Przerwanie stosowania tabletek na miesiąc

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
Aga
Maniak
Maniak
Posty: 536
Rejestracja: 20 lis 2003, 17:38
Skąd: Kraków
Płeć:

Przerwanie stosowania tabletek na miesiąc

Postautor: Aga » 04 lut 2006, 20:18

Chcę odstawić tabletki antykoncepcyjne- Logest na jeden miesiąc- bo wyjżdżam na ferie i w tym czasie nie przewiduję seksu. Czy mogę to zrobić "ot tak"? Czy nie zmniejsza to działania antykoncepcyjnego w następnych miesiącach? Czy nie szkodzi orgznizmowi? I czy po tej przerwie mam zacząć je stosować tak jak na początku, czyli w pierwszym dniu okresu?
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Re: Przerwanie stosowania tabletek na miesiąc

Postautor: Jagienka06 » 04 lut 2006, 20:23

nie rob takiej przerwy, nawet jesli nie planujesz. to jest nie zdrowe dla organizmu...
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 04 lut 2006, 20:24

Tak ...mozesz to zrobic , to o czym piszesz a potem zaczac od nowa je brac , ale moga wystapic (choć nie muszą ) bóle w czasie miesiaczki którą miec bedziesz w trakcie tej przerwy !
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 04 lut 2006, 20:24

Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie ale wydaje mi się, że nie można ot tak. :/ Hormony to nie herbata, czy kawa, czy aspiryna. Organizm przez ten miesiac będzie wracał do normalnej pracy, a potem od następnego znów... Coś mi to nie pasuje.
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.
Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.
Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.
Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Re: Przerwanie stosowania tabletek na miesiąc

Postautor: Andrew » 04 lut 2006, 20:25

agna 24 pisze:nie rob takiej przerwy, nawet jesli nie planujesz. to jest nie zdrowe dla organizmu...

nie jest zdrowe ! BZDURA ! i wyjasnij mi prosze
zrób przerwe ale dwu miesieczną !
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Postautor: Jagienka06 » 04 lut 2006, 20:26

Andrew pisze:Tak ...mozesz to zrobic , to o czym piszesz a potem zaczac od nowa je brac , ale moga wystapic (choć nie muszą ) bóle w czasie miesiaczki którą miec bedziesz w trakcie tej przerwy !



oj fakt, ja po odstawieniu pigolek, mialam strasznie ciezka miesiaczke, dluga i niesamowicie meczaca.... normalnie tragedia, jesli planujesz ferie, to nie polecam odstawiac w tym czasie
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 04 lut 2006, 20:29

agna 24 pisze: jesli planujesz ferie, to nie polecam odstawiac w tym czasie

zgadzam sie ! nie ma pewnosci , ze i u Ciebie takie bóle nie wystapią , moja Myszka po odstawieniu logestu takowe miala ! i to bardzo meczace bóle
WITAMY AGE ! KOPE LAT SłONKO <browar>
Ostatnio zmieniony 04 lut 2006, 20:31 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Postautor: Jagienka06 » 04 lut 2006, 20:30

Imperator pisze:Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie ale wydaje mi się, że nie można ot tak. :/ Hormony to nie herbata, czy kawa, czy aspiryna. Organizm przez ten miesiac będzie wracał do normalnej pracy, a potem od następnego znów... Coś mi to nie pasuje.


wlasnie o to mi chodzi. nie mozna robic takich przerw na miesiac, bo to strasznie rozregulowuje cykl.....
Awatar użytkownika
TFA
Weteran
Weteran
Posty: 3055
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:57
Skąd: litwini wracają
Płeć:

Postautor: TFA » 04 lut 2006, 20:39

Aga pisze:w tym czasie nie przewiduję seksu


Niczego nie mozna przewidziec <aniolek> sorry za ot ale nie moglem sie powstrzymac <diabel>
Ręce me do szabli stworzone, nie do kielni.
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 05 lut 2006, 03:14

ja tez odstawilam na miesiac, bo sie balam ze jestem w ciazy, pozniej wrocilam do tabletek, bylam u ginekologa i specjalnie zapytalam czy taka przerwa nie jest za krotka lub czy to bedzie milalo jakies skutki uboczne - uslyszalam, ze abolutnie, mam zaczac brac tabletki znow od 1 dnia okresu - tak tez zrobilam i wszystko ok :)
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 05 lut 2006, 22:52

Ja bym nie chciała sie znów z dupnym cykle m użerać.
NIe zrobiłabym takiej przerwy bo dla mnie Moj Yasmin to nie tylko środek przeciwko zapłodnieniu.
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 06 lut 2006, 19:33

Aga ja nie widze sensu robienia takiej przerwy. Po co Ci to ? Po co sobie organizm rozregulowac na miesiac.
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Re: Przerwanie stosowania tabletek na miesiąc

Postautor: Jagienka06 » 12 lut 2006, 15:30

mam pytanie....
ok 12.01.06 odstawilam pigolki, 16.01 dostalam krwawienia z odstawienia....

to kiedy teraz powinnam spodziewac sie miesiaczki?
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 12 lut 2006, 17:09

za ok miesiac, musi Ci powrocic normalny cykl, ja dostalam po odstawieniu za jakies 20-23 dni
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Postautor: Jagienka06 » 12 lut 2006, 17:10

Mia pisze:za ok miesiac, musi Ci powrocic normalny cykl, ja dostalam po odstawieniu za jakies 20-23 dni


czyli juz powinnam dostac :>

dzis jest 28 dzien
Ostatnio zmieniony 12 lut 2006, 17:12 przez Jagienka06, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 12 lut 2006, 17:12

a no :> faktycznie, tak popatrzylam na daty teraz, na pewno za pare dni dostaniesz :)
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 14 lut 2006, 01:05

Mia pisze:, na pewno za pare dni dostaniesz :)

nieprawda, żadne na pewno. pierwszy mój cykl po odstawieniu pigułek trwał 48 dni [!], drugi 24, trzeci 34 - niekoniecznie od razu Ci się ureguluje, agna, cierpliwości ;-)
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 14 lut 2006, 10:35

a ja odstawialam 2 razy i 2 razy mialam normalnie - raz 26 a drugi chyba 24 :) takze az sie zdziwilam, ale nie bylo zadnego rozregulowania cyklu
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Postautor: Jagienka06 » 16 lut 2006, 18:11

jescze nie dostałam, zaczynam sie stresowac... ;(

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości