mam problem, z którym nie radzę sobie

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
cirilus
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 29
Rejestracja: 01 wrz 2007, 20:52
Skąd: aus Oppeln
Płeć:

mam problem, z którym nie radzę sobie

Postautor: cirilus » 01 wrz 2007, 21:05

witam wszystkich :)

jestem nowym forumowiczem, od pewnego czasu zaglądam na strony tego serwisu i muszę powiedzieć, że jestem pod dużym wrażeniem - nie znalazłem wczesniej żadnego innego portalu, który byłby poświęcony tego typu sprawom; a teraz krótko o moim problemie

cała sprawa polega na tym, że jestem kompletnie "zielony" jeśli chodzi o relacje pomiędzy dziewczynami a chłopakami; w ogóle nie byłem jeszcze z dziewczyną :( zaczynam poważnie wątpić, czy założę kiedykolwiek rodzinę... zaobserwowałem jedną rzecz, która mnie ciekawi i jednocześnie smuci - duża część dziewcząt nie zwraca uwagi na chłopaków, którzy nie prowadzą rozrywkowego trybu życia; mam kilku "znajomych", którzy pomimo tego, że są z dziewczynami, po każdej imprezie mogą pochwalić się tym, że - i tu przepraszam za wyrażenie - "zaliczyli panienkę/panienki"; nie traktują swoich partnerek dobrze, bo jak można uznać za dobre traktowanie zdrady i oszukiwanie; one o tym wiedzą, ale pomimo tego dalej pozwalają tak siebie traktować;