu zostaje ta sama"
Awatar użytkownika
Ted Bundy
Weteran
Weteran
Posty: 5219
Rejestracja: 16 wrz 2005, 16:29
Skąd: IV RP
Płeć:

Postautor: Ted Bundy » 29 lip 2008, 10:46

Wujo Macias pisze:Patrz, a mi zajmowalo jednak troche mniej czasu. Bardziej ekonomiczny jestem


ja również ;DD Trzeba wiedzieć, jak działać i pod jakim kątem :) Reszta to kwestia spontaniczności.
http://www.facebook.com/LKSPogonLwow

Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!

http://www.piotrlabuz.pl/
http://michalpasterski.pl/
http://www.mateuszgrzesiak.pl/
Awatar użytkownika
shaman
Weteran
Weteran
Posty: 2261
Rejestracja: 16 cze 2005, 15:30
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: shaman » 29 lip 2008, 13:24

Ślepa kura na ziarno trafiła i za snajpera się uważa <hahaha>
Awatar użytkownika
Wujo Macias
Maniak
Maniak
Posty: 750
Rejestracja: 24 paź 2006, 05:06
Skąd: 3miasto
Płeć:

Postautor: Wujo Macias » 29 lip 2008, 14:41

shaman pisze:Ślepa kura na ziarno trafiła i za snajpera się uważa <hahaha>
Ale grunt, ze Ci sie udalo. Gratuluje.
"księżycówka, napisałem Ci priva"
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 29 lip 2008, 15:00

Na przedniej scianie pochwy zgrubien jest dosc sporo. A caly problem z szukaniem polega wg mnie na braku komunikacji dziewczyna-chlopak. Przeciez logicznie rzecz biorac cala przednia scianke pochwy mozna przebadac palcem w 30 sekund i to dokladnie. To nie pole 100 hektarowe gdzie sie monety szuka. Tylko ze nie zawsze dziewczyna jak sie jej nagle dobrze zrobi o tym powie, a poza tym tez nie zawsze jej sie po tym zrobi dobrze. Dlatego bylbym wdzieczny dziewczynom gdyby nie obciazaly faceta za to ze nie umie znalezc punktu G tylko same siebie. Mozna jeszcze ewentualnie mowic o tym ze facet nie stworzyl atmosfery i ich nie podniecil na maxa. Ale takie cos tez trzeba powiedziec facetowi i powiedziec co ma zrobic zeby bylo lepiej. Niestety wiekszosc woli czekac az facet jakims cudem sam na to wpadnie i na dodatek po wpadnieciu na to stwierdzi (bez informacji ze strony dziewczyny) ze jest lepiej.
Moja byla powiedziala mi kiedys ze znalazlem to miejsce. Pojecia o tym nie mialem. A naleze do osob ktore obserwuja reakcje dziewczyny. I jakos nic szczegolnego nie zauwazylem... Wiec drogie panie, troche pomocy z Waszej strony.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2008, 15:04 przez Maverick, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 29 lip 2008, 15:09

Jakiez to proste <aniolek> nie ? nie ma to jak znalesc punkt G w dodatku stymulowac go paluszkiem jak i jezykiem piescic łechtaczkę , orgazm połaczony z ejakulacją murowany ! no dajcie spokój przeciez to banał [:D]
nie dziala ? ojjjj jak mi przykro ....
Ostatnio zmieniony 29 lip 2008, 15:10 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości