Yasminelle

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 22 wrz 2009, 12:40

oleczka89, napisz bardziej szczegółowo. Plamienie może występować, ale nie nie wiadomo ile.
oleczka89
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 31 sie 2009, 11:19
Skąd: Ślask
Płeć:

Postautor: oleczka89 » 24 wrz 2009, 12:38

Nie sa to jakies obfite plamy, ale pare razy wystepuja, nasilaja sie po stosunku...a to moje pierwsze opakowenie
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 24 wrz 2009, 13:10

Jak pierwsze to tak może być. Jak do końca drugiego, trzeciego nie ustąpi to można by się było martwić.

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości