MIŁOŚĆ FRANCUSKA

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
pani_minister
Administrator
Administrator
Posty: 2011
Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
Skąd: Dublin
Płeć:

Postautor: pani_minister » 11 lis 2008, 08:57

Pit pisze:widzę że masz w tym doświadczenie

Widzę, że po raz kolejny zamiast o temacie postanowiłeś pisać o osobie, kwestionując jej życie seksualne. Jako, że w takie dyskusje wdaje się bardzo rzadko i muszą być tego naprawdę warte, tym razem sobie odpuszczę.

Tak Pit, jeśli kobieta nie traci świadomości i nie popada w trans poorgazmowy, to nie wie, co to ten orgazm, nie zna własnego ciała, a sfera jej życia erotycznego leży i kwiczy. A orgazmów Tobie i Twojej partnerce może tylko gorzko zazdrościć. Nie mówiąc już o tym, że oszukuje siebie, partnera, mamę i reszty pomyłkowo wydanej w sklepie też pewnie nie oddaje.

Andrew pisze:ktos tu ma orgazmy w prawdzie, ale na mój gust ot takie sobie

Ależ Andrew, ktoś tu twierdzi, że nie ma "takich sobie" orgazmów - albo orbitujesz, albo udajesz [:D]
I teraz wytłumacz takiej osobie, że orgazmy są najróżniejsze, czasem trafi się taki sobie, czasem rewelacyjny, a rzadko dwa takie same 8)
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 09:00 przez pani_minister, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 11 lis 2008, 09:28

pani_minister pisze:
I teraz wytłumacz takiej osobie, że orgazmy są najróżniejsze, czasem trafi się taki sobie, czasem rewelacyjny, a rzadko dwa takie same 8)

nie mam zamiaru - bo ładna pogoda moze byc rózna - nie tylko wtedy kiedy niebo jest bezkresnie piekne i puste i swieci pełne słonce - bo wystarczy tylko silny wiatr i powiedzmy 5 stopni i juz nie jest to taka pieklna pogoda / [:D]
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 11 lis 2008, 11:45

Andrew pisze:a raczej na to jak zareaguje twój organizm nie masz wpływu !! ! pozwoli ci jeszcze taki neurolog wykonac pare cwiczen i też je zrobisz prawidłowo - jesli jesters zdrowa !! bo tak dziala organizm ludzki !! i nie ma tu cudów ! a rzeczywistosc jak i nie wyobrazenia , a fakty .

tyle, ze mi zawsze sie wydawalo, ze orgazm to sporo wiecej niz mechaniczna rekacja ciala, tu sie zaczerwieniu, tu rozszerzy, tu populsuje :>

Andrew pisze:Ta kłótnia i wymiana zdan pozwala mi jedynie wiedziec, iż ktos tu ma orgazmy w prawdzie, ale na mój gust ot takie sobie - dobrze, ze je ma, dobrze, ze komus takie wystarcza i stykną !! [:D] skoro jest im fantastycznie , to po co im wieksze !! mocniejsze!! silniejsze!!

Ale jakim cudem jestes w stanie to powiedziec? Jeden czlowiek moze tylko powiedziec jakie on ma orgazmy - okreslic, ze ten wczoraj to byl taki sobie, ale za to ten dzisiejszy byl naprawde super. A nie moze powiedziec, ze ja to mam slabsze, Zosia mocniejsze, bo nie da sie poczuc czegos za kogos. Nie da i tyle.
Jednego podnieca cos tam, a drugiego wcale. Jeden potrzebuje mocniejszego bodzca zeby w ogole cos poczuc, a drugiemu starczy delikatne dotkniecie. Jeden ma podzielna uwage i potrafi myslec o kilku rzeczach na raz, a drugi jest w stanie skoncetrowac sie tylko na jednej czynnosci. Jeden jest bardzo ekspresyjny i zywo wyraza co czuje i obrazowo o tym opowiadac potrafi, a drugi wszystko przezywa w ciszy. Bo ludzie sa rozni i rozne odczucia posiadaja.
Sposob odbioru swiata jest sprawa 100% subiektywna i jakiekolwiek proby wyobrazenia sobie tego co czuje ktos inny to jedna wielka teoria. Moze kiedys zostanie wynaleziony aparat pozwalajacy podlaczyc wlasny mozg do czyjejs sieci nerwowej i wtedy da sie poczuc co w rzeczywistosci ktos czuje. Jak na razie to mozna sobie jeno pogadac. 8)
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 11 lis 2008, 12:35

Na tej samej zasadzie , ze jak ktos uprawia sex raz na miesiac to ma słaby temperament ! na tej samej zasadzie Moon !- temperament w kwesti sexu oczywiscie . Poczuć sie i nie da, ale i po co - wystaczy mi to jakie ma reakcje i tyle ... [:D]
Jak Ty mi chcesz udowodnic w tej duskusji iż Toje orgazmy są najsilniejsze - jak ? skoro całki liczysz ... nie masz szans jak i tak silnych orgazmów . Tyle ze jest ci dobrze i o to chodzi ! <browar>

nie Moon Pogadac ! - poobserwowac ! i na nic mi teorie o tym co piszesz w swym poscie , skoro widze to co widze nic wiecej mi nie trzeba .
To tak jak z kochaniem , mówisz kocham ale dziwne, ze partner tego jakos nie czuje ! i powiedzmy ze ma watpliwosci , Ty zas masz do niego pretensje ze jak to ?? dlaczego masz watpliwosci , czego Ci brakuje ! okazywania uczuc , skoro kochasz to pokaz ze kochasz ! bo na nic komus twoje kochanie skoro on tego nie czuje. Zgodisz sie ze mną ? Tu jest podobnie co z tego ze partner Twój bedzie miał orgazm , skoro Ty nawet nie poczujesz ze on go miał ? Powiesz juz ?????? a on Tak a co ? no nic [:D]
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 12:44 przez Andrew, łącznie zmieniany 4 razy.
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 11 lis 2008, 12:59

Andrew pisze:Jak Ty mi chcesz udowodnic w tej duskusji iż Toje orgazmy są najsilniejsze

Ja chce jedynie pokazac, ze okreslac mozna jedynie zewnetrzne reakcje, slowa i objawy, a nie subiektywne odczucia. I ze odczuc dwoch roznych osob sie porownac nie da, bo zeby porownac trzeba doswiadczyc, inaczej to tylko teoria.
A moje orgazmy sa moje i nie wiem czy czuje cos mocniej czy slabiej niz pozostali, bo nigdy nie czulam jako ktos inny. 8)
Odczuc i preferencji zwyczajnie nie da sie sklasyfikowac - sa na tyle subiektywne, ze nie mozna ich usrednic i przyrownac do wzorca. No, kuzwa, sie nie da! Jeden lubi slodycze, a drugi jak mu nogi smierdza 8)

[ Dodano: 2008-11-11, 13:00 ]
Andrew pisze:To tak jak z kochaniem , mówisz kocham ale dziwne, ze partner tego jakos nie czuje ! i powiedzmy ze ma watpliwosci , Ty zas masz do niego pretensje ze jak to ?? dlaczego masz watpliwosci , czego Ci brakuje ! okazywania uczuc , skoro kochasz to pokaz ze kochasz ! bo na nic komus twoje kochanie skoro on tego nie czuje. Zgodisz sie ze mną ? Tu jest podobnie co z tego ze partner Twój bedzie miał orgazm , skoro Ty nawet nie poczujesz ze on go miał ? Powiesz juz ?? ???? a on Tak a co ? no nic [:D]

Nic nie zrozumialam <hmm>
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 11 lis 2008, 17:21

złotooka kotka pisze:Ja chce jedynie pokazac, ze okreslac mozna jedynie zewnetrzne reakcje, slowa i objawy, a nie subiektywne odczucia.


Zastrzegam ze to jest konkretnie na temat. Potraktujcie to jak filmy przyrodnicze.
Mam osobiście subiektywne odczócie ze te panie oczuwają orgazm z inną siła i natezeniem.

orgazm 1 http://www.redtube.com/2325
orgasm 2 http://www.pornhub.com/view_video.php?v ... 4b6e7bc343

Jest dla mnie wielką różnica kiedy kobieta, wstaje z łożka po seksie i przez nastęne 15 min nie może się otrząsnąć po udanym seksie. A kobietą która po seksie i zakłada majtki na prawidłową stronę.

Jeżeli ktoś jest oszołomiony po orgazie a ktoś nie to jasne że subiektywnie odbieraja to w inny sposób. Więc da sie!!!! <pejcz>
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?
Well...
Why is the man...
Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 11 lis 2008, 17:34

Krzych(TenTyp), a czym pierwsza pani przekonała Cię, że ma orgazm? Mnie niczym :) Nie przeczę, że miała, ale też nic szczególnego o tym nie świadczy :)
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 17:35 przez lollirot, łącznie zmieniany 1 raz.
złotooka kotka
Weteran
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 06 maja 2005, 15:26
Skąd: Lenenja
Płeć:

Postautor: złotooka kotka » 11 lis 2008, 17:40

Krzych(TenTyp) pisze:Mam osobiście subiektywne odczócie ze te panie oczuwają orgazm z inną siła i natezeniem.

OK, ustalmy - mocny orgazm ma sie tylko wtedy gdy sie krzyczy, jeczy i rzuca sie w drgawkach epileptycznych, sia, la, la, la, hop, sa, sa.


Jestem mutantem <szczerbaty>


Dyskusja jest bez sensu, przyznaje wam racje - oczywiscie mezczyna jest w 100% lepiej w stanie okreslic sile kobiecego orgazmu. <tak> Ja sie nie znam, orgazmu to nigdy nie mialam, w ogole to wracam do kuchni i nie przeszkadzam ekspertom <poklony>
off// w razie potrzeby kontaktu pisac na zlotooka_kotka@o2.pl
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 11 lis 2008, 17:52

lollirot pisze:Krzych(TenTyp), a czym pierwsza pani przekonała Cię, że ma orgazm?


Ja tylko chciałem pokazać miej więcej to samo co widziałem na własne oczy.
Bo AŻ 2 kobiety miałem 8) w sensie byłem na dłużej z nimi

lollirot pisze:Mnie niczym :)


No ja wiem, bo musiała byssie kochać z kobietami. Żeby wiedziec .

złotooka kotka pisze:estem mutantem <szczerbaty>


Nie jesteś mutantem bo tu nic nie jest ad persona.
Po prostu nikt mi nie będzie wmawiał że nie da sie porównać reakcji na dane substancje wydzielające sie w organizmie i samej wrażliwości organizmu.

złotooka kotka pisze:w ogole to wracam do kuchni i nie przeszkadzam

Ale to było akurat śmieszne <hahaha>
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 17:55 przez Krzych(TenTyp), łącznie zmieniany 2 razy.
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
Pit
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 136
Rejestracja: 02 wrz 2008, 23:39
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: Pit » 11 lis 2008, 17:52

a wróćmy może do tematu lodzików jak w temacie co ?? ;P
No to wracam do tematu - pytanie do panów - czy robi wam różnicę czy kobieta połknie czy nie ?? Jestem ciekaw innych poglądów

Pozdrawiam
Nie ma kodu którego nie da się złamać
Nie ma majtek których nie dałoby się zdjąć
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 11 lis 2008, 17:54

Pit pisze:zy robi wam różnicę czy kobieta połknie czy nie ??


Wielką,, bo jak połknie to wtedy mogę ją pocałować hehe.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 17:56 przez Krzych(TenTyp), łącznie zmieniany 1 raz.
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
Pit
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 136
Rejestracja: 02 wrz 2008, 23:39
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: Pit » 11 lis 2008, 17:57

dokładniej - Krzychu ;p możesz bo nie czy możesz bo tak ??
Nie ma kodu którego nie da się złamać

Nie ma majtek których nie dałoby się zdjąć
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 11 lis 2008, 18:20

Zedytowałem, teraz już powinno być jaśniej.
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
shinne09
Bywalec
Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 09 wrz 2008, 14:48
Skąd: polska
Płeć:

Postautor: shinne09 » 26 lut 2009, 21:34

Witam wszystkich, temat widzę trochę stary, aczkolwiek myślę, że bardzo ' na czasie'... chciałabym zasięgnąć Waszej opinii i rady... Otóż. jestem ze swoim chłopakiem od 10 miesiecy, bardzo się kochamy, mam 19 lat, on jest 2 lata starszy. ja mam za soba 3 związki, on jeden. nie były to jednak jakieś poważne związki, dopiero ten, jak widzę po sobie, i co słyszę od niego, jest poważniejszy. nie współżyjemy, natomiast na razie postanowilismy zająć się pieszczotami. ogolnie mam "gorący" temperament, i bardzo często mam na niego ochotę, jemu to bardzo odpowiada. Mój chłopak dawno już zaczął pieścić mnie oralnie, natomiast ja przełamałam się dopiero niedawno. widok jego zamglonych oczu był cudowny, jednak "po" mialam wyrzuty sumienia, ze sobie o mnie źle pomysli, że może nie powinnam (?) nie wiem, z czego to wynika. Ufam mu, i myślę, że problem tkwi we mnie, tylko nie wiem jak go wyeliminować... proszę o jakieś rady, jak walczyć z takim sumieniem, bo to jest naprawde uciazliwe... chwilami zabiera przyjemnosc z takich pieszczot...
"Twój uśmiech to jedyne o czym dziś marzę"
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 26 lut 2009, 21:47

shinne09 pisze:jednak "po" mialam wyrzuty sumienia, ze sobie o mnie źle pomysli, że może nie powinnam (?) nie wiem, z czego to wynika

Może nasłuchałaś sie, ze to takie dziwkarskie, że lachociągi, ze lodziary, ze pod kiblem obciągają

Zastanów się z czego to może wynikać, jaki masz stosunek do takich pieszczot. Żaden normalny facet nie pomyśli źle o swojej kobiecie spowodu takich pieszczot. Wręcz przeciwnie.

Porozmawiaj z nim o tym. Zapewne Cię szanuje i Ci o tym powie.

Jaki Twoi rodzice maja stosunek do seksualności ?
Awatar użytkownika
shinne09
Bywalec
Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 09 wrz 2008, 14:48
Skąd: polska
Płeć:

Postautor: shinne09 » 26 lut 2009, 21:58

No własnie, z jednej strony źle mi się to kojarzy...wrecz z takim poniżeniem. ale z drugiej kocham go, i chcę dawać mu jak najwięcej przyjemności... delikatnie mu mówilam o tym, na co odpowiedział, że był to dla niego ogromny komplement, i że cieszy się, że nie brzydzę się go tam całować, i że bardzo mnie szanuje. co do rodziców, to nie jest temat tabu w moim domu. wręcz przeciwnie, moi rodzice(zwlaszcza mama) odpowiadali na moje, czy mojego brata pytania o miesiączkę, czy o metody antykoncepcji, tudziez inne tematy dotyczace seksu.oczywiście delikatnie o tym mówili :)
Ostatnio zmieniony 26 lut 2009, 21:58 przez shinne09, łącznie zmieniany 1 raz.
"Twój uśmiech to jedyne o czym dziś marzę"
Awatar użytkownika
Nemezis
Weteran
Weteran
Posty: 928
Rejestracja: 22 maja 2007, 00:40
Skąd: Dziki Wschód
Płeć:

Postautor: Nemezis » 26 lut 2009, 22:02

shinne09 pisze:No własnie, z jednej strony źle mi się to kojarzy...wrecz z takim poniżeniem.

przejdzie Ci :) Daj sobie troszkę czasu.
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 26 lut 2009, 22:04

No własnie, z jednej strony źle mi się to kojarzy...wrecz z takim poniżeniem

Ale skąd te skojarzenia ?
Co w tym poniżającego ?
shinne09 pisze:na co odpowiedział, że był to dla niego ogromny komplement, i że cieszy się, że nie brzydzę się go tam całować, i że bardzo mnie szanuje

Widzisz w jego oczach nie straciłaś, a nawet zyskałaś.

Chłopaki pomóżcie mi koleżankę ośmielić
Awatar użytkownika
shinne09
Bywalec
Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 09 wrz 2008, 14:48
Skąd: polska
Płeć:

Postautor: shinne09 » 26 lut 2009, 22:07

byłabym ogromnie wdzięczna, gdyby też Panowie się wypowiedzieli na ten temat :) nie wiem skąd te skojarzenia... naprawde nie wiem, ani on mnie nie potraktował tak, ze moglabym sie zle czuc, ani nic. w trakcie naprawde dobrze sie czułam, nawet podobało mi się to. doiero po jakimś czasie, przyszło to, i boje sie, zeby sie na taka forme pieszczot calkowicie nie zamknąć.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2009, 22:12 przez shinne09, łącznie zmieniany 1 raz.
"Twój uśmiech to jedyne o czym dziś marzę"
Awatar użytkownika
Mati
Maniak
Maniak
Posty: 694
Rejestracja: 09 kwie 2007, 15:22
Skąd: Zachód
Płeć:

Postautor: Mati » 26 lut 2009, 22:11

pieszczoty oralne to normalny element zabaw łóżkowych i nie widzę w tym nic dziwnego. co innego jakbyś robiła loda każdemu napotkanemu kolesiowi gdzieś w klubie...nooo to wiesz. ale robisz to swojemu ukochanemu chłopakowi, bo chcesz by było mu dobrze :) i nie słuchaj co mówią koleżanki, że to poniżające albo, że Twój facet pomyśli, że jesteś łatwa, dziwką itd itd. rób w łóżku TO NA CO MASZ OCHOTĘ I NA TO CO WY RAZEM MACIE OCHOTĘ

wypowiedział się facet, Twój rówieśnik. pozdrawiam
Fuck it all! Fuck this world!...
Fuck everything that you stand for!...
Awatar użytkownika
Rapid
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 78
Rejestracja: 08 mar 2006, 18:12
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: Rapid » 26 lut 2009, 22:21

Wiesz ilu jest facetów, którzy marzą o dziewczynie, która będzie ich w ten sposób pieścić, ale nie jest im to dane? Patrząc prawdzie w oczy na prawdę każdy normalny facet nie pomyśli o swojej dziewczynie zupełnie nic złego, jeśli ta pieści go oralnie, będzie wręcz wniebowzięty, że taka mu się trafiła. On chyba powinien bez trudu rozwiać twoje wątpliwości. Taki rodzaj sprawiania przyjemności to jest na przykład w moim systemie wartości, coś co o dziewczynie świadczy bardzo na plus. Mowa oczywiście o związku, bo niektórzy jakoś mylnie kojażą "robienie loda" z przelotnym seksem gdzieś w toalecie. Głowa do góry ;) Na pewno nic przez to w jego oczach nie tracisz, jak już tu wspomniała Dżin i Mati, wręcz przeciwnie.
Awatar użytkownika
Nemezis
Weteran
Weteran
Posty: 928
Rejestracja: 22 maja 2007, 00:40
Skąd: Dziki Wschód
Płeć:

Postautor: Nemezis » 26 lut 2009, 22:52

shinne09, myślę, że najlepszą odpowiedzią na Twoje obawy będą reakcje Twojego faceta. Wasza intymność jest Waszym małym światem. W tym świecie nie ma miejsca na poniżenie czy brak szacunku, o ile jest szczere uczucie :)
Awatar użytkownika
shinne09
Bywalec
Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 09 wrz 2008, 14:48
Skąd: polska
Płeć:

Postautor: shinne09 » 26 lut 2009, 22:55

dziekuję Wam za odpowiedzi :) przemyślę to jeszcze na spokojnie, i jak trochę ochłonę, to pogadam jeszcze raz z chłopakiem, ot, dla jasności i własnego świętego spokoju :p
"Twój uśmiech to jedyne o czym dziś marzę"
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 26 lut 2009, 22:58

Przemyśl sobie, rozmawiaj z nim, nie musisz się spieszyć.
Awatar użytkownika
shaman
Weteran
Weteran
Posty: 2261
Rejestracja: 16 cze 2005, 15:30
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: shaman » 26 lut 2009, 23:19

Seks oralny bardzo często, zwłaszcza w naszej kulturze, zwłaszcza w naszym kraju również, stał się (zwłaszcza w ostatnich latach) formą wyrazu najpełniejszej bliskości i wzajemnego oddania.

Ponadto to obiektywnie jedna z najprzyjemniejszych pieszczot - tym co najdelikatniejsze, pieścimy to, co najczulsze.

Z punktu widzenia natury, to pełne oddanie siebie i zaufanie drugiej osobie. Bez względu na to kto jest stroną aktywną, może wyrządzić bardzo dużą krzywdę, zadać wiele bólu, jeśli zechce. A nie chce, przeciwnie - daje przyjemność.

Żaden szanujący się mężczyzna nie stwierdzi niczego złego o swojej kobiecie na tej podstawie - że pieści go oralnie. To truizm. Seks oralny między dwojgiem kochających się ludzi, z etycznego punktu widzenia nie ma nic wspólnego z takim między pijanymi nieznajomymi za stodołą, nie szanującymi się nawzajem.

Myśl samodzielnie. Nie będzie Cię trzeba przekonywać do rzeczy oczywistych.
Awatar użytkownika
shinne09
Bywalec
Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 09 wrz 2008, 14:48
Skąd: polska
Płeć:

Postautor: shinne09 » 27 lut 2009, 22:34

Była rozmowa, zapewnienie, i jestem spokojna :) usłyszałam mniej więcej to, co przeczytałam na forum :) dzięki wielkie jeszcze raz :)
"Twój uśmiech to jedyne o czym dziś marzę"
Awatar użytkownika
shaman
Weteran
Weteran
Posty: 2261
Rejestracja: 16 cze 2005, 15:30
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: shaman » 27 lut 2009, 22:53

Miłego...
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 28 lut 2009, 01:11

shinne09 pisze:ja mam za soba 3 związki, on jeden.

Czemu on jest JUŻ 4-ty? :|
Kumam, że można wtopić raz, jak on, ale czemu można CIĄGLE wtapiać? :| ... i to w wieku 19 lat? :|
shinne09 pisze:mialam wyrzuty sumienia, ... jak walczyć z takim sumieniem

No, jest problem.
1. wyrzuć sumienie, bo tak, jak napisał przedmówca, myśl samodzielnie (w sensie róbta co chceta) ... i kochaj ...? :>
2. buduj nowe sumienie, bo tak, jak napisał przedmówca, myśl samodzielnie (w sensie róbta co chceta) ... i kochaj ...? :>
3. zastanów się, o co/kogo Ci chodzi?! - i rzuć lub żyj :)

Zacznij od siebie - miłego :]
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
shinne09
Bywalec
Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 09 wrz 2008, 14:48
Skąd: polska
Płeć:

Postautor: shinne09 » 28 lut 2009, 11:09

Mysiorek pisze:Czemu on jest JUŻ 4-ty? :|
Kumam, że można wtopić raz, jak on, ale czemu można CIĄGLE wtapiać? :| ... i to w wieku 19 lat? :|


a przepraszam, co to ma do rzeczy, który jest? dodałam przecież, że to nie były zbyt poważne związki, chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że tu nie chodzi o moją niesmiałość do facetów. Ale on jest pierwszym, z którym zdecydowałam się na takie pieszczoty, więc nie rozumiem.

czy może to po prostu ironia :]
Ostatnio zmieniony 28 lut 2009, 11:11 przez shinne09, łącznie zmieniany 2 razy.
"Twój uśmiech to jedyne o czym dziś marzę"
Stormy

Postautor: Stormy » 28 lut 2009, 12:20

Mysiorek pisze:Kumam, że można wtopić raz, jak on, ale czemu można CIĄGLE wtapiać? :|
a kto powiedzial ze to ona zaraz wtapiala? ludzie sie zmieniaja, rozne rzeczy po czasie wychodza. Mozna wtopic 1 raz. Mozna potem miec kogos i chciec z nim spedzic reszte zycia a przychodzi jakis b. ciezki okres i w najmniej spodziewanym momencie wtapia ktos inny ;] . i nie ma ze JUZ czwarty czy ktorys. Wazne ze jest a nie jaki ma numerek.

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości