Znaleziono 344 wyniki

autor: neo7
14 lis 2008, 21:03
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: odnowienie kontaktu - co o tym sadza dziewczyny ?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3835
Płeć:

Darek pisze:PS
oczywiscie nawet nie wiem - moze panna ma chlopa i juz po ptokach no ale ja zamierzam sprobowac sie z nia umowic to sie dowiem.

To że ma chłopaka to przecież niczemu nie szkodzi, hehe.
autor: neo7
14 lis 2008, 20:06
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: od strony kochanki
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5006
Płeć:

insolventangel pisze:Czy on cos do mnie czuje i naprawde sie boi czy jestem jego zabawka?? Prosze bo ja sama zadreczam sie pytaniami.

Jesteś jego zabawką.

Pozdrawiam
autor: neo7
14 lis 2008, 19:56
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Brak dziewczyny, problemy w kontaktach z płcia przeciwną
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 11554
Płeć:

A moze to kwestia oczekiwań? Bo jeśli oczekuje się wzbudzić zainteresowanie u danej grupy, nalezy spełniać określone warunki. Inne są dla grupy zwanej blachary, inne dla studentek. a inne u kaszalotów Pozdro [ Dodano : 2008-11-14, 19:59 ] a co ja poradzę na to że każda mówi, żem szkaradny? nie, no ...
autor: neo7
13 lis 2008, 20:29
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Brak dziewczyny, problemy w kontaktach z płcia przeciwną
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 11554
Płeć:

Hmm nie sądze, nie jestem dobrym obserwatorem, a tym bardziej nie potrafie odczytać uczuć innych ludzi, więc nawet gdyby świata poza mna nie widziała to ja bym najprawdopodbniej tego nie zauwazył. Jeżeli dziewczyna jest zainteresowana to potrafi dać znać. Jeżeli jej naprawdę zależy. Generalnie najw...
autor: neo7
13 lis 2008, 20:02
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Brak dziewczyny, problemy w kontaktach z płcia przeciwną
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 11554
Płeć:

Na zajęciach podoba mi się jedna dziewczyna, już 3 razy sobie mówiłem że tym razem po zajęciach zaproszę ja na kawę, ale nic. Nie potrafie powiedzieć czy jej się podobam. Gdybys sie jej podobal to bys wiedzial Powiem szczerze w kontakcie z kobietami odpycha mnie świadomość tego że one w ogóle nie b...
autor: neo7
08 lis 2008, 20:15
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Jak sobie pomóc ?
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 5399
Płeć:

Ale jak tak dalej pójdzie i nie będzie u mnie poprawy chyba powiem NIE zaprzeczając sobie i przy tym uspokoje myśli. Pytanie tylko czy po tym jak ją zostawisz nie będziesz się czuł jeszcze bardziej. hu...owo. Czy to uspokoi myśli? W sumie skoro zostawiła tego gościa dla ciebie, bo wybrała ciebie wi...
autor: neo7
08 lis 2008, 13:58
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Jak sobie pomóc ?
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 5399
Płeć:

Mona pisze:To nie ma znaczenia dla Was

To zawsze ma znaczenie.
Mona pisze:Wiesz ogólnie, to co wyżej, jest dziecinne, nie uważasz?


To nie jest dziecinne.
Zawsze będzie Cie to męczyło.

Zostaw ją.
autor: neo7
04 lis 2008, 23:07
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Prostytucja
Odpowiedzi: 887
Odsłony: 111648
Płeć:

- dziewczyna nie pozwoliła mi zapalić swiatła - zamiast pogadać chociaż z 5 min( bo wszystkie trzy wiedziały, że jesteśmy tam pierwszy raz bo to było widać i sami o tym powiedzieliśmy) żebym się trochę uspokoił to ona raz dwa zrzuciła z siebie wszystkie ciuchy i się zapytała "rozbierasz się cz...
autor: neo7
04 lip 2008, 14:20
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

Stormy pisze:ja mam ubaw

ja też miałem ubaw, ale zaczęło mnie to męczyć, więc odpuściłem sobie pisanie w tym temacie
Stormy pisze:ja sama jestem typem negujacym wszystko,

ja nie neguję wszystkiego, raczej staram się widziec więcej, lepiej rozumieć świat i ludzi
autor: neo7
04 lip 2008, 14:16
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Najgorsze błędy przy zdobywaniu kobiet.
Odpowiedzi: 137
Odsłony: 119455
Płeć:

neo7 napisał/a: Moim zdaniem chemia to jest to coś, co jest zanim zacznie się rozmawiać. moim zdaniem pojawia se podzas rozmowy - do wygladu dochodza gesty, mimika, reakcje drugiej osoby, glos i najwazniejsze - to co mowi. wtedy rodzi sie chemia - jak wszystko ze soba wspolgra chemia się nie rodzi ...
autor: neo7
04 lip 2008, 14:12
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

gość ma niezłą zlewkę pisząc ten temat, nie widzicie tego?

Stormy pisze:Ps: moze by temat tak na smietnik wykopac? jest chyba gorszy od wiekszosci co tam sie juz znajduja


ten temat jest czystą prowokacją i ktoś ma niezły ubaw.
autor: neo7
04 lip 2008, 13:43
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

Stormy pisze:eng, wkurza mnie jak ktos zaklada temat i nie czyta co mu ludzie pisza - olewatorstwo mnie drazni. toz to chyba nie dziwne:P


gość jedzie na prowokację, przygotował se tekst i im dłużej prowokacja trwa tym lepiej, dlatego zlewa co inni piszą
autor: neo7
04 lip 2008, 13:22
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

To było to, czego nie umiem, teraz wady: 1. Egoizm 2. Obojętność na bardzo wiele rzeczy 3. Brak własnego zdania w 60% zagadnień 4. Niechęć do nowości (poza paroma wyjątkami) 5. Brak jakichkolwiek zainteresowań, pasji, hobby 6. Chwilami niezrozumiałe poczucie humoru (tzn. kpiny ze wszystkiego i wszy...
autor: neo7
04 lip 2008, 13:15
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Najgorsze błędy przy zdobywaniu kobiet.
Odpowiedzi: 137
Odsłony: 119455
Płeć:

neo7 napisał/a: Krótko mówiąc, te wszystkie sposoby na zdobywanie kobiet w tym temacie są funta kłaków nie warte. Ponieważ OBU STRONOM MUSI ZALEŻEĆ. A skoro nie ma chemii to choćbyś się ......... to i tak długo nie pociągniesz. Zawsze myślałem, że sposoby na zdobywanie kobiet mają na celu zainicjow...
autor: neo7
04 lip 2008, 13:08
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Pytanie do chłopców
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 13793
Płeć:

Jeszcze żadna nie zwróciła mojej uwagi na dłużej niż mgnienie oka tylko dzięki swojej urodzie. Nie wierzę. Naprawdę nigdy cię nie sorry za wyrażenie "pieprzneło" na widok dziewczyny. Ja niestety albo stety tak miałem i w ten sposób zaczęła sie moja znajomość z Anią. Przyznaję się bez bici...
autor: neo7
04 lip 2008, 12:56
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

OMFG, toś dziewczynie dopiekł. No cóż, tak wyszło ale lubię Dzindzer za jej złośliwe riposty. Pewnie zamknie się w sobie i znienawidzi mężczyzn. Nie sądzę :) Chcesz ze mną chodzić? Sorry szaman ale mnie pociągają wyłącznie dziewczyny. Muszę zatem odrzucić Twoją ofertę, ale nie załamuj się i szukaj ...
autor: neo7
04 lip 2008, 12:43
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

neo7 napisał/a: Twoje ćwiczenie lub nie ćwiczenie na WF-ie to nie jest odpowiedż na pytanie. troszkę jest bo szkołę się kończy (czyt. WF), ale wstyd i kompleksy niestety zostają No dobrze, ale jego problem dotyczył w istocie rzeczy lęku przed dziewczynami graniczącego z nienawiscią, więc chciałem s...
autor: neo7
04 lip 2008, 12:27
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

Twoje ćwiczenie lub nie ćwiczenie na WF-ie to nie jest odpowiedż na pytanie.

Napisz jaki mają do Ciebie stosunek dziewczyny. Co takiego robią, że:
WM pisze:Gdybym mógł, to bym wszystkie takie rozjechał walcem
autor: neo7
04 lip 2008, 12:09
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Pytanie do chłopców
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 13793
Płeć:

neo7 napisał/a: To czy dana dziewczyna jest gadatliwa czy raczej małomówna naprawdę nie ma w tym momencie znaczenia. Jasne, może nie w pierwszym momencie, ale później się liczy No dobra, dla mnie liczy się też coś co umownie nazywam "radością życia". Niektóre dziewczyny to mają. Emanuje z...
autor: neo7
04 lip 2008, 12:07
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

neo7 napisał/a: Gdyby tak było czy nie byłoby pięknie? Warto pomarzyć. Ehhh W świecie szaraczków nic nie mających do zaoferowania na pewno Mam bardzo dużo do zaoferowania, ale niestety raczej nie dla ciebie Dzindzer. Wracając do tematu to faktycznie dziwna sytuacja, bo co do zasady dziewczyny powin...
autor: neo7
04 lip 2008, 12:03
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Pytanie do chłopców
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 13793
Płeć:

neo7 napisał/a: Nie, widzę że trudno ci zrozumieć facetów. pewien typ jak najbardziej. Ale nie odczuwam potrzeby poznawania tego typu, gdyż od zawsze trzymam sie od takich z daleka. Nie interesują mnie faceci typu wezmę każdą byle wyglądała. Tak samo jak ci wezmę każda byle mnie chciała Może źle mn...
autor: neo7
04 lip 2008, 11:53
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Pytanie do chłopców
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 13793
Płeć:

Dzindzer pisze:Nadal mi desperatów trudno zrozumieć

Nie, widzę że trudno ci zrozumieć facetów.
autor: neo7
04 lip 2008, 11:33
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Pytanie do chłopców
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 13793
Płeć:

Madziula01989 pisze:chciałabym dowiedzieć się od płci przeciwnej czy wolicie dziewczyny rozmowne i gadatliwe czy raczej małomówne.


Wolimy piekne i seksowne. Reszta to rzecz uboczna. :)
autor: neo7
04 lip 2008, 11:15
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: O Miłości i Nienawiści
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 26380
Płeć:

WM pisze:które chcą tylko, by je przelecieć

Gdyby tak było czy nie byłoby pięknie? Warto pomarzyć. Ehhh :)
autor: neo7
04 lip 2008, 11:12
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Najgorsze błędy przy zdobywaniu kobiet.
Odpowiedzi: 137
Odsłony: 119455
Płeć:

Xavi pisze:Brak zasiegu komorki w miejscu pracy oraz internetu?


To chyba jednak nie zaiskrzyło. Jeżeli coś takiego ma być przeszkodą.
I takie tłumaczenia?
Xavi pisze:Brak zasiegu komorki w miejscu pracy

Chyba się nie pracuje 24 h/na dobę
autor: neo7
04 lip 2008, 11:10
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Najgorsze błędy przy zdobywaniu kobiet.
Odpowiedzi: 137
Odsłony: 119455
Płeć:

Xavi pisze:A jak myslicie, czy jak zaczelo sie cos dzia miedzy 2ma osobami, ale nie beda sie one widziec


Co ma być to będzie. Jeżeli naprawdę zaiskrzyło to 2 miesiące nie mają moim zdaniem znaczenia.
autor: neo7
04 lip 2008, 10:55
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Najgorsze błędy przy zdobywaniu kobiet.
Odpowiedzi: 137
Odsłony: 119455
Płeć:

lecz po prostu chemia zrobiła swoje i po sprawie Chemia być musi. Po prostu w waszym związku tej chemii nie było a ona była z tobą z "braku laku", bo nie było nic lepszego na horyzoncie Ale w końcu znalazła kogoś kto jej się spodobał. Wcale nie była głupia, tylko miała ciebie na tzw. prze...
autor: neo7
04 lip 2008, 10:17
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: czy jest szansa ?
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 5844
Płeć:

i teraz wiem ze ode mnie wyszlo to napiecie i klotnie.to ja jestem osoba nerwowa czasem tez potrafie walnac jakis glupi tekst. No i sama sobie odpowiedziałaś na swoje pytanie. strasznie sie poklocilismy i On stwierdzil ze nie ma sensu tego wszystkiego dalej ciagnac.ze nie wytrzymal tego psychicznie...
autor: neo7
21 sty 2008, 14:34
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Szufladka kolega...
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 10494
Płeć:

w ogóle na jakiej podstawie kobiety "szufladkują" mężczyzn?? Na podstawie: - wyglądu, - pociągu fizycznego, - charakteru. Jeżeli będziesz zawsze taki miłym kolesiem to zawsze będziesz tylko kolesiem. Zresztą wystarczy spojrzeć dziewczynie w oczy i od razu widać, czy jest chemia. Jak nie t...
autor: neo7
07 lis 2007, 17:18
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Czy jeszcze odzyskam moją miłość ??
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16152
Płeć:

Miłość zmienia ludzi i świat..o 360 stopni

O 360 stopni? Czyli wracają do punktu wyjścia, są tacy sami.
Co innego 180 stopni. :)

Wyszukiwanie zaawansowane