Znaleziono 1138 wyników

autor: Sasetka
15 wrz 2006, 12:32
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Brak bliskości fizycznej = Katastrofa ?
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 5228
Płeć:

Remote_control nie wiem czy obchodzi Cie babski punkt widzenia, ale jesli moje doswiadczenia sie przydadza to chetnie Ci pomoge ;) . Bo to jest tak jakbym czytala o moim eks. Nie wiem czy ten post cos Ci wniesie i rozjasni, ale napisze Ci bo sama to przeszlam. Zaczelam sie spotykac z moim chlopakiem...
autor: Sasetka
14 wrz 2006, 12:35
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Śmieszne!!
Odpowiedzi: 2910
Odsłony: 525443
Płeć:

Dziecko idzie z mamą przez miasto. Nagle na wystawie widzi pięknego, puchatego misia. Mamo, kup mi misia - kwiczy. Matka patrzy na cenę (50 zł) i odciąga dziecko od wystawy. Idą dalej, a tu na innej wystawie jeszcze piękniejszy, wielki, pluszowy misio. Dziecko w krzyk: - Mamo! Ja chce misia! Mama po...
autor: Sasetka
12 wrz 2006, 13:18
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Spotkanie w Rybniku
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 8890
Płeć:

ja bede na pewno :)
autor: Sasetka
11 wrz 2006, 17:41
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Muzyka lata 80' 90'
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 5955
Płeć:

jagunia pisze:zgłoś temat do zablokowania a dla mnie zamów kilka warnów.

a nie lepiej ignorowac? :>
dla mnie z tych lat to Queen, Queen, Queen i nic innego wiec za bardzo Jagunia Ci nie pomoge :P ale jak cos to sluze cala dyskografia ;)
autor: Sasetka
11 wrz 2006, 15:48
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Śmieszne!!
Odpowiedzi: 2910
Odsłony: 525443
Płeć:

autor: Sasetka
08 wrz 2006, 23:48
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Potrzebuję pomocy
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3303
Płeć:

no najlepiej zadzwonic na ten numer i czekac az jakis przechodzacy czlowiek odbierze ;)
autor: Sasetka
08 wrz 2006, 23:46
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

tarantula pisze:"oceniaj mnie, niech jad strumieniami leje sie..."

"nie oceniaj mnie, ani dobrze ani zle, po prostu badz, po prostu badz i patrz" ;)
autor: Sasetka
07 wrz 2006, 23:16
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Czego słuchacie w tej chwili? Dosłownie... :P
Odpowiedzi: 4906
Odsłony: 661478
Płeć:

Stachursky Z kazdym Twym oddechem jest piekne! a mi leci wlasnie Nightwish -The Kinslayer
autor: Sasetka
07 wrz 2006, 23:02
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Spotkanie w Rybniku
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 8890
Płeć:

no ja na pewno :)
autor: Sasetka
07 wrz 2006, 12:19
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Nowa gwiazda polskiej estrady
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 9123
Płeć:

autor: Sasetka
07 wrz 2006, 12:18
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

<aniolek> a cos ty taki wkurzony? :>
autor: Sasetka
07 wrz 2006, 12:07
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

kazdy ma w sobie jakis potencjal. jeszcze nigdy nie widzialam osoby, w ktorej nic by mi sie nie spodobalo.
autor: Sasetka
07 wrz 2006, 11:58
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

Dzindzer pisze:- ci którzy staraja sie dostrzec w kazdym cos ładnego i to pochwalić
i to jest moim zdaniem najbardziej ok. bo nie ma ludzi brzydkich, sa tylko zaniedbani, ale i w nich jest ukryte piekno ktore czasem wystarczy po prostu podkreslic :)
autor: Sasetka
07 wrz 2006, 11:40
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

tez zauwazylam ze ludzie komentujacy w tym temacie dziela sie na kilka grup : -ludzi, ktorzy slodza tym, ktorzy sa dla nich mili, sympatyczni, mozliwe ze znaja sie w realu -ludzi, ktorzy lecza wlasne kompleksy piszac innym ze sa do dooopy -ludzi, ktorzy odgryzaja sie np jesli ktos komus napisal ze j...
autor: Sasetka
06 wrz 2006, 23:11
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Dojrzała miłość
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4310
Płeć:

dojrzala milosc? Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; 5 nie dopuszcza się bezwstydu, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; 6 nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą. 7 Wszystko znosi, wszys...
autor: Sasetka
02 wrz 2006, 18:11
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: image puzzle
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 12331
Płeć:

a o co chodzi w poziomie 6? ma byc taki krzyzyk czy mi nie wyswietla obrazka?
autor: Sasetka
01 wrz 2006, 21:38
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: image puzzle
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 12331
Płeć:

no ale nie rozumiem skad na tym trzecim gdzie nic nie ma mam znalezc jakis napis
autor: Sasetka
01 wrz 2006, 21:33
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: image puzzle
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 12331
Płeć:

eee moze ja jestem glupia ale CZY MOZE MI KTOS WYTLUMACZYC O CO W TYM CHODZI? :|
autor: Sasetka
29 sie 2006, 15:55
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: indywidualny tok nauczania
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3502
Płeć:

miś, glownie jakbys mogl sie dowiedziec jak to sie zalatwia i jak dlugo to trwa i czy w ciagu jednego roku mozna zaliczyc dwa?
autor: Sasetka
29 sie 2006, 13:28
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: indywidualny tok nauczania
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3502
Płeć:

indywidualny tok nauczania

nie wiedzialam gdzie dac taki temat, ale dotyczy on problemow zdrowotnych dlatego pisze tutaj. od wrzesnia prawdopodobnie przez jeden semestr albo rok bede miec zastosowany indywidualny tok nauczania. czy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc na czym to polega? albo zna kogos kto mial cos takiego? i ja...
autor: Sasetka
29 sie 2006, 13:17
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

szczerze to myslalam ze ona jest zdecydowanie ladniejsza :|
autor: Sasetka
26 sie 2006, 12:22
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

Ted, 2 zdjecie rzadzi <hahaha>
autor: Sasetka
25 sie 2006, 17:48
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: mam problema
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 6486
Płeć:

ja dostalam kiedys sliczny wierszyk na dobranoc i chyba wymyslony przez pewnego pana bo nigdzie nie bylo nawet podobnego w necie :) : "dobranoc juz pozno i gwiazdki na niebie, dobranoc dobranoc tak smutno bez ciebie :( i kotek sie smuci, jest ciemno i zimno bo nie ma Cie tutaj!- tak byc nie pow...
autor: Sasetka
17 sie 2006, 12:12
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

runcia ja chce zdjecie w calosci :D
autor: Sasetka
16 sie 2006, 20:54
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

autor: Sasetka
15 sie 2006, 20:22
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

autor: Sasetka
15 sie 2006, 20:06
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:

Jawka pisze:jakoś na inncyh fotkach wygladałaś zupełnie inaczej

podobno na kazdym zdjeciu wygladam inaczej ;) najlepiej ocenic w realu
autor: Sasetka
15 sie 2006, 19:09
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: opisz osobę powyżej
Odpowiedzi: 2753
Odsłony: 277189
Płeć:

moon, taki skarb tego forum.
autor: Sasetka
15 sie 2006, 18:24
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Pokaż swoją twarz
Odpowiedzi: 10374
Odsłony: 1249417
Płeć:


Wyszukiwanie zaawansowane