Zamieszanie z tabletkami, indywidualny problem, pomocy

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

SPANIKOWANA
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2011, 17:15
Skąd: Katowice
Płeć:

Zamieszanie z tabletkami, indywidualny problem, pomocy

Postautor: SPANIKOWANA » 10 wrz 2011, 17:27

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :*
Mój problem wygląda następująco: miałam przerwę w przyjmowaniu tabletek antykoncepcyjnych miesiąc, po tym czasie, kiedy dostałam naturalny okres wzięłam pierwszą tabletkę w DRUGIM dniu okresu...w związku z tym współżycie bez dodatkowego środka zabezpieczającego mogłabym rozpocząć po 7 dniach od tej pierwszej tabletki, ALE w trzecim dniu (piątek) przyjmowania tabsów,po przyjęciu o godz 23:30 tabletki, o godz 1.30 musialam skorzystać z WC...no i, że tak powiem miałam baardzo luźny stolec. Następnego dnia przyjęłam tak jakby piątkową tabletkę raz jeszcze tylko, że po ponad 12h odstępu. Następną tabletkę przyjmę dzisiaj o normalnej porze brania (23.30) w zw z tym mam pytanie..: jeśli zapomni się tabletki z pierwszym tyg przyjmowania (uznaję wydalenie tabletki za to samo co zapomnienie) to trzeba przyjąć zapomnianą(zrobiłam to) i kolejną już normalnie, i odczekać 7dni, a co jeśli oprócz tego wszystkiego zaczęłam tabl 2 dnia cyklu?? i tak jakby ten czas kiedy mam używać dod metod zabezp. się na siebie nakłada??? nie wiem czy to zrozumiale napisałam...7 dni z racji przyjęcia tabl w 2gim dniu i 7 dni z racji hmm...zapomnienia(wydalenia) tabl w trzecim dniu czyli mam poczekać ile..??? kiedy będę w pełni bezpieczna???? PROSZĘ o odpowiedź...dziekuje pięknie z góry :*
AJJ
Bywalec
Bywalec
Posty: 52
Rejestracja: 28 gru 2008, 01:15
Skąd: ;)
Płeć:

Postautor: AJJ » 18 wrz 2011, 14:32

Wydaję mi się że należałoby poczekać 7 dni od tej sytuacji z biegunką, ale chyba najlepiej byłoby przeczytać ulotkę albo zapytać ginekologa.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 18 wrz 2011, 22:24

a jakie ty skarbie tabletki bierzesz ...co ? skad mamy to wiedziec ?
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
SPANIKOWANA
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2011, 17:15
Skąd: Katowice
Płeć:

Postautor: SPANIKOWANA » 21 wrz 2011, 00:03

Ulotka niestety nic na ten temat nie mówi...:(
Biorę Logest, od ponad roku, nigdy mi się coć takiego nie przydarzyło, dlatego nie wiem co robić...Jeśli na przykład nie w tym opakowaniu to czy w następnym będę już bezpieczna?
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 22 wrz 2011, 08:16

Jednorazowa wizyta w kibelku nie wpływa w żaden sposób na skuteczność. Niebezpieczna jest ostra biegunka trwająca ponad 24 godziny. Co innego wymioty, które występują do 3 godzin od przyjęcia tabletki. Wtedy trzeba wziąć drugą tabletkę. Można to znaleźć w większości ulotek.
axxao
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2011, 17:15
Skąd: podkarpacie
Płeć:

Rigevidon

Postautor: axxao » 14 gru 2011, 17:20

witam,
Zaczełam brać te tabletki, jestem po pierwszym opakowaniu. Mój problem polega na tym, że Pani ginekolog nie powiedziała mi że trzeba robić przerwy kiedy ma sie okres. Więc brałam je cały czas, w związku z tym okres wydłużył mi sie okropnie. Nie wiem co teraz robić, odstawić tbletki czy brać je dalej, jeśli tak to na jakiej zasadzie?
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 14 gru 2011, 17:51

Przeciez jak nie zrobisz przerwy to nie bedzie okresu.
A poza tym przerwe sie robi 7 dni i sie znow bierze. To jest przrewa na 7 dni, a nie przerwa na okres. Czyli czy byl, czy nie, nie wazne jak dlugi to bierzesz po 7 dniach dalej.
A tak w ogole to nie okres tylko plamienie podobne do okresu.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 17:53 przez Maverick, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 14 gru 2011, 18:01

<hahaha> dlaczego ludzie nie czytają ulotek ??????? <zalamka>
Pani ginekolog nie bedzie mówic o rzeczach oczywistych , ale ja sie na pewno myle .
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 14 gru 2011, 21:00

Awatar użytkownika
Olivia
Weteran
Weteran
Posty: 3858
Rejestracja: 17 wrz 2004, 23:03
Skąd: Z kontenera
Płeć:

Postautor: Olivia » 20 gru 2011, 19:57

Andrew pisze:<hahaha> dlaczego ludzie nie czytają ulotek ?? ????? <zalamka>

Ja znam dziewczynę, która w myśl zasady, że tabletki antykoncepcyjne zaczyna się brać pierwszego dnia okresu, dokładnie tak brała każde opakowanie - zaczęła od pierwszego dnia okresu, potem skończyła opakowanie, "okres" się pojawiał i zaczynała kolejne opakowanie w pierwszym dniu krwawienia.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 19:57 przez Olivia, łącznie zmieniany 1 raz.
"Miarkuj złość.
Po gniewu cienkim lodzie nie kręć się
Bo on za chwilę może trzasnąć"

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości