[Warszawa] kilka pubów dla niewybrednych

Dział, w którym można polecić ciekawe miejsce ze swojego (lub innego) miasta, restauracje, puby, kawiarnie, hotele, jakiś fajny zakątek - cokolwiek, co może się komuś przydać.
Także wszelkie inne rzeczy interesujące na tyle, że z czystym sumieniem polecić je można.

Moderatorzy: modTeam, ksiezycowka

Awatar użytkownika
ptaszek
Weteran
Weteran
Posty: 1205
Rejestracja: 15 sie 2004, 18:44
Skąd: War-saw
Płeć:

[Warszawa] kilka pubów dla niewybrednych

Postautor: ptaszek » 11 kwie 2005, 19:22

Dwa Koła - pub motocyklowy, muzyka: rock, punk-rock, metal; umieszczony na zadupiu (za Dw. Zachodnim, ul. Tunelowa); wygląda niepozornie, ale w środku ma swój klimat :) na ścianach, pod sufitem pozawieszane dwókołowe pojazdy, tudzież ich części... oczywiście nie trzeba dodawać, że najczęstszymi bywalcami są miłośnicy motocykli (którzy lubia tam sobie wesela urządzać); od czasu do czasu grane są koncerciki i organizowane imprezy tematyczne; na golonkę można sobie poczekać 50 min :| A w toalecie jest lodowato, brrrr

Ochotka - jak sama nazwa wskazuje bar znajduje się na Ochocie, przy pl. Narutowicza; mały i ciasny, ale jaki klimat :D Na górze zwykle się ogląda mecze, natomiast na dole - w piwnicy można samemu ustawić stację radiową i robić prawie wszystko (ostatnio poszło dużo szklanek - szef się zdenerwował)... W pomieszczeniu panuje wilgoć, tapeta w brzózkę się odkleja (prawdopodobnie jest tam grzyb), również jest telewizor (ale chyba niesprawny), od czasu do czasu można spotkać karalucha :) Brzmi ochydnie, prawda? Ale mimo wszystko już z samego stanu tej piwnicy można się pośmiać i jakoś zawsze miło tam spędzałam czas ze znajomymi... Podają m.in. Belfasta

Karczma - przy pl. Zawiszy, obok kompleksu hotelów (Campanile, itd.). Ma wielkość budki z warzywami i to nas zaintrygowało :) najczęściej spotykają się tam żulki, ale pani Jadzia nad wszystkim ma kontrolę :D Wszystkich urzeka niedźwiedzia skóra na ścianie (która wygląda jak wykrojony kawałek brązowego futra, sztucznego w dodatku :) - i pewnie nim jest). Poza tym te witraże w oknach :596: .... solniczka (czyli słoik z podziurawioną zakrętką)... Ogólnie gdy tam byłam odczułam klimat jak z "Misia" :)
Z głośników płyną dźwięki muzyki lat '60, '70, '80 (jednym słowem radio Pogoda)

To, co na pewno łączy te puby to po prostu swojski klimat. Żadnego burżujstwa ani eksluzywności.
"Jeśli traktujesz życie ze śmiertelną powagą, nie licz na wzajemność" [A. Mleczko]
Awatar użytkownika
Olivia
Weteran
Weteran
Posty: 3858
Rejestracja: 17 wrz 2004, 23:03
Skąd: Z kontenera
Płeć:

Postautor: Olivia » 11 kwie 2005, 19:27

Same Fusy... Pyszna herbata, gibanica i ta muzyka... Chciałabym się kochać przy takiej ;)
"Miarkuj złość.
Po gniewu cienkim lodzie nie kręć się
Bo on za chwilę może trzasnąć"
Awatar użytkownika
ptaszek
Weteran
Weteran
Posty: 1205
Rejestracja: 15 sie 2004, 18:44
Skąd: War-saw
Płeć:

Postautor: ptaszek » 12 kwie 2005, 10:02

Zapomniałam dodać:

TAWERNA - przy skrzyżowaniu Grzybowskiej i Towarowej, prawie na przeciwko Muzeum Powstania Warszawskiego. Najczęściej grywane są tam szanty (oczywiście na żywo) i ogólnie przyjemnie się popija piwko w akompaniamencie tej muzyki. Czasem jednak można trafić na zespół grający po prostu polskie przeboje typu "Baśka".
"Jeśli traktujesz życie ze śmiertelną powagą, nie licz na wzajemność" [A. Mleczko]
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Re: [Warszawa] kilka pubów dla niewybrednych

Postautor: foxy_lady » 13 kwie 2005, 11:14

ptaszek pisze:Ochotka - jak sama nazwa wskazuje bar znajduje się na Ochocie, przy pl. Narutowicza; mały i ciasny, ale jaki klimat :D Na górze zwykle się ogląda mecze, natomiast na dole - w piwnicy można samemu ustawić stację radiową i robić prawie wszystko (ostatnio poszło dużo szklanek - szef się zdenerwował)... W pomieszczeniu panuje wilgoć, tapeta w brzózkę się odkleja (prawdopodobnie jest tam grzyb), również jest telewizor (ale chyba niesprawny), od czasu do czasu można spotkać karalucha :) Brzmi ochydnie, prawda? Ale mimo wszystko już z samego stanu tej piwnicy można się pośmiać i jakoś zawsze miło tam spędzałam czas ze znajomymi... Podają m.in. Belfasta

ten belfast i mecze przyciagna mojego mena i kumpli :)
zwiedzimy i wystawimy ocene.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 21 lip 2005, 23:06

Nie lubie stolicy :) bardzo nie lubie ludzi ze stolicy lubie tylko kibicow Legiuni :) i klimat z lazienkowskiej a reszte - nie nawidze tych ulic i smrodu, spalin itd... bleh ciasno i lipnie :) 2 fajne male "domki" pubiki otwarte od samego rana do wieczora (chyba do 22 i 23 niestety) znajduja sie zaraz obok FSO na zeraniu tzn wlasciwie blizej stazyniaka niz dalej :D kurde nie wiem jak to sie nazywa do pragi chyba sie nie zalicza a moze jeszcze tak ;] tam jest petla autobusowa, bylem tam 3 razy i zawsze bylo fajnie, fakt, polowa to zule ale bylem z ludzmi ktorzy wszystkich znaja z okolicy :) a moze to ten klimat :D
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "

hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
mrt
Weteran
Weteran
Posty: 3354
Rejestracja: 31 lip 2004, 22:44
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: mrt » 22 lip 2005, 11:59

Zdecydowanie muszę wpisać "Gniazdo Piratów".
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 22 lip 2005, 12:30

Oj zdecydowanie tak :)
Ale to następnym razem :)
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
ptaszek
Weteran
Weteran
Posty: 1205
Rejestracja: 15 sie 2004, 18:44
Skąd: War-saw
Płeć:

Postautor: ptaszek » 25 lip 2005, 10:39

"Gniazdo piratów"... coś za często słyszę tą nazwę. Może w końcu trzeba się przejść...
"Jeśli traktujesz życie ze śmiertelną powagą, nie licz na wzajemność" [A. Mleczko]
Awatar użytkownika
foxy_lady
Weteran
Weteran
Posty: 1417
Rejestracja: 04 lut 2004, 17:01
Skąd: WaWa
Płeć:

Postautor: foxy_lady » 25 lip 2005, 14:02

"Gniazdo piratów"... coś za często słyszę tą nazwę. Może w końcu trzeba się przejść...


to tak jak ja, tylko to cholera daleko ode mnie
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you

Awatar użytkownika
sarah
Weteran
Weteran
Posty: 832
Rejestracja: 11 sty 2004, 20:44
Skąd: W-w/W-wa
Płeć:

Postautor: sarah » 25 lip 2005, 16:14

To jeszcze sie pochwalcie gdzie to jest.
Bede w Warszawie to odwiedze :)
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 25 lip 2005, 19:40

Na Okólnej (?), przy pks marymont. Tylko ciężko trafić :/

Ja mam tam 10 minut pieszo, ale jeszcze nigdy tam jakos nie trafiłam.
Awatar użytkownika
sarah
Weteran
Weteran
Posty: 832
Rejestracja: 11 sty 2004, 20:44
Skąd: W-w/W-wa
Płeć:

Postautor: sarah » 25 lip 2005, 20:50

łojezu co tak daleko? U nas to wiekszosc (zwlaszcza tych wartych odwiedznia) pubow jest w centum.
Cos w Warszawie lipa sadzac po tym topicu... :/
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 25 lip 2005, 20:52

sarah pisze:U nas to wiekszosc (zwlaszcza tych wartych odwiedznia) pubow jest w centum.

No rrraczej :) Nie spodziewaj sie, ze gdziekolwiek w Polsce znajdziesz lepsze pod tym wzgledem miasto niz Wroclaw <aniolek2>
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 25 lip 2005, 21:37

A na żoliborz (a właściwie to już bielany bowiem trasa Ak dzieli te dzielnice) tak daleko od centrum niby jest?10 minut tramwajem.

Choć przynaje, że Warszawa nie ma się czym pochwalić pod względem pubów. A przynajmniej nie takich, które by mi leżaly.
Awatar użytkownika
sarah
Weteran
Weteran
Posty: 832
Rejestracja: 11 sty 2004, 20:44
Skąd: W-w/W-wa
Płeć:

Postautor: sarah » 25 lip 2005, 21:40

Charlie normalnie nie chce mi sie wierzyc. Ciagle zachwalasz to miasto. Sluszenie zreszta bo jest zarabiste pod niemal kazdym wzgledem. Ale Krakowiaka co zachwyca sie Wroclawiem jeszcze nie spotkalam :) Jakis sentyment masz?

charlie81 pisze:No rrraczej Nie spodziewaj sie, ze gdziekolwiek w Polsce znajdziesz lepsze pod tym wzgledem miasto niz Wroclaw

To co ja bede w tej Warszawie przez 5 lat robila?

Apel do Warszawiakow. Wypisywac mi tu jakies fajne puby. Musze od czegos zaczac poznawac to miasto. Ostatnio jak chodzilam to ciezko bylo cos fajnego znalezc niebanalnego i jeszcze z piwem w znosnej cenie. Podejrzewam ze co fajniejsze sa gdzies pochowane pod ziemia tak jak u nas i bez mapy sie tam nie trafi. Wiec gadac mi tu!
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 25 lip 2005, 22:00

sarah pisze:Wiec gadac mi tu!

Tylko żeby było o czym....
Ja rzadko się snuję po pubach stosunkowo. Bo wszystkie mi leżą średnio, a jak już to moja kieszeń cierpi.
Jedyne, które kiedyś lubiłam to:
Pub 7 na Koszykowej, Szwalnia Pub na Nowym Świecie, "Wędkarz" (nie mam pojęcia jaka jest dokładna nazwa ale tak się mówiło na to miejsce) na pl. Konstytucji, tawerna Clipper na Olbrachta (cięzko tam trafić), taki pub na Jana Pawła (nie pamiętam nazwy chyba coś z jazzem)
Było jeszcze coś,ale mi uciekło. Jak sobie przypomnę to dam znac ewentualnie :]

No i bywałam jeszcze w okresie wakacyjnym w Warce na pks marymont, i "pod parasolami" nad Wisłą, których już zresztą nie ma.
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 25 lip 2005, 22:18

sarah pisze:Charlie normalnie nie chce mi sie wierzyc. Ciagle zachwalasz to miasto. Sluszenie zreszta bo jest zarabiste pod niemal kazdym wzgledem. Ale Krakowiaka co zachwyca sie Wroclawiem jeszcze nie spotkalam :) Jakis sentyment masz?

Sentyment? Mam tam znajoma... Ale to nie to :P Po prostu jestem oczarowany <aniolek2> Po prostu... No nie mam slow :D
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 26 lip 2005, 08:53

Knajp to jest od cholery w Centrum i z różną muzyczką. Ale czasami dobre są tez dalej od Centrum. Gniazdko jest super jak ktoś lubi szanty, bo tylko to na żywo tam grają.
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 27 lip 2005, 02:14

Dziś zmierzałam z koleżanką na przystaneczek i gadałyśmy właśnie o Gnieździe. Że gdzies tu powinno byc, ale to chyba jakiś dziwny zbieg żeśmy nigdy tego miejsca nie zauważyły.
No i prawie zaryłam w jakąś łódkę na środku chodnika sie sypiącą (zagadana byłam) i szok. Napis na niej "gniazdo piratów", patrze w prawo - drzwi z czachą i tymże samym napisem.

I wiecie co?Ja się wcale nie dziwie, ze ja nigdy na to nie zwróciłam uwagi chociaż w tamte okolice zeszłam już ze sto razy.

To jest niepozorne. Gdyby nie znaki to ja bym pomyśliła, ze to garaż jest. Bo to tak z zewnątrz wygląda!
Więc uwaga Ci którzy tam chcą pójśc pierwszy raz!Nie szukac wzrokiem pubu, ale garażu!
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 27 lip 2005, 08:35

Bo tak to wygląda z zewnątz :)
Jak sklep GS-u na zabitej deskami wsi :)
Za to w środku jest odpieprzone i ma klimat :)
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 27 lip 2005, 14:08

Ale to jest malutkie i niziutkie.
Jak tam sie ludzie mieszczą? <boje_sie>

A jak jest w środku to moze się niedługo przekonam :)
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 27 lip 2005, 14:19

moon pisze:To jest niepozorne. Gdyby nie znaki to ja bym pomyśliła, ze to garaż jest. Bo to tak z zewnątrz wygląda!
Więc uwaga Ci którzy tam chcą pójśc pierwszy raz!Nie szukac wzrokiem pubu, ale garażu!

Bo by sie pewnie z laniem browarow nie wyrabiali... W Starym Porcie podczas weekendowych koncertow frekwencja w kolejce siega 20 osob, a kazdy bierze zazwyczaj ile uniesie :)
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 27 lip 2005, 14:29

Ale Stary Port przy Gnieździe to jak dla mnie jest 2 razy większy.
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 27 lip 2005, 14:32

W środku jest dość przestronnie, tam jest druga sala i taka podsalka. Swoja drogą ludzi tam tłum jest ale było nawet gdzie dupką na "parkiecie" poruszać.
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 27 lip 2005, 14:34

moon pisze:Ale Stary Port przy Gnieździe to jak dla mnie jest 2 razy większy.

:o Widzialem Gniazdo na zdjeciach i wyglada na ooolbrzymie... :?
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
fish
Weteran
Weteran
Posty: 2054
Rejestracja: 14 kwie 2004, 11:47
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: fish » 27 lip 2005, 14:43

Bo w śroku na prawdę jest spore. Niskie ale dość rozległe. Niskie pewnie z tego powodu, że wszędzie wiszą sieci, łódki, wszystko w drewnie. I ten klimat :)
"Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Ale jak nie chcesz, wcale nie musisz im wierzyć." - Forrest Gump
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 27 lip 2005, 14:47

Może i tak, ale z zewnątrz maleńkie.
Teraz wlazłam na ich stronę i zobaczyłam układ Gniazda. No i to nie moze być małe.
Awatar użytkownika
WaldiK
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 21
Rejestracja: 29 sie 2005, 20:34
Skąd: Ziechenau
Płeć:

Postautor: WaldiK » 30 sie 2005, 18:38

A mnie ostatnio spodobal sie pub SheSha czy jakos tak, arabskie klimaty, faja wodna z wódka.
...Panowanie nad sobą to najwyższa władza...
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 30 sie 2005, 22:51

A gdzie to?
Awatar użytkownika
TFA
Weteran
Weteran
Posty: 3055
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:57
Skąd: litwini wracają
Płeć:

Postautor: TFA » 02 wrz 2005, 20:38

na nowym swiecie pewnie.

Wróć do „Warte polecenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości