przerwa w przyjmowaniu tabletek

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

Jehanne
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 18
Rejestracja: 29 sie 2013, 15:09
Skąd: skądś tam
Płeć:

przerwa w przyjmowaniu tabletek

Postautor: Jehanne » 17 mar 2015, 23:45

Ostatnio bolała mnie wątroba i źle się czułam i postanowiłam na jakiś czas (np. miesiąc) odstawić tabletki, by zacząć je brać na początku następnego okresu. Można tak? I czy coś mi grozi jeśli współźyłam przed ostatnim okresem?
klea226
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 12
Rejestracja: 27 kwie 2015, 15:33
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: klea226 » 27 kwie 2015, 15:56

Najlepiej zadzwoń do swojego gina i zapytaj.
witaminka
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 26 maja 2015, 00:07
Skąd: Oława
Płeć:

Postautor: witaminka » 26 maja 2015, 00:52

Zaczniesz brać, zaczną działać ale skontaktuj się z lekarzem ze względu nie na antykoncepcję ale wątrobę. Może dobierze Ci inne tabletki. A co do obaw to skoro przed ostatnim okresem, czyli miałaś potem okres, to nie masz czego się bać.
Awatar użytkownika
Orzeszek
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 12 mar 2015, 20:01
Skąd: ze skorupki
Płeć:

Postautor: Orzeszek » 20 cze 2015, 19:03

witaminka pisze:A co do obaw to skoro przed ostatnim okresem, czyli miałaś potem okres, to nie masz czego się bać.

Wiesz, cuda się zdarzają. Pamiętam po sobie, że gdy tylko pojawiały się wątpliwości, nawet bardzo niewielkie, to dla spokoju ducha w ruch szedł test ciążowy. To nie jest przecież wielka cena za to, aby mieć spokojne myśli.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Orzeszek, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości