Pissing

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Co sadzisz o pissingu?

Obrzydliwe, kategoryczne NIE!
124
52%
Mam opory ale moze kiedys...
30
13%
Ani specjalnie mnie to nie podnieca ani odrzuca. Obojetne mi to
33
14%
To moze byc ciekawe, kiedys sprobuje
42
18%
Swietna sprawa, juz to robilem.
11
5%
 
Liczba głosów: 240
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Pissing

Postautor: Maverick » 05 paź 2004, 08:58

Witam,
ciekaw jestem coz myslicie o tej metodzie na urozmaicenie seksu...
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 05 paź 2004, 09:50

Nigdy nie próbowałam ale jakoś mnie to nie obrzydza. Moze kiedys...;)
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
Luca
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 241
Rejestracja: 25 cze 2004, 11:21
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: Luca » 05 paź 2004, 12:30

ja też nigdy tego nie robiłem ale nie mówie nie ;)
Prędzej na wiosnę zamilkną ptaki, niż kobieta oprze się czułym zalotom młodego mężczyzny.
Owidiusz
Awatar użytkownika
Aga
Maniak
Maniak
Posty: 536
Rejestracja: 20 lis 2003, 17:38
Skąd: Kraków
Płeć:

Postautor: Aga » 05 paź 2004, 14:04

A co to jest? Nigdy nie słyszałam o pissingu...
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 05 paź 2004, 14:26

sikanie podczas sexu - w skrocie ;)
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
Luca
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 241
Rejestracja: 25 cze 2004, 11:21
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: Luca » 05 paź 2004, 14:43

niekoniecznie podczas,może to byc gra wstępna :D
Prędzej na wiosnę zamilkną ptaki, niż kobieta oprze się czułym zalotom młodego mężczyzny.

Owidiusz
Awatar użytkownika
Jarek
Weteran
Weteran
Posty: 2194
Rejestracja: 23 sty 2004, 13:36
Skąd: z krainy elfów
Płeć:

Postautor: Jarek » 05 paź 2004, 16:58

A co to jest? Nigdy nie słyszałam o pissingu...

To nic innego jak wzajemne olewanie się...i to w takim momencie :563:
Kochać i być kochanym
Awatar użytkownika
natasza
Weteran
Weteran
Posty: 1339
Rejestracja: 12 kwie 2004, 11:48
Skąd: z sieci
Płeć:

Postautor: natasza » 05 paź 2004, 17:04

jeśli mamy na siebie wzajemnie sikać, to nie... :560:
Awatar użytkownika
lizaa
Maniak
Maniak
Posty: 712
Rejestracja: 06 sty 2004, 20:53
Skąd: Poznan
Płeć:

Postautor: lizaa » 05 paź 2004, 17:13

szczerze to nie wyobrazam sobie czegos takiego ze mna w roli glownej..brr
az mnie otrzasa...
"szczescia nie kupisz gdy klopoty pietrza sie po sufit"
cytrynka
Maniak
Maniak
Posty: 593
Rejestracja: 18 cze 2004, 22:12
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: cytrynka » 05 paź 2004, 21:34

obrzydliwe!!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
Xavier
Little Pig
Posty: 118
Rejestracja: 12 lut 2004, 11:16
Skąd: Poznań
Płeć:

Postautor: Xavier » 05 paź 2004, 21:38

Dla mnie to może nie tyle obrzydliwe, co osobliwe :) raczej bym się nie zdecydował.
Piggy in the garden,
Piggy in the pool.
Swim, now, little pig!
Piggy's looking cool.
Awatar użytkownika
Blade
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 385
Rejestracja: 27 sie 2004, 22:03
Skąd: Znikąd :)
Płeć:

Postautor: Blade » 05 paź 2004, 22:05

obrzydliwe!!!!!!!!!!!!!!

To malo powiedziane :563: :563: :563:
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 05 paź 2004, 22:23

Ludziska, czemu nie glosujecie w ankiecie? Nie chodzi juz o te konkretna, ale w ogóle. Wiecej ludzi temat czytalo niz glosowalo. Tak trudno kliknac 2 razy? :)
Dobra, to byl apel do tych co olewaja ankiety wiec prosze na niego nie odpowiadac coby off topicu nie tworzyc.
No to na tyle.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Aga
Maniak
Maniak
Posty: 536
Rejestracja: 20 lis 2003, 17:38
Skąd: Kraków
Płeć:

Postautor: Aga » 05 paź 2004, 22:45

Dla mnie to jest niewyobrażalne. Aż się dziwie jaki sens ma ta ankieta?? Przecież to ewidentne zboczenie- sikanie i sranie na ciało partnera... :563:
P.S. Właśnie zobaczyłam wyniki ankiety- aż 7 osób nie mówi kategorycznie nie. SZOK!!! Przecież to tak obrzydliwe że aż ciężko sobie taką sytuację wyobrazić. Błlleeeee..... :563:
Ostatnio zmieniony 05 paź 2004, 22:47 przez Aga, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Xavier
Little Pig
Posty: 118
Rejestracja: 12 lut 2004, 11:16
Skąd: Poznań
Płeć:

Postautor: Xavier » 05 paź 2004, 22:46

Tak dla ścisłości, to zaznaczyłem, że jest mi to obojętne.
Piggy in the garden,

Piggy in the pool.

Swim, now, little pig!

Piggy's looking cool.
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 05 paź 2004, 23:07

ja sie szczerze przyznam ze jezeli juz przegladam jakiegos hustlera to kucajaca sikajaca laska bardzo silnie dziala na moja wyobraznie.... nie uwazam tego za zboczenie - tzn wydaje mi sie ze pissing nim nie jest w przeciwienstwie do koprofilstwa. Co wiecej jezeli juz mowimy tutaj w kategoriach "zboczen" to w tej hierarchii pissing jest dla mnie "mniej zboczony" niz anal (co nie znaczy ze mowie ze cos z tego jest zboczeniem) :)
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
Student
Weteran
Weteran
Posty: 828
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:06
Skąd: dolny ślask
Płeć:

Postautor: Student » 06 paź 2004, 00:08

Mnie tez to narazie jakos obrzydza. Raczej nie sprobuje czegos tak hardcorowego ale nigdy nie mow nigdy :D
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 06 paź 2004, 00:53

Aż się dziwie jaki sens ma ta ankieta?
Taki, ze jak ktos nie chce na forum publicnzie wyrazic swego zdania ze np probowal lub co innego to moze w ankiecie ktora jest anonimowa. A poza tym jest to pewnego rodzaju statystyka.
sranie na ciało partnera
A czy ja pisalem cos o sraniu? O to sie nie pytalem, bo wszyscy razem ze mna by stwierdzili ze to jest obrzydliwe wiec po co o tym gadac :) A co do pissa to jak widac sa osoby ktorym jest to conajmniej obojetne.
Raczej nie sprobuje czegos tak hardcorowego
To to jest sofcik, ludziska takie rzeczy robia, ze sie zoladek wywraca 20 razy i skreca w kokardke.
Przecież to ewidentne zboczenie
Uwazalbym z tym slowem. Zwlaszcza ze co niektorzy za zboczenie moga uwazac inna pozycje jak "po bozemu". Ja bym smial twierdzic, ze dopoki cos nie szkodzi innym to nie jest to zboczeniem. Tak ze tu roznica jest dosc plynna i zalezy od zdania wiekszoci, a jak wiadomo wiekszosc nie zawsze ma racje (wlasciwie to prawie nigdy, ale demokracja jest po to by wiekszosc byla zadowolona a nie po to bo dokonuje madrych wyborow).

Ale koniec o teorii. Czekam na jakies inne posty :D
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 06 paź 2004, 07:43

Student pisze:Mnie tez to narazie jakos obrzydza. Raczej nie sprobuje czegos tak hardcorowego ale nigdy nie mow nigdy :D

no widzisz student a ja uwazam ze hardcorowe sa pieszczoty analne a pissing moze byc podniecajacy... Kazdy ma swoje zdanie... :)
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 06 paź 2004, 09:21

Maverick pisze:Ale koniec o teorii. Czekam na jakies inne posty :D

a my czekamy na opinie Mavericka w tym temacie :)
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
Triniti19
Weteran
Weteran
Posty: 1072
Rejestracja: 20 maja 2004, 21:11
Skąd: Kołobrzeg
Płeć:

Postautor: Triniti19 » 06 paź 2004, 11:16

Kategorycznie się na takie coś nie zgodziłabym. Dla mnie w sikaniu na partnera nie ma nic podniecającego. Poza tym mocz to przecież ciecz która zawiera wszystkie "odpadki" z naszego ciała. Podniecenie w takim momencie - na pewno nie.
"Wczuj się w smutek usychającej gałązki, gasnącej gwiazdy i konającego zwierzęcia,
lecz przede wszystkim odczuj ból i smutek człowieka"
Awatar użytkownika
mrt
Weteran
Weteran
Posty: 3354
Rejestracja: 31 lip 2004, 22:44
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: mrt » 06 paź 2004, 12:44

A ja się nie wypowiadam w tym temacie, bo wyjdzie, że jakaś zboczona jestem.
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 06 paź 2004, 12:46

No to napisze. Zaglosowalem na drugie od dolu czyli "to moze byc ciekawe, kiedys sprobuje".
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2056
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 06 paź 2004, 12:48

Ja również Mav :)
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
mrt
Weteran
Weteran
Posty: 3354
Rejestracja: 31 lip 2004, 22:44
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: mrt » 06 paź 2004, 12:48

Ja nie głosuję, bo mi żadna kategoria nie odpowiada. Od razu widać, że facet ją konstruował.
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2056
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 06 paź 2004, 12:49

To przecież można dodać coś do ankiety tylko zaproponuj.
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 06 paź 2004, 12:49

Wiec moze powiesz jak powinna wygladac ankieta? Staralem sie by w jak najmniej kategoriach ujac jak najwiecej mozliwosci...
Awatar użytkownika
mrt
Weteran
Weteran
Posty: 3354
Rejestracja: 31 lip 2004, 22:44
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: mrt » 06 paź 2004, 13:04

Nie ma sensu niczego dodawać, bo i tak tylko będzie jeden głos - mój
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 06 paź 2004, 14:49

No to chociaz napisz w poscie jak bys chciala, na co bys glosowala.
Awatar użytkownika
Martyna
Maniak
Maniak
Posty: 534
Rejestracja: 28 sty 2004, 00:42
Płeć:

Postautor: Martyna » 06 paź 2004, 15:12

Ja tez nie widzę w tym nic podniecającego... Kiedyś zastanawiałam się o co chodzi jak gdzies na jakiejś stronce zobaczyłam sikającą kobietę. Myślę: Strona erotyczna, a tu babka sika... może im się coś pomyliło :566: :563:
Ale jeśli kogoś to kręci, to mi tam nic do tego.

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości