Ile razy mozna

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

ile razy to robiles z rzedu

1
2
6%
2
7
23%
3
10
32%
wiecej niz 4
12
39%
 
Liczba głosów: 31
qwert
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 09 gru 2004, 02:17
Płeć:

Ile razy mozna

Postautor: qwert » 09 gru 2004, 02:23

Otoz mam pytaniej czy nie wiecie moze jakie sa naturalne metody na poprawienie potecji i niechodzi mi o jakies lewe specyfki jak viagra czy cos w tym stylu tylko o jakies np korzonki:). Acha no i takze Ile razy wam sie udalo robic to z rzedu:)
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 09 gru 2004, 09:07

Rany !! ale pytanie , ale odopiwem najwiecej to czyba 4 razy w ciagu godziny ale to sie tylko raz tak zdazylo a tak to raczej 4 razy w ciagu dnia , jednak nie pamietam by wiecej razy mi sie to udało , ale ???????? ja sie kocham codziennie !! juz od 23 lat bezmała i to czasem nawet nie raz ! wiec wisi mi to ile razy pod rzad ! tyle ile mi sie chce , a wiec jest chyab dobrze !
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
tr3sor
Weteran
Weteran
Posty: 936
Rejestracja: 13 paź 2004, 03:51
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: tr3sor » 09 gru 2004, 09:21

Idz nawpieprzaj sie kozonkow moze bedziesz mogl 10 razy na minute ... :|.


^^ to ma tak byc ^^ :P. Pytanie hmm ... moze i nie glupie ... ale co zmieni w jego zyciu ? czy ktos sadzi ze kozonki pomoga mu w robieniu "tego" :O 10 razy pod zad ?. cwiczenie czyni mistrza podobno ... to niech cwiczyc ;].

krzys szczerze to niewstalem ani lewa ani prawa po prostu wyczolgalem sie z lozka ;].
Tak wiem niby niepowinno sie przenosic wlasnej agresji na bogu ducha winnych innych ^^ :P
Ostatnio zmieniony 09 gru 2004, 10:54 przez tr3sor, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek


Śladem własnej "legendy" ... ;)
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 09 gru 2004, 09:39

Tr3sor ................/ po co ta agresywnosc , w sumie pytanie nie jest az takie złe , natomiast twa wypowiedz , podkresla tylko regółę
Ze nie ma złych pytan a tylko są złe czy głupie odpowiedzi !! lewa nogą dzis w stałeś ?? :564:
mam nadzieje ze jak tu zajrze za jakis czas to zmodyfikowany zastane ten Twoj post ! :564:
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 09 gru 2004, 10:47

tr3sor pisze:Idz nawpieprzaj sie kozonkow moze bedziesz mogl 10 razy na minute ... :|.

dzizasss :546:

ERROR
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
Student
Weteran
Weteran
Posty: 828
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:06
Skąd: dolny ślask
Płeć:

Postautor: Student » 09 gru 2004, 10:51

Boze pozmieniajcie te avantary bo was nie rozpoznaje :)
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 09 gru 2004, 11:07

jakie sa naturalne metody na poprawienie potecji

Jajka w każdej postaci i wątróbka, też w każdej (choć narzuca mi się jedna).
Pewnie znajdzie się jeszcze z 1000.
A największym antyafrodyzjakiem jest stres.
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
Hardcore
Weteran
Weteran
Posty: 1327
Rejestracja: 20 wrz 2004, 23:31
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hardcore » 09 gru 2004, 13:34

3 razy to maks co udało mi się wycisć naraz :P ale przy dużej bierności partnerki byłem skatowany :D
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly

Obrazek
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 09 gru 2004, 16:45

Ze nie ma złych pytan a tylko są złe czy głupie odpowiedzi
To jak stane na torach, chwyce 2 druty z wysokim napieciem to pojade jak tramwaj? :evilbat:
Awatar użytkownika
kurek
Maniak
Maniak
Posty: 569
Rejestracja: 06 paź 2004, 13:32
Skąd: z prawa :P
Płeć:

Postautor: kurek » 09 gru 2004, 23:59

tak tyle ze prosto do nieba :P
Zamykam oczy i udaje ze nie widze...
Zatykam uszy i udaje ze nie slysze...
Zamykam serce i udaje ze nie czuje...
To nie jest yba najlepsza modlitwa...
.:LZY:.
stillka
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 11
Rejestracja: 06 gru 2004, 23:25
Skąd: Norge
Płeć:

Postautor: stillka » 10 gru 2004, 10:07

zdecydowanie wiecej niz 4 razy.... to sie doopiero nazywa jazda... i to ostro bez trymanki :D
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 10 gru 2004, 10:28

nam sie kiedys udawalo po 4 razy ale juz nie robimy takich maratonow ;)
a to ile razy facet moze to chyba zalezy od jego wieku
Awatar użytkownika
Student
Weteran
Weteran
Posty: 828
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:06
Skąd: dolny ślask
Płeć:

Postautor: Student » 10 gru 2004, 23:23

Duzo ty zalezy od tego czy facet sie onanizuje :) Jesli sie nie onanizuje to bedzie mogl i nawet z 3-4 razy , a jak onanizuje sie systematycznie to po pierwszym razie mu juz nie stanie no max 2 razy :)
Awatar użytkownika
Xavier
Little Pig
Posty: 118
Rejestracja: 12 lut 2004, 11:16
Skąd: Poznań
Płeć:

Postautor: Xavier » 11 gru 2004, 13:51

Student pisze:Duzo ty zalezy od tego czy facet sie onanizuje :) Jesli sie nie onanizuje to bedzie mogl i nawet z 3-4 razy , a jak onanizuje sie systematycznie to po pierwszym razie mu juz nie stanie no max 2 razy :)

Mówisz o takim co się onanizuje tak ogólnie rzeczy biorąc, czy o takim który w ogóle się nie onanizował nigdy (takich nie znam)? Czy mówisz (jeśli dobrze to odczytałem) że facet będzie mógł dłużej jeśli dla przykładu nie będzie się onanizował czas jakiś (tydzień, dwa) a potem przystąpi do stosunku?
Piggy in the garden,
Piggy in the pool.
Swim, now, little pig!
Piggy's looking cool.
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 11 gru 2004, 14:17

Wydaje mi sie ze mial na mysli kogos kto przez jakis czas przed stosunkiem sie nie onanizowal. Zeby byl na maxa napalony. No tylko ze np jak robi to z dziewczyna codziennie to moze i sie onanizowac nie bedzie, ale efekt ten samm. Do 4 razy to moze nie dojdzie... Zreszta czy ilosc sie az tak bardzo liczy? Z doswiadczenai wiem ze kazdy kolejny orgazm jest gorszy od poprzedniego...
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 11 gru 2004, 14:50

Maverick pisze:yZ doswiadczenai wiem ze kazdy kolejny orgazm jest gorszy od poprzedniego...


Mav , z jakiego doswiadczenia ??? coś pominołem ???? kazdy kolejny potrafi byc silniejszy ! ale to trza robic z Kobietom !!!
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 11 gru 2004, 14:55

No to sie roznimy :564:
Awatar użytkownika
Student
Weteran
Weteran
Posty: 828
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:06
Skąd: dolny ślask
Płeć:

Postautor: Student » 11 gru 2004, 15:54

Xavier pisze:Mówisz o takim co się onanizuje tak ogólnie rzeczy biorąc, czy o takim który w ogóle się nie onanizował nigdy (takich nie znam)? Czy mówisz (jeśli dobrze to odczytałem) że facet będzie mógł dłużej jeśli dla przykładu nie będzie się onanizował czas jakiś (tydzień, dwa) a potem przystąpi do stosunku?


Nie onanizuj sie z dwa albo trzy tygodnie , a zobaczysz o czym mowie :)
Awatar użytkownika
Hardcore
Weteran
Weteran
Posty: 1327
Rejestracja: 20 wrz 2004, 23:31
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hardcore » 11 gru 2004, 16:00

Student pisze:Nie onanizuj sie z dwa albo trzy tygodnie , a zobaczysz o czym mowie :)


to się nazywa nabity rewolwer... ja bym nie wytrzymał tyle czasu :D
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly


Obrazek
Awatar użytkownika
Bartek22
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 109
Rejestracja: 18 paź 2004, 10:01
Skąd: Poznan :)
Płeć:

Postautor: Bartek22 » 11 gru 2004, 16:57

A ja wytrzymałem 3 miesiące z takim rewolwerem , ale było warto ojj było ;)
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 11 gru 2004, 17:46

Stanowczo ponad cztery...
Ale i tak wychodzę z założenia, że nie ilość jest ważna a jakość.
Awatar użytkownika
Hardcore
Weteran
Weteran
Posty: 1327
Rejestracja: 20 wrz 2004, 23:31
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hardcore » 11 gru 2004, 17:56

Czy to pytanie dotyczy tylko facetów? Bo większość odpowiedzi pada 4 i więcej, i jeśli to są panie to się niedziwie, ale jeśli to wypowiadali się sami panowie to jestem zatrwożony :P co za terminatorzy :/
no i nie chodzi przez cały dzień tylko bez przerw...
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly


Obrazek
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 11 gru 2004, 19:21

Toć mapisałem ze w ciagu godziny !
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Xavier
Little Pig
Posty: 118
Rejestracja: 12 lut 2004, 11:16
Skąd: Poznań
Płeć:

Postautor: Xavier » 11 gru 2004, 22:08

Nie onanizuj sie z dwa albo trzy tygodnie , a zobaczysz o czym mowie

Wiem o czym mówisz, a zapytałem bo nie do końca jasno wynika to z Twojego poprzedniego postu.
Piggy in the garden,

Piggy in the pool.

Swim, now, little pig!

Piggy's looking cool.
Awatar użytkownika
Bender
Weteran
Weteran
Posty: 859
Rejestracja: 06 lis 2004, 17:25
Skąd: ds
Płeć:

Postautor: Bender » 11 gru 2004, 22:26

4 razy na godzine ?
hmm krzys - czyzbys byl szybkostrzlelnym krotkodystansowcem ? :D

jezeli nie mowimy o kroliczym tempie oczywiscie
ale w ciagu godziny to moze max 2 razy - po pierwszym razie drugi raz tak szybko nie idzie

pozatym co znaczy 1 raz - wytrysk - przerwa nastepna erekcja - nastepny wytrysk ?
czy raz po raz ? bez przerwy

Hardcore - masz racje - oni sa elektronicze mordulce (terminatory)
Cyniczny zlosnik i przesmiewca (C)
Awatar użytkownika
Wiertarka
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 63
Rejestracja: 26 lis 2004, 14:31
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Wiertarka » 14 gru 2004, 07:49

hiszpańska mucha mhmmmm full wypas :)
Poszybować chociaż raz ponad śmierć,ponad czas...
Awatar użytkownika
Aga
Maniak
Maniak
Posty: 536
Rejestracja: 20 lis 2003, 17:38
Skąd: Kraków
Płeć:

Postautor: Aga » 14 gru 2004, 12:02

Co to jest hiszpańska mucha?
Awatar użytkownika
RafZielak
Bywalec
Bywalec
Posty: 53
Rejestracja: 21 mar 2004, 09:14
Skąd: Sochaczew
Płeć:

Postautor: RafZielak » 14 gru 2004, 12:05

Preparat zwiększa popęd seksualny. Jej stosowanie przełamuje oziębłość seksualną.
Rafał "RafZielak" Z.
Awatar użytkownika
Hardcore
Weteran
Weteran
Posty: 1327
Rejestracja: 20 wrz 2004, 23:31
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hardcore » 14 gru 2004, 15:37

Kiedyś dawno już całkeim wraz z kumplami na domówce wlaliśmy parę kropelek dziewczynom do piwa. Dziewczy postanowiły piwa nie pić, za to my nawaleni zapomnieliśmy o tym i te piwka sami wypiliśmy. Zero efektu... a może to tylko na baby działa :D
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly


Obrazek
Awatar użytkownika
tr3sor
Weteran
Weteran
Posty: 936
Rejestracja: 13 paź 2004, 03:51
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: tr3sor » 14 gru 2004, 15:45

Mav: mala niescislosc ... tramwaj pobiera prad z tych drucikow na gorze i z torow ;> takze praktycznie niemozliwe zebys dotknal torow i drucikow ;P.

a tak w ogóle na cholere komu 4 razy pod zad ? niemozna np 2 razy ale dluuuugo itp ? :|.
to tak jak by facet za niedlugo mial sie stac wibratorem ;> i na naklejkach pisalo by ze ten model moze 3 razy pod zad a temten moze 5 :|
Obrazek





Śladem własnej "legendy" ... ;)

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości