Jest mi strasznie smutno, przykro, jesem zła, czuję sie winna i w ogóle mam bardzo mieszane uczucia. No i nie wiem już co robić
Jestem z chłopakiem rok. Nie widujemy się zbyt często, jakieś dwa razy w tygodniu. On pracuje cały tydzień, w weekendy często też. Ja studiuję dziennie a popołudniami też pracuję. Trudno jest nam mieć wolne w tym samym czasie. I wiem, ze to nie jest niczyją winą.
Ja ogólnie czuję się ostatnio kiepsko psychicznie. Nie zaciekawa sytuacja w domu, problemy towarzyskie na uczelni, w pracy też nie wszysto gra - to wszystko mnie frustruje strasznie. Nie za bardzo mam czas zeby spotkać się z najlepszą kumpelą. I jakoś tak jest że oczekuję ciepła, wsparcia, zainteresowania i zrozumienia od Niego. Wydaję mi się, ze to narmalne.
On bardzo duzo pracuje, a po pracy też ma dużo obowiązków. Mieszka sam więc wszystko musi sam załatwiać. Staram się rozumieć, ze jest zajęty, że są ważniejsze rzeczy a ja przecież nie ucieknę. Wmawiam sobie, ze te kłopoty moje sie skonczą, ze ten brak czasu jest tylko przejściowy i ciągle czekam żeby to wszystko wróciło do normalności. Coraz częsciej jesdnak dociera do mnie, ze to jest właśnie normalnosć i ze tak właśnie wygląda życie. Może to pesymistyczne. wszystko jedno czy jest to stan przejściowy czy tak już będzie zawsze - nie zmienia to faktu, że Go potrzebuję.
Jest nam razem dobrze. Czasami gdy wyjeżdżamy na weekend jesteśmy ze sobą (chociaż w grupie ludzi) caly czas przez dwa dni. A potem jest tak, ze nie widzimy sie w ogóle przez kolejne trzy. To mnie bardzo męczy. Nie lubię extremów. Wolę równowagę.