Odstawienie tabletek-wydzielina z pochwy

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

Justi26
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 31 mar 2011, 20:18
Skąd: Lubelskie
Płeć:

Odstawienie tabletek-wydzielina z pochwy

Postautor: Justi26 » 31 mar 2011, 20:31

Witam.Jestem tu nowa:) Mam pytanko.10 marca wzięłam ostatnią tabletkę yasminelle(tabletki brałam przez 2 lata)14 marca dostałam @ Odstawiłam je bo chcemy z mężem postarać się o dziecko.W związku z tym:czy po odstawieniu tabsów jest jakaś wydzielina z pochwy?(mam na myśli tydzień,dwa po odstawieniu).Jak liczyć swój cykl po odstawieniu?pierwszego dnia miesiączki?Pytam o tą wydzielinę bo wszystko inne wraca do normy z przed brania tzn.włosy wypadają mi garściami,pogorszyła mi się cera,piersi zmalały,wzrosło libido,tylko brak objawów w pochwie.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 06:00 przez Justi26, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
mrt
Weteran
Weteran
Posty: 3354
Rejestracja: 31 lip 2004, 22:44
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: mrt » 10 cze 2011, 11:54

Po tabletkach wydzielina może być albo nie. Bo generalnie tabletki wszystko potrafią do góry nogami wywrócić.
A cykl się liczy normalnie - od 1. dnia miesiączki.

Że też nikt nie odpisał do tej pory...

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości