Znaleziono 199 wyników

autor: czero
05 wrz 2007, 14:39
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Przeszlosc
Odpowiedzi: 109
Odsłony: 18498
Płeć:

Re: Przeszlosc

Wiatam Przejde od razu do rzeczy otoz spotykam sie z dziewczyna od 6 miesiecy jest nam dobrze razem :) ale ciagle cos mi chdzi po glowie moja dziewczyna ma 24 lata (nie dawno skonczyla) znam jej przeszlosc tak mi sie przynajmniej wydaje a wiec za nim sie ze mna spotykala miala 4 facetow (jak ona to...
autor: czero
19 lip 2007, 23:31
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: chora miłość... Czy mam szansę na normalny związek?
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 9894
Płeć:

(..) A tak a propos: uczciwy facet to gatunek wymarły.... Przynajmniej są jeszcze(naiwne) uczciwe kobiety <wsciekly> Nieprawda, stanowczo oponuję! Sam znam mnóstwo uczciwych facetów, którzy byli wielokrotnie kopani po tyłku własnie przez kobiety. Za co? Za to, że po prostu byli uczciwi (nie gapowac...
autor: czero
17 lip 2007, 20:59
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Nie chcę być traktowany jak krawężnik
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 8171
Płeć:

jest szansa, że po takiej rozmowie sprawy nieco się polepszą, Wlasnie ta szansa mnie niepokoi. Jezeli to nie wypali, to nic nie zyskam, a tylko bede sie gorzej czul bo nie bede juz mogl zgrywac glupa. Wystarczajaco podle juz sie czuje. Dlatego pytam, czy da sie to zrobic jakos delikatnie i - tak- b...
autor: czero
17 lip 2007, 20:12
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Samotność = ułomność??
Odpowiedzi: 666
Odsłony: 78337
Płeć:

...ale ile mozna? na to pytanie są różne odpowiedzi :) miesiąc, pół roku, rok, dwa lata i dłużej(...) A dziesięć? [ Dodano : 17 Lipiec 2007, 20:12 ] (..) Ja tak dzisiaj trochę nad tym myślałem i doszedłem downiosku, że mi się tak zwyczajnie po ludzku w żadne "związki" wikłać nie chce... P...
autor: czero
02 lip 2007, 19:29
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Facet przed 30ką i problem
Odpowiedzi: 130
Odsłony: 23074
Płeć:

Błażej na pytanie, czy to że facet w wieku 30 lat z żadną się nie całował napisał, że to nie jest odosobniony przypadek. Owszem, nie jest odosobniony, ale nie jest do końca normalny. W każdym bije inny zegar i w innym wieku zaczyna pierwsze randki, pierwsze pocałunki i inicjacje seksualne. Ale jak ...
autor: czero
02 lip 2007, 19:25
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: jutro ślub mojej ex. - a ona mówi że NIE MA WYBORU
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 15197
Płeć:

to znaczy ja bym mu akurat nie współczuł. u mnie koleś jest skreślony dlatego, że to on sporo nagrabił w tej sytuacji - ale jego zysk w tym ukladzie. to ze zdradził ją kilka razy - to jego sprawa, że mu wybaczyła. niemniej wykorzystał wiele razy sytuacje patologiczną w jej domu. i tak naprawde opró...
autor: czero
01 lip 2007, 20:23
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: jutro ślub mojej ex. - a ona mówi że NIE MA WYBORU
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 15197
Płeć:

Re: jutro ślub mojej ex. - a ona mówi że NIE MA WYBORU

(...) dziś napisalem do niej już w przypływie agresji że jest dla mnie UCZUCIOWĄ PROSTYTUTKĄ, A JUTRO BĘDZIE MIALA NA TO NAWET PAPIER. I ŻE MIAŁA RACJĘ - NAZYWAJĄC SIĘ SAMA "ZIMNĄ I WYRACHOWANĄ SUKĄ BEZ UCZUĆ"(...) Dobre, bardzo dobre. W sumie jak radzą przedpiscy - opier..ol konkretnie i...
autor: czero
01 lip 2007, 20:13
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Facet przed 30ką i problem
Odpowiedzi: 130
Odsłony: 23074
Płeć:

Niektóre znam po naście lat. Wiedzą więc że nigdy nikogo nie miałem. No to czas na nowe znajomości :) Tak jak rozmawialiśmy już o tym, to nie możesz zgrywać tylko "dobrego brata". Owszem, przyjacielski możesz być, ale nie tylko. Ton dobrego kolegi musi przeplatać się z tonem flirtującym. ...
autor: czero
24 cze 2007, 05:54
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Facet przed 30ką i problem
Odpowiedzi: 130
Odsłony: 23074
Płeć:

ponieważ ostatnimi czasy musiał uciekać od pewnej dość napalonej na niego kobity. Dlaczego musiał? Z prostej przyczyny - nie kręciła go, a była cholernie napalona. jeśłi spotykacie się od dwóch lat i nawet jej nie pocałowałeś. On w sumie potwierdził, że nie jest to normalne, ale przynajmniej ktoś j...
autor: czero
23 cze 2007, 18:39
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Facet przed 30ką i problem
Odpowiedzi: 130
Odsłony: 23074
Płeć:

czero , to żaden ewenement... Ale i nie norma. W sumie jakby nie patrzeć jest to dość dziwne, ja sam byłem zaskoczony tym odsłonięciem się jak i takim obrotem spraw. [ja mam 31 krzyżyków a z całowaniem u mnie nie lepiej (o kobietach nie wspomnę-nie kopnął mnie zaszczyt ucieczki przes żadną ). W świ...
autor: czero
23 cze 2007, 16:39
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Facet przed 30ką i problem
Odpowiedzi: 130
Odsłony: 23074
Płeć:

Facet przed 30ką i problem

Wczoraj tak siedzimy sobie w dość miłej atmosferze z kumplem i rozmawiamy o tym i o owym. Temat jak zwykle zszedł na nasze niedudane kontakty z płcią przeciwną. Po jakimś czasie obopólnej wymiany zdań, kumpel chlapnął iż nie miał przyjemności całować się z dziewczyną. W sumie powiedział to, ponieważ...
autor: czero
21 cze 2007, 18:36
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Samotność = ułomność??
Odpowiedzi: 666
Odsłony: 78337
Płeć:

Ludzie nie oceniają innych na podstawie tego z kim są tylko kim są... Ale ja sie czuje jak 5kolo u wozu. Mam wrazenie ,ze babki by sie mnie wtedy chetnie pozbyly(brob Boze z powodu mojej "urody", ot dla zasady po prostu). Wszyscy porozlaza sie po kontach a ja zapijam.Dzis tak mialam-koszm...
autor: czero
12 cze 2007, 14:02
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Samotność = ułomność??
Odpowiedzi: 666
Odsłony: 78337
Płeć:

Nie starałem się polemizować A szkoda. Nie mam w takim przypadku jak z błędu wyjść. I szkoda, że w powyższym zdaniu tylko agresję wyczytałeś. Wbrew mym intencjom w dodatku <przytul> No dobrze, nie gniewam się już. Może tylko ja to zobaczyłem patrząc przez pryzmat dotychczasowych doświadczeń <hmm> p...
autor: czero
11 cze 2007, 21:34
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Samotność = ułomność??
Odpowiedzi: 666
Odsłony: 78337
Płeć:

(..) Śmieszne wydaje mi się to, że ktoś (tak jak czero) próbuje podważyć moje słowa, wynikające nie tylko z tego, co mi się roi, ale i z doświadczenia, argumentem "sama siebie nie znasz" (...) Ja nie staram się narzucić swego światopoglądu tudzież podważać każde twoje zdanie. Poza tym po ...
autor: czero
07 cze 2007, 19:24
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: o co chodzi koleżance z pracy
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10015
Płeć:

Re: o co chodzi koleżance z pracy

Witajcie! Przeszukałem w miarę wgłębnie forum i internet by znaleźć coś co pasuje do mojej sytuacji. Opiszę to tak. Jakiś czasu mijając mnie na korytarzu "rzucała" spojrzenia takie jakie inne koleżanki z pracy nie rzucają, takie prosto w oczy, "przenikliwe", od czasu do czasu pr...
autor: czero
29 maja 2007, 23:02
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Samotność = ułomność??
Odpowiedzi: 666
Odsłony: 78337
Płeć:

Re: Samotność = ułomność??

Witam. Dawno tutaj nic nie pisałem. Ostatnio czuje się trochę wyobcowany w pracy, a to dlatego, że jako jedyny rodzynek nie mam drugiej połówki, toteż nie dotyczą mnie nie które żarty reszty załogi, czy też anegdotki itp. itd. Czasem czuję się jak intruz, outsider. Czy wy też macie czasem takie odc...
autor: czero
27 maja 2007, 18:00
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Samotność = ułomność??
Odpowiedzi: 666
Odsłony: 78337
Płeć:

zjawi się, jak przyjdzie na to czas no wlasnie slysze ciagle to samo...albo ze trafiam na nieodpowiednich ludzi,jestem sama i wole nawet o tym specjalnie nie rozmyslac ani tez nie wnikac czemu jestem sama i co robie nie tak. Jak narazie mam jeszcze troche znajomych "bez pary" wiec nie odc...
autor: czero
21 maja 2007, 23:00
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Nie rozumiem kobiet
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 6673
Płeć:

Blazej to Ty nie wiesz, ze kobiety potrafią pięknie odwrócić kota ogonem ? więc jak je wziąść pod włos?? Nie gorączkuj się tak, pisze prawdę. Zaciśnij zęby i rób swoje. [ Dodano : 21 Maj 2007, 23:10 ] No nie przesadzajcie <pejcz> wyciągnąłem wnioski z tej lekcji -> najważniejsze to szanować siebie,...
autor: czero
08 maja 2007, 04:14
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Zlot w Wawie - ostatni weekend marca + jakikolwiek majowy
Odpowiedzi: 328
Odsłony: 84378
Płeć:

Jakiś zlot planujecie? W stolicy? Mi czerwiec odpowiada bądź 27/28/29 maja Gdybys przeczytal pare postow wyzej, to bys wiedzial, ze o tej dacie wlasnie rozmawiamy. A kto Ty w ogole jestes? :D Bo ja nie wiem akurat. Jestem czero, czasem tu się wypowiadam, a przeważnie tylko czytam. P.S. Nie spojrzał...
autor: czero
07 maja 2007, 17:58
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Zlot w Wawie - ostatni weekend marca + jakikolwiek majowy
Odpowiedzi: 328
Odsłony: 84378
Płeć:

Po wnikliwej analizie doszło do tego, że w niedzielę mam 1 egzamin zerowy tylko. Cała reszta zaliczeń w sobotę się odbywa tą teraz co będzie i własnie tą 26 maja. Jeśli dobrze pójdzie to ze szkoły wychodzić będę wyjątkowo o 16.30 :D Więc pasuje mi jedynie sobota 26 maja i to też na krótko, bo w nie...
autor: czero
28 kwie 2007, 18:04
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Czy to jest moje przeznaczenie?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4011
Płeć:

Czy to jest przeznaczenie? Czy dane nam było się spotkać, czy dane mi było tyle przejść? To jest lekcja :) Ona kiedyś zauważyła, że interesujesz się nią i teraz próbuje wykorzystać to i do tego pewnie zastanawia się nad tym, co z Tobą jest nie tak :D Dzięki... Nie chcę włazić z butami do czyjeoś ży...
autor: czero
28 kwie 2007, 09:01
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Czy to jest moje przeznaczenie?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4011
Płeć:

nie wiem czego ona ode mnie żąda Nie zapewnię finansowo tego, co jej chłop. postanowiła kopnąć męża w zad, zabrać dzieci i iść do mnie. Jeśli Ci powiedziała, że chce dla Ciebie zostawić męża, dzieci itp (w co wątpię) to po prostu się w Tobie zakochała. Jak możesz sie zastanawić co ona od Ciebie chc...
autor: czero
27 kwie 2007, 20:52
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Czy to jest moje przeznaczenie?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4011
Płeć:

Czy to jest moje przeznaczenie?

jakiś czas temu wspominałem tutaj o napalonej mężatce, która wszelkimi sposobami próbowała mnie usidlić. Dziś pokazała na co ją stać, narobiłą bigosu i mi problrmów. Teraz wszyscy się na mnie wilkiem patrzą, bo jak to wolny a za cudzymi się kręci. Dziewczyna nie odpuszcza od chwili, gdy dowiedziała ...
autor: czero
09 kwie 2007, 16:57
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: ja ciota
Odpowiedzi: 451
Odsłony: 63813
Płeć:

Inaczej patrzy na faceta, w innych proporcjach ocenia jego atrakcyjność. ale nie aż tak. Poza tym to sprawa między nami - facetami <evilbat> Błażej, weź coś ze sobą zrób. Weź się za siebie, wyprowadź się od rodziców, zapisz się do Legii Cudzoziemskiej, leć na platformę wiertniczą czy zostań najemni...
autor: czero
09 kwie 2007, 16:39
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Gdzie się podziały cene kobiety?
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 29382
Płeć:

Pani Minister: Topic zalozyłem bo wkurza mnie to ciągłe narzekanie na facetów. Że taki, że ciapa, że sie za bardzo stara, że bije, że patrzy na inne itd. A kobiety mogłby czy czasem spojrzeć na siebie. Tak, kobiety się zmienią, w bajki wierzysz? Zawsze facet jest winien, a jak jest dupa to sam sobi...
autor: czero
11 mar 2007, 13:22
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: O czym rozmawiac z dziewczyna
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 7060
Płeć:

Re: O czym rozmawiac z dziewczyna

Poznalem fajna dziewczyne,rozmawiamy prawie codziennie na skype ale powoli koncza mi sie tematy,napiszcie dziewczyny o czym lubicie rozmawiac bo ja juz od dluzszego czasu jestem za granica i wypadlem z wprawy????dzieki wielkie <hmm> <mlotek> <hahaha> Po prostu nie pasujecie do siebie. W innym przyp...
autor: czero
06 mar 2007, 20:19
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Moja była kobieta się odezwała. Znowu jestem skołowany.
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10556
Płeć:

przez troche może i tak, ale potem zapominam, a własciwie przechodze nad tym do porzadku dziennego. Moze dlatego, ze mnie tego nauczono, nauczono mnie pomagania innym a juz na pewno tym których znam. Z tego się leczę i klnę rodziców, że mnie tego nauczyli. W życiu nie ma nic za darmo, a jak ktoś je...
autor: czero
06 mar 2007, 19:48
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Fajna = zajęta - dlaczego??
Odpowiedzi: 143
Odsłony: 25846
Płeć:

Niech mi ktoś do ciężkiej cholery powie, czemu wszystkie fajne dziewczyny są zajęte? G....prawda!Ja jestem ekstra a nawet wiecej i jestem wolna :] Tylko ,ze Ci fajni sa juz pozajmowani <hahaha> A g... prawda! tyż jestem ekstra i jestem wolny <lodzik>, i mam cichą nadzieję że tak już zostanie.
autor: czero
02 mar 2007, 17:32
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: monogamia
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1636
Płeć:

Re: monogamia

Czym jest dla Was monogamia? Idealistycznym tworem, dość sporadycznie spotykanym w rzeczywistości. Rozwijając tę myśl napiszę, że każdy chciałby mieć kogoś jednego i na stałe, ale to jest praktycznie niewykonalne. Czy uważacie, że „ważniejsze od dreszczyku emocji jest bezpieczeństwo, stałość ...
autor: czero
02 mar 2007, 15:51
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: jestem gorsza niz....
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 11783
Płeć:

On ma po prostu kompleksy Fakt Dziewictwo to nie tylko kawałek skóry. To coś znacznie więcej. I o to więcej chodzi Twojemu facetowi. Nie, on tego nie akceptuje po prostu. Więc dlaczego się wiązał <hmm> Ja na jego miejscu bym odszedł zanim urodzi się dziecko i szukał takiej, która mi odpowiada. Prze...

Wyszukiwanie zaawansowane