escapelle a tabletki antykoncepcyjne

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

anna301
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 27 cze 2013, 11:17
Skąd: katowice
Płeć:

escapelle a tabletki antykoncepcyjne

Postautor: anna301 » 27 cze 2013, 11:26

Witam.
Od 3 miesięcy stosuje tabletki antykoncepcyjne Naraya.W trakcie ich stosowania ostatnie 2 miesiące mam bardzo skąpe krwawienia z odstawienia dlatego też w trakcie ostatniej 7 dniowej przerwy zrobiłam ogromną głupotę i kilka godzin po stosunku przyjęłam dodatkowo escapelle aby mieć" pewność" ,że nie zajdę w ciążę.
2 dni po escapelle zaczęłam stosowac planowo nowe opakowanie tabletek antykoncepcyjnych.
Teraz jestem przerażona czy dawka hormonów jaką posiada escapelle nie spowodowała zaburzenia gospodarki hormonalnej i nie doprowadziła do skutku tego,przed czym tak bardzo się broniłam,czyli ciążą.
jeśli ktoś posiada racjonalne informacje na nurtujący mnie temat bardzo prosze o wiadomość.
Testu niemam odwagi absolutnie zrobić bo sama ta mysl mnie przeraża.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Nemezis
Weteran
Weteran
Posty: 928
Rejestracja: 22 maja 2007, 00:40
Skąd: Dziki Wschód
Płeć:

Postautor: Nemezis » 27 cze 2013, 12:09

Szanse na ciążę są tak minimalne, że nie powinnaś trząść portkami.

Ale te szanse jakieś tam są. Skoro bierzesz się za seks, to powinnaś się liczyć z tym, że jego naturalną konsekwencją jest ciąża. Nie rżnij teraz tchórza, tylko kup test i wykonaj go z porannego moczu w dniu kiedy powinnaś mieć planowaną miesiączkę.

Escapelle najprawdopodobniej opóźni Twoją miesiączkę, nawet o około 2/3 tygodnie, więc się nie przejmuj.
Jeżeli znasz swoje ciało i wiesz jaką masz zwyczajowo temperaturę (no i wiesz, jakie czynniki wpływają na jej wahania), to możesz też zmierzyć temperaturę, bo przy ciąży jest podwyższona - czyli 37 stopni, może odrobinkę więcej (tylko odpuść sobie elektroniczne termometry, rtęciowe są najlepsze)
Ostatnio zmieniony 27 cze 2013, 12:11 przez Nemezis, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 28 cze 2013, 10:54

rany julek , dlaczego ciaza wielu tak przeraza <zalamka> a kiedy nie bedzie mogła kobieta zajsc w nią ....wielu rujnuje mezczyzną zycie <diabel>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
jony33
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 16 paź 2014, 19:19
Skąd: faisalabad
Płeć:

Mohsin

Postautor: jony33 » 16 paź 2014, 19:21

Teraz jestem przerażona czy dawka hormonów jaką posiada escapelle nie spowodowała zaburzenia gospodarki hormonalnej i nie doprowadziła do skutku tego,przed czym tak bardzo się broniłam,czyli ciążą.
jeśli ktoś posiada racjonalne informacje na nurtujący mnie temat bardzo prosze o wiadomość.
Mohsin
re-natka2
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2015, 22:28
Skąd: Kalisz
Płeć:

Postautor: re-natka2 » 13 mar 2015, 16:08

póki owa burza hormonalna czyli wysokie stężenie progestagenu (syntetyczny progesteron) szaleje w Twoim organiźmie to nie ma owulacji więc i kłopotu. A jak by nawet doszło do zapłodnienia to na skutek zmian śluzówki komórka jajowa się nie zagnieździ. Ale nie po to by się mądrzyć odkopuję zleżały temat. Chciałam zapytać czy doczekamy tabletek postkoitalnych bez recepty. W styczniu kolejna awantura ciemnogród kontra komisja europejska o EllaOne a rząd nic nie robi mimo nacisków z Brukseli. Jak dziewczyny uważacie ?
Aga88
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 06 cze 2015, 16:15
Skąd: Koszalin
Płeć:

Postautor: Aga88 » 06 cze 2015, 16:43

Dziewczyny! Przemyślcie proszę, czy chcecie serwować swojemu organizmowi takie dawki hormonów? Przecież szkodzicie sobie same!
kamila83K
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 24 lip 2015, 23:37
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: kamila83K » 24 lip 2015, 23:40

to uważasz, że dla młodej dziewczyny... nawet takiej w moim wieku.. nieprzygotowanej na "niespodziankę"w postaci dzidziusia lepiej,żeby jednorazowo nie "niszczyła" swojeog organizmu???
Rosaline
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 16
Rejestracja: 06 wrz 2015, 20:53
Skąd: Wrocław
Płeć:

Postautor: Rosaline » 18 wrz 2015, 02:07

Te rady to już chyba jej się nie przydadzą, bo post jest sprzed dwóch lat :)
Harriettfer
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 19 sty 2017, 12:33
Skąd: Poland
Płeć:

escapelle a tabletki antykoncepcyjne

Postautor: Harriettfer » 20 sty 2017, 15:57

Witam Was dziewczyny OD dwóch lat zażywałam tabletki antykoncepcyjne, jednak teraz postanowiłam z chłopakiem zrezygnować z tego sposobu antykoncepcji, ponieważ miałam przez nie problemy zdrowotne. Czy któraś z Was odstawiła także tabletki? Słyszałam, że po odstawieniu można mieć zawroty głowy i mdłości.
[url=http://adwokat-gdansk24.pl/]radca prawny Gdańsk[/url]
pyza
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 13 sty 2017, 15:52
Skąd: Łódź
Płeć:

Re: escapelle a tabletki antykoncepcyjne

Postautor: pyza » 17 lut 2017, 20:30

Miałam przerwę około pół roku po poprzednich, teraz mam belarę i szczerze mówiąc nie miałam nigdy żadnych objawów z tych co dziewczyny wymieniają, jedynie co to może jakieś plamienie, ogólnie ja chyba dobrze znoszę hormony, może dlatego.
Awatar użytkownika
Justynka
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 17
Rejestracja: 13 lis 2016, 11:14
Skąd: Nowe Miasteczko
Płeć:

Re: escapelle a tabletki antykoncepcyjne

Postautor: Justynka » 17 lut 2017, 21:24

Ja stosuję plasterki EllaOne, też nidy się nie uskarżałam na nie <brawo>
baaa
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 13 kwie 2018, 15:01
Skąd: wro
Płeć:

Re: escapelle a tabletki antykoncepcyjne

Postautor: baaa » 13 kwie 2018, 15:04

halo

nie wiem czy tu ktoś zaglada...
Witam

Opisze moja sytuacje. Jest dosc zawila, ale sama nie wiem co robic. Moze ktos ma podobna sytuacje chcoc watpie.

Biore tabletki antykoncepcyjne jednosladowe Belara od 8 miesiecy.

Nowy blister po okresie przerwy rozpoczalam 30.03 w piatek. Biore o 22.00. We wtorek tj. 2.004 pominelam jedna sztuke na smierc o niej zapomnialam. Zorientowalam sie w srode o 22.00 biorac ta wlasciwa 5ta oraz ta 4ta zalegla. W czwartek ok zazylam tabletke Escapelle poniewaz dnia 1.04 mial miejsce stosunek. Kupilam na wlasna reke

Niestety w niedziele 8.04 mialo miejsce to samo. Wiedzialam, ze nalezy uwazac lub stosowac dodatkowe srodki przez ok tydzien. To byl 5 dzien. We wtorek rano poszlam do ginekologa jednak nie mowilam mu o fakcie, ze na wlasna reke w czwartek popoludniu zazylam Escapelle. Ginekolog wypisal mi Ella one mowiec jednak ze 5 dni przerwy to juz troche i kazal tez odstawic tabletki antykoncepcyjne ze wzgledu, ze to za duza bomba hormonow.(pomijam fakt zazytej takze tej Escapelle pare dni przed Ellaone).

Jestem swiadoma tego, co zrobilam i biorac tyle hormonow.

Moje pytanie. Kiedy i ile dni po braku wzietej 2.04 wieczorem abletki anty moglo nastapic najszybciej o ile wystspilo i o ile mogly te 2 tabletki Dzien Po ja wstrzymac. Glowie sie i troje.
A dziś dostałam plamienia pewnie te horminy, ilość wielka a wręcz ogromna. Bardziej myślę, czy wszystko jest ok, ciąża itd..

__________________

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości